logo logo تعمیر جاروبرقی مرکزی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر جاروبرقی مرکزی

تعمیر جاروبرقی مرکزی
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروبرقی مرکزی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

جاروبرقی مرکزی یکی از دستگاه هایی است که دارای کاربرد زیادی در اماکن مختلف بوده و تعمیرات آن نیاز به تخصص دارد. خدمات آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مرکزی در شرق، غرب، شمال، جنوب تهران ارائه می شود. نمایندگی آی پی امداد تعمیر جاروبرقی مرکزی را با استفاده از قطعات فابریک و در محل مورد نظر مشتریان توسط تعمیرکار متخصص انجام می دهد. در نظر داشته باشید که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز جارو برقی مرکزی به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک کرده و در نهایت در هزینه خدمات صرفه جویی می کنید.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر جاروبرقی مرکزی صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مرکزی در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مرکزی در تهران به شرح زیر است:

  1. شماره تماس نزدیک ترین نمایندگی تعمیر جاروبرقی مرکزی در ادامه این مطلب آمده است.
  2. برای تعمیر جارو برقی مرکزی خود یا ثبت درخواست آنلاین در وب سایت آی پی امداد با آنها تماس بگیرید.
  3. پس از تماس مشخصات شما ثبت می شود و نام تعمیرکار جارو برقی مرکزی با کد اشتراک از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.
  4. تعمیرکار مربوطه جهت خدمات تعمیر جاروبرقی مرکزی در محل حضور خواهد داشت.
  5. تکنسین جاروبرقی مرکزی با استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر در محل شما حاضر می شود.
  6. برای هزینه ها یک فاکتور رسمی و شفاف دریافت خواهید کرد.
  7. منتظر تماس شرکت برای نظرسنجی در مورد عملکرد تعمیرکار دستگاه جاروبرقی مرکزی باشید.
  8. کلیه خدمات دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

خدمات تعمیر جارو برقی مرکزی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

از سوالات متداولی که بیشتر مراجعه کنندگان آن را مطرح می کنند، این است که شرکت آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز جاروبرقی مرکزی در تهران، کدام محدوده ها را تحت پوشش قرار می دهد؟ در پاسخ به مراجعه کنندگان که در مورد این موضوع سوال کرده اند باید عرض کنیم که شرکت آی پی امداد دارای تعداد زیادی تعمیرکار است. به همین علت قابلیت خدمات رسانی به تمام نقاط استان تهران را دارد.

تعمیرات جاروبرقی مرکزی در شمال تهران

تعمیرات جاروبرقی مرکزی در شمال تهران شامل مناطق زیر می باشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز و …

تعمیرات جاروبرقی مرکزی در مرکز تهران

تعمیر جاروبرقی مرکزی در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

تعمیرات جاروبرقی مرکزی در جنوب تهران

تعمیرات جاروبرقی مرکزی در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد و …

تعمیرات جاروبرقی مرکزی در غرب تهران

تعمیر جاروبرقی مرکزی در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس و …

تعمیرات جاروبرقی مرکزی در شرق تهران

تعمیرات جاروبرقی مرکزی در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان و …

خدمات پس از فروش جاروبرقی مرکزی به چه صورت است؟

بهره مندی از خدمات پس از فروش و گارانتی یکی از روش هایی است که در صورت بروز هرگونه خرابی یا مشکل در جاروبرقی مرکزی مورد توجه قرار می گیرد. معمولا خدمات پس از فروش جاروبرقی مرکزی توسط نمایندگی های مختلف هر برند ارائه می شود که می توانند با این نمایندگی ها تماس بگیرید و از خدمات آنها استفاده نمایید. بنابراین شما می توانید از شماره های مندرج در کارت گارانتی استفاده کنید. در صورت عدم رضایت از این خدمات می توانید از خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مرکزی استفاده نمایید.

خدمات تعمیر جاروبرقی مرکزی در محل

تعمیرکار آی پی امداد با تعمیر جاروبرقی مرکزی در محل مشکل دستگاه شما را عیب یابی و رفع می کند تا نگران جابجایی دستگاه به خارج از محل نباشید. برای رفع مشکلات دستگاه خود با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مرکزی در محل تماس بگیرید تا مجرب ترین کارشناسان نمایندگی باکنشت را به منزل یا محل کار خود در تهران بیاورید و خدمات را دریافت کنید.

  • می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
  • خطرات انتقال دستگاه به بیرون از محل کار یا منزل را نخواهید داشت.
  • خدمات تعمیرکار جاروبرقی مرکزی را از نزدیک شاهد خواهید بود.

خدمات تعمیر جاروبرقی مرکزی در محل

استفاده از خدمات نمایندگی جاروبرقی مرکزی بهتر است یا تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد؟

جاروبرقی مرکزی وسیله ای بسیار کاربردی است که ممکن است به دلیل استفاده نادرست و به مرور زمان در عملکرد آن با مشکل مواجه شود. ممکن است هنگام جستجوی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مرکزی با مراکز مختلفی برخورد کنید. در صورت مشاهده هرگونه مشکل در دستگاه خود می توانید جاروبرقی مرکزی خود را نمایندگی رسمی برند مورد نظر برای تعمیرات بسپارید. اما در صورت عدم برخورداری از گارانتی یا اتمام آن، می توانید دستگاه خود را به نمایندگی مجاز آی پی امداد بسپارید. خدمات ارائه شده در این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:

  • این مرکز با اعزام تعمیرکاران متخصص خود به محل مورد نظر مشتری خدمات تعمیر جاروبرقی مرکزی را در محل ارائه می دهد.
  • هزینه های این مجموعه کاملا مقرون به صرفه بوده و با کاهش 75 درصدی هزینه تعمیرات همراه خواهد بود.
  • تعمیرکاران مرکز آی پی امداد مجرب و ماهر هستند. بنابراین، آنها می توانند به سرعت مشکل دستگاه شما را تشخیص داده و آن را برطرف کنند.
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مرکزی در آی پی امداد خدمات تعمیر جاروبرقی مرکزی را با گارانتی معتبر برای مشتریان ارائه می دهد.

تعمیرکار جارو برقی مرکزی چه ویژگی باید داشته باشد؟

هنگامی که جاروبرقی مرکزی خراب می شود، اولین سوالی که به ذهن کاربران می رسد، این است که چگونه یک تعمیرکار حرفه ای پیدا کنیم. به طور کلی سپردن کار تعمیر جاروبرقی مرکزی به تعمیرکاران غیرحرفه ای و مراکز غیرمجاز ممکن است مشکل کوچک دستگاه شما را به مشکلات بزرگ تری تبدیل کند و در نهایت آسیب جدی تری به جاروبرقی مرکزی شما وارد کند. نمایندگی تعمیرات جارو برقی مرکزی در آی پی امداد دارای تکنسین های خبره ای است که هرگونه مشکلی در دستگاه شما را برطرف می کنند.

  • تعمیرکاران این مجموعه از قطعات اورجینال و فابریک برای تعمیر جاروبرقی مرکزی شما در محل استفاده می کنند.
  • تعمیرکار نمایندگی دارای دانش علمی لازم، متعهد و خوش اخلاق و پایبند به قوانین مدیریت و رضایت مشتری هستند.
  • تعمیرکاران آی پی امداد دوره های لازم برای تعمیرات جاروبرقی مرکزی را گذرانده اند.
  • تعمیرکار جاروبرقی مرکزی در زمینه تعمیرات این دستگاه مهارت و سابقه طولانی دارد.

تعمیرکار جارو برقی مرکزی چه ویژگی باید داشته باشد؟

تعمیر جاروبرقی مرکزی توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان میبرد؟

جاروبرقی مرکزی مهمترین نقش و تاثیر را در نظافت خانه دارد، به همین دلیل است که اهمیت این محصول بسیار بالاست. از این رو اولین سوالی که مصرف کنندگان هنگام مراجعه به تعمیرکار می پرسند، این است که تعمیر جاروبرقی مرکزی چقدر طول می کشد؟ زیرا هیچکس علاقه ای ندارد که مدت زمان زیادی را با جاروبرقی مرکزی خراب بگذراند. لازم به ذکر است که نمی توان زمان خاصی را برای تعمیرات جاروبرقی مرکزی در محل اعلام کرد، اما آنچه مشخص است، این است که آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه دهد تا بتوان ادعا کرد که روند تعمیر جاروبرقی مرکزی کمتر از نیم روز طول می کشد.

آیا سرویس جاروبرقی مرکزی از بروز خرابی در این دستگاه جلوگیری می کند؟

یکی از مهم ترین مواردی که تعمیرکاران و کارشناسان نمایندگی به آن اشاره می کنند، سرویس جاروبرقی مرکزی است که باید در دوره های زمانی معین انجام شود. اما اکثر مصرف کنندگان از مزایای این خدمات اطلاعی ندارند. بنابراین این کار را انجام نمی دهند. در ادامه به بررسی مزایای خدمات سرویس دوره ای جاروبرقی مرکزی می پردازیم:

  • سرویس های دوره ای جاروبرقی مرکزی باعث می شود دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد و کیفیت اولیه خود را در طول زمان حفظ کند.
  • عملیات سرویس باعث می شود هرگونه مشکل و نقص در جاروبرقی مرکزی به سرعت شناسایی شود و قبل از خرابی کامل دستگاه، امکان تعمیر جارو برقی مرکزی وجود داشته باشد.
  • تعمیرکار آی پی امداد دارای تخصص و مهارت بالایی در زمینه سرویس و عیب یابی انواع قطعات جاروبرقی مرکزی می باشد.

خدمات نصب جاروبرقی مرکزی در محل و منزل

مزیت استفاده از خدمات نصب و راه اندازی جاروبرقی مرکزی در محل توسط تعمیرگاه مجاز و مرکزی آی پی امداد به شرح زیر است:

  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مرکزی تعمیرکاران متخصص خود را در اولین فرصت برای نصب و راه اندازی جاروبرقی مرکزی به محل مورد نظر شما اعزام می کند.
  • مجموعه آی پی امداد به هیچ عنوان در ارائه خدمات سرویس دهی و نصب به مشتریان کوتاهی نمی کند و با ارائه انواع خدمات تعمیرات جاروبرقی مرکزی همیشه در کنارتان خواهد بود.
  • شما مانند هر کاربر دیگری دیر یا زود به یک تکنسین برای نصب جاروبرقی مرکزی در محل و سرویس آن نیاز پیدا می کنید، پس می توانید از خدمات آی پی امداد استفاده نمایید.

عیب یابی مشکلات جارو برقی مرکزی توسط تعمیرکار آی پی امداد

عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی مرکزی توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. دقت داشته باشید که تعمیرات غیرحرفه ای می تواند آسیب جدی به جاروبرقی مرکزی شما وارد کند و مشکل آن را دوچندان کند. اما اگر فکر می کنید مهارت کافی دارید، می توانید از مطالب زیر کمک بگیرید. در اینجا برخی از مشکلات رایج جاروبرقی مرکزی آورده شده است:

علت مکش نداشتن جارو مرکزی چیست؟ برای تعمیرات جاروبرقی مرکزی چه کنیم؟

در برخی مواقع ممکن است کاربران با مشکل کم شدن مکش جاروبرقی مرکزی ای مکش نداشتن آن مواجه شوند که عملا دستگاه را بی استفاده خواهد کرد. در این شرایط برای تعمیرات جاروبرقی مرکزی خود می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • ممکن است مخزن دستگاه پر شده و یا فیلتر جارو مرکزی دچار کثیفی و انسداد شده باشد که باید مطابق با دستورالعمل دستگاه خود، اقدام به تخلیه مخزن و تعویض فیلتر نمایید.
  • در صورتی که هریک از لوازم و بخش های دستگاه دچار گرفتگی شده باشند که باید بررسی و رفع شوند.
  • شما می توانید کوبل استیل دستگاه را جدا کرده و آن را به یکی از پریزهای مکنده متصل نمایید.
  • در صورتی که مکش جاروبرقی در محل کوبل هیچگونه مشکلی ندارد، باید بخش های دیگر را بررسی و در صورت نیاز آنها را تمیز کنید.
  • همچنین بروز گرفتگی در مسیر لوله توکار دستگاه نیز منجر به بروز این شمل خواهد شد که باید آن را بررسی و گرفتگی را رفع کنید.
  • برای برطرف کردن مشکل انسداد لوله توکار باید از طریق مکش معکوس و سپس فنر زدن در لوله اقدام نمایید.

علت مکش نداشتن جارو مرکزی چیست؟ برای تعمیرات جاروبرقی مرکزی چه کنیم؟

در صورتی که قادر به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مرکزی در آی پی امداد استفاده نمایید.

علت روشن نشدن جارو مرکزی چیست؟ چگونه اقدام به تعمیر جاروبرقی مرکزی نماییم؟

یکی دیگر ار رایج ترین مشکلات مربوط به جاروبرقی مرکزی، روشن نشدن دستگاه است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در ادامه به بررسی علت بروز این مشکل و نحوه عیب یابی و تعمیر جارو برقی مرکزی خواهیم پرداخت:

  • ممکن است عدم روشن شدن دستگاه به دلیل فطع شدن برق آن باشد که لازم است از اتصال دوشاخه و پریز برق دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • همچنین بروز مشکل قطعی اتصال سیم مدار فرمان نیز می تواند باعث روشن نشدن جارو مرکزی شود که باید اتصال سیم مدار فرمان پریزها را مورد بررسی قرار دهید.
  • در صورتی که فیلتر نیاز به تعویض داشته باشد نیز ممکن است دستگاه روشن نشود که باید فیلتر را باز کرده و آن را تعویض نمایید.
  • ممکن است تایمر قطع کن دچار ایراد شده باشد که باید کوبل را از پریز خارج کرده و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه مجددا از جاروبرقی استفاده کنید.

علت روشن نشدن جارو مرکزی چیست؟ چگونه اقدام به تعمیر جاروبرقی مرکزی نماییم؟

برای عیب یابی صحیح و رفع مشکل دستگاه خود می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز جاروبرقی مرکزی در آی پی امداد بهره مند شوید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی مرکزی

آی پی امداد با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران خدمات تخصصی را با مناسب ترین هزینه برای جلب رضایت شما ارائه می دهد. برای ارتباط با ما کافیست با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن کارشناس به محل شما اعزام شود.

  • هزینه تعمیر جاروبرقی مرکزی توسط آی پی امداد بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • تعمیرکار جاروبرقی مرکزی دارای تمامی قطعات اصلی و فابریک می باشد.
  • برای رفاه حال شما هزینه تعمیرات جارو برقی مرکزی را شفاف سازی کرده ایم.
  • با انتخاب آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه ها صرفه جویی کنید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات جارو برقی مرکزی در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مرکزی در مرکز آی پی امداد به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک می کنید. همچنین در نظر داشته باشید که به دلیل استفاده از قطعات فابریک و تعمیرکاران متخصص، نگرانی از بابت خرابی مجدد نداریم و دستگاه شما را نسبت به خدمات ارائه شده 3 تا 12 ماه گارانتی خواهیم کرد.

در این مقاله با مزایا و ویژگی های مرکز تعمیرات جاروبرقی مرکزی در آی پی امداد آشنا شدید. اول از همه استفاده از این خدمات شرایط بهتری را برای شما ایجاد می کند. در صورتی که همچنان مشکلی بی پاسخ دارید، می توانید با شماره تماس زیر با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مرکزی تماس حاصل فرمایید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مهرزاد عدنانی 28 آذر 1401

    با عرض سلام و خسته نباشید جاروبرقی مرکزی ما بردش خراب بود و نیاز به تعمیر داشت والان که تعمیر شده جاروبرقی بعد از دو ساعت تو برق بودن خود به خود روشن میشه (اپتوکوپلر خراب بود و با تعویض ان برد درست شد ولی با این مشکل برخوردیم) ممنون میشم کمک کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 آذر 1401

      سلام، برد الکترونیکی بررسی شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد