logo logo تعمیر سینما خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر سینما خانگی

تعمیر سینما خانگی
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر سینما خانگی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

سینما خاگی کارایی تلویزیون را به مانند دالبی صدا، بالابردن وضوح صدا، اتصال راحت به لوازم دیجیتالی؛ بیشتر کرده است. این دستگاه لذت دیدن یک فیلم را با کیفیت صدا و موسیقی مناسب فراهم می‌ کند، اما سینما خانگی نیز ممکن است به دلایل مختلفی دچار خرابی شود. در آی پی امداد خدمات تعمیرات سینما خانگی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

آی پی امداد با دارا بودن با تجربه ترین و متخصص ترین تعمیرکاران و استفاده از قطعات اورجینال در زمینه تعمیر سینما خانگی، توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کرده و در حال حاضر یکی از بهترین خدمات دهنده تعمیرات سینمای خانگی در محل مشتری با گارانتی معتبر میباشد. همچنین استفاده از خدمات پیک این مجموعه و مراجعه حضوری به کارگاه پیشرفته آی پی امداد در تهران وجود دارد.

در برخی مواقع ممکن است کاربران دستگاه سینمای خانگی با مشکلاتی مانند قطع شدن صدا، نویز انداختن، کار نکردن یکی از بلندگوها یا ساب بوفر، روشن نشدن یا خاموش نشدن دستگاه و … مواجه شوند که در این شرایط برای استفاده از خدمات تعمیر سینما خانگی خود می توانند با شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرند.

نحوه تماس با مرکز تعمیرات سینما خانگی در تهران

  • ابتدا می توانید برای تعمیرات سینما خانگی از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید و پس از شرح مشکل سینما خانگی خود، درخواست تعمیر دستگاه را ثبت کنید.
  • همچنین با مراجعه به سایت آی پی امداد نیز می توانید درخواست آنلاین تعمیر سینمای خانگی خود را ثبت نمایید.

بعد از ثبت درخواست خدمات برای تعمیر سینما خانگی در سامانه آی پی امداد، متناسب با مشکل دستگاه، مدل و برند آن بهترین متخصص را به شما اختصاص میدهیم. توجه داشته باشید که یک کارشناس توضیحات و مشکلات سینما خانگی را بررسی میکند و سپس یک تعمیرکار متخصص برای شما انخاب میشود.

ثبت درخواست تعمیرات سینمای خانگی در این مجموعه به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

از چه روش هایی میتوان برای تعمیرات سینما خانگی از خدمات آی پی امداد بهره مند شد؟

  1. استفاده از خدمات تعمیرکار سینما خانگی در محل کار یا منزل شما
  2. مراجعه حضوری به کارگاه آی پی امداد
  3. استفاده از خدمات پیک مجموعه
    پیک آی پی امداد (وسیله نقلیه خودرو میباشد.) با ارائه رسید کتبی در محل شما، سینما خانگی را تحویل میگیرد و سپس برای تعمیرات به کارگاه آی پی امداد تحویل میدهد و نهایتا ظرف 72 ساعت کاری بعد از تعمیر و بررسی واجد کنترل کیفیت به شما درب منزل تحویل میدهد.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات سینمای خانگی در آی پی امداد

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت شده و کد اشتراک به همراه آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به فاکتور هزینه، مدت گارانتی، مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه و سایر اطلاعات مهم دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین امکان امتیاز دهی به تعمیرکار و ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان تعمیرات سینما خانگی وجود دارد.
  4. تعمیرکار سینما خانگی طبق زمابندی تعیین شده و با قطعات فابریک برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه در محل شما حاضر می شود.
  5. همچنین اگر از خدمات پیک بهره مند شوید، مشخصات فردی و زمان حضور پیک جهت تحویل و استرداد سینما خانگی داخل پنل کاربری قابل مشاهده میباشد.
  6. پس از اتمام خدمات، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود که داخل پنل قابل مشاهده میباشد.
  7. در نهایت نظرسنجی در خصوص رضایت از عملکرد تکنسین از سوی کارشناسان واحد هپی کال مجموعه آی پی امداد انجام می شود.
  8. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

خدمات سینمای خانگی که توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه می شود

تمامی تلویزیون های موجود در بازار سیستم صوتی دارند، اما استفاده از سینما خانگی یک صدای با کیفیت تر برای کاربر ایجاد میکند. سینما خانگی یک سیستم صوتی است که دارای چندین بلندگو و یک ساب میباشد. تفاوت سینما خانگی ها در مدل و تعداد بلندگوهای آن میباشد و معمولا به اعدادی به مانند 2:1، 4:1 یا 5:1 اشاره میکند. این سیستم از پورت های خروجی به مانند AUX، USB، HDMI، پورت های نوری پشتیبانی میکند. همچنین در برخی از مدل های جدید از بلوتوث و وای فای هم پشتیبانی میکنند.

اگر به هر دلیلی هر کدام از قطعات سینما خانگی به مانند زیر نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد، میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

  • بُرد الکترونیکی پاور
  • ترانزیستورهای پاور
  • بلندگو ها و ساب ووفر
  • اتصالات و سیم کابل
  • ولوم و دکمه ها
  • بُرد الکترونیکی آمپلی فایر
  • بُرد سوئیچ
  • پنل ورودی و خروجی صدا و تصویر
  • تیونر
  • بُرد ترانزیستور
  • درایو بک لایت
  • مین برد اصلی

همچنین در نظر داشته باشید که اگر سینما خانگی شما مشکل نرم افزاری داشته باشد و یا به بلوتوث، وای فای متصل نشود یا پورت های خروجی آن مشکل داشته باشد، تعمیرکار آی پی امداد در محل شما به عیب یابی و تعمیر سینما خانگی میپردازد. یکی دیگر از خدمات آی پی امداد نصب سینما خانگی و آموزش استفاده از آن در محل شما میباشد.

سینما خانگی سیستم داخلی پیچیده ای دارد و قطعات آن بسیار گران هستند. از این رو نباید تعمیرات سینمای خانگی را به مراکز غیرمجاز سپرد. آی پی امداد به عنوان مرکز تعمیرات سینما خانگی؛ انواع خدمات سرویس، عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات را برای انواع مدل های این دستگاه به مشتریان ارائه می دهد. تعمیرکاران آی پی امداد می توانند به کمک بهترین تجهیزات و قطعات اورجینال، هر مشکلی را، برطرف کنند.

تعمیر کدام برندهای سینمای خانگی در آی پی امداد انجام می شود؟

این روزها بسیاری از کاربران از مدل ها و برندهای مختلف سینما خانگی استفاده می کنند که هریک از این برندها، علی رغم کیفیت بالا ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که تنها راه برطرف کردن آنها، تعمیر سینما خانگی می باشد. از این رو ممکن است برای شما این پرسش ایجاد شود که در آی پی امداد تعمیرات کدامیک از برندهای سینما خانگی یا  انجام می شود. در همین راستا لازم است بگوییم که تعمیرکاران آی پی امداد انواع برندهای خارجی و ایرانی سینما خانگی را با بهترین کیفیت برای شما تعمیر خواهند کرد. از جمله پراستفاده ترین برندهای این محصول شامل موارد زیر است:

  • سامسونگ SAMSUNG
  • ال جی LG
  • سونی SONY
  • توشیبا TOSHIBA
  • پایونیر Pioneer
  • پاناسونیک PANASONIC
  • مارشال MARSHAL
  • تسکو TSCO
  • فیلیپس PHILIPS
  • کنکورد پلاس CONCORD PLUS
  • آی هوم IHOME
  • شیائومی Xiaomi
  • ریمکس
  • و …

تعمیر سینمای خانگی در تهران

به منظور رفاه حال مشتریان و دسترسی آسان برای تعمیرات سینمای خانگی، آی پی امداد شعبه های متعددی را در نقاط مختلف شهر تهران تاسیس کرده است. علاوه بر راحتی دسترسی به این مراکز، تعدد شعبات باعث شده تا سرعت خدمات رسانی نیز در تمامی مناطق تهران اعم از شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران افزایش پیدا کند. مشتریان گرامی می توانند متناسب با شرایط خود یکی از راه های ارتباطی با آی پی امداد را انتخاب کرده و سفارش خود را جهت تعمیرات سینما خانگی ثبت کنند. از آنجایی که آی پی امداد در تمامی نقاط مختلف تهران تکنسین های فعال دارد، می تواند در سریع ترین زمان تعمیرکار متخصص و مجرب خود را برای تعمیر سینما خانگی به محل مورد نظر مشتری اعزام نموده و بهترین خدمات را به آنها ارائه نماید.

خدمات تعمیرات در محل کار یا منزل شما

تعمیر سینمای خانگی در محل یکی از پرطرفدارترین خدماتی است که معمولا کاربران به دلایل مختلفی نظیر کمبود وقت، عدم امکان صرفه هزینه زیاد، جلوگیری از آسیب دیدگی دستگاه و … به دنبال استفاده از آن هستند. آی پی امداد برای آسایش و رفاه مشتریان خود، به این صورت عمل می کند که تعمیرکار متخصص را به محل مورد نظر شما اعزام می کند و نیازی به جا به جایی سینمای خانگی خود تا محل تعمیرگاه نخواهید داشت. به طور کلی این خدمات مزیت های زیادی را به همراه دارد.

مهمترین مزایای استفاده از خدمات تعمیر سینمای خانگی در محل، این است که احتمال آسیب دیدن سینمای خانگی شما به علت جابجا نکردن آن بسیار کمتر می شود، از همین رو هزینه تمام شده تعمیرات دستگاه شما بسیار کاهش می یابد. همچنین تمامی مراحل تعمیرات سینما خانگی زیر نظر خود شما انجام می شود و می توانید از کیفیت خدمات دریافتی مطمئن شوید. در نهایت به دلیل عدم انتقال دستگاه به تعمیرگاه، در وقت و هزینه های مشتریان به میزان زیادی صرفه جویی می شود.

چرا تعمیر سینمای خانگی را به آی پی امداد بسپاریم؟

یکی از مهمترین مسائل به هنگام بروز خرابی در سینما خانگی، سپردن امر تعمیرات دستگاه به مراکز مجاز و معتبر می باشد. در همین راستا، آی پی امداد یکی از قدیمی ترین و بهترین نمایندگی های تعمیرات انواع سینما خانگی در تهران است که از سال 1370 در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری در حالت فعالیت می باشد. تکنسین های این مجموعه طی سال ها تلاش شبانه روزی همواره باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. مزایای استفاده از خدمات تعمیرات سینمای خانگی  در آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

  • خدمات سینما خانگی به صورت یکپارچه در سراسر تهران و در محل به مشتریان ارائه می شود.
  • همچنین حق انتخاب برای دریافت خدمات از دو روش مراجعه حضوری و استفاده از خدمات پیک آی پی امداد وجود دارد.
  • متناسب با مشکل، مدل و برند سینمای خانگی شما بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را به شما اختصاص میدهیم.
  • برای تعویض قطعات سینما خانگی از قطعات اورجینال و فابریک استفاده می شود.
  • با استفاده از خدمات آی پی امداد، هزینه های تعمیرات سینما خانگی تا 75 درصد کاهش پیدا می کند.
  • به دلیل سیار بودن تعمیرکاران در سراسر تهران و همچنین شعبات کارگاه آی پی امداد، سریع ترین خدمات را تجربه خواهید نمود.
  • با استفاده از پنل کاربری به راحتی میتوانید با واحد های مختلف از جمله: پشتیبانی، پیگیری، کنترل کیفیت و شکایت به صورت آنلاین در ارتباط باشید و همینطور کلیه فرایند خدمات را بررسی نمایید.
  • امکان ارتباط آنلاین و 24 ساعته با واحد پشتیبانی از طریق پنل کاربری برای مشتری ایجاد شده است.
  • برای تعمیر سینما خانگی گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه به شما اختصاص میابد.

هزینه تعمیرات سینمای خانگی

اکثر افراد در مورد هزینه های تعمیرات لوازم خانگی نگران هستند؛ از این رو توجه به قیمت و هزینه های تمام شده در تعمیر لوازم مختلف نظیر سینما خانگی بسیار مهم می باشد. یکی از مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد برای مشتریان محترم، تعمیرات سینمای خانگی با هزینه بسیار مقرون به صرفه است. از آنجایی که هزینه تعیین شده برای تعمیر سینمای خانگی در این مرکز بر اساس نرخ های مشخص شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می باشد، از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه میباشد.

به طور کلی هزینه های مربوط به تعمیرات سینمای خانگی پس از عیب یابی دقیق دستگاه توسط تعمیرکار متخصص و براساس فاکتورهایی مانند نوع خرابی، قطعه یا قطعات معیوب، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات و … متفاوت می باشد. اما به منظور جلب رضایت مشتریان و همچنین اعتماد کامل آنها به آی پی امداد، پیش از آن که تعمیرکاران مجموعه اقدام به تعمیر سینمای خانگی کنند، هزینه تعمیر دستگاه به صورت تخمینی محاسبه شده و به اطلاع مشتری می رسد.

در پایان خدمات، فاکتور هزینه تعمیرات داخل پنل کاربری قابل مشاهده میباشد.

عیب یابی مشکلات رایج سینما خانگی

مشکلات رایج و متداول سینما خانگی عبارت است از:

  • از بلندگوهای جلویی سینما خانگی هیچ صدایی شنیده نمیشود.
  • سینما خانگی صدای بوق ممتد میدهد.
  • بین صدا و تصویر هماهنگی وجود ندارد.
  • صدای ضعیف یا نامطلوبی دارد.
  • اسپیکرهای سینما خانگی روشن نمیشود.
  • صدای وز وز میدهد.
  • تصویر در تلویزیون نمایش داده نمیشود.
  • ریموت سینما خانگی کار نمیکند.
  • ارورهای مختلفی به مانند: can not play / c 31 00 / push power protect میدهد.
  • سینما خانگی خاموش شده و روشن نمیشود.
  • عدم خوانایی دیسک در سینمای خانگی
  • ساب ووفر قطع و وصل میشود.

تمامی مشکلات رایج و متداول سینما خانگی توسط تعمیرکاران آی پی امداد تعمیر میشود. اگر فنی هستید و میخواهید خودتان سینما خانگی را تعمیر کنید، پیشنهاد میشود که راهنمای عیب یابی مشکلات رایج سینما خانگی را در ادامه مطالعه نمایید و اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه همین مقاله یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مطرح نمایید تا متخصصین این مرکز شما را راهنمایی کنند.

روشن نشدن سینمای خانگی

یکی از رایج ترین مشکلات سینما خانگی مربوط به روشن نشدن این دستگاه است که در ادامه به بررسی این مشکل خواهیم پرداخت:

  • ممکن است مشکل مربوط به کابل های برق، دوشاخه و پریز باشد که باید از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید.
  • در صورتی که دکمه پاور دستگاه دچار خرابی شده باشد نیز قادر به روشن کردن سینمای خانگی خود نخواهید بود.
  • آمپلی فایر نیز از دیگر قطعات مهم سینما خانگی است که بروز خرابی یا سوختگی در آی سی های آن می تواند منجر به بروز این مشکل شود.
  • چنانچه برد دستگاه با ایراداتی مواجه شده باشد، برای رفع مشکل باید اقدام به تعمیر برد سینما خانگی خود نمایید.

در صورتیکه با ارور push power protect  مواجه شدید، این مشکل مربوط به اتصالی در اتصالات سینما خانگی میباشد. اگر سینما خانگی شما روشن نمیشود برای تعمیر آن میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

خاموش شدن سینمای خانگی

از دیگر مشکلات سینما خانگی می تواند به خاموش شدن دستگاه در زمان کار اشاره کرد که در ادامه به بررسی نکات مهم در زمینه این مشکل خواهیم پرداخت:

  • یکی از بخش هایی که منجر به خاموش شدن ناگهانی سینما خانگی خواهد شد، خراب شدن فن دستگاه است.
  • فن قطعه ای است که حرارت دستگاه در حین کار را کاهش می دهد و اگر دچار ایراد شود، دستگاه خاموش خواهد شد.
  • در صورت بروز این مشکل برای تعمیرات سینما خانگی باید اقدامات لازم در جهت تعویض فن دستگاه انجام شود.
  • همچنین بروز اتصال کوتاه در آمپلی فایر نیز می تواند این مشکل را در سینما خانگی ایجاد نماید.
  • اگر سینما خانگی شما خاموش شده و روشن نمیشود، برای تعمیر آن میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

قطع شدن صدای سینمای خانگی

یکی دیگر از مشکلات سینما خانگی، قطع شدن صدای آن است که برای عیب یابی لازم است موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ابتدا لازم است به منوی تنظیمات دستگاه رفته و هریک از بلندگوها و صدای سینما خانگی را تست و بررسی نمایید.
  • برای اینکه بتوانید از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید، باید سیم کشی باندها را مورد بررسی قرار دهید.
  • در صورتی که سیم کشی باندها یا خود باندها دچار مشکل شده باشند، صدای دستگاه به طور کامل قطع خواهد شد که باید اقدام به تعمیر باند سینما خانگی کنید.
  • همچنین ایرادات مربوط به اتصالات کابل ها نیز می توانید منجر به بروز این مشکل گردد که باید بررسی کنید کابل ها به درستی در جای خود متصل شده باشند.

برای رفع مشکل صدا نداشتن سینما خانگی خود می توانید از خدمات تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بهره مند شوید.

خوانده نشدن سی دی یا دیسک در سینما خانگی

در صورتی که با مشکل خوانده نشدن سی دی یا دیسک در سینمای خانگی خود مواجه شده اید، می توانید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • این مشکل معمولا به دلیل خراب شدن اپتیکال پلاک دستگاه است که به دنبال بروز آن، دیسک به درستی در دستگاه پردازش نمی گردد.
  • همچنین ممکن است دلیل کار نکردن این بخش مربوط به تجمع گرد و خاک در آن باشد که عملکرد آن را مختل خواهد کرد.
  • برای رفع این مشکل باید اپتیکال پلاک را تمیز کرده و یا در صورت نیاز باید اقدام به تمیز کردن آن شود.

اگر در سینما خانگی سونی با ارور can not play مواجه شدید، مشکل مربوط به نخواندن دیسک یا سی دی میباشد. اما در برندهای دیگر با بروز این مشکل، با پیام no disc مواجه خواهید شد.

نبود تصویر در سینمای خانگی

در صورتی که پس از اتصال سینما خانگی خود، تصویر نمایش داده نمی شود، می توانید برای تعمیر دستگاه خود به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی نظیر اتصالات نادرست کابل های دستگاه و خرابی پورت های ورودی و خروجی آن رخ دهد.
  • همچنین این امکان وجود دارد که تنظیمات سینمای خانگی نادرست بوده و خطای سیستمی در آن ایجاد شده باشد.
  • برای رفع این مشکل ابتدا باید کابل های دستگاه را بررسی کنید که به درستی متصل شده باشند و در صورت خرابی آنها را جایگزین کنید.
  • همچنین تنظیمات ورودی سینما خانگی و تلویزیون را نیز مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز، دستگاه را ریست یا بروزرسانی کنید.

قطع و وصل شدن ساب ووفر سینما خانگی

چنانچه ساب ووفر سینمای خانگی شما قطع و وصل می شود، می توانید دلایل بروز مشکل را در ادامه مورد بررسی قرار دهید:

  • در صورتی که اتصلات دستگاه به درستی متصل نشده و یا دچار آسیب دیدگی شده باشند، ساب ووفر قطع و وصل خواهد شد.
  • همچنین ممکن است این مشکل به دلیل تنظیمات نادرست دستگاه باشد که باید تنظیمات را بررسی و آن را برطرف می شود.
  • چنانچه با بررسی موارد ذکر شده همچنان مشکل وجود دارد، می توانید از خدمات تکنسین متخصص آی پی امداد برای تعمیرات سینما خانگی خود کمک بگیرید.

روشن نشدن اسپیکرهای سینمای خانگی

در صورتی که اسپیکرهای سینما خانگی شما روشن نمی شوند، می توانید به عیب یابی هریک از موارد زیر بپردازید:

  • علت روشن نشدن اسپیکرها معمولا مربوط به اشتباه وصل کردن اتصالات آنها می باشد که باید بررسی شود.
  • در بخش پشتی هریک از اسپیکرها سیم های به رنگ قرمز یا سفید وجود دارد که مربوط به سیم ورودی و خروجی آن است.
  • در صورتی که هریک از این سیم ها به صورت اشتباه به دستگاه متصل شده باشند، دستگاه روشن نشده و صدایی ایجاد نمی شود.
  • اگر مشکل از اتصالات نبود، وارد بخش تنظیمات شوید و بررسی نمایید که بلندگوها وصل هستند یا خیر.
  • پیشنهاد میشود که گزینه special EQ را فعال کنید تا اگر اسپیکری از حالت اتصال خارج شده، مجدد وصل شود.
  • در مرحله بعد ساب ووفر را روی هشتاد هرتز قرار دهید تا بتوانید عملکرد تمامی اسپیکرها را تست نمایید.

عدم هماهنگی بین صدای سینما خانگی و تصویر تلویزیون

از دیگر مشکلات رایج سینمای خانگی، عدم وجود هماهنگی میان صدا و تصویر دستگاه که در ادامه به بررسی نحوه تعمیر این مشکل پرداخته ایم:

  • در صورتی که بین صدا و تصویر دستگاه تاخیر وحود دارد، می تواند مربوط به تنظیمات نادرست یا استفاده از کابل های اتصال نامناسب باشد.
  • همچنین اگر میان سیستم پخش صوتی یا تلویزیون ایرادات فنی وجود داشته باشد، صدا و تصویر به صورت همزمان پخش نخواهند شد.
  • بروز هرگونه مشکل در فایل های صوتی و ویدیویی نیز می تواند موجب بروز این مشکل در سینما خانگی شود.
  • اتصالات و کابل های دستگاه و تنظیمات سیستم را بررسی نموده و در صورت نیاز کابل ها را تعویض کنید.

چنانچه قادر به عیب یابی مشکل عدم هماهنگی صدا و تصویر دستگاه خود نیستید، می توانید برای تعمیر سینمای خانگی خود از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

شنیده شدن صدای وزوز، بوق ممتد یا صدای ضعیف از بلندگوهای سینما خانگی

  • صدای وزوز در سینما خانگی به دلیل اشکال در گیرنده های صوتی میباشد. برای رفع این مشکل نیاز است که تمامی اتصالات بلندگوها را به صورت جداگانه بررسی نمایید تا بلندگو معیوب یا خرابی در اتصال آن مشخص شود.
  • اگر اسپیکر سینما خانگی شما باطری دارد و صدای بوق ممتد از آن میشنوید، مربوط به خرابی باطری میباشد.
  • برای مشکل ضعیف بودن صدا هم میتوانید اتصالات مربوط ساب ووفر را بررسی نمایید.
5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سروش حداد 15 مهر 1402

    سلام،دستگاه سونی FL در قسمت کاست بعد از خروجیهای مکانیکی واتصال به مدار الکترونیکی ،صدا را باصطلاح تو دماقی پخش میکند،امکان فرستادن نقشه مداری این قسمت از سونی FL برای من امکان پذیر است؟ با تشکر.

    پاسخ دادن
  • dashtgol 24 شهریور 1402

    سلام دستگاه من سی دی رو که میذاریم فقط در حال READING هست و PLAY نمیشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 شهریور 1402

      درود، ممکن است مشکل مربوط به سی دی یا عدم تناسب فرمت آن با دستگاه، درایو سی دی سینما خانگی یا کابل و اتصالات آن باشد که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • ریحانه ناصریان 21 شهریور 1402

    سلام ببخشید دستگاه سینما من خانواده خاموش روشن میشه و کار نمیکنه. چکار کنیم؟ قابل درست شدن هست یا دستگاه جدید بخریم و اینکه دستگاه جدید به این باندها وصل میشن؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 21 شهریور 1402

      درود، پاور، فن و برد دستگاه باید بررسی و در صورت نیاز تعمیر شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد