تعمیر دستگاه ماساژور

بهره‌ مندی از خدمات تعمیر دستگاه ماساژور برقی و شارژی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکاران باتجربه، ماهر و متخصص آی پی امداد با قطعات فابریک و گارانتی 3 الی 12 ماه در محل برای مشتریان امکان پذیر است.

بازه هزینه تعمیرات دستگاه ماساژور: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر دستگاه ماساژور

خدمات تعمیر دستگاه ماساژور در آی پی امداد در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران با بهترین کیفیت انجام می شود. کاربران گرامی آی پی امداد توجه داشته باشید که تعمیر دستگاه ماساژور تفنگی، شارژی، دستی، برقی، دلفینی، برقی، پروانه ای، فیزیوتراپی و ... در این مجموعه قابل انجام است. بنابراین اگر هریک از مدل های ماساژور شما دچار مشکل شده است و روشن نمی شود، ناگهان خاموش می گردد، سری آن نمی چرخد، بیش از حد داغ می شود و .... بهتر است از خدمات مرکز مجاز و تخصصی تعمیرات ماساژور استفاده کنید تا علاوه بر پرداخت هزینه کمتر، بتوانید مانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید. تعمیرکاران متخصص و مجرب آی پی امداد هرگونه خرابی دستگاه ماساژور شما را با استفاده از قطعات اصلی، گارانتی معتبر و فاکتور رسمی برطرف می کنند. همچنین از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی، یک کارشناس به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. با استفاده از خدمات تعمیرات ماساژور در سه روش مراجعه حضوری، تعمیر در محل و استفاده از پیک مجموعه آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. برای بهره مندی از این خدمات می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

کلیه خدمات تعمیر دستگاه ماساژور در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر دستگاه ماساژور در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیر دستگاه ماساژور در تهران به شرح زیر است:

  1. برای استفاده از خدمات تعمیر دستگاه ماساژ در آی پی امداد می توانید با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست تعمیرات ماساژور خود را به صورت آنلاین از طریق سایت آی پی امداد ثبت کنید.

برای تعمیر دستگاه ماساژور در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

برای اینکه بتوانید دستگاه ماساژور خود را تعمیر کنید، می توانید از طریق مراجعه حضوری، تعمیر دستگاه در محل و استفاده از پیک مخصوص آی پی امداد اقدام نمایید.

  • در صورت استفاده از خدمات تعمیر دستگاه ماساژور در محل، تکنسین متخصص در سریع ترین زمان به محل شما مراجعه کرده و دستگاهتان را تعمیر می کند.
  • برای مراجعه حضوری به تعمیرگاه و استفاده از خدمات تعمیرات ماساژور نیز می توانید آدرس مجموعه را در بخش تماس با ما سایت مشاهده نمایید.
  • در نهایت اگر هیچ یک از این دو روش قابل استفاده نبود، می توانید از پیک آی پی امداد برای انتقال ماساژور خود به تعمیرگاه آی پی امداد کمک بگیرید. پیک مخصوص این نمایندگی ابتدا دستگاه شما را با رسید کتبی تحویل گرفته و پس از پایان تعمیرات، به شما تحویل خواهد داد.

نحوه ارائه خدمات تعمیر ماساژور برقی و شارژی در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما پیامک می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید به صورت آنلاین به تمامی اطلاعات شامل مشخصات تکنسین یا تعمیرگاه، مدت گارانتی، فاکتور و … دسترسی داشته باشید و با کارشناس واحد پیگیری و شکایات نیز به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.
  3. حضور تعمیرکار آی پی امداد در محل با توجه به زمانبندی که مشخص کرده اید، انجام می شود.
  4. پس از انجام مراحل عیب یابی و تعمیر ماساژور، فاکتور هزینه ها به همراه گارانتی خدمات که بین 3 تا 12 ماه اعتبار دارد، در اختیار مشتری قرار می گیرد.
  5. در نهایت به منظور اطلاع از میزان رضایتمندی شما از خدمات دریافت شده، توسط واحد پشتیبانی مجموعه آی پی امداد از شما نظرسنجی می شود.
  6. این نظرسنجی هم به صورت آنلاین است و هم کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.
  7. همچنین می توانید وارد پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد شده و به تکنسین مربوطه امتیاز دهید.
  8. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی دستگاه ماساژور خود، یک کارشناس در پنل کاربری پشتیبان شما خواهد بود.

با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر ماساژور خود صرفه جویی خواهید کرد.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر دستگاه ماساژور در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر ماساژور برقی و شارژی

هزینه تعمیر دستگاه ماساژور در آی پی امداد با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله مدل دستگاه، برقی یا شارژی بودن ماساژور، نوع خرابی دستگاه، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات معیوب و سایر موارد متفاوت خواهد بود. همچنین تمامی هزینه های نمایندگی تعمیرات ماساژور بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه مشخص می شود. در بعضی مواقع تنها راه تعمیر ماساژور، تعویض قطعات آن است که در این صورت هزینه تعویض قطعه نیز در هزینه کلی تعمیرات دستگاه برآورد می شود. تعمیرکار متخصص آی پی امداد پس از مراجعه به محل و پیش از انجام تعمیرات ماساژور برقی یا شارژی شما، هزینه تعمیر دستگاه مورد نظر را اعلام می کند و پس از رضایت شما، اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه می نماید. البته لازم به ذکر است که برای تعمیر دستگاه ماساژ شما تنها از قطعات اورجینال با مناسب ترین قیمت استفاده می شود. بنابراین شما با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید هزینه های خود را تا 75 درصد کاهش دهید.

جدول تعرفه خدمات

قطعات دستگاه ماساژورهزینه تعمیرات دستگاه ماساژور
موتور400/000 الی 700/000 تومان
برد200/000 تا 400/000 تومان
باتری450/000 الی 600/000 تومان
دکمه290/000 تومان
شارژر200/000 الی 350/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و برندهای ماساژور را انجام می دهد؟

دستگاه ماساژور وسیله ای است که هر از گاهی ممکن است آسیب ببیند و نیاز به تعمیر داشته باشد. به طور کلی تعمیر دستگاه ماساژور بسیار پیچیده است. بنابراین تعمیرات این دستگاه باید توسط تعمیرکارانی انجام شود که دانش فنی و تجربه در این زمینه داشته باشند. در صورتی که هریک از انواع دستگاه ماساژور شما در مدل های مختلف دچار خرابی شده اند، می توانید از خدمات تعمیرات دستگاه ماساژور در آی پی امداد برای رفع مشکل آنها استفاده نمایید.

  • انواع مدل های ماساژور دلفینی، تفنگی، شارژی، دستی، برقی، پروانه ای، فیزیوتراپی، قابل حمل و همچنین ماساژورهای پا، دست، چشم و گردن

از جمله رایج ترین برندهای دستگاه های ماساژور که تکنسین های آی پی امداد اقدام به عیب یابی و تعمیر آنها می کنند، شامل:

  • کراس (Cross)
  • امسیگ (Emsig)
  • آی رست (Irest)
  • بیورر (Beurer)
  • فوجیریوکی (Fujiryoki)
  • لیمکس (Leemax)
  • دلفین (Dolphin)
  • و …

خدمات تعمیرکار دستگاه ماساژور در آی پی امداد

قطعات دستگاه ماساژور پس از گذشت مدت زمان طولانی و در اثر استفاده مکرر دچار مشکلاتی شده و نیازمند تعمیر و یا حتی تعویض می باشند. در این شرایط لازم است برای تعمیر ماساژور از خدمات مراکز مجاز و تکنسین های متخصص در این زمینه بهره مند شوید. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد به دلیل مهارت و تجربه بالایی خود می توانند انواع خدمات سرویس و تعمیرات دستگاه ماساژورهای برقی و شارژی را با بهترین کیفیت و قطعات اصلی به شما ارائه دهند. از جمله خدمات دستگاه ماساژ که توسط تکنسین های آی پی امداد به مشتریان ارائه می شوند، شامل موارد زیر می باشند.

تعمیر برد دستگاه ماساژور

برد دستگاه ماساژور از اجزاء مختلفی مانند میکروکنترلر، ترانزیستور، خازن، مقاومت و دیود تشکیل شده است. این اجزاء با هم کار می کنند تا سیگنال های الکتریکی را که عملکرد ماساژور را کنترل می کنند، ارسال و دریافت کنند. نوسانات ناگهانی برق، گرمای بیش از حد و نفوذ آب به داخل دستگاه می تواند به اجزاء برد آسیب برساند. علائم خرابی برد دستگاه ماساژور شامل روشن نشدن دستگاه، کار نکردن دکمه ها، تنظیمات نادرست سرعت یا نوع ماساژ می باشد. تعمیر برد دستگاه ماساژور می تواند یک کار پیچیده باشد و نیاز به دانش و مهارت تخصصی دارد. تلاش برای تعمیر برد بدون تجربه کافی می تواند به آسیب دیدگی بیشتر دستگاه منجر شود. به همین دلیل توصیه می شود در صورت خرابی برد دستگاه ماساژور، از تعمیرکار متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض موتور دستگاه ماساژور

موتور نیروی لازم برای چرخش غلطک ها یا لرزش سطوح ماساژ را فراهم می‌کند. استفاده طولانی مدت و مداوم از دستگاه ماساژور، به خصوص در بالاترین سطوح قدرت، می تواند باعث فرسودگی موتور و خرابی آن شود. همچنین اگر دستگاه ماساژور در محیط گرم یا بدون تهویه مناسب استفاده شود، موتور ممکن است بیش از حد گرم شده و بسوزد. نفوذ آب یا مایعات دیگر به داخل دستگاه نیز می تواند به اتصالات موتور آسیب برساند و باعث خوردگی شود. اگر در حین کار دستگاه ماساژور صدای غیرمعمولی می شنوید، قدرت سابق خود را ندارد یا روشن نمی شود، ممکن است نشان دهنده مشکل در موتور باشد. تعمیر موتور دستگاه ماساژور یک کار پیچیده است که به دانش تخصصی و ابزار دقیق نیاز دارد. تعمیرکار مجرب آی پی امداد می تواند به درستی مشکل موتور را تشخیص دهد و قطعات آسیب دیده را تعمیر یا تعویض کند.

تعویض باتری دستگاه ماساژور

باتری ماساژور منبع تغذیه دستگاه را تامین می‌کند. این باتری در داخل دستگاه قرار دارد و با گذشت زمان و استفاده مکرر، فرسوده می‌شود. تعویض باتری دستگاه ماساژور به معنای جایگزینی باتری فرسوده یا معیوب با یک باتری جدید و سالم است. این کار به منظور بازیابی عملکرد و افزایش طول عمر دستگاه انجام می‌شود. اگر دستگاه ماساژور شما با یک بار شارژ، مدت زمان کمتری کار می‌کند، شارژ نمی‌شود یا دستگاه ماساژور شما به طور کلی روشن نمی‌شود، ممکن است باتری آن خراب شده باشد. با باتری جدید، دستگاه ماساژور شما با قدرت و کارایی بیشتر کار خواهد کرد. هنگام تعویض باتری لازم است از باتری با همان نوع و مشخصات باتری اصلی استفاده کنید. اگر باتری دستگاه ماساژور شما خراب شده است، برای تعویض آن می توانید به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

تعمیر سری و غلطک دستگاه ماساژور

سری‌ها و غلطک‌ها نقش مهمی در عملکرد دستگاه ماساژور ایفا می‌کنند. آنها با حرکت بر روی بدن، فشار و لرزش را به عضلات منتقل می‌کنند. استفاده‌ی مداوم و طولانی‌مدت از دستگاه ماساژور، به مرور زمان باعث فرسودگی و ساییدگی سری‌ها و غلطک‌ها می‌شود. همچنین نگهداری نامناسب از دستگاه ماساژور، مانند تمیز نکردن یا روغنکاری نکردن آن، می‌تواند به خرابی زودهنگام سری‌ها و غلطک‌ها منجر شود. اگر احساس کنید که ماساژ دستگاهتان مثل قبل قوی یا موثر نیست یا متوجه ترک خوردگی، شکستگی یا ساییدگی ظاهری در سری‌ها و غلطک‌ها شدید، باید آنها را تعمیر یا تعویض کنید. تعمیر سری و غلطک دستگاه ماساژور، به ظرافت و تخصص نیاز دارد. اگر دانش و مهارت کافی برای انجام این کار را ندارید، بهتر است آن را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید.

تعویض چراغ دستگاه ماساژور

چراغ دستگاه ماساژور معمولا یک لامپ کوچک یا LED است که در قسمت های مختلف دستگاه مانند دکمه ها، صفحه نمایش یا زیر سر ماساژور قرار دارد. شایع ترین دلیل خرابی چراغ، سوختن آن است و به مرور زمان و با استفاده ی مکرر اتفاق می افتد. همچنین با گذشت زمان، نور چراغ ها ممکن است کم نور و ضعیف شود. تعویض چراغ دستگاه ماساژور ممکن است کار ساده ای به نظر برسد، اما برای انجام صحیح آن به دانش و تخصص لازم در مورد دستگاه و اجزای داخلی آن نیاز است. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد آموزش دیده اند که چگونه چراغ ها را به طور صحیح و ایمن تعویض کنند و می توانند از بروز هرگونه آسیب به دستگاه در حین انجام کار جلوگیری کنند.

تعمیر دکمه های دستگاه ماساژور

دکمه های دستگاه ماساژور بخشی از رابط کاربری هستند که به کاربر اجازه می دهد تا تنظیمات مختلف ماساژ را انتخاب کند. این دکمه ها معمولا به یک برد مدار متصل هستند که سیگنال ها را به موتور و سایر اجزای دستگاه ارسال می کند. تعمیر دکمه های دستگاه ماساژور به معنای عیب یابی و رفع مشکلاتی است که باعث عملکرد نادرست یا عدم کارکرد دکمه ها می شود. این فرآیند می تواند شامل تمیز کردن دکمه ها، جایگزینی سوئیچ ها، یا تعمیر برد مدار باشد. تعمیر دکمه های دستگاه ماساژور می تواند یک فرآیند پیچیده باشد، به خصوص اگر برد مدار آسیب دیده باشد. به همین دلیل، توصیه می شود برای تعمیر دستگاه از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

تعویض سنسور حرارتی دستگاه ماساژور

سنسور حرارتی قطعه ای در دستگاه ماساژور است که دمای دستگاه را حس می کند و به برد اصلی اطلاعات می دهد. برد اصلی از این اطلاعات برای تنظیم گرمای دستگاه و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد آن استفاده می کند. با گذشت زمان و استفاده زیاد، سنسور حرارتی ممکن است فرسوده و خراب شود. اگر دستگاه ماساژور شما بیش از حد گرم می شود، ممکن است سنسور حرارتی خراب شده باشد. برای تعمیر سنسور حرارتی به ابزارهای خاصی نیاز است که ممکن است در دسترس شما نباشد. اگر فکر می کنید سنسور حرارتی دستگاه ماساژور شما خراب شده است، باید در اسرع وقت آن را توسط یک تعمیرکار متخصص تعمیر یا تعویض کنید.

مرکز تعمیرات دستگاه ماساژور در تهران

آی پی امداد برای سهولت در ارائه خدمات تعمیرات دستگاه ماساژور به مشتریان خود، شعب متعددی را در مناطق 24 گانه استان تهران اعم از شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران تاسیس نموده است. از این رو مشتریان می توانند در سریع ترین زمان از خدمات این مجموعه برای تعمیر و عیب یابی ماساژور خود در محل بهره مند شوند. این خدمات موجب شده است تا مشتریان بتوانند تعمیرات ماساژور خود را در مدت زمان کوتاهی پس از ثبت درخواست در مجموعه آی پی امداد و در هریک از محل های تهران بدون هیچگونه مشکلی انجام دهند. اگر شما نیز قصد استفاده از خدمات تعمیر دستگاه ماساژور در هریک از مناطق تهران را دارید، تنها با برقراری یک تماس از طریق شماره 02158941 با مجموعه آی پی امداد، می توانید این خدمات را دریافت نمایید.

تعمیر دستگاه ماساژور برقی و شارژی در محل

تعمیر ماساژور در محل یکی از خدماتی است که مشتریان با استفاده از آن علاوه بر هزینه، در وقت خود نیز صرفه جویی می نمایند. جهت رفاه حال مشتریان، نمایندگی تعمیرات ماساژور تمامی خدمات تعمیرات این دستگاه را در محل و در حضور مشتری ارائه می دهد. از این رو مشتریان می توانند تمامی مراحل تعویض قطعات و تعمیر ماساژور توسط تعمیرکار آی پی امداد را به صورت مستقیم پیگیری نمایند. همچنین در این شرایط دیگر نیازی به جابه جایی ماساژور و مراجعه حضوری به نمایندگی برای تحویل و دریافت دستگاه نمی باشد. در صورت نیاز به خدمات تعمیر دستگاه ماساژ در منزل، می توانید با مرکز مجاز آی پی امداد تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان کارشناس متخصص به محل شما اعزام شود.

چرا از خدمات تعمیرات دستگاه ماساژور در آی پی امداد استفاده کنیم؟

آی پی امداد یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماساژورهای مختلف با بیش از 30 سال سابقه درخشان است که به صورت کاملا تخصصی در این زمینه فعالیت می کند. این مجموعه با دارا بودن متخصص ترین تکنسین ها و تعمیرکاران توانسته است تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات ماساژور به کار گرفته و به یکی از مراکز به روز در این زمینه تبدیل شود. مشتریان با استفاده از خدمات آی پی امداد از مزایایی بهره مند خواهند شد که در ادامه آنها را ذکر کرده ایم:

  • به شما گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه تقدیم می شود.
  • فاکتور رسمی هزینه ها را در پایان کار دریافت خواهید کرد.
  • از تعمیرکاران مجرب و متخصص برای تعمیر ماساژور شما استفاده می شود.
  • امکان استفاده از خدمات در محل و در تعمیرگاه آی پی امداد وجود دارد.
  • عیب یابی و تعمیرات ماساژور شما در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.
  • می توانید به صورت آنلاین در پنل کاربری خود با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

عیب یابی مشکلات دستگاه ماساژور

پیش از اقدام برای استفاده از خدمات مرکز تعمیر دستگاه ماساژور، بهتر است با مشکلات و ایرادات متداول این دستگاه آشنا شوید تا در صورت نیاز بتوانید خودتان اقدام به رفع مشکل ماساژور نمایید. در ادامه به بررسی هریک از مشکلات رایج مدل های مختلف دستگاه ماساژور برای شما پرداخته ایم.

شارژ نشدن دستگاه ماساژور

  • خراب شدن باتری اصلی ترین علت شارژ نشدن دستگاه ماساژور می باشد که باید باتری دستگاه را بررسی نمایید.
  • اگر پورت شارژ ماساژور شما خراب شده یا آسیب دیده باشد نیز دستگاه به درستی شارژ نخواهد شد.
  • ممکن است شارژر دستگاه ماساژور شما دچار ایراداتی شده باشد که در این شرایط لازم است آن را تعویض کنید.

کار نکردن کنترل دستگاه ماساژور

  • ابتدا مطمئن شوید که باتری دستگاه کار کرده و یا به هنگام اتصال دستگاه به برق، کارکرد درستی دارد.
  • اتصالات مربوط به کنترل دستگاه ماساژور را مورد بررسی قرار دهید.
  • ممکن است یکی از قطعات داخلی کنترلر دستگاه دچار خرابی یا سوختگی شده باشد که باید بررسی شود.
  • مطمئن شوید که کنترل به درستی تنظیم شده است.

روشن نشدن دستگاه ماساژور

  • اگر دستگاه ماساژ شما با باتری کار می کند، مطمئن شوید که باتری شارژ شده است. اگر شارژ نیست، آن را به برق وصل کنید و قبل از اینکه بخواهید آن را روشن کنید، بگذارید مدتی شارژ شود.
  • چنانچه دستگاه ماساژ شما با برق کار می کند، بررسی کنید که آیا سیم به درستی به برق وصل شده است و پریز برق کار می کند. سعی کنید سیم را به پریز دیگری وصل کنید تا ببینید کار می کند یا خیر.
  • دستگاه ماساژ خود را از نظر هرگونه آسیب دیدگی قابل مشاهده، مانند فرسودگی یا شکستگی قطعات بررسی کنید.
  • برخی از دستگاه های ماساژ دارای دکمه یا عملکرد تنظیم مجدد هستند. به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید تا ببینید آیا این گزینه برای دستگاه شما وجود دارد یا خیر.

در صورتی که همچنان مشکل روشن نشدن دستگاه ماساژور شما رفع نشده است، می توانید از تعمیرکاران متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

صدای دستگاه ماساژور در حین کار

  • دستگاه های ماساژ از موتورها و سایر اجزا برای ایجاد ارتعاشاتی استفاده می کنند که به ماساژ عضلات کمک می کند. این ارتعاشات گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد صدا در دستگاه شود.
  • همچنین این صدا ممکن است به دلیل شل شدن قطعات، قطعات فرسوده یا آسیب دیده یا استفاده نادرست از دستگاه رخ دهد.
  • لازم است شل بودن اتصالات و پیچ های دستگاه را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را سفت کنید.
  • اگر قطعات فرسوده یا آسیب دیده اند، برای تعویض با تعمیرکار متخصص آی پی امداد تماس بگیرید.

گرم شدن بیش از حد دستگاه ماساژور

  • اتصال کوتاه در سیم کشی دستگاه می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد آن شود.
  • اگر موتور دستگاه ماساژور با مشکل مواجه باشد، ممکن است گرمای اضافی تولید کند.
  • چنانچه مسیر هوای دستگاه ماساژور مسدود شده باشد، می تواند جریان هوا را مختل کرده و منجر به گرم شدن بیش از حد دستگاه شود.
  • اگر از دستگاه ماساژور برای مدت طولانی و بدون وقفه استفاده کنید، طبیعی است که گرم شود.

تغییر نکردن سرعت ماساژور

  • مطمئن شوید که ماساژور به درستی به پریز برق وصل شده باشد.
  • اگر از آداپتور استفاده می کنید، مطمئن شوید که برای دستگاه شما مناسب است و به درستی وصل شده است.
  • دکمه ها یا سوئیچ های کنترل سرعت را بررسی کنید تا ببینید آیا آسیب دیده یا کثیف شده اند.
  • اگر ماساژور شما بوی سوختگی می دهد یا صدای غیرعادی ایجاد می کند، ممکن است مشکل موتور داشته باشد.

نچرخیدن سری دستگاه ماساژور

  • مطمئن شوید که آداپتور به طور محکم به پریز برق و دستگاه ماساژور وصل شده باشد. اگر شل است، آن را دوباره وصل کنید.
  • ممکن است گرد و غبار یا کثیفی در سری ماساژور جمع شده باشد که مانع از چرخش آن شود.
  • ممکن است یکی از قطعات داخل دستگاه ماساژور شکسته یا آسیب دیده باشد که مانع از چرخش سر آن شود.
  • همچنین این امکان نیز وجود دارد که تنظیمات خاصی برای چرخش سر ماساژور وجود داشته باشد.

خاموش شدن ناگهانی دستگاه ماساژور

  • اگر از دستگاه ماساژور شارژی استفاده می کنید، ممکن است باتری آن کم باشد و نیاز به شارژ داشته باشد.
  • چنانچه از ماساژور سیمی استفاده می کنید، ممکن است آداپتور برق آن معیوب باشد.
  • ممکن است فیوز داخلی دستگاه ماساژور شما سوخته باشد.
  • همچنین ممکن است سوئیچ روشن/خاموش دستگاه ماساژور شما معیوب باشد.

جرقه زدن دستگاه ماساژور

  • اتصالات شل می تواند باعث ایجاد جرقه و گرم شدن بیش از حد سیم ها شود.
  • سیم برق را به دقت بررسی کنید تا ببینید آیا علائمی از پارگی، ساییدگی یا آسیب دیدگی وجود دارد یا خیر.
  • ممکن است مشکلی در سیم کشی داخلی دستگاه ماساژور وجود داشته باشد.
  • اگر موتور دستگاه ماساژور آسیب دیده باشد، ممکن است جرقه بزند.
  • این مشکل می تواند ناشی از استفاده بیش از حد، گرم شدن بیش از حد یا وارد شدن ضربه به دستگاه باشد.

سوالات متداول تعمیرات دستگاه ماساژور

در ادامه به بررسی پرسش های مشتریان در زمان استفاده از خدمات تعمیر دستگاه ماساژور در آی پی امداد خواهیم پرداخت:

هزینه تعمیرات دستگاه ماساژور بر اساس مشکل دستگاه شما و قطعات معیوب آن تعیین می شود.

پس از اتمام تعمیر دستگاه ماساژور، فاکتور و مدت زمان گارانتی در پنل کاربری شما قابل مشاهده است. با توجه به نوع خدمات ارائه شده مدت گارانتی از 3 تا 12 ماه متغیر خواهد بود.

کلیه قطعات مورد استفاده برای تعمیرات دستگاه ماساژور شما از نوع اورجینال و باکیفیت می باشند.

در صورت تماس با شماره 02158941 می توانید از خدمات تعمیرات دستگاه ماساژور خود با بهترین کیفیت بهره مند شوید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • لطفی 26 خرداد 1403

    سلام وقت بخیر شما برد ماساژور bob and bard را دارید منظورم برد شارژاست که سوکت شارژ را می زنند

    پاسخ دادن
  • بهزاد 09 تیر 1402

    ممنون از راهنمایی

    پاسخ دادن