نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس

خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران با ارائه گارانتی تا 12 ماه و استفاده از قطعات اورجینال توسط تکنسین های مجرب و متخصص در محل یا در کارگاه مجهز آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات جاروبرقی فیلیپس: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس

اگرچه جاروبرقی های برند فیلیپس Philips دارای کیفیت بسیار بالایی هستند، اما با گذشت زمان امکان بروز هرگونه خرابی در عملکرد آنها وجود دارد. در برخی مواقع ممکن است جاروبرقی شما روشن نشود، جرقه بزند، صدای زیادی داشته باشد و … که می توانید تعمیر جاروبرقی فیلیپس خود را در این شرایط به متخصصین مجموعه آی پی امداد بسپارید. آی پی امداد، انواع خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیرات جاربورقی فیلیپس را در محل یا کارگاه مجهز توسط تکنسین های متخصص و مجرب خود ارائه می دهد. مشتریان خدمات جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد از گارانتی معتبر 90 تا 365 روزه به همراه قطعات اصلی و فاکتور رسمی بهره مند خواهند شد. اگر ساکن شرق، غرب، شمال و جنوب تهران هستید، با برقراری یک تماس از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان مجموعه آی پی امداد، می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

کلیه خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران

برای اینکه بتوانید درخواست تعمیر جاروبرقی فیلیپس خود در مجموعه آی پی امداد را ثبت کنید، می توانید به روش های زیر عمل کنید:

  • برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس خود می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل فرمایید.
  • همچنین می توانید درخواست تعمیرات جاروبرقی فیلیپس خود را به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد ثبت کنید.

روش های استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد

  1. تعمیرکار آی پی امداد می تواند در محل کار یا منزل شما حضور پیدا کرده و مشکل جاروبرقی فیلیپس را رفع کند.
  2. همچنین می توانید به آدرس کارگاه آی پی امداد درج شده در قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
  3. شما می توانید از خدمات پیک آی پی امداد نیز برای انتقال دستگاه معیوب خود به کارگاه آی پی امداد بهره مند شوید.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود و شما می توانید نام تعمیرکار یا تعمیرگاه، زمان حضور تعمیرکار یا پیک در محل، مدت گارانتی، فاکتور و … را در پنل کاربری خود مشاهده کنند.
  2. همچنین می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان واحد پیگیری و شکایت در ارتباط باشید.
  3. تعمیرکار مربوطه در کمتر از یک ساعت یا طبق توافق با شما در محل حاضر می شود و خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس را ارائه می دهد.
  4. پس از انجام تعمیرات جاروبرقی فیلیپس، فاکتور رسمی و گارانتی معتبر به شما عزیزان ارائه می گردد.
  5. در نهایت رضایت شما از عملکرد تکنسین توسط کارشناسان واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد بررسی خواهد شد.
  6. همچنین می توانید برای امتیاز دهی به تعمیرکار مربوطه به پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد مراجعه کنید.
  7. یک کارشناس از ابتدای درخواست سرویس تا پایان دوره گارانتی به صورت آنلاین در پنل کاربری شما را راهنمایی می کند.
  8. کلیه خدمات ارائه شده برای تعمیر جاروبرقی در آی پی امداد دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس

کلیه هزینه های مربوط به تعمیر جاروبرقی فیلیپس در مرکز آی پی امداد مطابق با نرخ اعلام شده توسط اتحادیه لوازم خانگی تهران تعیین می شود و شما با استفاده از خدمات این مجموعه، به دلیل استفاده از قطعات اورجینال با هزینه مناسب و حذف هزینه های جابجایی، می توانید هزینه های خود را تا 75% کاهش دهید. زمانی که تعمیرکار متخصص آی پی امداد دستگاه شما را عیب یابی می کند، نوع خرابی و قطعات معیوب آن را تشخیص داده و سپس با توجه به این فاکتورها، هزینه نهایی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس شما را مشخص و اعلام خواهد کرد. در جدول زیر به صورت تقریبی به بررسی هزینه های مربوط به تعمیر یا تعویض قطعات جاروبرقی فیلیپس پرداخته ایم.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات جاروبرقیهزینه تعمیرات جاروبرقی
بلبرینگ130/000 الی 210/000 تومان
پروانه95/000 الی 140/000 تومان
سیم پیچی موتور295/000 الی 365/000 تومان
ذغال85/000 الی 130/000 تومان
بوش90/000 الی 140/000 تومان
بالشتک90/000 الی 140/000 تومان
سیم جمع کن140/000 الی 670/000 تومان
موتور750/000 الی 1/350/000 تومان
ترموستات135/000 الی 230/000 تومان
سرویس160/000 الی 240/000 تومان
نمایش بیشتر

کدامیک از مدل ها و مشکلات جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد تعمیر می شوند؟

فیلیپس برندی نام آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که مدل های بسیار متنوعی از جاروبرقی‌ ها را عرضه می‌ کند. تنوع مدل‌ های جاروبرقی فیلیپس، نیازهای مختلف کاربران را به خوبی پاسخ می‌ دهد. اما ممکن است در حین استفاده از جاروبرقی فیلیپس خود با مشکلاتی مواجه شوید. در چنین شرایطی، مجموعه آی پی امداد با ارائه خدمات تعمیر تخصصی، در خدمت شما خواهد بود.

  • انواع جاروبرقی‌ های کیسه‌ ای فیلیپس سری 8000، 9000 و 3000
  • کلیه مدل های جاروبرقی بدون کیسه سری Performer Ultimate، SpeedPro Max، PowerPro Aqua فیلیپس
  • انواع مدل های جاروبرقی های رباتیک فیلیپس سری Sonicare و HomeCleaner
  • انواع جاروبرقی های آب و خاک فیلیپس

ممکن است به دلایل مختلفی شاهد بروز مشکلاتی در عملکرد جاروبرقی فیلیپس خود باشید که اگر سریعا عیب یابی و رفع نشوند، می تواند منجر به بروز خرابی های بیشتر در سایر قطعات و از کار افتادگی دستگاه گردد. از این رو اگر به هنگام کار با جاروبرقی فیلیپس خود با ایراداتی مواجه شده اید، می توانید از تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد برای تشخیص دقیق مشکل و تعمیر آن کمک بگیرید. از جمله مشکلاتی که برای جاروبرقی فیلیپس رخ می دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جاروبرقی روشن نمی شود.
  • دستگاه در حین کار خاموش می شود.
  • جاروبرقی صدای زیادی دارد.
  • موتور جاروبرقی جرقه می زند.
  • دود و بوی سوختگی از دستگاه می آید.
  • و …

خدمات تعمیرکار جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد

انواع خدمات مربوط به سرویس، عیب یابی و تعمیر جاروبرقی فیلیپس توسط تکنسین های متخصص و مجرب مجموعه آی پی امداد با بهترین کیفیت و تجهیزات و با استفاده از لوازم یدکی اورجینال جاروبرقی فیلیپس به مشتریان ارائه می شود. در ادامه هریک از این خدمات را شرح داده ایم.

تعمیر موتور جاروبرقی فیلیپس

کارکرد طولانی مدت و مداوم جاروبرقی، به خصوص روی سطوح سخت، می تواند به موتور فشار وارد کند و باعث فرسودگی و خرابی آن شود. همچنین نفوذ آب یا مایعات به داخل جاروبرقی می تواند به موتور آسیب برساند و باعث بروز اتصالات کوتاه و خرابی شود. اگر جاروبرقی شما قدرت مکش خود را از دست داده باشد یا صدای غیرعادی داشته و بوی سوختگی بدهد، ممکن است نشانه ای از ضعیف شدن یا خرابی موتور باشد. تعمیر و تعویض موتور جاروبرقی فیلیپس یک فرآیند پیچیده است و به دانش و تخصص فنی نیاز دارد. بنابراین بهتر است این کار را به یک کارشناس متخصص بسپارید.

تعمیر موتور جاروبرقی فیلیپس

تعمیر برس جاروبرقی فیلیپس

برس یا پارویی جاروبرقی فیلیپس گرد و غبار، مو و آشغال را از کف و سطوح دیگر جمع آوری کرده و به جاروبرقی کمک می کند تا به طور کامل سطوح مختلف را تمیز کند. با گذشت زمان، برس ها و سری ها می توانند ساییده، خم شده یا شکسته شوند. اگر برس یا پارویی جاروبرقی فیلیپس کثیف یا مسدود شده باشد، جاروبرقی شما قدرت مکش خود را از دست می دهد. اگر در تعویض برس یا سری دستگاه خود مشکل دارید، می توانید از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.

تعمیر برس جاروبرقی فیلیپس

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس

سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس یکی از اجزای مهم این دستگاه است که وظیفه جمع کردن و رها کردن سیم برق را به طور خودکار بر عهده دارد. این قطعه از اجزای مختلفی مانند فنر، دنده، پلاتین و … تشکیل شده است. اگر سیم جاروبرقی بعد از فشار دادن دکمه جمع کن، به داخل محفظه جمع کن برنگردد یا به راحتی از آن خارج نشود، به احتمال زیاد سیم جمع کن خراب شده است. در صورتی که نشانه های خرابی مانند جمع نشدن یا رها نشدن سیم و یا صدای غیرطبیعی را مشاهده کردید، باید سیم جمع کن را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس

تعویض بلبرینگ جاروبرقی فیلیپس

بلبرینگ جاروبرقی یک قطعه کوچک و گردان است که در موتور دستگاه قرار دارد و وظیفه آن روان تر کردن حرکت محور و کاهش اصطکاک بین قطعات متحرک موتور است. بلبرینگ ها قطعات مصرفی هستند و به مرور زمان فرسوده و خراب می شوند. نشانه های خرابی بلبرینگ جاروبرقی عبارتند از صدای جیرجیر یا تق تق دستگاه، کاهش قدرت مکش و گرم شدن بیش از حد موتور که توصیه می شود بلبرینگ جاروبرقی را هر 6 ماه تا 1 سال یکبار چک کنید و در صورت مشاهده علائم خرابی، آن را تعویض نمایید. تعویض بلبرینگ جاروبرقی نیاز به مهارت و ابزار خاصی دارد. اگر از دانش فنی کافی برای انجام این کار برخوردار نیستید، بهتر است از تعمیرکار متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعویض بلبرینگ جاروبرقی فیلیپس

تعمیر برد جاروبرقی فیلیپس

برد جاروبرقی فیلیپس وظایف مختلفی از جمله کنترل مکش، تنظیم سرعت، خاموش و روشن شدن و نمایش اطلاعات را دارد. اگر برد جاروبرقی خراب شده باشد، باید تعویض شود. کار نکردن دکمه ها، روشن نشدن دستگاه و خاموش شدن ناگهانی از نشانه های بروز مشکل در این قطعه است. تعمیر برد جاروبرقی فیلیپس در برخی موارد امکان پذیر است، اما اگر برد به شدت آسیب دیده باشد، تعویض آن مقرون به صرفه تر است که در این زمینه می توانید از تعمیرکاران متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر برد جاروبرقی فیلیپس

تعویض کیسه و پاکت جاروبرقی فیلیپس

کیسه ها و پاکت های جاروبرقی گرد و غبار، آلودگی ها و سایر ذرات را درون خود جمع می کنند. با گذشت زمان این ذرات می توانند در کیسه یا پاکت جمع شده و در هوا پخش شوند، به خصوص اگر کیسه بیش از حد پر شده باشد. تعویض منظم کیسه و پاکت می تواند به حفظ کیفیت هوای محیط شما کمک کند. معمولا زمانی که کیسه یا پاکت جاروبرقی 2/3 پر شود، باید تعویض شود. در برخی از مدل های جاروبرقی فیلیپس، علامت پر شدن کیسه روشن شده و در این زمان باید اقدام به تعویض آن نمایید. همچنین اگر قدرت مکش جاروبرقی به طور کاهش یافت یا نشانگر پر بودن مخزن جاروبرقی فیلیپس روشن شود، حتی اگر کیسه کاملا پر نشده باشد، باید تعویض شود. در صورتی که در زمینه تعویض و جا انداختن پاکت و کیسه جاروبرقی فیلیپس خود مهارتی ندارید، بهتر است این کار را به متخصصین در این زمینه بسپارید.

تعویض کیسه و پاکت جاروبرقی فیلیپس

تعویض فیلتر جاروبرقی فیلیپس

خدمات تعویض فیلتر جاروبرقی فیلیپس شامل خارج کردن فیلتر قدیمی و جایگزینی آن با فیلتر جدید می باشد. فیلتر جاروبرقی ذرات آلودگی را به خود جذب می کند. با گذشت زمان، خراب شدن فیلتر و ورود ذرات آلودگی به داخل دستگاه می تواند فیلتر را مسدود کرده و باعث کاهش قدرت مکش جاروبرقی و همچنین افزایش مصرف انرژی آن شود. شستن فیلتر جاروبرقی فیلیپس و تعویض آن معمولا یک کار ساده است. شما می توانید به کمک دفترچه راهنمای فارسی جاروبرقی فیلیپس اقدام به انجام این کار نمایید. اما اگر در زمینه تعویض و جا انداختن فیلتر هوا و هپا جاروبرقی فیلیپس خود توانایی لازم را ندارید، می توانید از یک تکنسین کمک بگیرید. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد می توانند به سرعت و به آسانی فیلتر جاروبرقی شما را تعویض کرده و از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنند.

تعویض فیلتر جاروبرقی فیلیپس

تعمیر چرخ جاروبرقی فیلیپس

چرخ های جاروبرقی فیلیپس نقش مهمی در حرکت آسان و روان جاروبرقی روی سطوح مختلف مانند فرش، سرامیک و پارکت دارند. چرخ های جاروبرقی با مرور زمان و استفاده مداوم فرسوده می شوند. اگر چرخ ها ترک خورده، فرسوده یا صاف شده اند، باید تعویض شوند. تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس می توانند به طور دقیق مشکل دستگاه را تشخیص داده و چرخ های جاروبرقی شما را به درستی تعویض کنند.

تعمیر خرطومی جاروبرقی فیلیپس

اگر در خرطومی پارگی یا سوراخی وجود داشته باشد، مکش جاروبرقی کاهش می یابد و ممکن است گرد و غبار به داخل موتور جاروبرقی کشیده شود. تکنسین ابتدا خرطومی را به دقت بررسی می کند تا هرگونه پارگی، سوراخ یا ساییدگی را پیدا کند. اگر مکش جاروبرقی ضعیف باشد، تکنسین داخل خرطومی را برای بررسی انسداد توسط ذرات، مو یا سایر موارد بررسی می کند. در نهایت با توجه به به نوع آسیب دیدگی، تعمیرکار ممکن است خرطومی را تعمیر یا آن را با یک قطعه جدید جایگزین کند. پس از انجام تعمیرات، تکنسین دستگاه را تست می کند تا مطمئن شود که به درستی کار کرده و مکش کافی دارد.

تعمیر خرطومی جاروبرقی فیلیپس

تعمیر دسته جاروبرقی فیلیپس

دسته یا دستگیره جاروبرقی فیلیپس یکی از مهمترین بخش هایی است که به کمک آن می توانید دستگاه را به بخش های مختلف محیط هدایت کنید. در برخی مواقع ممکن است دسته جاروبرقی یا اجزای آن دچار خرابی شده و به درستی کار نکنند. شما می توانید برخی از مشکلات جزئی دسته یا زانویی جاروبرقی فیلیپس را خودتان برطرف کنید، مانند تعویض دکمه ها یا سفت کردن اتصالات شل. اما اگر مشکل پیچیده تر باشد، مانند خرابی کنترل روی دسته، شکستگی و آسیب دیدگی زانویی یا ایراد در ولوم جاروبرقی فیلیپس، توصیه می شود از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید. تکنسین های مجرب دانش و ابزار لازم را برای انجام تعمیرات دارند و می توانند به شما اطمینان دهند که دسته جاروبرقی شما به درستی کار می کند.

تعمیر دسته جاروبرقی فیلیپس

تعمیر ریموت جاروبرقی فیلیپس

ریموت کنترل جاروبرقی فیلیپس برای روشن و خاموش کردن دستگاه، تنظیم مکش و سرعت و .. استفاده می شود. در برخی موارد، مانند زمانی که باتری ها ضعیف یا کثیف شده باشند، ممکن است بتوانید با تعمیر ساده ریموت مشکل را حل کنید. اما اگر دکمه ها خراب شده یا برد مدار داخلی آسیب دیده باشد، به احتمال زیاد باید ریموت را تعویض کنید. اگر در عیب یابی یا تعمیر ریموت خود مشکل دارید، می توانید از تعمیرکار مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی فیلیپس

لوله تلسکوپی جاروبرقی فیلیپس به شما امکان می دهد تا ارتفاع دسته را به دلخواه خود تنظیم کنید. وارد شدن ضربه یا استفاده بیش از حد می تواند باعث شکستگی یا ترک خوردن لوله شود. اگر هنگام جارو کشیدن صدای نشت هوا می‌ شنوید یا مکش آن کم شده است، ممکن است لوله دچار خرابی شده باشد. شما می‌ توانید با مراجعه به تکنسین متخصص مرکز آی پی امداد، لوله تلسکوپی جاروبرقی خود را تعمیر یا تعویض کنید.

تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی فیلیپس

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در مناطق 24 گانه شهر تهران شعبه های زیادی دارد و انواع خدمات تعمیر این دستگاه را در سراسر نقاط و با بهترین کیفیت به مشتریان تهرانی ارائه می دهد. متقاضیان خدماتی که در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران ساکن هستند، در صورت خرابی دستگاه خود می توانند با نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد تماس گرفته و درخواست تعمیر دستگاه خود را در محل ثبت کنند.  پس از ثبت درخواست، تکنسین های مجموعه در اسرع وقت به محل مورد نظر مشتری اعزام خواهند شد.

خدمات جاروبرقی فیلیپس در محل

امروزه اکثر مردم به دلیل مشغله زیادی که دارند، به هنگام خراب شدن جاروبرقی خود، فرصت انتقال آن به تعمیرگاه را پیدا نمی کنند و ممکن است انجام این کار با گذشت زمان طولانی نیز انجام نشود. اگر برای شما نیز چنین مشکلی ایجاد شده است و به دلیل مشغله بسیار زیاد، فرصت کافی برای انتقال این دستگاه به یک مرکز مجاز را ندارید، لازم است بدانید که یکی از مهمترین خدمات و سرویس های آی پی امداد به مشتریان، تعمیر جاروبرقی فیلیپس در محل می باشد. این مرکز برای راحت تر شدن کار مشتری، نه تنها خدمات خود را به شکل حضوری و در کارگاه مجهز عرضه می کند، بلکه تمام خدمات خود را با اعزام تعمیرکار مجهز در محل و منزل مشتری نیز ارائه می دهد. با استفاده از این خدمات دیگر نیاز به صرف زمان برای جابجایی دستگاه به تعمیرگاه نبوده و در هزینه های مشتریان نیز صرفه جویی می شود.

خدمات جاروبرقی فیلیپس در محل

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد

آی پی امداد یکی از مراکزی است که دارای 30 سال سابقه درخشان در عرضه تعمیرات لوازم خانگی مختلف نظیر جاروبرقی فیلیپس با بهترین کیفیت می باشد. کاربران گرامی با استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس مجموعه آی پی امداد می توانند از مزایای زیر بهره مند شوند:

  • استفاده از قطعات فابریک برای تعمیرات جاروبرقی فیلیپس
  • ارائه گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه خدمات
  • بهره مندی از متخصص ترین و مجرب ترین تکنسین ها
  • تعیین هزینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس مطابق با تعرفه های اتحادیه
  • ارائه فاکتور رسمی هزینه ها در پایان کار تعمیر جاروبرقی فیلیپس
  • امکان ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی، شکایات و … از طریق پنل کاربری

عیب یابی مشکلات جاروبرقی فیلیپس

در ادامه تعمیرکاران آی پی امداد انواع ایراداتی که ممکن است جاروبرقی های فیلیپس با آن مواجه شوند، را بیان کرده اند. مصرف کنندگان به کمک این بخش می توانند ایرادات و اشکالات جرئی دستگاه را به راحتی رفع نمایند. چنانچه در این زمینه سوالی دارید، می توانید از کارشناسان این مجموعه بپرسید تا مشکل دستگاهتان سریعا رفع گردد.

داغ شدن جاروبرقی فیلیپس

  • گرم شدن جاروبرقی فیلیپس یکی از مشکلات شایع است.
  • معمولا این مشکل ناشی از یک کیسه پر از گرد و غبار است.
  • با تعویض کیسه می توانید این مشکل را حل کنید.
  • کثیف بودن فیلتر از دیگر علت های داغ کردن موتور است.
  • برای اطلاع از نحوه تمیز کردن فیلتر به دفترچه راهنمای جاروبرقی فیلیپس مراجعه کنید.
  • علاوه بر این ، برخی از مدل های جاروبرقی نسبت به سایر جاروها داغ تر می شوند که این کار روی عملکرد جارو تأثیر نمی گذارد و طبیعی است.

روشن نشدن جاروبرقی فیلیپس

  • اولین اقدام بررسی سیم برق، دوشاخه، کلید روشن/خاموش، کیسه جاروبرقی، فیلترها، موتور و سایر اجزای الکتریکی است.
  • اگر سیم برق آسیب دیده یا فرسوده باشد، ممکن است جریان برق به جاروبرقی نرسد.
  • دوشاخه معیوب نیز می تواند از اتصال جاروبرقی به پریز برق جلوگیری کند.
  • با گذشت زمان، قطعات جاروبرقی مثل رله، کلید پاور و موتور ممکن است فرسوده شوند و نیاز به تعویض داشته باشند.
  • اگر موتور یا برد الکترونیکی دستگاه خراب شده باشد، جاروبرقی روشن نمی شود.

روشن نشدن جاروبرقی فیلیپس

خاموش شدن جاروبرقی فیلیپس

  • بیش از حد پر کردن کیسه باعث گرمای بیش از حد دستگاه می شود. هنگام گرم شدن دستگاه ، موتور متوقف می شود.
  • فیلتر کثیف و یا فرسوده شده است. فیلتر موجود در پشت دستگاه باید در فواصل منظم شسته شود.
  • در صورتی که فیلتر فرسوده باشد باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.
  • ممکن است زباله ای در لوله جاروبرقی گیر کرده باشد.
  • ممکن است در حین جارو کشیدن یک جسم خارجی وارد دستگاه شده باشد.
  • لوله را از دستگاه جدا کنید و عامل انسداد را برطرف کنید.
  • برای این کار می­توانید یک چوب نازک را داخل لوله کنید و با کمی فشار زباله را خارج کنید.
  • سیم برق قطع شده است. ممکن است در حین کشیدن جاروبرقی سیم دچار قطعی شده باشد.

بوی بد جاروبرقی فیلیپس

  • مواد غذایی یا موی حیوانات داخل کیسه جارو برقی است و سبب تولید بوی بد می­شود.
  • برای رفع مشکل ، کافی است کیسه را تعویض کنید.
  • فیلترهای کثیف از دیگر دلایل احتمالی بوی بد یا بوی سوختگی جاروبرقی است.
  • برای تمیز کردن فیلترها می­توانید از مخلوط جوش شیرین و آب استفاده کنید.
  • اگر مشکل حل نشد نسبت به تعویض فیلتر اقدام کنید.
  • شلنگ جاروبرقی فیلیپس مسدود شده است، هرگونه عامل انسداد بزرگ را بررسی کنید.

بوی بد جاروبرقی فیلیپس

بوی سوختگی جاروبرقی فیلیپس

  • سیم جاروبرقی دچار اتصال شده است.
  • در این صورت سیم را برای پیدا کردن محل اتصال بررسی کنید.
  • اگر از کارهای برقی سررشته ندارید از یک تعمیرکار برق کمک بگیرید.
  • موتور جاروبرقی فیلیپس خراب شده است.
  • تعویض و تعمیر موتور باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس انجام شود.

کار نکردن سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس

  • ابتدا سیم را یک دو متر بیرون کشیده و دوباره آن را امتحان نمایید تا به حالت قبلی برگردد.
  • سیم جمع کن در صورت گیر کردن در این حالت درست خواهد شد.
  • اگر می توانید سیم را به صورت دستی جمع کنید، مشکل احتمالا در موتور، فنر یا قرقره است.
  • چنانچه سیم جمع کن با فشار دادن دکمه کار نمی کند، ممکن است مشکل از دکمه یا برد مدار باشد.

کار نکردن سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس

جرقه زدن جاروبرقی فیلیپس

  • احتمالا ایراد از کلکتور است یا زغال دستگاه گیر کرده است.
  • با گذشت زمان، زغال ها فرسوده می شوند و می توانند باعث ایجاد جرقه شوند.
  • در صورتی که کلکتور کثیف یا آسیب دیده باشد، می تواند جرقه ایجاد کند.
  • فرسوده شدن بلبرینگ موتور نیز می تواند دلیلی بر این ایراد است که با یک تعویض ساده حل می شود.
  • چنانچه سیم کشی داخلی جاروبرقی آسیب دیده باشد، می تواند باعث ایجاد اتصالی کوتاه و جرقه شود.
  • در برخی موارد، جرقه زدن می تواند ناشی از مشکل در موتور باشد.

کم و زیاد شدن صدای جاروبرقی فیلیپس

  • در صورت صدا دادن جاروبرقی فیلیپس باید لوله خرطومی را از دستگاه جدا کرده و بررسی کنید که آیا چیزی آن را مسدود کرده است.
  • شل شدن یا فرسوده شدن تسمه از مواردی است که می تواند باعث بروز این مشکل شود.
  • بلبرینگ‌های موتور ممکن است فرسوده یا آسیب دیده باشند و نیاز به تعویض داشته باشند.
  • مشکلات مربوط به زغال موتور جاروبرقی از دیگر دلایل بروز این مشکل می باشد.

کم شدن مکش جاروبرقی فیلیپس

  • اگر کیسه یا مخزن جاروبرقی شما پر باشد، جریان هوا را مسدود می کند و قدرت مکش را کاهش می دهد.
  • فیلترهای کثیف یا مسدود شده نیز می توانند جریان هوا را محدود کنند.
  • بررسی کنید که لوله ها یا شلنگ جاروبرقی شما مسدود شده یا پیچ نخورده باشند
  • اگر موتور جاروبرقی شما ضعیف یا آسیب دیده باشد، ممکن است قدرت مکش کاهش یابد..

کم شدن مکش جاروبرقی فیلیپس

علامت قرمز روی جاروبرقی فیلیپس

  • وقتی کیسه جاروبرقی پر می شود، می تواند باعث گرم شدن بیش از حد موتور و روشن شدن چراغ قرمز شود.
  • چنانچه فیلترها کثیف یا مسدود شوند، جریان هوا کاهش می یابد و ممکن است چراغ قرمز روشن شود.
  • در برخی مواقع ممکن است چیزی در لوله تلسکوپی یا خرطومی جاروبرقی گیر کرده باشد.
  • روشن شدن چراغ قرمز می تواند ناشی از خرابی موتور یا برد جاروبرقی نیز باشد.

سوالات متداول تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

در ادامه سوالات پرتکرار مشتریان در زمان استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد را بررسی خواهیم کرد:

کلیه خدمات تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود.

بعد از اتمام خدمات تعمیرات جاروبرقی فیلیپس، می توانید در پنل کاربری خود فاکتور و گارانتی 3 الی 12 ماهه را مشاهده نمایید.

نرخ هزینه ای که برای تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد در نظر گرفته می شود، طبق تعرفه تعیین شده توسط اتحادیه می باشد که باعث کاهش 75 درصدی هزینه های شما می شود.

شما می توانید با برقراری تماس از طریق شماره 02158941 با کارشناسان مجموعه آی پی امداد، خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس را دریافت کنید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • لیلا افشاری 28 اسفند 1402

    سلام. من جارو برقی FC6844 دارم. رابط شلنگ تخلیه آب که به قسمت روبروی جاروبرقی وسط اون دکمه های نارنجی وصل میشه گم شده و من نمی تونم باهاش فرش بشورم. از کجا باید تهیه کنم؟

    پاسخ دادن
  • شهاب علایی 22 آذر 1402

    سلام کیسه چاروبرقی فلیپس را از کجا باید خرید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 آذر 1402

      درود، تصویر کیسه جاروبرقی خود را در واتساپ به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

      پاسخ دادن
  • حنیفه لو 23 تیر 1402

    سلام من جاروبرقی مدل FC6843 سطلی دارم یک وسیله بی نظیر که واقعا جادوییه. فقط لاستیک جلوش به تازگی خراب شده. چطور میتونم قطعه مورد نظر رو تهیه کنم؟ در ضمن کیسه یک بار مصرف برای جاروبرقی میخواستم. لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 تیر 1402

      درود، تصویر قطعات مورد نظر جاروبرقی خود را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت امکان برای شما تهیه شود.

      پاسخ دادن
  • ارسلان 31 خرداد 1402

    سلام نگهدارنده کیسه جاروبرقی فیلپیس میخوام چطور تهیه کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 تیر 1402

      درود، به شماره 09333336936 عکس نگهدارنده کیسه جاروبرقی خود را ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

      پاسخ دادن
  • امیرحسین 28 خرداد 1402

    سلام. وقت بخیر. چگونه زمان تعویض پاکت زباله جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 رو متوجه بشیم؟ روی صفحه مربوط به مخزن آن حروف c و bc وجود دارد.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 خرداد 1402

      درود، درب مخزن جاروبرقی را باز کرده و در صورتی پاکت که پر شده است، آن را خالی کنید. اگر پاکت جاروبرقی شما از نوع یکبار مصرف است، هر چند وقت یکبار و در صورتی که ۳/۲ آن پر شده است، تعویض نمایید.

      پاسخ دادن
  • محسن 26 بهمن 1401

    سلام روز خوش من شیرازم فیلیپس 9170 دارم موتور و بردش سوخته چطور از خدمات شما استفاده کنم

    پاسخ دادن
  • امید 21 بهمن 1401

    سلام جناب وقت شما بخیر و خوشی من نزدیک ۱۱ ساله جاروبرقی فیلیپس مدلFC9174 دارم دیروز در حین کار صداش تغییر کرد و ازش دود اومد بیرون خودم بازش کردم و موتورش رو هم باز کردم آرمیچر، بالشتک ، ذغال همشون سالم بودن فهمیدم بلبرینگ سمت فن مکنده خراب شده یه موتور براش گرفتم ولی متأسفانه قرقره سیم جمع کن در اومد نمیتونم جا بزنم میشه راهنمایی بفرمایید؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 بهمن 1401

      سلام، به نظر می رسد که بلبرینگ جاروبرقی شما از کار افتاده است و باعث آسیب به سیم جمع کن می شود. تعویض موتور کار خوبی بود، اما ممکن است نیاز به تعویض سیم کلکتور نیز داشته باشید. اگر به توانایی های فنی خود اطمینان دارید، ممکن است بتوانید سیم جمع کننده را با پیچیدن به عقب تعمیر کنید. این می تواند یک فرآیند ظریف باشد، زیرا سیم نازک و مستعد شکستگی است. ممکن است لازم باشد سیم جدید و یک قرقره بخرید تا آن را به درستی به عقب برگردانید.

      پاسخ دادن
      • امید 01 اسفند 1401

        ممنونم جناب بلبرینگ موتور ربطی به سیم جمع کن نداره. فقط بایستی قسمتی که ضامن رها کننده روشه به صورت اریب قرار بگیره. نه حالت کشویی داره نه حالت قفل. سیم جمع کن سالمه مشکلی نداره.

        پاسخ دادن
  • مهدی 15 مهر 1401

    سلام قسمت ولوم جاروبرقی ما یه دفعه بعد از دوماه کار نمیکنه من اینو از مغازه خریدم و متاسفانه کارت گارانتی به من ندادن الان میتونم به نمایندگی مراجعه کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 مهر 1401

      سلام، با مغازه دار تماس بگیرید و شماره خدمات پس از فروش جاروبرقی فیلیپس را بگیرید

      پاسخ دادن
  • مهرانی 09 شهریور 1401

    سلام خسته نباشید من جارو برقی فیلیپس 1ماه هست خریدم امروز بعد یک ربع کار یه دفعه خاموش شد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 شهریور 1401

      سلام، سنسور حرارتی بعد از داغ شدن موتور جاروبرقی فعال میشود و موتور را خاموش میکند. این سنسور برای محافظت از موتور تعبیه شده است.

      پاسخ دادن
  • کریم 29 اسفند 1400

    سلام قسمت دکمه مکش همون ولوم جاروبرقی ما خراب شده بعد بردیم گارانتی استفاده کنیم برگشته میگه صدتومن هزینه دکمه میشه خب اگه قرار بود من هزینه بدم گارانتی به چه دردی میخوره برگشته میگه دکمه رو محکم فشار دادین براهمون شکسته و شامل گارانتی نمیشه یعنی الان من باید هزینه رو پرداخت کنم لطفا جواب منم بدین باتشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 فروردین 1401

      سلام، لطفا با شرکتی که جاروبرقی فیلیپس شما را گارانتی کرده و به عنوان نمایندگی فروخته تماس بگیرید. شماره بر روی ضمانتنامه دستگاه درج شده

      پاسخ دادن
  • وارسته 07 اسفند 1400

    سلام جارو برقی من نزدیک به شش ماه است استفاده کردم قسمت ولووم قدرت مکش رو دستگاه کار نمیکند مشکل از کجا میتونه باشه به نظر شما ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 اسفند 1400

      سلام، دیمر کثیف شده. با اسپری های تمیز کننده تمیز کنید

      پاسخ دادن
  • لیدا جیاری 07 آبان 1400

    سلام جاروبرقی من فیلیپس هست و مدتیه که دکمه های روی دسته از کار افتادن

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 آبان 1400

      سلام، برد الکترونیکی دیمر روی دسته و اتصالات آن به برد و برد خود دستگاه بررسی شود. همچنین چک نمایید تا اتصالات خرطومی سیم دار مشکلی نداشته باشد. برای عیب یابی و رفع مشکل میتوانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس بهره مند شوید.

      پاسخ دادن