logo logo تعمیر دستگاه ماساژور با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر دستگاه ماساژور

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر دستگاه ماساژور به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خدمات تعمیر دستگاه ماساژور در آی پی امداد در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران با بهترین کیفیت انجام می شود. کاربران گرامی آی پی امداد توجه داشته باشید که تعمیر دستگاه ماساژور تفنگی، شارژی، دستی، برقی، دلفینی، فیزیوتراپی و … در این مجموعه قابل انجام است. بنابراین اگر هریک از مدل های ماساژور شما دچار مشکل شده است، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات ماساژور استفاده کنید تا علاوه بر پرداخت هزینه کمتر، بتوانید مانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید.

تعمیرکاران متخصص و مجرب آی پی امداد هرگونه خرابی دستگاه ماساژ شما را با استفاده از قطعات اصلی، گارانتی معتبر و فاکتور رسمی برطرف می کنند. همچنین از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی، یک کارشناس به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد. با استفاده از خدمات تعمیرات ماساژور در سه روش مراجعه حضوری، تعمیر در محل و استفاده از پیک مجموعه آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با مرکز تعمیرات دستگاه ماساژور در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیرات دستگاه ماساژور در تهران به شرح زیر است:

  1. برای استفاده از خدمات تعمیر دستگاه ماساژ در آی پی امداد می توانید با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست تعمیرات ماساژور خود را به صورت آنلاین از طریق سایت آی پی امداد ثبت کنید.

برای تعمیر دستگاه ماساژ در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

برای اینکه بتوانید دستگاه ماساژور خود را تعمیر کنید، می توانید از طریق مراجعه حضوری، تعمیر دستگاه در محل و استفاده از پیک مخصوص آی پی امداد اقدام نمایید.

  • در صورت استفاده از خدمات تعمیر دستگاه ماساژور در محل، تکنسین متخصص در سریع ترین زمان به محل شما مراجعه کرده و دستگاهتان را تعمیر می کند.
  • برای مراجعه حضوری به تعمیرگاه و استفاده از خدمات تعمیرات ماساژور نیز می توانید آدرس مجموعه را در بخش تماس با ما سایت مشاهده نمایید.
  • در نهایت اگر هیچ یک از این دو روش قابل استفاده نبود، می توانید از پیک آی پی امداد برای انتقال ماساژور خود به تعمیرگاه آی پی امداد کمک بگیرید. پیک مخصوص این نمایندگی ابتدا دستگاه شما را با رسید کتبی تحویل گرفته و پس از پایان تعمیرات، به شما تحویل خواهد داد.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات ماساژور در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما پیامک می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید به صورت آنلاین به تمامی اطلاعات شامل مشخصات تکنسین یا تعمیرگاه، مدت گارانتی، فاکتور و … دسترسی داشته باشید و با کارشناس واحد پیگیری و شکایات نیز به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.
  3. حضور تعمیرکار آی پی امداد در محل با توجه به زمانبندی که مشخص کرده اید، انجام می شود.
  4. پس از انجام مراحل عیب یابی و تعمیر ماساژور، فاکتور هزینه ها به همراه گارانتی خدمات که بین 3 تا 12 ماه اعتبار دارد، در اختیار مشتری قرار می گیرد.
  5. در نهایت به منظور اطلاع از میزان رضایتمندی شما از خدمات دریافت شده، توسط واحد پشتیبانی مجموعه آی پی امداد از شما نظرسنجی می شود.
  6. این نظرسنجی هم به صورت آنلاین است و هم کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.
  7. همچنین می توانید وارد پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد شده و به تکنسین مربوطه امتیاز دهید.
  8. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی دستگاه ماساژور خود، یک کارشناس در پنل کاربری پشتیبان شما خواهد بود.

خدمات دستگاه ماساژ که توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه می شود

قطعات دستگاه ماساژور پس از گذشت مدت زمان طولانی و در اثر استفاده مکرر دچار مشکلاتی شده و نیازمند تعمیر و یا حتی تعویض می باشند. در این شرایط لازم است برای تعمیرات ماساژور از خدمات مراکز مجاز و تکنسین های متخصص در این زمینه بهره مند شوید. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد به دلیل مهارت و تجربه بالایی خود می توانند انواع خدمات سرویس و تعمیرات دستگاه ماساژورهای برقی و شارژی را با بهترین کیفیت و قطعات اصلی به شما ارائه دهند. از جمله خدمات دستگاه ماساژ که توسط تکنسین های آی پی امداد به مشتریان ارائه می شوند، شامل:

  • تعمیر و تعویض انواع قطعات ماساژور مانند: برد الکترونیکی، موتور، سری، قاب، چراغ، دکمه ها، ولوم، سسنور حرارتی، کفی، پنل کنترل، باطری، شارژر، غلطک، پایه و …
  • سرویس دستگاه ماساژور و تنظیم بخش های مختلف آن

آی پی امداد تعمیر کدام مدل ها و برندهای ماساژور را انجام می دهد؟

در صورتی که هریک از انواع دستگاه ماساژور شما نظیر مدل دلفینی، تفنگی، شارژی، دستی، برقی، فیزیوتراپی، قابل حمل و همچنین ماساژورهای پا، دست، چشم و گردن دچار خرابی شده اند، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه ماساژور در آی پی امداد برای رفع مشکل آنها استفاده نمایید. از جمله رایج ترین برندهای دستگاه های ماساژور که تکنسین های آی پی امداد اقدام به عیب یابی و تعمیر آنها می کنند، شامل:

  • کراس (Cross)
  • امسیگ (Emsig)
  • آی رست (Irest)
  • بیورر (Beurer)
  • فوجیریوکی (Fujiryoki)
  • لیمکس (Leemax)
  • دلفین (Dolphin)
  • و …

تعمیرات دستگاه ماساژور در تهران

آی پی امداد برای سهولت در ارائه خدمات تعمیرات دستگاه ماساژ به مشتریان خود، شعب متعددی را در مناطق 24 گانه استان تهران اعم از شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران تاسیس نموده است. از این رو مشتریان می توانند در سریع ترین زمان از خدمات این مجموعه برای تعمیر و عیب یابی ماساژور خود در محل بهره مند شوند. این خدمات موجب شده است تا مشتریان بتوانند تعمیرات ماساژور خود را در مدت زمان کوتاهی پس از ثبت درخواست در مجموعه آی پی امداد و در هریک از محل های تهران بدون هیچگونه مشکلی انجام دهند. اگر شما نیز قصد استفاده از خدمات تعمیر دستگاه ماساژور در هریک از مناطق تهران را دارید، تنها با برقراری یک تماس از طریق شماره 02158941 با مجموعه آی پی امداد، می توانید این خدمات را دریافت نمایید.

تعمیر دستگاه ماساژور در محل

تعمیر ماساژور در محل یکی از خدماتی است که مشتریان با استفاده از آن علاوه بر هزینه، در وقت خود نیز صرفه جویی می نمایند. جهت رفاه حال مشتریان، نمایندگی تعمیرات ماساژور تمامی خدمات تعمیرات این دستگاه را در محل و در حضور مشتری ارائه می دهد. از این رو مشتریان می توانند تمامی مراحل تعویض قطعات و تعمیر ماساژور توسط تعمیرکار آی پی امداد را به صورت مستقیم پیگیری نمایند. همچنین در این شرایط دیگر نیازی به جابه جایی ماساژور و مراجعه حضوری به نمایندگی برای تحویل و دریافت دستگاه نمی باشد. در صورت نیاز به خدمات تعمیر دستگاه ماساژ در منزل، می توانید با نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان کارشناس متخصص به محل شما اعزام شود.

ویژگی های تعمیرکار دستگاه ماساژور در آی پی امداد

دستگاه ماساژور وسیله ای است که هر از گاهی ممکن است آسیب ببیند و نیاز به تعمیر داشته باشد. به طور کلی تعمیر دستگاه ماساژور بسیار پیچیده است. بنابراین تعمیرات این دستگاه باید توسط تعمیرکارانی انجام شود که دانش فنی و تجربه در این زمینه داشته باشند. در مجموعه آی پی امداد تمامی خدمات مربوط به عیب یابی، سرویس و تعمیرات دستگاه ماساژور توسط تکنسین های خبره و ماهر ارائه می شود. تعمیرکاران این مجموعه پس از بررسی های لازم و کارشناسی دقیق ماساژور، نوع خرابی، قطعات معیوب و حدود زمان تعمیر آن را مشخص می نمایند که در این صورت با توجه به صلاح دید مشتری، قطعات مربوطه تعویض و یا تعمیر خواهند شد.

از جمله ویژگی های تعمیرکار دستگاه ماساژ در آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد.

  • برای تعمیر ماساژور شما از قطعات اورجینال استفاده می کند که به حفظ کیفیت دستگاه کمک خواهد کرد.
  • جهت کلیه خدمات دستگاه ماساژور که به مشتریان ارائه می دهد، گارانتی معتبر ارائه می کند.
  • با کارت شناسایی و فرم مخصوص نمایندگی در محل شما حاضر می شود.
  • کاملا وقت شناس بوده و نکات ایمنی و بهداشتی را به هنگام تعمیرات ماساژور شما رعایت می کند.

چرا از خدمات تعمیرات دستگاه ماساژور در آی پی امداد استفاده کنیم؟

آی پی امداد یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماساژورهای مختلف با بیش از 30 سال سابقه درخشان است که به صورت کاملا تخصصی در این زمینه فعالیت می کند. این مجموعه با دارا بودن متخصص ترین تکنسین ها و تعمیرکاران توانسته است تجربه چندین ساله خود را در تعمیرات دستگاه ماساژ به کار گرفته و به یکی از مراکز به روز در این زمینه تبدیل شود. مشتریان با استفاده از خدمات آی پی امداد از مزایایی بهره مند خواهند شد که در ادامه آنها را ذکر کرده ایم:

  • به شما گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه تقدیم می شود.
  • فاکتور رسمی هزینه ها را در پایان کار دریافت خواهید کرد.
  • از تعمیرکاران مجرب و متخصص برای تعمیر ماساژور شما استفاده می شود.
  • امکان استفاده از خدمات در محل و در تعمیرگاه آی پی امداد وجود دارد.
  • عیب یابی و تعمیرات ماساژور شما در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.
  • می توانید به صورت آنلاین در پنل کاربری خود با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

تعمیرات دستگاه ماساژ در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

زمانی که تعمیرکار متخصص آی پی امداد برای تعمیر دستگاه ماساژور به محل مورد نظر شما مراجعه می کند، پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، زمان حدودی مورد نیاز برای تعمیرات ماساژور شما را مشخص می کند که در صورت جزئی بودن مشکل، معمولا در همان لحظه انجام می شود. در صورت انقال دستگاه ماساژ معیوب شما به تعمیرگاه آی پی امداد، ابتدا تکنسین متخصص آن را عیب یابی کرده و در صورتی که قابل تعمیر باشد، آن را سریعا تعمیر کرده و به شما تحویل خواهد داد.

در صورتی که هریک از قطعات داخلی ماساژور نیاز به تعویض داشته باشند، تعمیرکار سفارش قطعه را ثبت نموده و پس از تهیه قطعه اورجینال، اقدام به تعویض آن می کند. این فرآیند نیز معمولا تا 72 ساعت کاری صورت می گیرد. لازم به ذکر است که اگر از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات دستگاه ماساژور خود استفاده کنید، باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. تعمیرکارانی که در این مجموعه مشغول به کار هستند، در زمینه تعمیرات انواع مدل های ماساژور تخصص و دانش بالایی دارند و می توانند پس از عیب یابی اولیه، دستگاه شما را سریعا تعمیر کنند.

هزینه تعمیرات ماساژور برقی و شارژی

هزینه تعمیرات دستگاه ماساژور در آی پی امداد با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله مدل دستگاه، برقی یا شارژی بودن ماساژور، نوع خرابی دستگاه، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات معیوب و سایر موارد متفاوت خواهد بود. همچنین تمامی هزینه های نمایندگی تعمیرات ماساژور بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه مشخص می شود. در بعضی مواقع تنها راه تعمیر ماساژور، تعویض قطعات آن است که در این صورت هزینه تعویض قطعه نیز در هزینه کلی تعمیرات دستگاه برآورد می شود.

تعمیرکار متخصص آی پی امداد پس از مراجعه به محل و پیش از انجام تعمیرات ماساژور برقی یا شارژی شما، هزینه تعمیر دستگاه مورد نظر را اعلام می کند و پس از رضایت شما، اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه می نماید. البته لازم به ذکر است که برای تعمیر دستگاه ماساژ شما تنها از قطعات اورجینال با مناسب ترین قیمت استفاده می شود. بنابراین شما با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید هزینه های خود را تا 75 درصد کاهش دهید.

مشکلاتی که توسط نمایندگی دستگاه ماساژور برطرف می شوند

پیش از اقدام برای استفاده از خدمات مرکز تعمیر دستگاه ماساژور، بهتر است با مشکلات و ایرادات متداول این دستگاه آشنا شوید تا در صورت نیاز بتوانید خودتان اقدام به رفع مشکل ماساژور نمایید. در ادامه به بررسی هریک از مشکلات رایج مدل های مختلف دستگاه ماساژور برای شما پرداخته ایم:

  1. دلیل شارژ نشدن ماساژور
  2. تعمیر کار نکردن کنترل ماساژور
  3. عیب یابی حرارات ندادن ماساژور
  4. علت روشن نشدن دستگاه ماساژور
  5. تعمیرات صدای زیاد ماساژور

تعمیر روشن نشدن قسمت حرارتی دستگاه ماساژور

چنانچه به هنگام کار با ماساژور خود متوجه شدید که قسمت حرارتی آن کار نمی کند، برای تعمیر دستگاه موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ابتدا بررسی کنید که حالت گرمادهی دستگاه ماساژور فعال باشد. می توانید از دفترچه راهنمای دستگاه برای بررسی نحوه انجام این کار کمک بگیرید.
  • ممکن است قطعات مربوط به حرارت دهی و تولید امواج دستگاه دچار خرابی شده باشند که باید بررسی شوند.
  • در صورتی که تنظیمات دستگاه به صورت اشتباه تعیین شده باشد، دستگاه هیچگونه حرارتی تولید نخواهد کرد.

برای اینکه بتوانید مشکل حرارت ندادن دستگاه خود را برطرف کنید، می توانید از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد برای تعمیرات ماساژور خود کمک بگیرید.

علت شارژ نشدن دستگاه ماساژور

در صورتی که دستگاه ماساژور شما شارژ نمی شود، می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • خراب شدن باتری اصلی ترین علت شارژ نشدن دستگاه ماساژور می باشد که باید باتری دستگاه را بررسی نمایید.
  • اگر پورت شارژ ماساژور شما خراب شده یا آسیب دیده باشد نیز دستگاه به درستی شارژ نخواهد شد.
  • ممکن است شارژر دستگاه ماساژور شما دچار ایراداتی شده باشد که در این شرایط لازم است آن را تعویض کنید.

برای عیب یابی و رفع مشکل عدم شارژ دستگاه خود می توانید از خدمات مرکز تعمیرات ماساژور در تهران بهره مند شوید.

عیب یابی کار نکردن کنترل دستگاه ماساژور

در صورتی که کنترل دستگاه ماساژور شما کار نمی کند، موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ابتدا مطمئن شوید که باتری دستگاه کار کرده و یا به هنگام اتصال دستگاه به برق، کارکرد درستی دارد.
  • اتصالات مربوط به کنترل دستگاه ماساژور را مورد بررسی قرار دهید.
  • ممکن است یکی از قطعات داخلی کنترلر دستگاه دچار خرابی یا سوختگی شده باشد که باید بررسی شود.
  • مطمئن شوید که کنترل به درستی تنظیم شده است.

تعمیر مشکل روشن نشدن دستگاه ماساژور

در صورتی که دستگاه ماساژور روشن نمی شود، چند دلیل دارد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم:

  • اگر دستگاه ماساژ شما با باتری کار می کند، مطمئن شوید که باتری شارژ شده است. اگر شارژ نیست، آن را به برق وصل کنید و قبل از اینکه بخواهید آن را روشن کنید، بگذارید مدتی شارژ شود.
  • چنانچه دستگاه ماساژ شما با برق کار می کند، بررسی کنید که آیا سیم به درستی به برق وصل شده است و پریز برق کار می کند. سعی کنید سیم را به پریز دیگری وصل کنید تا ببینید کار می کند یا خیر.
  • دستگاه ماساژ خود را از نظر هرگونه آسیب دیدگی قابل مشاهده، مانند فرسودگی یا شکستگی قطعات بررسی کنید.
  • برخی از دستگاه های ماساژ دارای دکمه یا عملکرد تنظیم مجدد هستند. به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید تا ببینید آیا این گزینه برای دستگاه شما وجود دارد یا خیر.

در صورتی که همچنان مشکل روشن نشدن دستگاه ماساژور شما رفع نشده است، می توانید از تعمیرکاران متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیرات صدای دستگاه ماساژور در حین کار

در صورتی که ماساژور شما صدای زیادی در حین کار ایجاد می کند، برای تعمیرات مشکل دستگاه به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • دستگاه های ماساژ از موتورها و سایر اجزا برای ایجاد ارتعاشاتی استفاده می کنند که به ماساژ عضلات کمک می کند. این ارتعاشات گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد صدا در دستگاه شود.
  • همچنین این صدا ممکن است به دلیل شل شدن قطعات، قطعات فرسوده یا آسیب دیده یا استفاده نادرست از دستگاه رخ دهد.
  • لازم است شل بودن اتصالات و پیچ های دستگاه را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را سفت کنید.
  • اگر قطعات فرسوده یا آسیب دیده اند، برای تعویض با تعمیرکار متخصص آی پی امداد تماس بگیرید.
1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد