logo logo نمایندگی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک
نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک general electric در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران خدمات تعمیر و رفع عیب را در محل انجام می دهد. آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک با تعمیرکار حرفه ای و قطعات فابریک خدمات تعمیرات را در محل ارائه می دهد. با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک تا 75% در هزینه عیب یابی و تعمی.رات صرفه جویی نمایید.

کاربر گرامی، هرگونه سوالی در زمینه تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک دارید، کافی است در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) پرسش نمایید تا تعمیرکار ظرفشویی جنرال الکتریک به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشد.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک general electric در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک general electric در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک تماس بگیرید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت می توانید درخواست ثبت تعمیر داشته باشید.
  3. سپس نام تکنسین و همچنین کد اشتراک برای مشتری عزیز پیامک می شود.
  4. تعمیرکار ظرفشویی جنرال الکتریک ظرف کمتر از یک ساعت به محل اعزام می شود.
  5. تعمیرکار با قطعات فابریک و اصل به تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک می پردازد.
  6. در نهایت بعد از اتمام خدمات تعمیر، تعمیرکار فاکتور و گارانتی تقدیم می کند.
  7. در نهایت از شما مشتری گرامی نسبت به عملکرد تعمیرکار و میزان رضایت نظرسنجی می شود.

تمامی خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک گارانتی 3 الی 12 ماهه دارد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران

در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک سعی در ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان است. مزایای بهره مندی از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران به شرح زیر است:

  1. همه ی تکنسین هایی که نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک از آنها بهره می گیرد، باید کاملا مجرب و آموزش دیده باشند.
  2. تمامی تعمیرکاران اعزامی از تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک باید با لباس فرم در محل حاضر شوند.
  3. کلیه خدمات مربوط به تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک، باید با ضمانت نامه رسمی توسط نمایندگی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک گارانتی شوند.
  4. تمام قطعاتی که در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک برای تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک استفاده می گردد، قطعات اصل و فابریک برند جنرال الکتریک می باشند.
  5. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک دارای شعب متعدد در مناطق مختلف استان تهران می باشد.
  6. در صورت تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک، در کمترین زمان و با کمترین هزینه خدمات مربوط به تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در محل انجام می پذیرد.
  7. در هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل، آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک برای خدمت رسانی آماده است.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به چه صورت است؟

یکی از مسائلی که به هنگام تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک توسط مشتریان در نظر گرفته می شود، استفاده از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک می باشد. به طور کلی وجود شرایط سیاسی و اقتصادی باعث شده است تا برند جنرال الکتریک نتواند مستقیما در ایران حضور داشته باشد. به همین دلیل برخی از شرکت های داخلی این خدمات را به صورت محدود ارائه می دهند. برای استفاده از این خدمات می توانید با شماره موجود بر روی ضمانتنامه تماس بگیرید.

در برخی موارد ممکن است مشکلات و خرابی های دستگاه شامل گارانتی نشده و یا مصرف کنندگان رضایت کافی از این خدمات را نداشته باشند. در این صورت افراد می توانند از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک که توسط تعمیرگاه مجاز آی پی امداد ارائه می گردد، استفاده نمایند.

تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در محل

آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک اینجا است تا با استفاده از قوانین مشتری مداری خدمات در اروپا، ظرفشویی جنرال الکتریک شما عزیزان را در محل عیب یابی و تعمیر نماید. شما عزیزان با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک در محل از ضمانتنامه رسمی و قطعات فابریک در آی پی امداد بهره مند می شوید.

مزایای تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک در محل به شرح زیر است:

  1. از نزدیک می توانید شاهد و ناظر خدمات تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک در محل باشید.
  2. دستگاه شما به دلیل عدم جابه جایی دیگر متحمل خسارت و یا آسیب نمی شود.
  3. با توجه به اعزام تعمیرکار ظرفشویی جنرال الکتریک دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی جهت حمل و نقل دستگاه نمی باشد.
  4. در زمان شما نیز به دلیل تعمیر ظرفشویی در محل صرفه جویی می شود؛ زیرا دیگر نیازی به پیدا کردن نیروی حمل و نقل برای جابه جایی دستگاه نیست.

نمایندگی ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

هنگامی که ماشین ظرفشویی مانند سایر لوازم خانگی برقی دچار خرابی ها و ایراداتی در کارکرد خود می شود، قطعا نیاز دارید تا دستگاهتان پس از تعمیر مانند روز اول شروع به کار نماید. در قدم اول باید با نمایندگی ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص بتواند در سریع ترین زمان به محل مورد نظر شما اعزام شود. اعزام یک تعمیرکار حرفه ای و مجرب از جمله فاکتورهای مهم در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به حساب می آید. در صورتی که تعمیرکار نمایندگی نتواند ایراد ماشین ظرفشویی شما را به درستی تشخیص دهد، آسیب های جدی به دستگاه شما وارد خواهد شد. از این رو بهترین کار استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیرات ماشین ظرفشویی برند جنرال الکتریک می باشد.

  • این مجموعه در قبال کلیه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به مشتریان خود ضمانت نامه معتبر و گارانتی شرکتی ارائه می دهد تا خیال افراد از بابت تعمیر دستگاه خود آسوده شود.
  • تمامی خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی در نمایندگی مجاز آی پی امداد توسط تعمیرکاران متخصص در محل مورد نظر مشتری ارائه می شود.
  • این مجموعه در صورت تعویض قطعات ماشین ظرفشویی تنها از لوازم اورجینال و فابریک استفاده می کند تا کیفیت اولیه دستگاه حفظ شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

یکی از مسائلی که به هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی ها از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، کارکرد صحیح و بدون نقص دستگاه است. به دلیل اینکه ماشین ظرفشویی ها می توانند حجم زیادی از ظرف های کثیف را به راحتی شستشو دهند، باید کارکردی مناسب و بدون مشکل داشته باشند. از این رو به هنگام خرابی این دستگاه باید آن را در سریع ترین و کوتاه ترین زمان تعمیر و رفع عیب نمود. در بسیاری از مواقع مصرف کنندگان برای تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک خود به دنبال یافتن نمایندگی هستند که بتواند بدون جابجایی دستگاه و در مدت زمانی کوتاه آن را تعمیر نماید. به طور کلی روش و نوع تعمیرات در تمامی ماشین ظرفشویی ها به صورت یکسان نمی باشد. برای رفع مشکل ماشین ظرفشویی ها راه هایی نظیر سرویس، تعویض قطعات و … در نظر گرفته می شود که هریک از این تعمیرات در مدت زمان های متفاوتی انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک جهت سرعت بخشیدن به کار و جلوگیری از اتلاف وقت مصرف کنندگان تمامی خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیرات ماشین ظرفشویی معیوب را در محل به صورت کاملا تخصصی ارائه می دهد. در مواردی که قطعات ماشین ظرفشویی معیوب شده باشند نیز تعمیرکاران متخصص مجموعه به سرعت قطعات اورجینال را جایگزین قطعات معیوب می نمایند. پس از تماس مشتریان با این مجموعه، کارشناسان آی پی امداد در مدت زمانی کوتاه در محل مورد نظر مشتری حاضر می شوند و نسبت به عیب یابی و تشخیض مشکل ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک اقدام می نمایند. این تکنسین ها پس از عیب یابی و در کوتاه ترین زمان با استفاده از بهترین قطعات اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک شما می نمایند و آن را مانند روز اول به شما تحویل می دهند.

سرویس ظرفشویی جنرال الکتریک چگونه از بروز خرابی در این دستگاه جلوگیری خواهد کرد؟

ماشین ظرفشویی یکی از مهمترین لوازمی است که مانند سایر لوازم برقی نیازمند مراقبت و نگهداری است. در صورتی که مراقبت های لازم از آن صورت نگیرد، پس از گذشت زمان ممکن است با خرابی های مختلفی مواجه شود و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک باشد. از این رو برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در کارکرد ظرفشویی باید طی مدت زمان مشخصی اقدام به سرویس ظرفشویی جنرال الکتریک گردد.

  • تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک تمامی قطعات دستگاه را به صورت کاملا تخصصی و با تجهیزات پیشرفته سرویس نموده و موجب عملکرد مطلوب ظرفشویی خواهد شد.
  • با استفاده از خدمات سرویس ماشین ظرفشویی می توان تا میزان زیادی از بروز هرگونه خسارت و ایرادات ناگهانی در دستگاه جلوگیری نمود.
  • سرویس به موقع ماشین ظرفشویی به طور عمر مفید دستگاه کمک بسیار زیادی خواهد کرد و موجب می شود تا کمتر نیازمند تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک خود شوید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک چه ویژگی هایی دارد؟

ماشین ظرفشویی مانند سایر وسایل برقی در صورت مواجهه با هرگونه خرابی، نیاز به تعمیرکار متخصص دارد. تعمیرکاران کارنابلد علاوه بر عدم رفع عیب دستگاه، باعث از کار افتادن ظرفشویی خواهند شد. از آنجایی که این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است، برای انجام آن بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک استفاده کنید.

  • تعمیرکار ظرفشویی جنرال الکتریک از سطح دانش، تجربه و مهارت بالایی در زمینه تعمیر و عیب یابی تخصصی دستگاه برخوردار می باشد.
  • تعمیرکار متخصص نمایندگی پس از تعمیر و تعویض قطعات ظرفشویی جنرال الکتریک، به شما ضمانت نامه معتبر ارائه می نماید.
  • تعمیرکار این مجموعه برای تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در محل و منزل شما تنها از قطعات اورجینال استفاده می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی به تمامی ایرادات و ارورهای ظرفشویی جنرال الکتریک آشنایی کاملی دارد و می تواند مشکل دستگاه شما را سریعا برطرف نماید.

سوالات متداول کاربران از نمایندگی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک در آی پی امداد

سوالات متداول کاربران از تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بابت خدمات تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک به شرح زیر می باشد:

  • آیا آی پی امداد نمایندگی رسمی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک می باشد؟

آی پی امداد نمایندگی رسمی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک نیست و به عنوان تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی به عیب یابی و تعمیر ظرفشویی می پردازد.

  • آیا خدمات تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک در آی پی امداد با استفاده از قطعات فابریک انجام می گردد؟

کاربران گرامی، کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک و دیگر برندها در آی پی امداد، با استفاده از باکیفیت ترین قطعات انجام می گردد.

  • آیا تعمیرکار ظرفشویی جنرال الکتریک در محل به ارائه خدمات می پردازد؟

تعمیرکار ظرفشویی جنرال الکتریک در آی پی امداد بدون خارج کردن دستگاه و در همان منزل شما به عیب یابی و تعمیر می پردازد.

  • آیا پس از اتمام تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک خدمات ارائه شده گارانتی می شود؟

کلیه خدمات تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک در آی پی امداد همراه با ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه و فاکتور می باشد.

آموزش تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک

آموزش تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک برای مصرف کنندگان این برند می تواند بسیار کمک کننده و جذاب باشد. در نظر داشته باشید که احتمال خرابی جزئی برای دستگاه شما وجود دارد که با کمی دانش فنی به راحتی می توانید مشکل را در منزل خود برطرف کنید. اما ممکن است برایتان این سوال ایجاد شده باشد که اگر مشکل جدی تر بود، برای حل آن چه باید کرد. در همین راستا می توان گفت آی پی امداد در زمینه آموزش تعمیر ماشبن ظرفشویی جنرال الکتریک مطالبی را آورده است که توانسته کاربران را تا حد زیادی راهنمایی نماید تا هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی خود را به حداقل برسانند.

پیشنهاد میشود به مطالعه ادامه مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک بپردازید تا با مشکلات این محصول و علت خرابی آن ها آشنا شوید و در صورت ایجاد سوال، میتوانید در انتهای همین مقاله یا پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تعمیرات و عیب یابی ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

ما در آی پی امداد، تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به شما توصیه می کنیم قبل از تماس با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک برای تعمیر دستگاه، مواردی را که در ادامه تدوین کرده ایم، بررسی نمایید؛ گاهی با بررسی موارد ساده می توانید مشکل دستگاه را حل نمایید.

برای آگاهی بیشتر درباره مسائل مربوط به تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک توصیه می کنیم این صفحه را به طور کامل مطالعه نمایید.

 چرا ماشین ظرفشویی روشن نمی شود؟ برای تعمیرات و عیب یابی ظرفشویی جنرال الکتریک چه کنیم؟

در صورت روشن نشدن دستگاه، موارد زیر را برای تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک به کار بگیرید:

  • از رایج ترین دلایلی که موجب روشن نشدن ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک می شود، خراب شدن قفل درب و یا سوئیچ درب است.
  • هنگامی که درب دستگاه به درستی بسته می شود، برق توسط ارتباط سوئیچ درب با دستگاه در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک جریان پیدا می کند.
  • بنابراین هرگاه قفل درب و یا سوئیچ درب ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک دچار مشکل می شود، برق جریان پیدا نکرده و ماشین ظرفشویی روشن نمی شود.
  • کنترل الکترونیکی یا تایمر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک مسئله بعدی است که باید بررسی شود.
  • با استفاده از یک اهم متر از درستی عملکرد آن ها اطمینان حاصل کنید.
  • همچنین پریدن فیوز حرارتی مسئله دیگری است که باعث روشن نشدن ماشین ظرفشویی می گردد.
  • طراحی این فیوز به گونه ای است که در زمان بالا رفتن دمای دستگاه بیش از حد نرمال فیوز بپرد.
  • اگر فیوز را بررسی نمودید و اطمینان حاصل کردید که فیوز معیوب است، باید آن را تعویض کنید.

در صورت ایجاد مشکل در روشن شدن دستگاه، با خدمات نمایندگی تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک تماس بگیرید.

چرا ماشین ظرفشویی صدا می دهد؟ برای تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک چه باید کرد؟

در صورت ایجاد صدا در دستگاه، برای تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک موارد زیر را چک کنید:

  • مشکل از پمپ در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک، ایجاد فشار در بازوهای اسپری کننده و تخلیه آب می باشد.
  • در پمپ ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک قطعه ای به نام پروانه وجود دارد که اگر آزادانه حرکت نکند و یا دچار شکستگی شده باشد، باعث ایجاد صدای بیش از حد نرمال در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک می شود.
  • همچنین ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک دارای قطعاتی به نام کاسه نمد یا حلقه بلبرینگ بازوها می باشد.
  • این قطعات در واقع به شکل حلقه های پلاستیکی می باشند که اگر دچار فرسودگی و یا سایش شده باشند، موجب عملکرد نادرست بازوهای اسپری کننده در ماشین ظرفشویی می شوند و همین امر صدای بیش از حد دستگاه را به همراه خواهد داشت.

چنانچه دستگاه ظرفشویی شما صدا می دهد، با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید.

آب از ظرفشویی تخلیه نمی شود، جهت رفع عیب و تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک چه باید کرد؟

اگر آب در ظرفشویی جنرال الکتریک تخلیه نمی شود، جهت رفع مشکل موارد زیر را بررسی نمایید:

  • پمپ تخلیه، فیلتر کف ظرفشویی ،شیلنگ خروجی فاضلاب را بررسی نمایید و رفع گرفتگی کنید.
  •  پمپ و پروانه آن را بررسی نمایید که مسدود نشده باشد.
  • اگر پمپ توسط چیزی مسدود شده بود، باید تمیز شود اما اگر آسیب دیده باشد، باید تعویض گردد.
  • گاهی ممکن است این مشکل در اثر پیچ خوردگی و یا آسیب دیدگی شیلنگ تخلیه آب ظرفشویی و یا مسدود شدن آن نیز پیش بیاید، بنابراین باید شیلنگ تخلیه را چک کنید.

اگر ظرف در ظرفشویی جنرال الکتریک به خوبی شسته نمی شود، موارد زیر را بررسی نمایید:

  • بررسی نمایید تا آبگیری در ظرفشویی جنرال الکتریک کامل انجام شود.
  • از مواد شوینده مرغوب استفاده نمایید.
  • آب پاش ها را چک نمایید تا گرفتگی نداشته باشند.
  • چیدمان ظروف را با دقت انجام دهید.
  • بررسی نمایید تا ظرفشویی به درستی عمل تخلیه را انجام دهد.
  • معمولا فشار آب و سختی آب، موجب تمیز نشستن ظروف در دستگاه می شود. به طور طبیعی برای شستن ظروف در ظرفشویی فشار آب باید 20 تا 120 پوند بر اینچ مربع باشد.
  • در صورتی که مشکل تمیز نشستن ظروف به دلیل فشار آب باشد، باید شیرهای آب و دستگاه هایی که آب مصرف می کنند، مانند ظرفشویی را قطع کنید. سپس باید شیر آب گرم را در یک ظرف نیم گالنی باز کنید و اگر ظرف در مدت 14 ثانیه پر نشد، متوجه می شوید که مشکل دستگاه از فشار آب است. در این صورت دستگاه سالم است و باید مشکل فشار آب را حل کنید.
  • گاهی نیز ممکن است مشکل از سختی آب باشد که فقط با استفاده از نمک می توانید مشکل را حل کنید.

بر روی ظروف شسته شده در ظرفشویی لکه و سفیدک باقی می ماند، نحوه عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک چگونه است؟

اگر ظروف در ظرفشویی جنرال الکتریک لکه و سفیدک می زنند، جهت عیب یابی موارد زیر را بررسی نمایید:

  • دقت نمایید تا به درستی به ظرفشویی جنرال الکتریک برنامه داده باشید.
  • از نمک دانه درشت استفاده کنید.
  • حتما از جلادهنده استفاده نمایید و نسبت به املاح آب منطقه خود آن را تنظیم نمایید.
  • اگر املاح آب منطقه شما زیاد است، درجه جلادهنده را روی 5 و در غیر این صورت روی 1 یا 2 بگذارید.

توجه نمایید که اگر از قرص فول (دارای شوینده، نمک و جلادهنده) برای شستشو در ظرفشویی استفاده می نمایید، دیگر نیازی به جلادهنده و نمک در ظرفشویی جنرال الکتریک نیست.

چرا ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد؟ چگونه به عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک بپردازیم؟

در صورت نشتی آب، موارد زیر برای تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک به کار بگیرید:

  • اولین موردی که باید برای مشکل نشتی آب ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک قبل از تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک بررسی کنید.
  • شیلنگ تخلیه آب دستگاه و پمپ تخلیه آب ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک است.
  • اگر شیلنگ دچار پارگی و یا گرفتگی شده باشد، آب از ماشین ظرفشویی نشتی پیدا می کند.
  • همچنین پمپ تخلیه آب ماشین ظرفشویی اگر معیوب شده باشد، با این مشکل مواجه می شوید.
  • مواردی دیگری نیز موجب نشتی آب از ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک می گردد که باید توسط نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک بررسی و اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک شود. این موارد را در زیر نام برده ایم:
    • واشر درب
    • شیر ورودی آب
    • دیسپنسر و گرومت ها
    • بازوهای اسپری کننده
    • شناور و کلید شناور

چنانچه دستگاه دچار نشتی آب شده است، با تعمیرگاه مجاز مرکزی جنرال الکتریک در محل تماس بگیرید.

چرا ماشین ظرفشویی از آب پر نمی‌ شود؟ برای تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک چه باید کرد؟

اگر دستگاه از آب پر نمی شود، برای عیب یابی و تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک موارد زیر را چک کنید:

  • ماشین ظرفشویی برای بهتر شستن ظروف آب را با حرارت بالا و فشار زیاد به ظروف پرتاب می‌کند.
  • گاهی ظرفشویی به ‌اندازه کافی آب ندارد.
  • در این صورت شناوری که در دستگاه تعبیه ‌شده خراب است و اجازه نمی‌دهد آب به سطح معینی که مورد نیاز است، برسد.
  • قبل از رسیدن به حد مورد نیاز به‌صورت اتوماتیک قطع می‌شود.
  • اگر مشکل از خرابی شناور نبود، احتمال درست بسته نشدن درب وجود دارد.
  • اگر درب دستگاه باز باشد، هیچ آبی درون آن جریان پیدا نمی‌کند.

چنانچه ظرفشویی از آب پر نمی شود، از تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک در محل بهره مند شوید.

چرا ظرفشویی ظروف را خشک نمی کند؟ برای تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک چه باید کرد؟

اگر ظرفشویی جنرال الکتریک ظروف را می شوید ولی خشک نمی کند، جهت عیب یابی موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ابتدا پمپ تخلیه را بررسی نمایید.
  • در مرحله دوم به سراغ چک کردن المنت بروید.
  • در صورت نیاز لازم است پمپ تخلیه یا المنت را تعویض نمایید.

چرا ظرفشویی مواد شوینده را حل نمی کند؟ جهت رفع عیب و تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک چه اقدامی انجام دهیم؟

اگر مواد شوینده در ظرفشویی حل نمی شوند، جهت رفع این مشکل و تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک موارد زیر را بررسی نمایید:

  • اگر از قرص ظرفشویی استفاده می نمایید، دقت کنید تا جاقرصی ظرفشویی جرم نگرفته باشد.
  • بر اثر رسوبات، ممکن است درب جاقرصی باز نشود.
  • مخزن مواد شوینده را چک کنید تا به درستی شوینده وارد ظرفشویی شود.

چرا درب ظرفشویی به خوبی بسته نمی شود؟ چگونه برای عیب یابی و تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک اقدامی کنیم؟

اگر درب ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به خوبی بسته نمی شود، جهت عیب یابی و تعمیرات موارد زیر را بررسی کنید:

  • ابتدا یک بار درب را باز و بسته کنید.
  • اگر مشکل از قفل درب نبود، حتما میکروسوییچ درب را بررسی نمایید.
  • در صورت نیاز، میکروسوییچ درب لازم است تعویض شود.

چرا ماشین ظرفشویی بوی بدی می دهد؟ نحوه رفع عیب ظرفشویی جنرال الکتریک به چه صورت است؟

اگر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک بوی بدی می دهد، جهت عیب یابی و تعمیرات موارد زیر را بررسی نمایید:

  • شیلنگ های خروجی آب، پمپ تخلیه، فیلتر کف ظرفشویی را بررسی نمایید و هرگونه گرفتگی در آن را رفع نمایید.
  • یک محلول سرکه و یک قاشق جوش شیرین آماده نمایید و آن را کف ظرفشویی بریزید.
  • سپس ظرفشویی را بدون ظرف روشن کنید و اجازه دهید یک دور کامل عملیات کوتاه مدت شستشو انجام شود.

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

هزنیه تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در آی پی امداد بسیار مقرون به صرفه می باشد، به گونه ای که تا 75 درصد کاهش هزینه در تعمیرات را مشاهده می کنید. علت این است که این شرکت ارائه دهنده قطعات اصل و فابریک بوده و بنابراین با هزینه های مناسب می توان قطعات اصل را با قطعات معیوب جایگزین کرد.

  • هزینه ها در تعمیرگاه مجاز تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک مطابق با نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود.
  • از این رو نگران هزینه های گزاف نباشید.
  • همچنین با توجه به اینکه گارانتی خدمات به مشتری تقدیم می گردد.
  • می توان با خیال راحت به این مرکز اعتماد کرد.
  • البته فاکتور شرح هزینه نیز برای شفاف سازی قیمت ها به مشتری تقدیم می شود.

هزینه خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در آی پی امداد

ممکن است شما نیز به دنبل اطلاع پیدا کردن از هزینه دقیق تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک خود باشید. در همین راستا باید به این موضوع اشاره نمود که پیش از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه معیوب توسط تکنسین متخصص امکان تعیین هزینه دقیق تعمیر ظرفشویی وجود ندارد. اما آی پی امداد در ادامه جدول هزینه های تقریبی مربوط به تعمیرات مدل های مختلف ظرفشویی های برند جنرال الکتریک را آروده است تا بتوانید از هزینه ای که باید برای تعمیرات دستگاه خود صرف کنید، اطلاع پیدا کنید:

خدمات تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک
تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک 490,000 الی 790,000 تومان
تعویض شیلنگ اتصالات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک 150,000 الی 350,000 تومان
تعویض پمپ ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک 450,000 الی 690,000 تومان
تعویض لاستیک درب ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک 250,000 الی 390,000 تومان
تعویض میکروسوئیچ و قفل درب ظرفشویی جنرال الکتریک 250,000 الی 950,000 تومان
تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک 490,000 الی 890,000 تومان
تعویض المنت ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک 700,000 الی 3,500,000 تومان
تعویض سنسور آب ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک 190,000 الی 490,000 تومان
تعویض فیلتر و پروانه پمپ ظرفشویی جنرال الکتریک 150,000 الی 190,000 تومان

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در آی پی امداد

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. بهره مندی از تعمیرکاران متخصص و مجرب یکی از مواردی است که در آی پی امداد رعایت می شود.
  2. ارائه فاکتور جهت شرح هزینه نیز از مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک در آی پی امداد می باشد.
  3. گارانتی جهت تضمین خدمات نیز برای مشتریان ارائه می شود.
  4. در آی پی امداد تمامی قطعات اصل و فابریک جهت ارائه خدمات باکیفیت فراهم می شود.
  5. هزینه ها در تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک مطابق با نرخ نهادهای نظارتی است.

در صورت نیاز به تعمیرکار مجرب و حرفه ای می توانید با شماره های نمایندگی رسمی تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک در محل تماس بگیرید.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد