تعمیر جاروبرقی سامسونگ

خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، با استفاده از قطعات اورجینال و گارانتی 3 الی 12 ماهه توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب آی پی امداد در محل یا کارگاه مخصوص مجموعه به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات جاروبرقی: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر جاروبرقی سامسونگ

سامسونگ SAMSUNG یکی از برندهای معروف تولیدکننده لوازم خانگی مختلف نظیر جاروبرقی می باشد که در سال 1969 در کره جنوبی تاسیس شد. جاروبرقی های این برند در مدل های متنوع و با تکنولوژی پیشرفته تولید و روانه بازار می شوند. اگر جاروبرقی سامسونگ شما روشن نمی شود، مکش ندارد، خاموش می شود، صدای زیادی می دهد و ... می توانید تعمیر جاروبرقی سامسونگ خود را به مجموعه آی پی امداد بسپارید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ دارای شعب مختلف از جمله شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. آی پی امداد با استفاده از تعمیرکاران مجرب، متخصص و متعهد، دستگاه شما را در محل یا کارگاه مجهز عیب یابی کرده و سپس با استفاده از قطعات اصلی، جاروبرقی سامسونگ شما را تعمیر می کند. این مجموعه گارانتی معتبر 3 تا 12 ماهه را برای کلیه خدمات تعمیرات جاروبرقی سامسونگ به شما ارائه می دهد و یک کارشناس نیز از ابتدا تا پایان مدت گارانتی از شما پشتیبانی می کند. در صورت نیاز به استفاده از این خدمات می توانید همین حالا با شماره های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

کلیه خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس با شماره تلفن نمایندگی جاروبرقی سامسونگ در تهران و ثبت درخواست

برای تماس برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در تهران می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و مشکل جاروبرقی سامسونگ خود را برای کارشناسان مجموعه مطرح نمایید.
  • همچنین می توانید از طریق سایت مجموعه آی پی امداد، اقدام به ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی سامسونگ به صورت آنلاین نمایید.
  • کارشناسان این مرکز در تمامی ایام هفته و به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان گرامی می باشند.

روش های بهره مندی از خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در آی پی امداد

  • شما می توانید با مراجعه به کارگاه آی پی امداد در تهران از خدمات تعمیرات جاروبرقی سامسونگ بهره مند شوید.
  • همچنین مشتریان می توانند از خدمات تعمیر دستگاه در محل خود استفاده نمایند.
  • پیک مجموعه نیز می تواند به محل شما مراجعه کرده و جاروبرقی معیوب را به کارگاه مجهز آی پی امداد برای تعمیر انتقال دهد.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود که به کمک آن می توانید اطلاعاتی نظیر مشخصات تکنسین، تعمیرگاه یا پیک و زمان حضور وی، مدت زمان گارانتی، فاکتور هزینه ها و … را مشاهده نمایید.
  2. همچنین با مراجعه به پنل کاربری خود می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان واحد پشتیبانی، انتقادات و شکایات این مجموعه در ارتباط باشید.
  3. تکنسین جاروبرقی سامسونگ طبق زمانبندی انجام شده به محل شما مراجعه کرده و دستگاه شما را با قطعات اصلی و تجهیزات پیشرفته تعمیر می کند.
  4. در پایان سرویس، تعمیرکار مربوطه به شما گارانتی 3 الی 12 ماهه به همراه فاکتور رسمی ارائه خواهد داد.
  5. همچنین کارشناس واحد کنترل کیفیت مجموعه آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظرات شما را در زمینه نحوه ارائه خدمات تکنسین جویا خواهد شد.
  6. انتقادات و پیشنهادات شما را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

لازم به ذکر است که شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد، به صورت 24 ساعته و آنلاین با واحد پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید. کارشناس این مرکز از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا انتهای مدت زمان گارانتی از شما پشتیبانی خواهد کرد.

با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر جاروبرقی سامسونگ خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر جارو‌برقی سامسونگ

آی پی امداد تمامی هزینه های تعمیر جاروبرقی سامسونگ را مطابق با نرخ اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی تعیین می کند. در آی پی امداد امکانات زیر برای کنترل این هزینه ها در اختیار کاربران قرار می گیرد:

  • استفاده از قطعات فابریک سامسونگ با هزینه های منصفانه
  • تنظیم فاکتور به نرخ مصوب اتحادیه
  • ارائه گارانتی برای کلیه خدمات
  • کاهش 75% از هزینه ها

به طور کلی نمی توان قبل از بررسی دقیق و تشخیص ایراد دستگاه توسط تکنسین متخصص آی پی امداد، هزینه دقیق تعمیرات جاروبرقی سامسونگ را تعیین کرد؛ زیرا این امر با توجه به نوع خرابی و قطعات معیوب دستگاه مشخص خواهد شد. اما آی پی امداد جدول هزینه های تقریبی مربوط به تعمیر و تعویض قطعات مدل های مختلف جاروبرقی برند سامسونگ را در ادامه ارائه می دهد.

جدول تعرفه خدمات

قطعات جاروبرقیهزینه تعمیرات جاروبرقی
بلبرینگ130/000 الی 210/000 تومان
پروانه95/000 الی 140/000 تومان
سیم پیچی موتور295/000 الی 365/000 تومان
ذغال85/000 الی 130/000 تومان
بوش90/000 الی 140/000 تومان
بالشتک90/000 الی 140/000 تومان
سیم جمع کن140/000 الی 670/000 تومان
موتور750/000 الی 1/350/000 تومان
ترموستات135/000 الی 230/000 تومان
سرویس160/000 الی 240/000 تومان
نمایش بیشتر

 

کدام مدل ها و مشکلات جاروبرقی سامسونگ در آی پی امداد تعمیر می شوند؟

در صورتی که هریک از مدل های جاروبرقی سامسونگ شما خراب شده است، می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد جهت تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید:

  • انواع مدل جاروبرقی سامسونگ بدون کیسه، پاکتی و سطلی و ایستاده
  • انواع سری جاروبرقی های SC ، VC ، Prince و King، CALIMAX، WindForce، Jet سامسونگ

با گذشت زمان یا استفاده نامناسب ممکن است جاروبرقی سامسونگ شما با مشکلاتی مواجه شود که عیب یابی و تعمیر آن باید به بهترین شکل و به صورت صحیح انجام شود که متخصصین مجموعه آی پی امداد در این زمینه می توانند به شما کمک کنند. از جمله این مشکلات شامل:

  • جاروبرقی مکش ندارد یا مکش آن کم است.
  • جاروبرقی روشن نمی شود.
  • دستگاه در حین کار ناگهان خاموش می شود.
  • موتور جاروبرقی جرقه می زند.
  • جاروبرقی صدای زیادی دارد.
  • جاروبرقی بوی دود یا سوختگی می دهد.

خدمات تعمیرکار جاروبرقی سامسونگ در آی پی امداد

هریک از مدل های مختلف جاروبرقی های سامسونگ ممکن است با گذشت زمان دچار خرابی هایی شوند که در این شرایط باید از تعمیرکار متخصص و مجرب برای عیب یابی و رفع عیب جاروبرقی سامسونگ خود بهره مند شوید. تکنسین های ماهر و باتجربه آی پی امداد به ساختمان و اجزای جاروبرقی سامسونگ در مدل های مختلف آن آشنایی کامل داشته و می توانند دستگاه شما را در سریع ترین زمان سرویس، عیب یابی و تعمیر نمایند. از جمله خدمات قابل ارائه توسط تعمیرکاران آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تعمیر برد جاروبرقی سامسونگ

خدمات تعمیر برد جاروبرقی سامسونگ به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که برای عیب‌یابی و رفع مشکلات مربوط به برد معمولی یا برد بلوتوثی جاروبرقی سامسونگ انجام می‌گیرد. برد جاروبرقی سامسونگ قلب این دستگاه محسوب می‌شود و وظایف مهمی را بر عهده دارد. برد مدار جاروبرقی سامسونگ، سرعت و قدرت موتور را تنظیم می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد تا مکش دستگاه را در سطوح مختلف تنظیم کند. اگر با روشن نشدن دستگاه، عملکرد نامنظم یا کار نکردن دکمه ها و … مواجه شده اید، باید برای تعمیر کیت جاروبرقی سامسونگ خود اقدام کنید. تعویض یا تعمیر این قطعه تخصصی بوده و نیازمند آشنایی با نقشه برد جاروبرقی سامسونگ می باشد. بنابراین باید توسط افراد مجرب و با استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب انجام شود.

تعمیر و تعویض موتور جاروبرقی سامسونگ

وظیفه موتور جاروبرقی سامسونگ، ایجاد مکش و قدرت لازم برای جمع آوری گرد و غبار و آلودگی ها از سطوح می باشد. اگر جاروبرقی شما به اندازه قبل قدرتمند به نظر نمی‌رسد و آشغال‌ها و گرد و غبار را به طور کامل تمیز نمی‌کند، ممکن است موتور آن ضعیف شده باشد. همچنین صدای غیرعادی، بوی سوختگی و روشن نشدن دستگاه نیز از دیگر نشانه های خرابی موتور جاروبرقی می باشد. در برخی موارد، ممکن است با تعمیر جزئی مانند تمیز کردن موتور یا تعویض زغال‌ها، مشکل موتور جاروبرقی سامسونگ برطرف شود. با این حال، اگر موتور به شدت آسیب دیده باشد، باید به طور کامل تعویض شود. روند تعمیر و باز و بستن موتور جاروبرقی سامسونگ تخصصی است و می توانید این کار را به تعمیرکار متخصص آی پی امداد بسپارید.

تعمیر و تعویض موتور جاروبرقی سامسونگ

تعمیر و تعویض لوله خرطومی جاروبرقی سامسونگ

لوله خرطومی به شما امکان می‌دهد تا بدون جابجا کردن کل جاروبرقی، به راحتی در جهات مختلف حرکت کنید و گوشه‌ها و زیر اثاثیه را تمیز نمایید. پاره شدن لوله خرطومی جاروبرقی سامسونگ شایع‌ ترین مشکل آن است که می‌تواند ناشی از فرسودگی، کشش بیش از حد یا گیر کردن اجسام در داخل لوله باشد. اگر شلنگ جاروبرقی سامسونگ بیش از حد خم یا پیچ‌ خورده شود، ممکن است جریان هوا را مسدود کرده و قدرت مکش را کاهش دهد. بنابراین در صورت مشاهده هریک از نشانه‌های خرابی لوله خرطومی، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

تعمیر و تعویض لوله خرطومی جاروبرقی سامسونگ

تعمیر آرمیچر جاروبرقی سامسونگ

آرمیچر یا سیم‌ پیچ قطعه ای از سیم‌های نازک مسی است و میدانی مغناطیسی ایجاد می‌کند که باعث چرخش پروانه و ایجاد مکش می‌شود. وارد شدن ضربه، افتادن یا نفوذ آب به جاروبرقی می‌تواند به آرمیچر آسیب برساند. از جمله علائم خرابی آرمیچر می توان به بوی سوختگی، کاهش مکش، صدای غیرعادی و خروج دود از جاروبرقی اشاره کرد. در صورت خرابی آرمیچر، باید آن را تعمیر یا با یک آرمیچر جدید جایگزین کنید. برای انجام این کار می توانید از تکنسین متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر آرمیچر جاروبرقی سامسونگ

تعویض کوبل جاروبرقی سامسونگ

کوبل جاروبرقی قطعه‌ ای پلاستیکی است که در جاروبرقی‌های سامسونگ، محل اتصال لوله خرطومی به بدنه دستگاه را فراهم می‌کند. ترک خوردگی یا شکستگی شایع‌ترین مشکل کوبل جاروبرقی است و می‌تواند ناشی از کشش یا فشار بیش از حد، وارد شدن ضربه یا استفاده نادرست باشد. اگر کوبل ترک خورده یا شکسته باشد، باید حتما تعویض شود؛ زیرا استفاده از آن می‌تواند مشکلات زیادی نظیر ایجاد سر و صدا، کاهش مکش و … ایجاد نماید. تعویض کوبل جاروبرقی ممکن است به نظر ساده برسد، اما برای انجام صحیح آن به دانش و تخصص فنی نیاز است و باید از یک تکنسین در این زمینه کمک گرفته شود.

تعویض کوبل جاروبرقی سامسونگ

تعویض پاکت جاروبرقی سامسونگ

پاکت جاروبرقی، ذرات معلق در هوا و آلودگی‌ها را جمع کرده و از ورود آنها به موتور جاروبرقی جلوگیری می‌کند. اگر قدرت مکش جاروبرقی شما به طور قابل توجهی کاهش یافته است، ممکن است پاکت آن پر شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. پاکت جاروبرقی باید هر 2 تا 3 ماه یکبار تعویض شود. اما اگر زیاد از جاروبرقی استفاده می‌کنید، ممکن است لازم باشد آن را زودتر تعویض کنید. هنگام تعویض پاکت جاروبرقی، مراقب باشید که گرد و غبار به داخل موتور جاروبرقی نرود و همچنین جا پاکتی جاروبرقی سامسونگ باید به درستی در محل خود قرار بگیرد. در صورتی که قادر به انجام این کار نیستید، بهتر است از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

تعویض پاکت جاروبرقی سامسونگ

تعمیر برس جاروبرقی سامسونگ

برس جاروبرقی سامسونگ یک قطعه چرخشی است که در قسمت زیرین دستگاه قرار دارد و دارای وظایف مهمی در تمیز کردن سطوح می باشد. اگر برس جاروبرقی سامسونگ شما به طور کامل یا صحیح تکان نمی خورد یا مکش دستگاه کاهش پیدا کرده است، احتمالا برس یا پارویی جاروبرقی سامسونگ خراب شده است. تعمیر سری، برس یا چپقی برس جاروبرقی سامسونگ ممکن است به نظر ساده برسد، اما برای انجام صحیح آن به دانش و تخصص لازم در مورد جاروبرقی‌ های سامسونگ نیاز است.

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ

وظیفه سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ، جمع کردن سیم برق به داخل بدنه دستگاه به طور خودکار می باشد. رایج ترین علامت خرابی سیم جمع کن، عدم جمع شدن خودکار سیم برق در محل مورد نظر است. همچنین در این شرایط به هنگام جمع شدن یا رها شدن سیم، صدای تق تق، سایش یا ضربه از سیم جمع کن شنیده می شود. تعمیر سیم جمع کن و اجزای آن نظیر فنر سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ نیاز به دانش فنی و ابزار تخصصی دارد. عیب یابی و تعمیر این قطعه می تواند پیچیده باشد و اقدام به تعمیر آن بدون تجربه کافی می تواند به دستگاه آسیب برساند. بنابراین، توصیه می شود برای تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ خود از تکنسین متخصص و مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ

تعمیر بدنه جاروبرقی سامسونگ

بدنه جاروبرقی سامسونگ، اسکلت اصلی دستگاه است که تمام اجزا و قطعات داخلی را در خود جا می‌دهد. بدنه یا پوسته جاروبرقی سامسونگ موتور، سیم‌ها، کیسه یا مخزن و سایر قطعات داخلی را از آسیب‌های فیزیکی، گرد و غبار و رطوبت حفظ می‌کند. وارد شدن ضربه، افتادن یا برخورد با اشیاء سخت می‌تواند باعث ایجاد ترک خوردگی یا شکستگی در بدنه شود. دستکاری ناشیانه‌ بدنه آسیب‌ دیده می‌تواند به قطعات داخلی جاروبرقی نیز آسیب برساند و هزینه‌های تعمیر را افزایش دهد. بنابراین بهتر است از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

تعویض بلبرینگ جاروبرقی سامسونگ

در جاروبرقی سامسونگ، بلبرینگ در موتور الکتریکی قرار دارد و به چرخش آزادانه محور و پروانه فن کمک می‌کند و در نتیجه مکش جاروبرقی ایجاد می‌شود. صدای بلند و غیرعادی جاروبرقی از جمله نشانه های خرابی این قطعه است. جداسازی موتور، خارج کردن بلبرینگ‌های قدیمی و نصب صحیح بلبرینگ‌های جدید نیاز به تخصص و ابزارهای مناسب دارد. اگر تجربه یا دانش کافی برای تعویض بلبرینگ جاروبرقی خود را ندارید، توصیه می‌شود برای جلوگیری از آسیب رساندن به دستگاه و انجام صحیح کار، از تعمیرکار مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

تعویض پروانه موتور جاروبرقی سامسونگ

با چرخش سریع پروانه جاروبرقی سامسونگ توسط موتور، هوا به داخل جاروبرقی کشیده می‌شود و قدرت مکش دستگاه ایجاد می‌گردد. همچنین جریان هوای ایجاد شده توسط پروانه، به خنک شدن موتور جاروبرقی کمک می‌کند. اگر پروانه به درستی نچرخد، موتور جاروبرقی بیش از حد گرم می‌شود و ممکن است بوی سوختگی به مشام برسد. تعویض پروانه موتور جاروبرقی، به خصوص در مدل‌های جدیدتر، نیازمند دقت بالایی است. تعویض پروانه توسط تکنسین متخصص آی پی امداد، از بروز خطرات احتمالی برق گرفتگی یا آسیب به موتور جلوگیری می‌کند.

تعویض پروانه موتور جاروبرقی سامسونگ

تعویض پتانسیومتر جاروبرقی سامسونگ

پتانسیومتر جاروبرقی سامسونگ که به عنوان دیمر نیز شناخته می شود، یک قطعه الکترونیکی است که به شما امکان می دهد سرعت مکش جاروبرقی را کنترل کنید. اگر جاروبرقی شما در هر سرعتی که ولوم را تنظیم می کنید، فقط با یک قدرت مکش کار می کند یا مکش آن کم و زیاد می شود، احتمال خرابی پتانسیومتر وجود دارد. تعویض دیمر جاروبرقی سامسونگ ممکن است برای افراد غیر متخصص امری دشوار باشد. این کار نیاز به آشنایی با مدار جاروبرقی سامسونگ، داشتن ابزار آلات مناسب و مهارت دارد. بنابراین برای جلوگیری از ایجاد آسیب بیشتر به جاروبرقی و اطمینان از انجام تعمیر به صورت صحیح، توصیه می شود از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.

تعویض پتانسیومتر جاروبرقی سامسونگ

تعمیر کلید جاروبرقی سامسونگ

کلید جاروبرقی سامسونگ که به آن دکمه پاور یا سوئیچ خاموش روشن نیز گفته می‌شود، قطعه‌ای است که برای روشن و خاموش کردن جاروبرقی استفاده می‌شود. در صورتی که جاروبرقی روشن نشود یا اگر فشار دادن دکمه پاور دشوار یا خیلی آسان است، ممکن است مشکل از کلید باشد. اگر هریک از نشانه‌های خرابی کلید خاموش روشن جاروبرقی سامسونگ را مشاهده کردید، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

تعمیر دسته جاروبرقی سامسونگ

دسته جاروبرقی سامسونگ برای کنترل و هدایت جاروبرقی در حین تمیز کردن استفاده می شود. این دسته شامل اجزای مختلفی مانند لوله، کنترل و تنظیم قدرت، دکمه قفل لوله و اتصالات مختلف می باشد. اگر در حین استفاده از جاروبرقی متوجه شدید که دسته جاروبرقی شل شده و قفل نمی شود یا اتصالات آن ضعیف است، باید دسته جاروبرقی را تعمیر کنید. تعمیر کنترل دسته جاروبرقی سامسونگ می تواند پیچیده باشد و به دانش و مهارت تخصصی نیاز دارد.

تعویض زغال جاروبرقی سامسونگ

زغال جاروبرقی یک قطعه کوچک اما مهم در موتور است که وظیفه انتقال جریان الکتریکی به موتور را دارد. این قطعه از کربن ساخته شده و در مرور زمان به دلیل سایش و اصطکاک فرسوده می‌شود. علامت رایج خرابی زغال، کاهش قدرت مکش، بوی سوختگی و جرقه زدن جاروبرقی است. تعویض زغال موتور جاروبرقی سامسونگ امری تخصصی است که در صورت داشتن دانش فنی و ابزار مناسب توسط تعمیرکار مجرب آی پی امداد قابل انجام است.

تعویض زغال جاروبرقی سامسونگ

تعمیر چرخ جاروبرقی سامسونگ

چرخ‌ جاروبرفی سامسونگ به شما کمک می‌کند تا دستگاه را به راحتی بچرخانید و به هر جهتی که می‌خواهید هدایت کنید. چرخ‌ها ممکن است در اثر ضربه یا برخورد با اشیاء سخت آسیب ببینند. در این شرایط جاروبرقی با چرخ‌های خراب ممکن است به سختی حرکت کند. تعمیر چرخ‌ وسط و زیر جاروبرقی سامسونگ می‌تواند پیچیده باشد، بخصوص اگر نیاز به تعویض آنها باشد. تکنسین‌ های متخصص و آموزش دیده قطعات و ابزار لازم را برای انجام تعمیر چرخ جاروبرقی شما در اختیار دارند.

تعویض کیسه جاروبرقی سامسونگ

در جاروبرقی‌ های کیسه‌ ای سامسونگ، کیسه وظیفه‌ جمع‌آوری گرد و غبار و آلودگی‌های مکش‌ شده توسط دستگاه را بر عهده دارد. این کیسه از نوع پارچه ای دائمی یا کاغذی یکبار مصرف بوده و به طور معمول در داخل محفظه جاروبرقی قرار می‌گیرد. مهم‌ترین علامت خرابی کیسه، پر شدن آن از گرد و غبار است که در این صورت مکش دستگاه کم شده و بوی نامطبوعی از جاروبرقی به مشام می‌رسد. تعویض غیر اصولی و جا انداختن نگهدارنده کیسه جاروبرقی به صورت نادرست، ممکن است به درب محفظه یا موتور دستگاه آسیب برساند. تکنسین متخصص می‌تواند به درستی جای کیسه را مشخص کرده و اقدام به جا انداختن کیسه نموده و در نهایت از عملکرد صحیح جاروبرقی بعد از تعویض کیسه اطمینان حاصل کند.

تعمیر ریموت جاروبرقی سامسونگ

ریموت جاروبرقی سامسونگ یک ابزار کنترلی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به خم شدن یا نزدیک شدن به دستگاه، جاروبرقی را روشن و خاموش کرده، مکش را تنظیم کنید و از سایر عملکردها استفاده نمایید. رایج ترین مشکل در این بخش، عدم پاسخگویی ریموت به دکمه ها است. به طور کلی یافتن علت دقیق مشکل ریموت می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر با اجزای الکتریکی آشنایی نداشته باشید. تعمیر ریموت ممکن است شامل لحیم کاری، تعویض قطعات یا برنامه ریزی مجدد باشد. تکنسین متخصص آی پی امداد می تواند مشکل ریموت شما را به سرعت تشخیص داده و تعمیر کند.

تعمیر ریموت جاروبرقی سامسونگ

تعمیر و تعویض رله جاروبرقی سامسونگ

رله یک قطعه الکترومکانیکی در جاروبرقی سامسونگ است که وظیفه آن کنترل جریان برق به موتور می باشد. اگر رله خراب باشد، ممکن است جاروبرقی شما اصلا روشن نشود. همچنین رله معیوب می تواند باعث قطع و وصل شدن جریان برق به موتور و خاموش و روشن شدن ناگهانی جاروبرقی شود. اگر هریک از این نشانه ها را در جاروبرقی سامسونگ خود مشاهده کردید، احتمالا رله آن خراب شده است و باید تعمیر یا تعویض شود.

تعویض فیلتر جاروبرقی سامسونگ

فیلتر اصلی ذرات گرد و غبار، گرده و سایر آلاینده‌ها را از هوای خروجی جاروبرقی جذب کرده و از ورود گرد و غبار و ذرات ریز که می‌توانند به آن آسیب برسانند، محافظت می‌کند. فیلتر کثیف می‌تواند بوی بدی را در هنگام جاروبرقی ایجاد کند، موجب کاهش قدرت مکش دستگاه شود و گرد و غبار را از قسمت خروجی هوای جاروبرقی خارج نماید. جاروبرقی های سامسونگ دارای فیلترهای مختلفی نظیر فیلتر دوار، فیلتر هپا و فیلتر پشت می باشند که با توجه به مدل جاروبرقی و میزان استفاده از آن، باید هر 3 تا 6 ماه یکبار تعویض شوند. اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید، بهتر است از یک تکنسین متخصص برای تعویض فیلترهای معمولی و لیوان فیلتر دوار جاروبرقی سامسونگ کمک بگیرید.

تعویض فیلتر جاروبرقی سامسونگ

تعمیر زانویی جاروبرقی سامسونگ

زانویی جاروبرقی سامسونگ قطعه‌ ای پلاستیکی یا فلزی است که لوله خرطومی را به دسته جاروبرقی متصل می‌کند. ترک خوردگی یا شکستگی شایع ترین مشکل زانویی جاروبرقی است و می تواند ناشی از ضربه، افتادن یا استفاده نادرست باشد. در این صورت دستگاه مکش همیشگی را نداشته و کارکرد مناسبی نخواهد داشت. تعمیر زانویی جاروبرقی سامسونگ ممکن است کار آسانی به نظر برسد، اما برای انجام صحیح آن به دانش و تخصص فنی نیاز است.

تعویض سنسور جاروبرقی سامسونگ

وقتی کیسه یا مخزن جاروبرقی پر می گردد، لوله یا خرطومی جاروبرقی مسدود می شود یا ارتفاع برس نیاز به تنظیم دارد، سنسور به کاربر هشدار می دهد. بسیاری از جاروبرقی های سامسونگ دارای چراغ های نشانگر هستند که در صورت وجود مشکل با سنسور روشن می شوند. در زمینه تعویض سنسور جاروبرقی سامسونگ نکات مهمی وجود دارد که باید برای جلوگیری از آسیب رساندن به دستگاه رعایت شود. یک تکنسین متخصص تجربه و دانش لازم را برای تشخیص دقیق مشکل، تعویض صحیح سنسور و تست جاروبرقی برای اطمینان از کارکرد صحیح آن دارد.

تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسونگ

لوله تلسکوپی از دو یا چند بخش لوله فلزی یا پلاستیکی متحرک تشکیل شده است که به شما امکان می دهد طول آن را کوتاه یا بلند کنید. استفاده مکرر از جاروبرقی می تواند باعث آسیب دیدگی لوله تلسکوپی، به خصوص در اتصالات آن شود. اگر روی لوله استیل جاروبرقی سامسونگ ترک، شکستگی یا سوراخ مشاهده کردید، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید. اگر لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسونگ شما خراب شده است، مهم است که برای تعمیر یا تعویض آن از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسونگ

تعمیر مخزن جاروبرقی سامسونگ

مخزن جاروبرقی سامسونگ بخشی جدایی ناپذیر از این دستگاه است که گرد و غبار و آشغال مکیده شده توسط دستگاه را جمع آوری می کند. این مخزن معمولا از پلاستیک یا فلز ساخته شده و در انواع مختلف با ظرفیت های گوناگون موجود است. مخزن جاروبرقی ممکن است به مرور زمان یا در اثر ضربه ترک خورده یا شکسته شود که باعث نشت گرد و غبار و آشغال به بیرون از مخزن و کاهش قدرت مکش جاروبرقی می گردد. اگر با این نشانه ها مواجه شده اید، باید مخزن را تعمیر یا تعویض کنید.

تعویض ولوم جاروبرقی سامسونگ

ولوم یا دکمه تنظیم سرعت، قطعه‌ ای بر روی جاروبرقی است که به شما امکان می‌دهد قدرت مکش را کنترل کنید. این دکمه معمولا به صورت چرخشی یا دکمه‌ ای بوده و با تنظیم آن می‌توانید مکش جاروبرقی را از کمترین تا بیشترین حد تغییر دهید. اگر ولوم جاروبرقی کار نکند و یا به درستی عمل نکند، به طوری که نتوانید قدرت مکش را تنظیم کنید، احتمال خرابی آن وجود دارد. تعویض ولوم جاروبرقی، به مهارت و دقت نیاز دارد؛ زیرا ممکن است در حین باز و بسته کردن جاروبرقی، به قطعات دیگر دستگاه آسیب برسد. بنابراین می توانید این کار را به متخصصین مجموعه آی پی امداد بسپارید.

نمایندگی جاروبرقی سامسونگ در تهران

یکی از رایج ترین مشکلاتی که بسیاری از کاربران با آن مواجه می شوند، عدم دسترسی آسان به نمایندگی ها و شلوغی و ترافیک شهر تهران است. نمایندگی جاروبرقی سامسونگ دارای شعب مختلفی در تمامی نقاط شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران می باشد و کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر جاروبرقی سامسونگ را به مشتریان خود در سراسر تهران ارائه می دهد. برای استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در آی پی امداد می توانید با کارشناسان واحد ثبت درخواست این مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا در اسرع وقت تعمیرکار مجرب و متخصص این مجموعه به محل شما اعزام شود.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در منزل

آی پی امداد انواع خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی سامسونگ را در محل مورد نظر مشتریان ارائه می دهد. برای اینکه بتوانید از خدمات تعمیرات دستگاه در منزل خود استفاده کنید، کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن، خدمات مربوطه را در محل مورد نظر خود دریافت کنید. از مزایای استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به دلیل عدم جابجایی دستگاه، در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.
  • می توانید به عملکرد تعمیرکار و روند تعمیر دستگاه خود نظارت داشته باشید.
  • از آنجایی که جاروبرقی جابجا نمی شود، آسیب بیشتری به آن وارد نخواهد شد.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در منزل

همچنین در صورت عدم برخورداری از زمان لازم برای انتقال دستگاه معیوب به تعمیرگاه، می توانید از خدمات پیک آی پی امداد بهره مند شوید. پیک مخصوص مجموعه به محل شما مراجعه کرده و دستگاه را جهت تعمیر به کارگاه مجهز آی پی امداد منتقل می کند. پس از تعمیر جاروبرقی سامسونگ نیز پیک مربوطه مجددا دستگاه را در محل به شما تحویل خواهد داد.

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در آی پی امداد

یکی از مهمترین مسائل، سپردن امر تعمیرات جاروبرقی سامسونگ به یک تعمیرگاه مجاز و مطمئن است. این روزها مراکز زیادی در زمینه تعمیر ایرادات جاروبرقی سامسونگ فعالیت می نمایند، اما گاهی دیده می شود که تعمیرکاران کم تجربه در این مراکز اقدام به تعمیرات غیرحرفه ای جاروبرقی می کنند. لازم به ذکر است مصرف کنندگان می توانند برای تعمیرات جاروبرقی سامسونگ خود از خدمات مرکز مجاز آی پی امداد استفاده کنند. آی پی امداد با داشتن بیش از 30 سال سابقه و برخورداری از تجربه طولانی مدت می تواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهد.

  • این مجموعه با شعب مختلف در سراسر تهران، ارائه خدمات را برای شما تسهیل کرده است.
  • تکنسین مرکز با تجهیزات مناسب در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر می شود.
  • تعمیرات جاروبرقی سامسونگ با استفاده از قطعات فابریک و 3 تا 12 ماه گارانتی انجام می شود.
  • تعمیرکاران مرکز مجرب و ماهر هستند و می توانند به سرعت مشکل دستگاه شما را تشخیص داده و رفع کنند.
  • هزینه های این مرکز کاملا مقرون به صرفه بوده و با کاهش 75 درصدی هزینه تعمیر جاروبرقی همراه خواهد بود.
  • پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته کارشناسان در پنل کاربری مشتریان از مشتریان صورت می گیرد.

سرویس جاروبرقی سامسونگ چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

یکی از مهم ترین خدماتی که بسیاری از مراکز معتبر به مصرف کنندگان انواع جاروبرقی سامسونگ ارائه می کنند، سرویس دوره ای و منظم دستگاه می باشد. در همین راستا، تعمیرکاران متخصص در بازه های زمانی مشخص برای عیب یابی و سرویس جاروبرقی سامسونگ به منزل مشتریان مراجعه می کنند که این کار مزایای زیادی دارد. آی پی امداد دارای سرویس کاران متخصصی است که می توانند جاروبرقی سامسونگ شما را به صورت دوره ای سرویس و انواع مشکلات جزئی آن را در همان مراحل اولیه برطرف نمایند. هزینه هایی که برای سرویس جاروبرقی از مشتریان دریافت می شود، بسیار ناچیز است و مصرف کنندگان نیازی به صرف هزینه بیشتر برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ ندارند. همچنین با استفاده از این خدمات می توان از آسیب دیدن قطعات و اجزای دستگاه در طولانی مدت جلوگیری کرد.

نکات مهم سرویس و نگهداری جاروبرقی سامسونگ

  1. کار با جاروبرقی با کیسه پر می تواند به موتور آسیب برساند.
  2. هنگام قرار دادن کیسه جاروبرقی، مطمئن شوید که پاکت در جای مناسب قرار گرفته است.
  3. فقط از کیسه مربوط به مدل جاروبرقی خود استفاده کنید.
  4. مراقب کابل جاروبرقی باشید. هنگام استفاده از جاروبرقی سامسونگ از کشیدن کابل خودداری کنید.
  5. قبل از روشن کردن دستگاه، چیزهایی مانند جوراب، سکه یا تکه های کوچک اسباب بازی را از روی زمین بردارید.
  6. در مواردی که نیازی به جاروبرقی ندارید، دستگاه را از برق بکشید.

عیب یابی مشکلات جاروبرقی سامسونگ

کارشناسان آی پی امداد بخشی از مشکلات رایج جاروبرقی سامسونگ را برای کاربران ذکر کرده اند که با کمک این بخش می توانید به راحتی مشکل دستگاه خود را برطرف کنید. البته لازم به ذکر است که در برخی موارد تعمیرات جاروبرقی سامسونگ باید توسط تکنسین های مجرب انجام شود. در ادامه به بررسی رایج ترین ایرادات جاروبرقی سامسونگ به همراه راه حل آنها می پردازیم.

بوی سوختگی جاروبرقی سامسونگ

  • ابتدا بررسی کنید که فیلترها کثیف نباشند که باعث فشار به موتور می شود.
  • بهتر است پاکت، شلنگ، لوله و برس را چک کنید تا به دلیل گرفتگی فشار وارد موتور نشود.
  • ممکن است زغال یا بلبرینگ های جاروبرقی دچار خرابی شده و بوی سوختگی ایجاد گردد.
  • اگر موتور جاروبرقی شما سوخته شود، بوی نامطبوعی در دستگاه شما ایجاد می شود.

بوی سوختگی جاروبرقی سامسونگ

خاموش شدن جاروبرقی سامسونگ

  • مطمئن شوید که جاروبرقی از برق جدا شده است.
  • مطمئن شوید که پریز برق سالم و آسیب ندیده است.
  • برخی از جاروبرقی ها پس از 20 تا 30 دقیقه به طور خودکار خاموش می شوند تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کنند.
  • سنسور حرارتی یا ترموستات باعث می شود جاروبرقی سامسونگ پس از مدتی فعالیت خاموش شود.
  • کمی صبر کنید و دوباره جاروبرقی را روشن کنید.
  • بررسی کنید که خرابی کلید پاور دلیل خاموش شدن جاروبرقی سامسونگ شما نباشد.
  • برخی از مدل های جاروبرقی سامسونگ که دارای برد الکترونیکی هستند نیز باید بررسی شوند.
  • بهتر است سیم جمع کن را تا آخر نکشید. اگر پلاتین های سیم جمع کن مشکل داشته باشد، جاروبرقی خاموش می شود.
  • اگر ذغال های موتور تمام شود، جاروبرقی سامسونگ خاموش می شود.

خاموش شدن جاروبرقی سامسونگ

جرقه زدن موتور جاروبرقی سامسونگ

  • یکی از مشکلات رایج جاروبرقی های سامسونگ در هنگام احتراق، ایراد در کلکتور است.
  • همچنین ذغال های گیر کرده در موتور نیز می تواند باعث جرقه موتور شود.
  • سایش بلبرینگ موتور به کلکتور آرمیچر فشار وارد می کند و در نهایت منجر به جرقه زدن در جاروبرقی سامسونگ می شود.
  • شایع ترین علت جرقه زدن مربوط به مشکلات کلکتور و ذغال است که باید تعویض شوند.

کم شدن مکش جاروبرقی سامسونگ

  • برس های جاروبرقی را بررسی کنید، مطمئن شوید که تمیز هستند.
  • کیسه و فیلتر جاروبرقی را بررسی کنید.
  • اگر فیلترها کثیف هستند یا پاکت آن پر است، حتما آنها را تعویض کرده یا اقدام به شستن فیلتر جاروبرقی سامسونگ نمایید.
  • می توانید از دفترچه راهنمای فارسی جاروبرقی سامسونگ برای بررسی نحوه تعویض کیسه یا پاکت کمک بگیرید.
  • پر کردن بیش از حد محفظه زباله در جاروبرقی مکش را ضعیف می کند.
  • محفظه را کاملا خالی کنید و داخل آن را تمیز کنید یا کیسه را تعویض کنید.
  • گرفتگی و زباله در لوله تلسکوپی و شیلنگ را بررسی کنید.
  • بررسی کنید که شلنگ پاره نشده باشد.
  • اگر شیلنگ جاروبرقی دچار شکستگی یا سوراخ شود، قطعا تاثیر بدی در مکش دستگاه خواهد داشت.
  • اگر جاروبرقی شما توانایی مکش آب را دارد، شیلنگ ها را در آب صابون خیس کنید و به صورت معکوس به جاروبرقی وصل کنید.
  • در صورتی که در جایی درز یا سوراخ وجود داشته باشد، حباب از آن نقطه خارج می شود.
  • اگر پروانه های موتور جاروبرقی سامسونگ داشته باشد، مکش خوبی نخواهید داشت.

کم شدن مکش جاروبرقی سامسونگ

روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ

  • ابتدا بررسی کنید که پریز برق مشکلی نداشته باشد.
  • سپس بررسی کنید که کلید روشن/خاموش جاروبرقی شما مشکلی نداشته باشد و در صورت آسیب دیدن آن را تعویض کنید.
  • اگر جاروبرقی شما دارای برد الکترونیکی است، حتما آن را چک کنید، احتمالا با تعمیر آن مشکل حل می شود.
  • اگر دسته جاروبرقی شما روشن/خاموش یا کنترل کم و زیاد دارد، بررسی کنید که برای اتصال آن به دستگاه مشکلی وجود نداشته باشد یا دیمر آسیبی ندیده باشد.
  • اگر سیم جاروبرقی را تا انتها بکشید، پلاتین های آن آسیب دیده و از روشن شدن دستگاه جلوگیری می کند، بنابراین باید پلاتین ها را تعویض کنید.

جمع نشدن سیم جاروبرقی سامسونگ

  • یک بار سیم را به طور کامل 2 تا 3 متر بیرون بکشید و سپس دکمه جمع آوری سیم را فشار دهید تا سیم داخل جاروبرقی جمع شود.
  • اگر در اثر استفاده مداوم و یا کشیدگی زیاد سیم دستگاه آسیب ببیند، مشکل از فنر است که باید تنظیم شود.
  • اگر فنر شکسته یا از جای خود خارج شده باشد، سیم به درستی جمع نخواهد شد.
  • در این شرایط باید اقدام به تعویض یا باز و بستن فنر سیم جمع کن جاروبرقی سامسونگ و عیب یابی آن نمایید.
  • در صورتی که قرقره خراب یا شکسته باشد، سیم گیر کرده و جمع نمی شود.
  • چنانچه سیم جاروبرقی پیچ خورده یا گره خورده باشد، به درستی جمع نخواهد شد.
  • در این صورت باید اقدام به باز کردن جاروبرقی سامسونگ و بررسی سیم جمع کن و قطعات آن نمایید.

جمع نشدن سیم جاروبرقی سامسونگ

صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ

  • اگر جریان هوا مسدود شده باشد، ممکن است اشیا در شیلنگ جاروبرقی سامسونگ شما گیر کرده باشند.
  • فیلترها مسدود شده اند. برای رفع این مشکل، فیلترهای جاروبرقی خود را تمیز کنید.
  • اگر کیسه جاروبرقی پر باشد، به مرور زمان کثیفی وارد موتور شده و باعث ایجاد صدا می شود.
  • وجود گرفتگی در پروانه های موتور یا خرابی بلبرینگ باعث ایجاد صدا در دستگاه می شود.

داغ شدن جاروبرقی سامسونگ

  • اولین و رایج ترین علت داغ شدن جاروبرقی، پر شدن کیسه یا مخزن آن است.
  • اگر فیلترها کثیف یا مسدود شده باشند، جریان هوا کاهش می یابد و باعث گرم شدن بیشتر موتور می شود.
  • در صورتی که موتور جاروبرقی معیوب باشد، ممکن است بیش از حد گرم شود.
  • اگر لوله خرطومی یا برس جاروبرقی مسدود شده باشد، جریان هوا کاهش می یابد و باعث گرم شدن بیشتر موتور می شود.
  • چنانچه برای مدت طولانی از جاروبرقی به طور مداوم استفاده کنید، طبیعی است که گرم شود.

سوختن موتور جاروبرقی سامسونگ

  • زمانی که مسیر مکش جاروبرقی توسط گرد و خاک مسدود می شود، باعث افزایش فشار بر موتور و در نهایت منجر به سوختن آن می گردد.
  • اگر از جاروبرقی روی سطوح خیس استفاده کنید، آب می‌تواند وارد موتور شود و باعث سوختن آن شود.
  • چنانچه لوله خرطومی جاروبرقی شما مسدود شده باشد، می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد موتور و سوختن آن شود.
  • افت ولتاژ یا نوسانات برق می‌تواند به موتور آسیب برساند و باعث نیم سوز شدن جاروبرقی سامسونگ شود.
  • با گذشت زمان، قطعات جاروبرقی استهلاک پیدا می‌کنند و فرسوده می‌شوند که می‌تواند به مشکلات موتور و سوختن آن منجر شود.

سوختن موتور جاروبرقی سامسونگ

سوالات متداول تعمیرات جاروبرقی سامسونگ

از جمله رایج ترین پرسش های مشتریان به هنگام استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

در مجموعه آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ شما از قطعات با کیفیت و اصلی استفاده می شود.

مجموعه آی پی امداد برای انواع خدمات مربوط به تعمیرات جاروبرقی سامسونگ به شما گارانتی 90 الی 365 روزه ارائه خواهد داد که در پنل کاربری شما قابل مشاهده است.

هزینه تعمیر جاروبرقی سامسونگ شما بستگی به نوع خرابی و قطعات معیوب دستگاه دارد، اما توجه به این نکته ضروری است که کلیه هزینه ها مطابق با تعرفه اتحادیه مشخص می شود.

شما می توانید از سه روش خدمات جاروبرقی سامسونگ در محل، انتقال دستگاه معیوب به تعمیرگاه و ارسال دستگاه توسط پیک از خدمات آی پی امداد استفاده نمایید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • علی 31 فروردین 1400

    سلام.یک جاروبرقی سامسونگ دارم که به دلیل مکش گردوخاک ومکش الیاف و پرزها در موتور باعث نیمسوزشدن موتورشده. آیا این مورد شامل گارانتی محسوب میشه؟ ممنون از شما

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 31 فروردین 1400

      سلام، برای اطلاع از شرایط خدمات پس از فروش با شماره نمایندگی تعمیرات جارو برقی سامسونگ که در برگه گارانتی مندرج شده است تماس حاصل نمایید.

      پاسخ دادن
  • خلیل نصیری 25 بهمن 1399

    سلام جاروبرقی سامسونگ مدل کوین21 داریم و اوایل عادی بود و مدتی است خیلی زود خاموش میشه و باید صبر کنیم خنک شه بعد روشن کنیم قدرت مکش و صدای موتور تغییری نکرده فقط خیلی زود خاموش میشه و مجدد باید صبر کنیم و بعد دوباره روشن کنیم. ممنون میشم بفرمایید علتش چیه و چه کار باید بکنیم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 بهمن 1399

      سلام، ابتدا فیلترها را تمیز نمایید و سپس در صورت عدم رفع مشکل سنسور حرارتی را خارج نمایید. برای عیب یابی هم میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ بهره مند شوید.

      پاسخ دادن
  • فاطمه 19 آذر 1399

    سلام ببخشید قسمت پایین لوله جاروبرقی من شکست وباید یه دونه جدید بخرم؛ولی هیچ جا ندارن من شهرستانم ازکجا میتونم تهیه کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 آذر 1399

      سلام، برای خرید قطعات جاروبرقی سامسونگ با شماره 09333336936 در ارتباط باشید.

      پاسخ دادن
  • میترا 22 مرداد 1399

    سلام.یک جاروبرقی سامسونگ ۱۷۰۰وات دارم.عالی بود.صدا میداد.دادم تعمیرکار،گفتن عیب از بلبرینگ و پروانه اش هست.الان بلبرینگ راعوض کردن برام اما میگن پروانه اش راگیر نمیارند.میگن اگه گیرنیومدموتورباید عوض بشه.اعصاب من راخورد کردن.میشه کمکم کنید.راهنمایی بفرمایید.چطورمیتونم پروانه این جارو را پیدا کنم.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 مرداد 1399

      سلام پروانه را باید در استوکی ها پیدا کنید، اگر بلبرینگ را تعویض کردند و مشکل از پروانه است و پروانه گیر نمیاد موتور باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
  • نرگس 16 فروردین 1399

    سلام امکان تعویض روکش جاروبرقی سامسونگ هست یا خیر؟ جارو برقی ما بسیار خوب کار میکنه موتورش سالمه فقط قابش خیلی خراب شده

    پاسخ دادن
  • على اكبراحمدى 20 اسفند 1398

    سلام ، خسته نباشيد ببخشيداگه ممكن درخصوص تعويض چرخ جلو جاروبرقى سامسونگ ٢١٠٠وات راهنمايى بفرماييد . باتشكر وسپاس بيكران

    پاسخ دادن
  • سعید 17 دی 1398

    سلام جاروبرقی سامسونگ با دسته ریموت دار، وقتی سیمشو به برق میزنیم مستقیم روشن میشه، کلید روی برد جارو رو عوض کردیم ولی باز یه سره با سرعت زیاد روشن میشه، محبت میکنید راهنمایی کنید؟ ممنونم

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 18 دی 1398

      سلام دوست عزیز ، کیت الکترونیکی روی دیمر جاروبرقی سامسونگ شما مشکل دارد

      پاسخ دادن
    • زهرا 02 بهمن 1398

      سلام جاروبرقی سامسونگ دارم آخرین باری که استفاده اش کردم سروصدای زیادی داشت و زوزه بلند میکشید چند روز بعد که خواستم روشنش کنم اصلا روشن نمیشد و به هیچ عنوان بوی سوختگی هم ازش نمیاد.بردمش تعمیر گفتن باید بلبرینگ و بالشتکهاش تعویض بشه که هزینش حدود ۳۰۰هزاره یا اینکه یه موتور آکبند۳۰۰هزاری براش بخری.میخواستم ببینم هزینه تعمیر بلبرینگ وبالشتک شما چقدره؟ و اینکه بهتره تعمیرش کنم یا موتورشو تعویض کنم؟ موتور خودش اصل کره هستش نمیدونم موتورهای ۳۰۰هزاری آکبند خوب هستن یانه .باتشکر ژ

      پاسخ دادن
  • بی نام 06 دی 1398

    سلام.جاروبرقی ما کنترل دسته اش شکسته .میشه اونو جدا خریداری کرد؟

    پاسخ دادن
    • آی.پی امداد 07 دی 1398

      سلام دوست عزیز ، برای خرید قطعات جاروبرقی سامسونگ با شماره 09333336936 از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

      پاسخ دادن
  • جواد حسینی 02 شهریور 1398

    سلام وقت بخیر جارو برقی سامسونگ دارم که موتورش فکر میکنم سوخته باشه میخواستم بدونم الان موتور خوب براش چه مدلی وجود داره و ممشخصات و قیمتش چجوری و چقدره

    پاسخ دادن
1 2