logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر ریموت کنترل تلویزیون دوو

تعمیر ریموت کنترل تلویزیون دوو
تعمیر ریموت کنترل تلویزیون دوو
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر ریموت کنترل تلویزیون دوو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مهمترین خدماتی که امروزه در زمینه تعمیرات تلویزیون به کاربران ارائه می شود، تعمیر و رفع عیب ریموت کنترل می باشد. ریموت کنترل یکی از لوازمی است که همراه با تلویزیون های برندهای مختلف مانند دوو به شمتریان ارائه می شود. این دستگاه از قطعات مختلفی تشکیل شده است و دارای کاربردهای زیادی می باشد. در صورتی که ایراداتی در نحوه کارکرد ریموت کنترل رخ دهد، کاربران قادر به استفاده از تلویزیون خود نخواهند بود. از این رو باید سریعا اقدام به تعمیر ریموت کنترل تلویزیون دوو شود. برای انجام این کار بهترین راه استفاده از خدمات نمایندگی مجاز و مرکزی آی پی امداد می باشد.

کاربران گرامی؛ چنانچه قصد تعمیرات یا تعویض ریموت کنترل تلویزیون دوو خود را دارید، اما در این زمینه از تخصص لازم برخوردار نیستید، در این مقاله با توضیحات متخصصین مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

برای تعمیر ریموت کنترل تلویزیون دوو به کجا مراجعه کنیم؟

با گذشت زمان ممکن است تلویزیون و سایر لوازم جانبی آن دچار خرابی ها و ایراداتی در کارکرد خود شوند. از این رو نیاز دارید تا دستگاهتان پس از تعمیر مانند روز اول شروع به کار نماید. در گام اول باید با یک نمایندگی مجاز و معتبر در زمینه تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص بتواند در سریع ترین زمان به محل مورد نظر شما اعزام شود. اعزام یک تعمیرکار حرفه ای و مجرب از جمله فاکتورهای مهم در زمینه تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون دوو به حساب می آید.

شما می‌ توانید برای دریافت خدمات مربوط به تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون خود از شرکت آی پی‌ امداد که نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون می باشد، کمک بگیرید. لازم است بدانید که شرکت آی پی امداد از سال ها سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برخوردار است که این موضوع موجب ارائه‌ خدمات با کیفیت بالا توسط این مرکز شده است. ارائه خدمات باکیفیت، استفاده از قطعات اصلی، ارائه ضمانت نامه و خدمات تعمیر در محل از جمله امکاناتی است که موجب شده تا مصرف کنندگان بسیاری از خدمات این مجموعه برای تعمیرات دستگاه خود استفاده نمایند.

ویژگی های یک مرکز معتبر برای تعمیر ریموت کنترل تلویزیون دوو

در صورتی که به جای اینکه از مراکز معتبر و تکنسین های مجرب برای خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون خود کمک بگیرید، از افراد غیرمتخصص در این زمینه کمک بگیرید، مطمئنا خسارات زیادی در انتظار دستگاه شما خواهد بود. از این رو برای دریافت خدمات مربوط به تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون دوو تنها به یک تعمیرگاه مجاز نیاز دارید که خدمات مربوطه را با ضمانت نامه و گارانتی معتبر به شما ارائه دهد.

آی پی امداد با داشتن مجوز از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی بهترین مرکز تعمیر ریموت کنترل تلویزیون دوو در تهران و کرج می باشد. علاوه بر این ارائه انواع مجوزهای اینترنتی و غیراینترنتی توسط نمایندگی مجاز آی پی امداد باعث شده تا اعتماد مصرف کنندگان به میزان زیادی به این مجموعه جلب شود. این مرکز برای تعمیرات کنترل تلویزیون تنها از قطعات اورجینال آن برند استفاده می کند. همچنین در ازای خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران خود، گارانتی و ضمانت نامه معتبر نیز ارائه می نماید.

ایرادات و اشکالات متداول ریموت کنترل تلویزیون دوو

به طور کلی با گذشت زمان و استفاده طولانی مدت یا نادرست از ریموت کنترل تلویزیون دوو ممکن است ایرادات مختلفی در این دستگاه ایجاد شود. یکی از رایج ترین مشکلات مربوط به کنترل تلویزیون کار نکردن آن است. این مشکل می تواند مربوط به بروز هرگونه آسیب دیدگی یا خرابی به ظاهر کنترل و یا قطعات تعبیه شده درون آن باشد. همچنین دیگر مشکلی که ممکن است ریموت های کنترل تلویزیون دچار آن شوند، خرابی یا تمام شدن باتری های آن است.

در برخی مواقع ممکن است سنسورهای مادون قرمز که درون ریموت کنترل قرار داده شده اند، کارکرد صحیحی نداشته باشند. در این حالت چراغ ریموت روشن می شود اما تغییری در تنظیمات صفحه نمایش تلویزیون حاصل نمی گردد. ایرادات دیگری نظیر کار کردن دکمه های کنترل نیز می تواند به دلایل مختلفی مانند بروز صدمه و آسیب دیدگی در کنترل، ضربه خوردن و شکستگی آن باشد که با تعویض ریموت کننترل تلویزیون دوو مشکل برطرف خواهد شد.

نحوه تعمیر و تعویض ریموت کنترل تلویزیون دوو

یکی از مهمترین مسائلی که به هنگام خرابی ریموت کنترل تلویزیون های دوو مطرح می گردد، نحوه تعمیرات آن است. روشی که برای تعمیر ریموت کنترل تلویزیون دوو در نظر گرفته می شود، تنها توسط یک فرد متخصص پس از عیب یابی دستگاه مشخص می شود. ممکن است مشکل ایجاد شده در ریموت کنترل تلویزیون مربوط به باتری باشد. در این صورت تنها با تعویض باتری ها و جایگزین نمودن باتری های نو این مشکل برطرف می گردد.

همچنین در صورت خرابی برد و هریک از اجزای داخلی کنترل، متخصص ابتدا هریک از این قطعات ریز و درشت را مورد بررسی قرار می دهد. در صورت قابل تعویض بودن این اجزا، هریک از آن ها با قطعاتی نو جایگزین می شوند. اما اگر این قطعات سوخته باشند و یا آسیب دیدگی برد بسیار جدی باشد، باید اقدام به تعویض آن گردد. تعویض برد ریموت کنترل نیز امری است که تنها یک فرد متخصص و کاربلد قادر به انجام آن است. از این رو نباید این کار را به هرکسی بسپارید و یا خودتان اقدام به تعویض این قطعه در کنترل تلویزیون نمایید.

هزینه تعمیر ریموت کنترل تلویزیون دوو

هزینه تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون دوو به فاکتورهای متعددی مانند نوع، شدت و میزان خرابی این دستگاه بستگی دارد. تعمیرکار متخصص نمایندگی آی پی امداد پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه هزینه تعمیرات را به مشتری اعلام می نماید. نکته قابل توجه این است که مجموعه آی پی امداد هزینه تعمیرات خود را بر اساس تعرفه تعیین شده توسط اتحادیه دریافت می کند. از این رو موجب کاهش 75 درصد از هزینه های تعمیرات خواهد شد. از این رو مشتریان با استفاده از این خدمات می توانند هزینه ای منصفانه را برای تعمیرات دستگاه خود پرداخت نمایند.

محدوده ارائه خدمات تعمیر ریموت کنترل تلویزیون دوو

محدوده ای که نمایندگی مجاز آی پی امداد خدمات خود را در زمینه تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون دوو در تهران و کرج به مشتریان ارائه می دهد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد به دلیل مسافت زیاد و عدم وقت کافی نمی توانند به صورت حضوری به نمایندگی مجاز تلویزیون خود اقدام نمایند. به طور کلی آی پی امداد خدمات تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون در استان های تهران و کرج را در تمامی محدوده ها و محله ها ارائه می دهد. شما با اطلاع پیدا کردن از نزدیک ترین شعبه به محله ای که در آن زندگی می کنید، می توانید در اسرع وقت با تعمیرگاه مجاز آی پی امداد تماس حاصل نمایید. در نهایت می توانید از خدمات تعمیرات در محل مورد نظر خود برخوردار شوید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ریموت کنترل تلویزیون دوو در آی پی امداد

از جمله مزایایی که کاربران با استفاده از خدمات تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون دوو که توسط تعمیرکاران نمایندگی مجاز آی پی امداد ارائه می شود، از آن بهره مند خواهند شد، شامل موارد زیر می باشد:

  • این مجموعه در قبال کلیه خدمات تعمیرات تلویزیون به مشتریان خود ضمانت نامه معتبر و گارانتی شرکتی ارائه می دهد.
  • تمامی خدمات تعمیرات تلویزیون در نمایندگی مجاز آی پی امداد توسط تعمیرکاران متخصص در محل مورد نظر مشتری ارائه می شود.
  • این مجموعه در صورت تعویض قطعات تلویزیون تنها از لوازم اورجینال و فابرکی استفاده می کند تا کیفیت اولیه دستگاه حفظ شود.
10 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محسن 04 اردیبهشت 1403

    سلام ریموت تی وی ما اصلا عمل نمیکند باتری نو میزنیم کار می‌کنه اما باتری بعد یکی دوروز بیشتر کار نمیکنه دلیلش چیه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 اردیبهشت 1403

      درود، کریستال درون ریموت کنترل خراب بوده و برای رفع مشکل باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
  • هدیه سادات 07 بهمن 1402

    سلام خسته نباشید ببخشید ریموت با تلویزیون مرتبط سازی نمیکنه مشکل چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 بهمن 1402

      درود، ممکن است مشکل مربوط به باتری های ریموت یا خود ریموت باشد که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • ابوالقاسم 10 شهریور 1402

    سلام موس کنترل از کار افتاده وقتی روی کلید موس میزنم کلا چراغ نمیزنه روی کنترل ولی کلیدهای دیگه کار میکنن روش نصبشم بلدم هرچی میزنم وصل نمیشه باطری هم نو انداختم ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 شهریور 1402

      درود، باید کنترل را مجددا با تلویزیون خود جفت کنید.

      پاسخ دادن
  • محمد آبیدر 24 شهریور 1401

    دوست عزیز،اول بلوتوث تلویزیون را روشن کنید. بعد دکمه ok و بک(فلش نیم دایره) باهم نگهدارید تا کنترل شروع به چشمک زدن کند. همزمان باید بلوتوث تلویزیون در حالت جستجو باشد تا گزینه RDS-18KB روی صفحه بیاید، سریع بهش وصل بشید و دکمه موس را بزنید. موفق باشید

    پاسخ دادن
    • زهرا 03 بهمن 1401

      واقعا ممنون از شما.من هرکاری میکردم نمیشد تا راه شما جواب داد.

      پاسخ دادن
  • Valid m 07 اردیبهشت 1401

    ماوس ریموت کنترل کار نمیکنه چگار باید بکنم؟

    پاسخ دادن
    • ناصر 14 دی 1402

      دوست عزیز،اول بلوتوث تلویزیون را روشن کنید. بعد دکمه ok و بک(فلش نیم دایره) باهم نگهدارید تا کنترل شروع به چشمک زدن کند. همزمان باید بلوتوث تلویزیون در حالت جستجو باشد تا گزینه RDS-18KB روی صفحه بیاید، سریع بهش وصل بشید و دکمه موس را بزنید. موفق باشید

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد