تعمیر ماکروفر پارس خزر

خدمات سرویس و تعمیر ماکروفر پارس خزر در کلیه نقاط تهران با استفاده از قطعات اورجینال و گارانتی 3 الی 12 ماه در محل یا با مراجعه حضوری به کارگاه مجهز آی پی امداد به مشتریان ارائه می گردد.

بازه هزینه تعمیرات ماکروفر پارس خزر: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر ماکروفر پارس خزر
ماکروفر پارس خزر به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای ماکروفر در بازار، گاهی دچار مشکلاتی در عملکرد خود می شود. اگر مایکروفر پارس خزر شما با مشکلاتی مانند روشن نشدن، گرم نکردن غذا، نچرخیدن سینی، ایجاد جرقه، خاموش شدن ناگهانی و … روبرو است، می توانید برای تعمیر آن از خدمات آی پی امداد استفاده کنید. این مجموعه با شعب متعدد در سراسر تهران، خدمات تعمیر ماکروفر پارس خزر را با بهترین کیفیت و قطعات اورجینال به مشتریان ارائه می دهد. با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید و از گارانتی معتبر 3 تا 12 ماهه به همراه فاکتور رسمی هزینه ها بهره مند شوید. برای درخواست سرویس، عیب یابی یا تعمیر مایکروفر پارس خزر خود می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و از خدمات آی پی امداد در محل یا کارگاه مجهز این مجموعه با بهترین کیفیت و تجهیزات پیشرفته بهره مند شوید.

کلیه خدمات تعمیر مایکروفر پارس خزر در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس با شماره تلفن نمایندگی ماکروفر پارس خزر در تهران و ثبت درخواست

برای استفاده از خدمات تعمیر ماکروفر پارس خزر در آی پی امداد می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا می توانید از طریق شماره های 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان مرکز تعمیرات مایکروفر پارس خزر تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست تعمیر ماکروفر پارس خزر را در سایت آی پی امداد به صورت آنلاین ثبت نمایید.

برای تعمیر مایکروفر پارس خزر در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

  1. یکی از روش های استفاده از خدمات این مجموعه، تعمیر دستگاه در محل می باشد.
  2. در روش دیگر امکان مراجعه به مرکز مجهز آی پی امداد به صورت حضوری و تحویل دستگاه معیوب جهت تعمیر آن وجود دارد.
  3. شما می توانید از خدمات پیک این مجموعه نیز بهره مند شوید. تمامی پیک های مجموعه آی پی امداد به باکس ضد ضربه مجهز هستند و هنگام دریافت دستگاه به شما رسید کتبی بابت تحویل دستگاه میدهند.

طریقه ارائه خدمات تعمیرات ماکروفر پارس خزر در آی پی امداد

  1. پس از ثبت اطلاعات شما، لینک پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما پیامک می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید تصویر تکنسین و مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، کد اشتراک، مدت گارانتی، فاکتور، زمان حضور تکنسین یا پیک در محل و … را مشاهده کنید.
  3. تعمیرکار ماکروفر پارس خزر همراه با تجهیزات لازم در کوتاه ترین زمان به محل شما می آید.
  4. تعمیر مایکروویو پارس خزر با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال انجام می شود و فاکتور و گارانتی 3 تا 12 ماهه در اختیار شما قرار می گیرد.
  5. از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی، یک کارشناس به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.
  6. شما می توانید در پنل کاربری به تعمیرکار خود نسبت به فرآیند اجرای خدمات امتیاز دهید.
  7. همچنین کارشناس واحد پشتیبانی مجموعه آی پی امداد رضایت شما را از خدمات تعمیرکار مربوطه و نحوه ارائه خدمات ماکروفر پارس خزر بررسی می کند.

در صورت بهره مندی از خدمات تعمیر ماکروفر پارس خزر در آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر ماکروفر پارس خزر در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر مایکروفر پارس خزر

هزینه تعمیر مایکروفر پارس خزر با توجه به نرخ تعیین شده توسط اتحادیه و مراکز مربوطه تعیین می شود. بر این اساس، هزینه تعمیرات ماکروفر پارس خزر در آی پی امداد کاملا منصفانه و مقرون به صرفه می باشد. به طور کلی دلیل تفاوت هزینه تعمیرات دستگاه مایکروویو شامل نوع خرابی و قطعات معیوب، دوره گارانتی دستگاه، مدل مایکروفر پارس خزر و تکنولوژی به کار رفته در آن و … می باشد. تعمیرکاران این مجموعه هیچگونه هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی کنند و برای هزینه های صرف شده جهت رفع مشکل دستگاه، در انتها فاکتور رسمی به مشتری ارائه می دهند.

جدول قیمت خدمات

قطعات ماکروفرهزینه تعمیرات ماکروفر
لامپ مگنتران1/180/000 الی 1/430/000 تومان
ترانس های ولتاژ950/000 الی 1/600/000 تومان
ورق نسوز (میکا)180/000 الی 240/000 تومان
موتور صفحه گردان340/000 الی 510/000 تومان
دیود55/000 الی 190/000 تومان
خازن140/000 الی 240/000 تومان
المنت330/000 الی 390/000 تومان
ترموستات300/000 الی 550/000 تومان
برد1/300/000 الی 2/800/000 تومان
میکروسوئیچ330/000 الی 450/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد کدامیک از مدل ها و مشکلات ماکروفر پارس خزر را تعمیر می کند؟

در صورتی که نیاز به تعمیرات مدل های مختلف ماکروفر پارس خزر خود دارید، می توانید با مرکز مجاز آی پی امداد تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص مجموعه سریعا اقدام تعمیر دستگاه شما نمایند. تعمیرکاران این مجموعه می توانند انواع مدل های مایکروفرهای رومیزی و توکار پارس خزر را با بهترین کیفیت تعمیر نمایند. با گذشت زمان و استفاده مکرر از مایکروفر پارس خزر، ممکن است این دستگاه با ایراداتی مواجه شده که برای رفع هریک از آنها، لازم است از خدمات تعمیر ماکروفر پارس خزر توسط تکنسین متخصص استفاده شود. بنابراین در صورتی که ماکروفر پارس خزر شما دچار مشکلاتی شده است، می توانید از خدمات آی پی امداد برای رفع ایراد دستگاه خود استفاده نمایید.

  • ماکروفر روشن نمی شود.
  • ماکروفر گرم نمی کند.
  • چرخ گردان ماکروفر نمی چرخد.
  • دکمه های ماکروفر کار نمی کنند.
  • صدای غیرطبیعی از ماکروفر می آید.
  • بوی سوختگی از ماکروفر می آید.
  • و …

خدمات تعمیرکار ماکروفر پارس خزر در آی پی امداد

تکنسین های متخصص مجموعه آی پی امداد به هنگام بروز مشکلات مختلف و خرابی ماکروفر پارس خزر، خدمات متعددی را در زمینه سرویس، عیب یابی، ترمیم و تعمیر ماکروفر پارس خزر به مشتریان خود ارائه می دهند. در ادامه هریک از این خدمات را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تعمیر پایه ماکروفر پارس خزر

پایه ماکروفر بخش زیرین دستگاه است که وزن آن را تحمل کرده و تعادل آن را حفظ می‌ کند. از جمله نشانه های خرابی پایه ماکروفر می توان به لرزش و ناپایداری، صدای ساییده شدن یا تق تق از پایه ها، کج شدن ماکروفر اشاره نمود. اگر پایه ها به درستی کار نکنند، می توانند به بدنه ماکروفر و سایر اجزای داخلی آن آسیب برسانند. تعمیرکار متخصص آی پی امداد ابتدا پایه ها و محل اتصال آنها به بدنه ماکروفر را بررسی می کند تا علت مشکل را مشخص کند. اگر پایه ها شکسته یا آسیب دیده باشند، با پایه های جدید و اصل تعویض می شوند. همچنین تعمیرکار مربوطه پایه ها را تنظیم و محکم می کند تا از ناپایداری و لرزش ماکروفر جلوگیری شود.

تعمیر پایه ماکروفر پارس خزر

تعمیر برد ماکروفر پارس خزر

برد الکترونیکی یکی از بخش های مهم این دستگاه است که عملکرد بخش های مختلف نظیر دکمه‌ ها، نمایشگر، روشنایی، فن‌ ها، سینی گردان و مگنترون را کنترل می‌ کند. همچنین برد برق ورودی را به ولتاژها و جریان‌های مختلفی که برای اجزای مختلف ماکروفر لازم است، تبدیل می‌ کند. اگر ماکروفر شما به هیچ وجه روشن نمی‌شود، دکمه‌ ها یا تنظیمات مختلف آن کار نمی‌ کنند و سایر عوامل می تواند نشان دهنده خرابی برد باشد. تعمیر برد ماکروفر پارس خزر یک کار پیچیده است که به دانش و مهارت تخصصی نیاز دارد. اگر نشانه های خرابی برد ماکروفر خود را مشاهده کرده اید، لازم است که برای تعمیر آن از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

تعمیر برد ماکروفر پارس خزر

تعمیر پنل ماکروفر پارس خزر

پنل ماکروفر پارس خزر بخش کنترل دستگاه است که به شما امکان می دهد تنظیمات مختلف را انتخاب کرده و عملکردهای آن را کنترل کنید. این پنل معمولا شامل دکمه ها، نمایشگر و سایر نشانگرها می باشد. در صورت بروز هرگونه خرابی در عملکرد پنل، دکمه ها یا صفحه لمسی کار نمی کنند، نمایشگر روشن نمی شود یا به درستی نمایش داده نمی شود، تنظیمات به درستی ذخیره نمی شوند و ماکروفر به دستورات شما پاسخ نمی دهد که باید آن را تعمیر کنید. لازم به ذکر است که تعمیر پنل ماکروفر می تواند یک کار پیچیده باشد و نیاز به دانش و تخصص تخصصی دارد.

تعمیر و تعویض ترموستات ماکروفر پارس خزر

ترموستات بخش مهمی از ماکروفر پارس خزر است با بررسی دمای داخل محفظه ماکروفر، سیگنال‌ هایی را به برد کنترل ارسال می‌کند تا گرمایش را تنظیم کند. همچنین هنگامی که غذا به دمای دلخواه می‌ رسد، ترموستات سیگنالی را به برد کنترل ارسال می‌ کند تا دستگاه را خاموش نماید. اگر غذا گرم نمی‌ شود، غذا بیش از حد گرم می‌ شود یا گریل ماکروفر کار نمی‌کند، ممکن است ترموستات خراب شده باشد. تعمیر ترموستات ماکروفر یک کار تخصصی است و به دانش و مهارت فنی بالایی نیاز دارد. دستکاری در قطعات الکتریکی ماکروفر می‌تواند خطرناک باشد و اگر دانش کافی در این زمینه را ندارید، نباید به تنهایی اقدام به تعمیر آن کنید. تعمیرکار مجرب و متخصص آی پی امداد می‌ تواند به طور دقیق مشکل ترموستات را تشخیص دهد و آن را به درستی تعمیر یا تعویض کند.

تعمیر و تعویض ترموستات ماکروفر پارس خزر

تعمیر ترمینال ماکروفر پارس خزر

ترمینال ماکروفر پارس خزر قطعه‌ ای است که اتصالات الکتریکی بین برد کنترل، منبع تغذیه و سایر اجزای دستگاه را برقرار می‌ کند. این قطعه نقش مهمی در عملکرد صحیح ماکروفر دارد و خرابی آن می‌ تواند منجر به مشکلات مختلفی شود. از جمله نشانه‌ های خرابی این قطعه می توان به روشن نشدن ماکروفر، کار نکردن برخی از عملکردها، ایجاد جرقه یا بوی سوختگی اشاره کرد. تعمیر ترمینال مایکروفر پارس خزر کاری خطرناک است؛ زیرا شامل کار با برق است. اگر دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیرات این دستگاه ندارید، توصیه می‌ شود برای از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

تعمیر موتور ماکروفر پارس خزر

موتور مایکروفر پارس خزر که به آن موتور گرداننده سینی یا موتور دوار هم می‌ گویند، با چرخاندن مداوم سینی، باعث گرم شدن یکنواخت غذا در تمام قسمت‌ های آن می‌شود. همچنین نیروی لازم برای چرخش سینی را از طریق گیربکس و کوپلینگ به آن منتقل می‌ کند. نچرخیدن سینی گردان، صدای غیرطبیعی، گرم نشدن غذا از جمله علائم نشان دهنده بروز خرابی در موتور گردان است. تعمیر موتور ماکروفر به دلیل ظرافت و پیچیدگی آن، نیاز به تخصص و مهارت فنی بالایی دارد. دستکاری غیرتخصصی در موتور می‌ تواند منجر به بروز آسیب‌ های جدی‌ تر و افزایش هزینه تعمیرات شود.

تعمیر موتور ماکروفر پارس خزر

تعویض مگنترون ماکروفر پارس خزر

مگنترون امواج مایکروویو را تولید می کند که باعث گرم شدن غذا می شوند. مگنترون از یک آنتن، کاتد، آهنربای دائمی و محفظه ای تشکیل شده است. اگر غذایتان در ماکروفر گرم نمی شود، هنگام کار ماکروفر صدای بلند و غیرعادی می شنوید یا ماکروفر کار نمی کند، می تواند نشانه ای از مشکل جدی در مگنترون باشد. تعمیر مگنترون یک کار تخصصی است و به دانش و ابزار خاصی نیاز دارد. دستکاری در مگنترون بدون دانش و تجربه کافی می تواند خطرناک باشد و منجر به آسیب های جدی شود. تعمیرکاران آی پی امداد از تجربه و مهارت بالایی در زمیه تعویض مگنترون مایکروفر پارس خزر برخوردار هستند و می توانند این مشکل را در سریع ترین زمان برطرف کنند.

تعویض مگنترون ماکروفر پارس خزر

تعویض گیربکس ماکروفر پارس خزر

موتور ماکروفر نیروی لازم برای چرخش صفحه گردان را تامین می کند. گیربکس این نیرو را به طور صحیح و با سرعت مناسب به صفحه گردان منتقل می کند. همچنین در برخی از مدل های ماکروفر، گیربکس امکان چرخش صفحه گردان در جهت های مختلف را فراهم می کند. اگر هنگام کار ماکروفر صدای ساییدگی، تق تق یا جیرجیر از آن به گوش می رسد یا صفحه گردان به درستی نمی چرخد، احتمال خرابی گیربکس بسیار زیاد است. تعمیر یا تعویض گیربکس ماکروفر یک فرآیند پیچیده است که به دانش فنی و ابزار تخصصی نیاز دارد. دستکاری در قطعات داخلی ماکروفر، به خصوص برای افرادی که تجربه و تخصص لازم را ندارند، می تواند خطرناک باشد و به دستگاه آسیب برساند.

تعویض لامپ ماکروفر پارس خزر

لامپ مایکروفر پارس خزر از جمله بخش هایی است که وظیفه ایجاد نور و روشنایی لازم برای مشاهده فضای داخلی دستگاه را فراهم می کند. اگر لامپ دستگاه شما روشن نمی شود، به به احتمال زیاد سوخته و یا سیم کشی و اتصالات آن دچار مشکل شده است که باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شود. تعویض لامپ ماکروفر نیازمند دقت و ظرافت است؛ زیرا شامل کار با برق و قطعات داخلی دستگاه می شود. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد با رعایت نکات ایمنی، از بروز هرگونه خطر برق گرفتگی یا آسیب به دستگاه به هنگام تعویض لامپ جلوگیری می کنند.

تعویض لامپ ماکروفر پارس خزر

تعویض لاستیک ماکروفر پارس خزر

اگر درب ماکروفر شما به درستی بسته نشود، هنگام کار با ماکروفر هوا از درب خارج می شود یا گرمای داخل ماکروفر حفظ نمی شود، ممکن است لاستیک درب فرسوده یا پاره شده باشد. اگر تجربه تعمیر لوازم خانگی را ندارید، توصیه می شود برای این کار از یک تعمیرکار مجاز کمک بگیرید. تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده آی پی امداد دارای مهارت لازم برای تعویض صحیح لاستیک درب ماکروفر شما هستند.

تعمیر سینی ماکروفر پارس خزر

سینی محل قرارگیری ظروف حامل غذا یا نوشیدنی در داخل محفظه ماکروفر است. سینی با چرخش خود، گرمای تولید شده توسط مگنترون را به طور یکنواخت به تمام قسمت های غذا پخش می کند. رایج ترین مشکل سینی ماکروفر، نچرخیدن آن است. همچنین سینی های شیشه ای ممکن است در اثر ضربه یا گرم شدن بیش از حد ترک خورده یا بشکنند. خدمات مربوط به تعمیر سینی مایکروفر پارس خزر شامل تعمیر یا تعویض قطعات معیوب، تمیزکاری و روغن‌کاری سینی و اجزای مربوطه و همچنین ارائه مشاوره جهت نگهداری صحیح از سینی ماکروفر می‌ شود.

تعمیر سینی ماکروفر پارس خزر

مرکز تعمیرات ماکروفر پارس خزر در تهران

مرکز تعمیرات ماکروفر پارس خزر در تمامی مناطق تهران اعم از شمال، شرق، غرب و جنوب خدمات تعمیر ماکروفر پارس خزر را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ارائه می دهد. متقاضیان خدمات در هر نقطه از شهر تهران می توانند درخواست تعمیرات ماکروفر پارس خزر خود را در آی پی امداد ثبت کنند تا تعمیرکار این مجموعه طبق زمابندی مشتری، به محل مورد نظر مراجعه کرده و عیب یابی و تعمیر مایکروویو را انجام دهد.

خدمات مایکروفر پارس خزر در محل

حمل و نقل مایکروفر پارس خزر در شلوغی شهر و با هزینه‌ های بالا دردسرساز است. مجموعه آی پی امداد با ارائه خدمات تعمیر ماکروفر پارس خزر در محل، این مشکل را برای شما حل کرده است. دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای یافتن مرکز تعمیرات و جابجایی دستگاه معیوب نیست. مزایای تعمیر مایکروفر پارس خزر در منزل شامل:

  • نیازی به پرداخت هزینه حمل و نقل دستگاه نیست.
  • شما می‌ توانید بر تمام مراحل تعمیر نظارت داشته باشید.
  • جابجایی دستگاه معیوب خطر آسیب دیدگی بیشتر آن را افزایش می‌ دهد.
  • تکنسین ما بعد از تعمیر، نحوه استفاده و نگهداری صحیح از مایکروفر پارس خزر را به شما آموزش می‌ دهد.

خدمات مایکروفر پارس خزر در محل

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات ماکروفر پارس خزر در آی پی امداد

در زمینه تعمیر ماکروفر پارس خزر خانگی و صنعتی، توصیه می شود از خدمات مرکز تعمیرات ماکروفر پارس خزر بهره مند شوید. آی پی امداد با داشتن بیش از 30 سال سابقه درخشان در عرصه تعمیرات انواع لوازم خانگی، خدمات مربوط به سرویس، عیب یابی و تعمیر ماکروفر پارس خزر را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله مزایای استفاده از خدمات این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلیه خدمات با فاکتور رسمی و گارانتی ارائه می شود.
  • برای تعمیر دستگاه شما از قطعات فابریک استفاده می شود.
  • هزینه تعمیرات مایکروفر پارس خزر 75 درصد کاهش می یابد.
  • از خدمات دستگاه مایکروفر توسط تکنسین های مجرب و متخصص استفاده خواهید کرد.
  • از پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته کارشناسان در پنل کاربری خود بهره مند خواهید شد.

سرویس ماکروفر پارس خزر چگونه از خرابی دستگاه پیشگیری می کند؟

سرویس ماکروفر پارس خزر کی از اقدامات بسیار مهمی است که می تواند به طور قابل توجهی از خرابی دستگاه جلوگیری کرده و طول عمر آن را افزایش دهد. در ادامه برخی از مزایای سرویس منظم ماکروفر پارس خزر در مرکز آی پی امداد را ذکر کرده ایم:

  • تکنسین های مجرب آی پی امداد در حین سرویس دستگاه می توانند مشکلات جزئی را که ممکن است در آینده منجر به خرابی های بزرگتر شوند، شناسایی و رفع کنند.
  • سرویس منظم شامل تمیز کردن داخل و خارج ماکروفر از جمله موتور گردان، فن ها و فیلترها می شود. این کار به بهبود عملکرد دستگاه و جلوگیری از انباشت چربی و غذا که می تواند منجر به خرابی دستگاه شود، کمک می کند.
  • سرویس کاران این مجموعه قطعات مهم مانند مگنترون، دیودها و خازن ها را از نظر فرسودگی و خرابی بررسی می کنند. در صورت نیاز این قطعات تعویض می شوند تا از خرابی های ناگهانی جلوگیری شود.
  • برخی از مدل های جدیدتر ماکروفر پارس خزر دارای نرم افزار هستند که می توان آنها را به روز کرد. بروزرسانی نرم افزار می تواند به بهبود عملکرد دستگاه و رفع اشکالات آن کمک کند.
  • همچنین تکنسین های مرکز می توانند راهنمایی و مشاوره در مورد نحوه استفاده و نگهداری صحیح از ماکروفر شما ارائه دهند.

عیب یابی مشکلات ماکروفر پارس خزر

هر وسیله برقی براثر استفاده نادرست یا طولانی ‌مدت ممکن است خراب شود. بنابراین خرابی یک دستگاه ارتباطی باکیفیت دستگاه ندارد. ماکروفر پارس خزر نیز از این قاعده مستثنا نیست. چنانچه هریک از مشکلات زیر در ماکروفر پارس خزر شما مشاهده شد، باید نسبت به تعمیر آن اقدام شود.

روشن نشدن ماکروفر پارس خزر

  • مطمئن شوید که دوشاخه ماکروفر به طور کامل به پریز برق وصل شده باشد.
  • فیوز مربوط به مدار ماکروفر را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • از سالم بودن پریز برق با استفاده از یک وسیله برقی دیگر مطمئن شوید.
  • اگر میکروسوئیچ خراب باشد، ماکروفر روشن نمی شود.
  • برد الکترونیکی مغز ماکروفر است و اگر خراب شود، می تواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.

گرم نکردن غذا در مایکروویو پارس خزر

  • اگر قفل درب خراب باشد، ممکن است سنسورها به درستی تشخیص ندهند که درب بسته شده است و در نتیجه، مایکروویو گرم نشود.
  • مگنترون امواج مایکروویو را که باعث گرم شدن غذا می شوند، تولید می کند. اگر مگنترون خراب باشد، دستگاه گرم نمی شود.
  • اگر برد کنترل خراب باشد، ممکن است مایکروویو به درستی گرم نشود.
  • اگر از مایکروفر به درستی استفاده نشود، ممکن است غذا به درستی گرم نشود.

گرم نکردن غذا در مایکروویو پارس خزر

نچرخیدن ظرف داخل ماکروفر پارس خزر

  • غلتک ها ممکن است خراب یا فرسوده شوند و در نتیجه اصطکاک ایجاد شده، چرخش سینی با مشکل مواجه شود.
  • غذا یا چربی ریخته شده روی سینی می تواند به مرور زمان غلتک ها را کثیف و چسبنده کند.
  • اگر موتور گردان خراب شود، سینی نمی تواند بچرخد.
  • خرابی یا شکستگی کوپلر از دیگر دلایل مربوط به بروز این مشکل است.
  • در برخی از مدل های ماکروفر پارس خزر، از تسمه یا چرخ دنده برای انتقال قدرت از موتور گردان به سینی استفاده می شود.
  • اگر این قطعات خراب یا فرسوده شوند، می توانند مانع از چرخش سینی شوند.

کار نگردن گریل ماکروفر پارس خزر

  • المنت مهمترین بخش سیستم گریل است و گرمای لازم برای پخت و پز را تولید می کند.
  • اگر المنت بسوزد یا شکسته شود، گریل کار نمی کند.
  • برای بررسی سلامت المنت، می توانید از یک مولتی متر استفاده کنید.
  • چنانچه برد الکتریکی خراب شود، ممکن است گریل و سایر اجزای دستگاه کار نکنند.
  • اگر ماکروفر شما دارای جوجه گردان است، خرابی آن می تواند باعث از کار افتادن گریل نیز شود.

جرقه زدن ماکروفر پارس خزر

  • قرار دادن هر نوع ظرف فلزی داخل ماکروفر ممنوع است.
  • فلزات امواج مایکروویو را بازتاب می‌دهند و این بازتاب می‌تواند منجر به ایجاد جرقه شود.
  • ظروف چینی یا سرامیکی که دارای لبه‌های فلزی هستند نیز می‌توانند جرقه ایجاد کنند.
  • خرابی مگنترون می‌تواند منجر به ایجاد جرقه شود.
  • دیود ولتاژ بالا را برای مگنترون تامین می‌کند. خرابی دیود نیز می‌تواند باعث جرقه زدن شود.
  • ممکن است از قابلیت گریل به درستی استفاده نشود که باید دفترچه راهنمای ماکروفر پارس خزر خود را بررسی کنید.

خاموش شدن ماکروفر پارس خزر

  • افت ولتاژ می تواند باعث خاموش شدن ناگهانی دستگاه های الکتریکی شود.
  • اگر در منطقه شما افت ولتاژ مکرر وجود دارد، ممکن است لازم باشد از یک محافظ برق استفاده کنید.
  • سیم و پریز برق را از نظر شل بودن یا آسیب دیدگی بررسی کنید.
  • چنانچه ترانسفورماتور خراب باشد، ممکن است ماکروفر روشن نشود یا ناگهان خاموش شود.
  • اگر از ماکروفر برای مدت طولانی بدون وقفه استفاده کنید، به دلیل افزایش گرمایش ماکروفر پارس خزر، دستگاه خاموش می شود.

بسته نشدن درب ماکروفر پارس خزر

  • اگر نوار دور درب فرسوده، پاره یا کثیف شده باشد، ممکن است درب به درستی بسته نشود.
  • چنانچه زبانه درب شکسته، خم شده یا ساییده شده باشد، این مشکل رخ می دهد.
  • ممکن است درب ماکروفر به درستی تنظیم نشده باشد و به همین دلیل به طور کامل بسته نشود.
  • اگر سوئیچ و قفل خراب باشد، ممکن است زبانه درب به درستی در جای خود قرار نگیرد و درب بسته نشود.
  • خرابی یا ساییدگی لولا نیز از دیگر دلایلی است که منجر به بروز این مشکل می شود.

بسته نشدن درب ماکروفر پارس خزر

دود کردن مایکروفر پارس خزر

  • گرم کردن بیش از حد غذا، به خصوص غذاهای چرب یا روغنی، می تواند باعث دود شدن و حتی آتش گرفتن آنها شود.
  • باقی ماندن ذرات غذا در داخل مایکروفر می تواند به مرور زمان گرم شده و دود تولید کند.
  • اگر سینی گردان به درستی نچرخد، غذا ممکن است به طور ناهموار گرم شده و دود تولید کند.
  • مشکلات مربوط به سیم کشی داخل مایکروفر نیز می تواند باعث ایجاد جرقه، دود و آتش سوزی شود.

صدای زیاد ماکروفر پارس خزر هنگام کار

  • اگر سینی ماکروفر کج یا آسیب دیده باشد، در حین چرخش می تواند با بدنه دستگاه برخورد کند و صدای زیادی ایجاد کند.
  • ممکن است غلتک ها یا چرخ های زیر سینی خراب یا کثیف شده و هنگام چرخش صدا ایجاد نمایند.
  • اگر موتور گردان دستگاه خراب شود، می تواند صدای ناهنجاری ایجاد کند.
  • کوپلینگ قطعه ای است که مگنترون را به محور گردان متصل می کند و اگر خراب شود، می تواند صدای زیادی ایجاد کند.
  • بروز مشکل در فن خنک کننده مایکروفر نیز از دیگر دلایل سر و صدای دستگاه حین کار است.

سوختن غذا در ماکروویو پارس خزر

  • بالا بودن حرارت ماکروفر پارس خزر برای پخت غذا مدت طولانی می تواند منجر به سوختن آن شود.
  • ظروف فلزی امواج مایکروویو را بازتاب می دهند و می توانند باعث ایجاد نقاط داغ شده و غذا را بسوزانند.
  • اگر غذا به طور یکنواخت در ظرف پخش نشود، ممکن است برخی قسمت ها بیش از حد گرم شده و بسوزند.
  • اگر مگنترون خراب باشد، ممکن است امواج به طور ناهموار توزیع شده و غذا را بسوزانند.

سوختن غذا در مایکروویو پارس خزر

روشن نشدن لامپ ماکروفر پارس خزر

  • ممکن است سوکت لامپ که لامپ را به برد مدار وصل می کند، خراب شده باشد.
  • در برخی مواقع ممکن است خود لامپ سوخته باشد که باید تعویض شود.
  • اگر برد الکترونیکی خراب شده باشد، ممکن است لامپ روشن نشود.
  • در برخی از مدل های ماکروفر، لامپ فقط زمانی روشن می شود که درب بسته باشد.
  • نوسانات برق می تواند به قطعات الکتریکی ماکروفر، از جمله لامپ، آسیب برساند.

سوالات متداول تعمیرات مایکروفر پارس خزر

در این بخش قصد داریم به بررسی رایج ترین پرسش های کاربران به هنگام دریافت خدمات تعمیر ماکروفر پارس خزر در آی پی امداد بپردازیم:

در مجموعه آی پی امداد کلیه خدمات تعمیرات مایکروفر پارس خزر با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود.

کلیه خدمات قابل ارائه در مجموعه آی پی امداد برای تعمیر ماکروفر پارس خزر با گارانتی 3 الی 12 ماهه صورت می گیرد.

هزینه های مربوط به تعمیرات مایکروفر پارس خزر پس از عیب یابی دستگاه و با توجه به نوع خرابی، قطعات معیوب و تعرفه اتحادیه تعیین می گردد.

در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات ماکروفر پارس خزر خود دارید، می توانید با شماره 02158941 تماس گرفته و درخواست خود را در آی پی امداد ثبت کنید.

دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست