logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا

تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا
تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تلویزیون یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که این روزها در در هر منزلی جهت سرگرمی از آن استفاده می شود. در صورتی که به صورت مداوم و مکرر از ریموت کنترل جهت تغییر تنظیمات و شبکه تلویزیون استفاده شود، ممکن است دچار ایرادات و خرابی هایی گردد. از این رو تنها راه برطرف کردن ایرادات کنترل تلویزیون، تعمیر آن می باشد. در ادامه رایج ترین دلایل خرابی ریموت کنترل تلویزیون های برند اسنوا و همچنین نحوه تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا توسط تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد را بررسی خواهیم کرد.

کاربران گرامی؛ چنانچه قصد تعمیرات یا تعویض ریموت کنترل تلویزیون اسنوا خود را دارید، اما در این زمینه از تخصص لازم برخوردار نیستید، در این مقاله با توضیحات متخصصین مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

برای تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا به کجا مراجعه کنیم؟

تلویزیون دستگاهی بسیار حساس می باشد که از قطعات و لوازم جانببی مختلفی تشکیل شده است. در بسیاری از مواقع به دلیل استفاده نادرست و با گذشت زمان ممکن است لوازم آن نظیر ریموت کنترل دچار مشکلاتی در کارکرد خود شوند. یکی از رایج ترین این ایرادات خرابی ریموت کنترل است که تعمیرات آن نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. از این رو برای تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون اسنوا خود باید به نمایندگی ها و مراکزی مراجعه کنید که خدمات باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه نمایند. ممکن است شما به هنگام یافتن یک نمایندگی مجاز برای تعمیر تلویزیون خود با مراکز مختلفی روبرو شوید.

آی پی امداد یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات تلویزیون اسنوا می باشد که انواع خدمات تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا در تهران و کرج را با بالاترین کیفیت ممکن و توسط تعمیرکاران خبره و متخصص خود ارائه می دهد. این مسئله موجب می شود تا تعمیرات دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده و مانند روز اول به مشتری تحویل داده شود.

ویژگی های یک مرکز معتبر برای تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا

یکی از مسائلی که بسیاری از کاربران هنگام استفاده از خدمات مراکز معتبر برای تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون اسنوا خود باید به آن توجه نمایند، ویژگی های این نمایندگی ها می باشد. به طور کلی مراکز مجاز که در زمینه تعمیرات تلویزیون اسنوا فعالیت می کنند، از امکانات و تجهیزات کاملا پیشرفته ای در این زمینه استفاده می کنند. همچنین این مراکز می توانند در سریع ترین ایراد تلویزیون را تشخیص داده و آن را رفع نمایند. مراکز معتبر و مجاز تعمیرات تلویزیون اسنوا برای رفع ایراد این دستگاه ها از قطعات اورجینال همان برند استفاده می نمایند که این مسئله کیفیت دستگاه پس از تعمیرات را تضمین خواهد کرد.

لازم به ذکر است که آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی در زمینه تعمیرات ریموت کنترل، قطعات این دستگاه را با قطعات اورجینال و باکیفیت از همین برند تعویض می نماید. همچنین این نمایندگی زیر نظر اتحادیه فعالیت کرده و از مجوزهای لازم برخوردار می باشد. از این رو مصرف کنندگان می توانند با استفاده از خدمات این مرکز تلویزیون خود را با بهترین کیفیت ممکن تعمیر نمایند.

ایرادات و اشکالات متداول ریموت کنترل تلویزیون اسنوا

ممکن است کاربران به هنگام استفاده از تلویزیون خود با اشکالاتی در کارکرد دستگاه مواجه شوند. از این رو به دنبال اطلاع پیدا کردن از علت بروز این مشکلات و رفع آن ها باشند. تلویزیون های برند اسنوا در برخی مواقع با گذشت زمان و استفاده نادرست کاربران دچار مشکلاتی در قسمت ریموت کنترل دستگاه می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کند. اولین اقدام پیش از تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا، بررسی علل بروز این ایرادات می باشد.

یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است ریموت کنترل تلویزیون با آن مواجه شود، بروز خرابی در دکمه ها و مدار آن می باشد که ممکن است به علت بروز ایراد در قطعات و معیوب شدن باتری های کنترل رخ دهد. همچنین در برخی مواقع ممکن است به ریموت کنترل ضرباتی وارد شود که در نتیجه آن دچار شکستگی هایی گردد. در این شرایط جهت رفع مشکل کنترل نیاز به تعمیرات تخصصی آن می باشد. در صورتی که هنگام کار با تلویزیون چراغ کنترل روشن می شود اما عکس العملی از خود نشان نمی دهد، به معنای خرابی برد و چراغ آن است و باید تعمیر گردد.

نحوه تعمیر و تعویض ریموت کنترل تلویزیون اسنوا

ریموت کنترل تلویزیون از جمله قطعاتی است که در طول زمان ممکن است با مشکلات مختلفی رو به رو شود. اما لازم به ذکر است که تنها برخی از این مشکلات قابل تعمیر هستند و برخی از آن ها تنها با تعویض ریموت کنترل تلویزیون اسنوا قابل رفع می باشند. همچنین نوع تعمیر ریموت کنترل به میزان خرابی هریک از قطعات این بخش نیز بستگی دارد. در حالت کلی قطعات و اجزای مختلفی درون ریموت کنترل تلویزیون تعبیه شده اند که موجب کارکرد صحیح دستگاه می شوند.

برای تعمیرات این دستگاه ابتدا به بررسی دقیق قطعات تعبیه شده درون ریموت کنترل پرداخته می شود. در صورتی که هریک از این قطعات که درون ریموت کنترل تعبیه شده اند، دچار خرابی و سوختگی شده باشند، تعمیرکار متخصص اقدام به تعویض آن ها می نماید. در صورتی که خرابی قطعات بیش از اندازه باشد یا ریموت کنترل شکسته شده باشد، جهت رفع ایراد دستگاه به طور کلی ریموت کنترل تلویزیون تعویض می گردد.

هزینه تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا

یکی از مهمترین مسائل به هنگام استفاده از خدمات تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا برای بسیاری از مصرف کنندگان هزینه ای است که برای دریافت این خدمات قرار است پرداخت نمایند. از این رو مشتریان زمانی که با کارشناسان نمایندگی آی پی امداد تماس می گیرند، رایج ترین پرسش آن ها هزینه تعمیر یا تعویض ریموت کنترل است. هزینه تعمیراتی که برای تعمیرات و یا تعویض قطعه ریموت کنترل تلویزیون در نظر گرفته می شود، باید توجه به عوامل مختلفی متغیر است. از این رو پیش از بررسی دقیق دستگاه امکان تعیین هزینه تعمیرات وجود دارد. لازم به ذکر است که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آی پی امداد امکان کاهش هزینه تا ۷۵ درصد وجود دارد.

محدوده ارائه خدمات تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا

ممکن است این سوال برای مشتریان ایجاد شود که خدمات تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا در تهران و کرج که توسط نمایندگی مجاز آی پی امداد ارائه می شود، در کدام محدوده ها می باشد. یکی از مشکلاتی که همواره مصرف کنندگان تلویزیون های اسنوا به هنگام خرابی این دستگاه تا پیش از این با آن مواجه می شدند، نبود نمایندگی مجاز تعمیرات در محدوده های مختلف شهرشان بود. این روزها آی پی امداد این مشکل را به طور کامل حل نموده است. افراد می توانند برای رفع ایراد ریموت کنترل تلویزیون اسنوا خود با شعب مختلف این نمایندگی تماس بگیرند. پس از برقراری تماس متخصصین مجموعه در کوتاه ترین زمان به محل مورد نظر آن ها در تهران و کرج مراجعه می نمایند.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ریموت کنترل تلویزیون اسنوا در آی پی امداد

در این مقاله توانستید با نحوه ارائه خدمات تعمیرات ریموت کنترل تلویزیون اسنوا توسط نمایندگی مجاز آی پی امداد آشنا شوید. حال در ادامه قصد داریم تا به بررسی مزایای استفاده از خدمات این مجموعه بپردازیم:

  • تعمیرکارانی که در این مجموعه در حال فعالیت هستند، دارای مهارت و تجربه بسیار زیادی می باشند که می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند.
  • تمامی خدماتی که در این مجموعه برایتعمیر ریموت کنترل تلویزیون ارائه می شود، همراه با گارانتی معتبر می باشد.
  • با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد هزینه های مشتریان تا 75 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.
  • ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون در محل موجب می شود تا مشتریان نیازی به جابجایی و انتقال دستگاه معیوب خود به تعمیرگاه نداشته باشند.
3.5/5 - (2 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

16 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • الهه 01 بهمن 1402

    سلام کنترل تلویزیون ما کلا کار نمیکنه فقط اون چراغ قرمز سمت چپش روشن هست؟یعنی چی شده؟ چه جوری میشه تعمیرش کرد؟ بدیم بیرون تعمیر کنن؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 بهمن 1402

      درود، کنترل باید باز شده و چربی ها و آلودگی ها زیر کلیدهای آن تمیز شود. اگر باز هم مشکل رفع نشد، بهتر است ریموت کنترل را تعویض کنید.

      پاسخ دادن
  • مهدیس 18 آذر 1402

    ماهم دوتا کنترل گرفتیم ولی هردو دکمه پاور فقط کارنمیکنه

    پاسخ دادن
  • abasazimimehr265@gmail.com 03 خرداد 1402

    سلام ریموت کنترل من تمامی دکمه های رو که میزنی کار می‌کنه و چراق قرمزش روشن میشه ولی وقتی مال دکمه ای که موس رو ظاهر می‌کنه رو میزنم روشن نمیشه چراغ قرمز روی کنترل روشن نمیشه و فقط دکمه موسس کار نمیکنه باید چه کرد در ضمن بلوتوس روشن و موس ظاهر نمیشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 خرداد 1402

      درود، روی کنترل دکمه Setup یا Settings را فشار داده و نگه دارید تا چراغ قرمز کنترل دو بار چشمک بزند. کد جفت ارائه شده را وارد کنید. پس از وارد کردن کد، کنترل ارتباط خود را با تلویزیون برقرار می کند. حال می توانید تست کنید که دکمه ماوس کار می کند یا خیر. اگرمشکل رفع نشد، می توانید کنترل را به تنظیمات پیش فرض خود بازنشانی کنید. دکمه تنظیم مجدد کوچک روی کنترل (معمولا در پشت یا داخل محفظه باتری) را با استفاده از یک گیره برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید. سپس مراحل قبل را دوباره تکرار کنید.

      پاسخ دادن
    • ستاره 06 خرداد 1402

      سلام و عرض ادب کنترل تلویزیون اسنوا من مدتی کند عمل میکنه یعنی تعویض کانال یا دکمه بلندی صدا میزنی با مکث نسبتا طولانی عمل میکنه ، باطری هم عوض کردم تغییر نکرد یعنی تموم دکمه هاش کار میکنه ولی با تاخیر

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 06 خرداد 1402

        درود، مطمئن شوید که هیچ مانعی بین کنترل و تلویزیون وجود ندارد. اشیایی مانند مبلمان، پرده ها یا سایر موانع می توانند سیگنال مادون قرمز کنترل را مسدود کنند. اگر با وجود تعویض باتری همچنان مشکل وجود دارد، ممکن است مشکلی در خود کنترل مانند دکمه ها یا مدار داخلی وجود داشته باشد که باید تعمیر یا تعویض شود.

        پاسخ دادن
  • بردیا 11 بهمن 1401

    درود منم هر دو کنترل تلویزیون اسنوا که یک ماه نمیشه خریدم خراب شدن یکی موسش پرید این یکی نصفی از دکمه هاش کار نمیکنن ضمانت هم داره حالا ببینم چی میشه.....

    پاسخ دادن
    • بهار 13 بهمن 1401

      والا منم دو تا کنترل اسنوام دقیقا خراب شده یکسال نیست خریدم . میگن کنترل شامل گارانتی نمیشه و قبول نکردن

      پاسخ دادن
  • امیر فکوری 02 بهمن 1401

    علت پرش ریموت کنترل تلوزیون اسنوا هرچی میزنم پرش داره و‌ میره کنار صفحه تی وی

    پاسخ دادن
  • کلهر 21 آذر 1401

    متاسفانه بعد از ۲۰روز ریموت کار نمیکنه

    پاسخ دادن
  • اکبر 26 شهریور 1401

    تلویزیون دوماه نشده گرفتم..موس کنترل کار نمیکنه..

    پاسخ دادن
  • ناشناس 05 تیر 1401

    تلویزیون اسنوا تازه خریدم موس کارنمیکنه اول اینجوری نبود وقتی بلوتوث خاموش کردم و دوباره روشن کردم به کنترل وصل نمیشه

    پاسخ دادن
    • اشکان 23 تیر 1401

      اره مال منم مثل شما شده چیکار کنیم

      پاسخ دادن
    • ف 16 اردیبهشت 1402

      سلام موس تلویزیون من هم کار نمیکنه

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 16 اردیبهشت 1402

        درود، ابتدا مطمئن شوید که باتری های موس تلویزیون شما سالم باشند. سپس بررسی کنید که موس به درستی به تلویزیون وصل شده باشد. اگر موس از نوع بی سیم است، بررسی کنید که با تلویزیون جفت شده باشد. در نهایت تلویزیون و موس را خاموش کرده و دوباره آنها را روشن کنید.

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد