نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی

خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، همراه با قطعات اصل و گارانتی 3 الی 12 ماه در محل یا با مراجعه حضوری به کارگاه مجهز آی پی امداد به مشتریان ارائه می گردد.

بازه هزینه تعمیرات جاروبرقی دلونگی: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی

جاروبرقی‌ های دلونگی، چه در محیط های خانگی و چه در محیط‌ های صنعتی، به عنوان ابزاری کارآمد برای نظافت شناخته می شوند. اما گاهی ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکلاتی شوند و کارایی خود را از دست بدهند. در این شرایط، بهترین کار سپردن امر تعمیرات جاروبرقی دلونگی‌ به دست متخصصان مجاز آی پی امداد است. این مجموعه خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی را به کمک تعمیرکاران متخصص و کارآزموده در محل یا به صورت حضوری در کارگاه مجهز با قطعات اورجینال و گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین در صورت نیاز به تعمیرات جاروبرقی دلونگی در شرایطی که دستگاه روشن نمی شود، ناگهان خاموش می شود، مکش ندارد، جرقه می زند و ... می توانید از طریق شماره 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان آی پی امداد ارتباط برقرار نمایید.

خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس برای ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی دلونگی در تهران

نحوه تماس با مجموعه آی پی امداد جهت ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی دلونگی به صورت زیر است:

  • ابتدا می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و مشکل جاروبرقی دلونگی خود را شرح دهید.
  • همچنین می توانید به بخش ثبت درخواست آنلاین تعمیر جاروبرقی دلونگی در سایت آی پی امداد مراجعه کنید.
  • لازم به ذکر است که کارشناسان مجموعه آی پی امداد در تمامی روزهای هفته آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز خواهند بود.

روش های بهره مندی از خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد

  1. شما می توانید درخواست حضور تعمیرکار متخصص آی پی امداد در محل خود را داشته باشید.
  2. همچنین می توانید به صورت حضوری به آدرس کارگاه مجهز آی پی امداد که در بخش تماس با ما درج شده است، مراجعه کنید.
  3. امکان استفاده از خدمات پیک آی پی امداد جهت تحویل دستگاه معیوب به کارگاه این مجموعه نیز وجود دارد.

فرآیند ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری از طریق پیامک به تلفن همراه شما ارسال می شود.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود به اطلاعات مهمی نظیر مشخصات تعمیرکار یا کارگاه، زمان حضور تکنسین یا پیک در محل، مدت زمان گارانتی، فاکتور هزینه ها و ... دسترسی کامل داشته باشید.
  3. همچنین ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی، شکایات، انتقادات و پیشنهادات آی پی امداد از طریق پنل کاربری برای شما امکان پذیر می باشد.
  4. تعمیرکار متخصص آی پی امداد مطابق با زمانبندی انجام شده با شما در محل حاضر شده و پس از تعمیر جاروبرقی دلونگی، به شما فاکتور و گارانتی 3 الی 12 ماهه تقدیم می گردد.
  5. در نهایت از سوی واحد هپی کال مجموعه آی پی امداد با شما تماس گرفته شده و چندین سوال کلیدی در زمینه نحوه ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی پرسیده می شود.
  6. همچنین می توانید از طریق پنل کاربری خود به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر جاروبرقی دلونگی خود صرفه جویی خواهید کرد.

sp-ip
نحوه تماس برای نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر جاروبرقی دلونگی

مجموعه آی پی امداد با در نظر گرفتن رضایت کاربران، هزینه تعمیر جاروبرقی دلونگی را به صورت منصفانه ای در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که آی پی امداد هزینه تعمیرات جاروبرقی دلونگی خانگی و صنعتی را بر اساس تعرفه اتحادیه تنظیم کرده است. هچمچنین فاکتورهای دیگری نظیر مدل دستگاه، نوع خرابی و قطعات معیوب آن نیز در تعیین هزینه تعمیرات جاروبرقی دلونگی نقش دارند. پس از عیب یابی دقیق دستگاه توسط تکنسین متخصص آی پی امداد، می توانید در صورت رضایت، خدمات مربوطه را با مناسب ترین هزینه به همراه فاکتور رسمی دریافت کنید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات جاروبرقیهزینه تعمیرات جاروبرقی
بلبرینگ130/000 الی 210/000 تومان
پروانه95/000 الی 140/000 تومان
سیم پیچی موتور295/000 الی 365/000 تومان
ذغال85/000 الی 130/000 تومان
بوش90/000 الی 140/000 تومان
بالشتک90/000 الی 140/000 تومان
سیم جمع کن140/000 الی 670/000 تومان
موتور750/000 الی 1/350/000 تومان
ترموستات135/000 الی 230/000 تومان
سرویس160/000 الی 240/000 تومان
نمایش بیشتر

کدامیک از مدل ها و مشکلات جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد تعمیر می شوند؟

در صورت خرابی مدل های مختلف جاروبرقی دلونگی خود می توانید از تکنسین های آی پی امداد کمک بگیرید. این مجموعه برای تعمیر جاروبرقی دلونگی خانگی و صنعتی شما تنها از متخصصین مجرب و کارآزموده استفاده می کند تا کیفیت و کارایی اولیه دستگاه شما حفظ شود. برخی از مدل های جاروبرقی دلونگی که می توانید برای تعمیرات آنها از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید، شامل موارد زیر است:

  • انواع جاروبرقی های خانگی سطلی، کیسه ای و عصایی دلونگی قدیمی و جدید نظیر مدل های XTE 140، XTE 160، XLI 210 و …
  • جاروبرقی های صنعتی تک موتوره و دو موتوره دلونگی
  • جاروبرقی های آب و خاک (خشک و تر) دلونگی

جاروبرقی های دلونگی نیز با گذشت زمان دچار مشکلات مختلفی در عملکرد خود می شوند و در صورتی که عیب یابی دستگاه به درستی انجام نشود، می تواند باعث از کار افتادن آن و صرف هزینه های اضافی گردد. از این رو بهتر است در صورت مواجهه با هرگونه خرابی و ایراد در کارکرد جاروبرقی دلونگی خود، از متخصصین مجرب مرکز آی پی امداد کمک بگیرید. برخی از رایج ترین مشکلات جاروبرقی دلونگی و خدمات قابل ارائه توسط آی پی امداد عبارتند از:

  • جاروبرقی مکش ندارد یا ضعیف مکش می کند.
  • جاروبرقی صدا و لرزش غیرعادی دارد.
  • جاروبرقی روشن نمی شود.
  • جاروبرقی به طور ناگهانی خاموش می شود.
  • دستگاه بوی سوختگی می دهد.
  • جاروبرقی جرقه می زند.

خدمات تعمیرکار جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد

برای رفع هریک از ایرادات جاروبرقی دلونگی لازم است اقدام به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات معیوب دستگاه توسط تکنسین متخصص و باتجربه نمایید. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد انواع خدمات مربوط به سرویس و تعمیر جاروبرقی دلونگی را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهند.

تعمیر موتور جاروبرقی دلونگی

موتور جاروبرقی دلونگی یکی از اصلی ترین قطعات این دستگاه است که ممکن است با گذشت زمان یا استفاده نامناسب فرسوده شده و دچار خرابی شود. کاهش قدرت مکش، بوی سوختگی، صدای غیرمعمول، جرقه زدن و روشن نشدن از جمله نشانه های خرابی موتور جاروبرقی می باشد. در برخی موارد، ممکن است با تعویض اجزای موتور نظیر کلکتور، زغال ها، بلبرینگ و .. یا تمیز کردن جاروبرقی، موتور قابل تعمیر باشد. اما اگر موتور به شدت آسیب دیده باشد، باید تعویض شود. تعمیر موتور جاروبرقی می تواند پیچیده باشد و نیاز به دانش تخصصی و ابزار مناسب دارد. تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد می توانند مشکل موتور را به درستی تشخیص داده و آن تعمیر کنند.

تعمیر موتور جاروبرقی دلونگی

تعمیر دسته جاروبرقی دلونگی

دسته جاروبرقی دلونگی برای هدایت و کنترل دستگاه در حین تمیز کردن استفاده می شود. این کار شامل روشن و خاموش کردن جاروبرقی، تنظیم قدرت مکش، تنظیم ارتفاع لوله و هدایت جاروبرقی در جهات مختلف است. اگر سوئیچ های روی دسته جاروبرقی کار نکنند، لوله جاروبرقی به درستی تنظیم نشود یا دسته جاروبرقی شل و لق باشد، نشان دهنده این است که دسته دستگاه دچار خرابی شده است. دسته جاروبرقی دلونگی شامل اجزای الکتریکی و مکانیکی مختلفی است که برای تعمیر صحیح آنها به دانش و تخصص فنی نیاز است. تعمیرکاران مجاز آی پی امداد از قطعات یدکی اصلی برای تعمیر دسته جاروبرقی دلونگی شما استفاده می کنند که این امر تضمین می کند که دستگاه به درستی کار کرده و عمر طولانی تری خواهد داشت.

تعمیر دسته جاروبرقی دلونگی

تعویض پاکت جاروبرقی دلونگی

اگر احساس می‌ کنید که جاروبرقی شما قدرت مکش سابق را ندارد، صدای دستگاه زیاد شده است، در حین جاروبرقی کشیدن، گرد و غبار از منافذ خروجی هوا به بیرون نشت می‌ کند یا از جاروبرقی بوی نامطبوعی به مشام می‌ رسد، احتمالا پاکت آن پر شده و باید تعویض شود. همچنین برخی از جاروبرقی‌ های دلونگی دارای نشانگری هستند که زمان پر شدن پاکت را به شما اطلاع می‌ دهند. در این شرایط لازم است اقدام به تمیز کردن یا تعویض پاکت جاروبرقی خود نمایید. لازم به ذکر است که تعویض و جاگذاری نادرست پاکت جاروبرقی می‌ تواند به موتور و سایر اجزای داخلی آن آسیب برساند. در همین راستا بهتر است برای تعویض صحیح پاکت دستگاه خود به دفترچه راهنمای استفاده از جاروبرقی دلونگی مراجعه کرده و یا از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

تعویض پاکت جاروبرقی دلونگی

تعمیر و تعویض زانویی جاوبرقی دلونگی

زانویی جاروبرقی دلونگی قطعه‌ ای پلاستیکی یا فلزی است که لوله خرطومی جاروبرقی را به بدنه‌ آن وصل می‌ کند. این قطعه نقش مهمی در انتقال مکش ایجاد شده توسط موتور جاروبرقی به لوله خرطومی و سری جاروبرقی دارد. از جمله نشانه‌ های خرابی زانویی جاروبرقی دلونگی می توان به کاهش مکش، صدای غیرعادی دستگاه در حین کار یا مشاهده ترک خوردگی یا شکستگی روی آن اشاره کرد. اگر زانویی جاروبرقی شما خراب باشد، استفاده از دستگاه می‌ تواند به موتور آن آسیب برساند. تعمیر یا تعویض زانویی جاروبرقی دلونگی نیاز به مهارت دارد و اگر این کار را به طور صحیح انجام ندهید، ممکن است مشکل برطرف نشده یا حتی بدتر شود.

تعویض فیلتر جاروبرقی دلونگی

فیلتر جاروبرقی دلونگی نقش مهمی در عملکرد صحیح دستگاه دارد. این فیلتر ذرات گرد و غبار و سایر آلاینده ها را از هوای ورودی به موتور جاروبرقی جدا می کند و از ورود آنها به موتور و آسیب رساندن به آن جلوگیری می نماید. زمانی که فیلتر جاروبرقی کثیف یا مسدود شود، جریان هوا به موتور کاهش می یابد و قدرت مکش دستگاه نیز کم می شود. در این شرایط تعویض فیلتر جاروبرقی قدرت مکش دستگاه را به حالت اولیه باز می گرداند. اگر جاروبرقی دلونگی شما دچار مشکل شده است و یا نیاز به تعویض فیلتر دارد، می توانید با تعمیرکار مجاز تماس بگیرید.

تعویض فیلتر جاروبرقی دلونگی

تعمیر و تعویض کوبل جاروبرقی دلونگی

کوبل جاروبرقی دلونگی قطعه‌ ای پلاستیکی یا فلزی است که لوله خرطومی جاروبرقی را به بدنه آن متصل می‌ کند. در صورتی که هنگام جاروبرقی کشیدن، لوله خرطومی به طور مکرر از بدنه جدا می‌ شود یا به طور شل و لق به آن متصل است، ممکن است کوبل جاروبرقی شما شکسته یا ترک خورده باشد. اگر کوبل جاروبرقی خراب باشد و به موقع تعمیر یا تعویض نشود، ممکن است به سایر قطعات جاروبرقی مانند موتور یا لوله خرطومی آسیب برساند. تعمیرکاران مجرب می‌ توانند کوبل جاروبرقی شما را به درستی تعمیر یا تعویض کنند و جاروبرقی شما را به حداکثر کارایی خود بازگردانند.

تعمیر و تعویض کوبل جاروبرقی دلونگی

تعویض کیسه جاروبرقی دلونگی

کیسه جاروبرقی دلونگی بخشی است که گرد و غبار و آشغال مکش شده توسط دستگاه را جمع آوری می‌ کند. این کیسه ها معمولا از جنس کاغذ یا پارچه هستند و باید به طور مرتب تعویض شوند تا از انسداد جریان هوا و کاهش قدرت مکش جاروبرقی جلوگیری شود. اصلی ترین نشانه پر شدن و رسیدن زمان تعویض کیسه جاروبرقی، کاهش قدرت مکش می باشد. همچنین اگر جاروبرقی شما هنگام کار صدای بلندتری از حد معمول دارد، ممکن است کیسه آن مسدود شده باشد. تعویض کیسه جاروبرقی دلونگی کار نسبتا ساده ای است که می توانید خودتان انجام دهید. اما اگر در انجام این کار مشکل دارید یا جاروبرقی شما مشکلی به غیر از کیسه پر دارد، بهتر است از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض لوله خرطومی جاروبرقی دلونگی

لوله خرطومی، جاروبرقی را به سری و برس متصل می کند و به شما امکان می دهد تا به راحتی در جهات مختلف نظافت کنید. همچنین مکش ایجاد شده توسط موتور جاروبرقی را به سری و برس منتقل می کند تا گرد و غبار و آلودگی ها را از سطوح مختلف جمع آوری نماید. اگر در هنگام جارو زدن، حرکت دادن لوله خرطومی دشوار باشد یا روی لوله خرطومی، ترک خوردگی، ساییدگی یا علائم دیگری از آسیب دیدگی مشاهده می کنید، باید تعویض شود. اگر خودتان سعی کنید لوله خرطومی را تعمیر کنید، ممکن است به طور تصادفی به جاروبرقی یا سایر اجزای آن آسیب برسانید. تعمیرکاران مجاز از قطعات یدکی اصلی دلونگی برای تعمیر لوله خرطومی استفاده می کنند که به اطمینان از عملکرد صحیح و عمر طولانی جاروبرقی کمک خواهد کرد.

تعمیر و تعویض لوله خرطومی جاروبرقی دلونگی

نمایندگی جاروبرقی دلونگی در تهران

کاربران گرامی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران می توانند در هر زمان برای تعمیرات جاروبرقی دلونگی خود از طریق مجموعه آی پی امداد اقدام کنند. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی شعبه های مختلفی را در سراسر تهران راه اندازی کرده است. به همین منظور این مرکز، خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دلونگی را در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می دهد. برای استفاده از خدمات جاروبرقی دلونگی در تهران کافی است با آی پی امداد تماس بگیرید تا تعمیرکار مربوطه در کمترین زمان ممکن برای عیب یابی و تعمیر دستگاه در محل شما حاضر شود.

خدمات جاروبرقی دلونگی در محل

در برخی از مواقع ممکن است کاربران زمان لازم جهت انتقال دستگاه معیوب خود به تعمیرگاه را نداشته باشند که مجموعه آی پی امداد مشکل شما را حل کرده و با اعزام تعمیرکاران به منزل مشتری و تعمیر جاروبرقی دلونگی در محل، مشکل دستگاه شما را رفع خواهد کرد. از مزایای استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در هزینه و زمان تعمیرات دستگاه شما صرفه جویی می شود.
  • برای حمل دستگاه به مرکز هزینه اضافی دریافت نمی شود.
  • دستگاه شما به دلیل عدم جابجایی دچار آسیب دیدگی بیشتر نخواهد شد.
  • شما از نزدیک روند تعمیر جاروبرقی را دنبال می کنید.
  • تکنسین مربوطه به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

خدمات جاروبرقی دلونگی در محل

همچنین آی پی امداد به شما این امکان را می دهد تا در صورت عدم استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی دلونگی در محل، بتوانید دستگاه خود را توسط پیک مجموعه به کارگاه مجهز منتقل کرده و آن را تعمیر کنید. با این کار نیازی به مراجعه حضوری به مرکز نخواهید داشت و پس از تعمیر دستگاه نیز پیک مربوطه آن را درب منزل تحویل شما خواهد داد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد

آی پی امداد با بیش از 30 سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، به عنوان یکی از مراکز تخصصی و معتبر در تعمیرات جاروبرقی دلونگی در تهران شناخته شده است. تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده ما با دانش فنی بروز و استفاده از قطعات یدکی اصل، آماده ارائه خدمات باکیفیت به شما در سریع‌ ترین زمان ممکن هستند. خدمات تعمیرگاه مجاز جاروبرقی دلونگی به شرح زیر است:

  • تعمیر هر نوع ایراد و عیب در جاروبرقی های دلونگی توسط تکنسین‌ های ماهر و باتجربه انجام می گردد.
  • برای تعمیرات دستگاه از قطعات یدکی باکیفیت و اصل استفاده می‌شود تا طول عمر دستگاه شما افزایش یابد.
  • تمامی خدمات شامل 3 تا 12 ماه گارانتی معتبر است تا از کیفیت کار مجموعه مطمئن باشید.
  • این مجموعه به شما قیمت های منصفانه و متناسب با نرخ های اتحادیه ارائه می دهد.
  • پنل کاربری اختصاصی برای دسترسی به اطلاعات خدمات دریافتی مشتریان به آنها ارائه می شود.
  • مشتریان می توانند به صورت 24 ساعته از طریق پنل کاربری با واحد پشتیبانی در ارتباط باشند.

سرویس جاروبرقی دلونگی چگونه مانع از خرابی دستگاه می شود؟

جاروبرقی‌ های دلونگی گاهی به مراقبت و سرویس دوره‌ ای نیاز دارند تا همچنان با قدرت به کار خود ادامه ‌دهند. مجموعه آی پی امداد با ارائه خدمات تخصصی سرویس جاروبرقی دلونگی توسط تکنسین‌ های مجرب و متخصص، آماده رفع هرگونه مشکلی در جاروبرقی شماست. مزایای سرویس منظم جاروبرقی دلونگی با آی پی امداد شامل:

  • سرویس دستگاه به طور منظم، جاروبرقی شما را از درون پاکسازی و قطعات آن را بررسی می‌کند تا از فرسودگی زودرس و نیاز به تعمیرات مکرر جلوگیری شود.
  • با سرویس دوره‌ ای، جاروبرقی شما به بهترین شکل ممکن کار خواهد کرد و قدرت مکش و راندمان آن به طور کامل حفظ خواهد شد.
  • پیشگیری از خرابی‌ های ناگهانی و هزینه‌ های هنگفت تعمیرات، از مزایای اصلی سرویس جاروبرقی است.
  • آی پی امداد برای تمامی خدمات خود، از جمله سرویس دوره‌ ای جاروبرقی دلونگی، گارانتی ارائه می‌دهد تا خیال شما از بابت کیفیت کار راحت باشد.

کارشناسان مجرب آی پی امداد با اشراف کامل بر جاروبرقی‌ های دلونگی، به طور دقیق و تخصصی جاروبرقی شما را بررسی و سرویس می‌کنند و در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده می‌کنند.

عیب یابی مشکلات جاروبرقی دلونگی

راهنمای عیب یابی جاروبرقی دلونگی برای مصرف کنندگان این دستگاه می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. در نظر داشته باشید که بروز هرگونه خرابی و نقص فنی در کارکرد جاروبرقی های این برند را می توانید به کمک راهکارهای ارائه شده در منزل خود به راحتی رفع کنید. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی با توضیح ایرادات رایج و نحوه عیب یابی جاروبرقی های این برند توانسته است تا میزان زیادی مصرف کنندگان را برای رفع مشکلات دستگاه خود راهنمایی نماید.

روشن نشدن جاروبرقی دلونگی

  •  دوشاخه و سیم برق جاروبرقی را از نظر پارگی، سیم لخت شدن یا علائم دیگر آسیب دیدگی بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که فیوز یا کلید مدار مربوط به جاروبرقی روشن است.
  • اگر کلید روشن/خاموش جاروبرقی شل یا خراب به نظر می رسد، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.
  • در برخی موارد، ممکن است مشکلاتی در موتور جاروبرقی مانند بلبرینگ های فرسوده یا تسمه شکسته وجود داشته باشد.
  • اگر موتور جاروبرقی خراب شده باشد نیز با این مشکل مواجه می شوید.

روشن نشدن جاروبرقی دلونگی

صدای جاروبرقی دلونگی

  • ابتدا باید کیسه جاروبرقی را بررسی کنید که پر نشده باشد.
  • اگر کیسه جاروبرقی پر شده باشد، ممکن است گرفتگی ای در قسمتی از دستگاه وجود داشته باشد که باید برطرف شود.
  • قسمت هایی که مستعد گرفتگی هستند شامل  فیلتر خروجی، نازل، لوله، لوله مکش و لوله تلسکوپی می باشند.

بوی سوختگی جاروبرقی دلونگی

  • پر بودن کیسه جاروبرقی از مهم ترین دلایل بوی سوختگی در جاروبرقی است.
  • زیرا هنگامی که کیسه جاروبرقی پر میشود به موتور دستگاه فشار وارد میشود و همین فشار موجب ایجاد بوی بد در دستگاه میشود.
  • همچنین بررسی کنید که پریزی که برق دستگاه به آن متصل است سالم باشد و دچار اتصالی نشده باشد.
  • گرفتگی لوله جاروبرقی و مشکل در مکش جاروبرقی از دیگر مسائلی است که موجب فشار به موتور دستگاه شده و در نهایت بوی سوختگی در دستگاه را ایجاد می کند.
  • دلایل دیگری مانند تسمه نیم سوخته جاروبرقی دلونگی و موتور نیم سوز جاروبرقی دلونگی نیز میتوانند دلایل ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی باشند.

مکش ضعیف جاروبرقی دلونگی

  • اگر کیسه یا مخزن جاروبرقی شما پر باشد، مکش آن ضعیف خواهد شد.
  • فیلترهای جاروبرقی را به طور مرتب تمیز کنید تا از گرفتگی آنها جلوگیری شود.
  • اطمینان حاصل کنید که فیلترها به درستی در جای خود قرار گرفته اند.
  • لوله ها و اتصالات جاروبرقی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیز آنها را مسدود نکرده باشد.
  • با گذشت زمان، قدرت موتور جاروبرقی شما ممکن است کاهش یابد. در این صورت، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض موتور داشته باشید.

مکش ضعیف جاروبرقی دلونگی

جرقه زدن جاروبرقی دلونگی

  • جرقه در جاروبرقی مشکلی است که به وضوح دیده میشود.
  • جرقه ها در جاروبرقی دو نوع اند: جرقه های درشت و قرمز و جرقه های کوچک و آبی.
  • سوحتگی موتور، بالشتک و آرمیچر جار برقی میتواند دلیل هر دوی آنها باشد.
  • در جرقه های درشت و قرمز احتمال زیاد مشکل از بالشتک و آرمیچر است و دلیل جرقه های کوچک و آبی خرابی باشتک جاروبرقی دلونگی میباشد.

گیر کردن سیم جمع کن جاروبرقی دلونگی

  • سیم جاروبرقی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پیچ خورده یا گره خورده نباشد.
  • اگر سیم پیچ خورده یا گره خورده است، به آرامی آن را باز کنید و مراقب باشید که به سیم آسیب نرسد.
  • فنر داخل سیم جمع کن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که شکسته یا خم نشده باشد.
  • ترمز سیم جمع کن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند و سیم را به طور ناگهانی رها نمی کند.
  • همچنین لازم است قرقره سیم جمع کن و مسیر عبور سیم نیز بررسی شود.

یکسره کار کردن جارو برقی دلونگی

  • مطمئن شوید کلید روشن خاموش جارو برقی دلونگی دچار مشکل نشده باشد.
  • رله جاروبرقی وظیفه قطع و وصل جریان برق به موتور را بر عهده دارد.
  • اگر رله خراب باشد، ممکن است جاروبرقی به طور مداوم روشن بماند.
  • اگر پدال سوئیچ خراب باشد، ممکن است جاروبرقی به طور مداوم روشن بماند.
  • چنانچه موتور یا برد جاروبرقی شما گیرپاژ کرده باشد، ممکن است جاروبرقی به طور مداوم روشن بماند.

خاموش شدن جاروبرقی دلونگی حین کار

  • مطمئن شوید که پریز برق کار می کند و جاروبرقی به طور کامل به پریز وصل شده باشد.
  • سیم برق جاروبرقی را از نظر پارگی، سیم لخت شدن یا علائم دیگر آسیب دیدگی بررسی کنید.
  • اگر جاروبرقی شما برای مدت طولانی کار کرده باشد، ممکن است موتور آن به دلیل گرم شدن بیش از حد خاموش شده باشد.
  • در این حالت، باید جاروبرقی را خاموش کنید و بگذارید تا خنک شود.
  • اگر کیسه یا مخزن جاروبرقی شما پر بوده یا فیلترها مسدود باشند، این مشکل رخ می دهد.
  • همچنین در برخی مواقع ممکن است موترو جاروبرقی دچار خرابی یا نیم سوز شده باشد.

سوالات متداول تعمیرات جاروبرقی دلونگی

ممکن است شما نیز به هنگام استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد سوالاتی داشته باشید که در ادامه به رایج ترین آنها پاسخ داده ایم:

مجموعه آی پی امداد جهت ارائه هرگونه خدمات تعمیرات جاروبرقی دلونگی به شما گارانتی 90 الی 365 روز به همراه فاکتور رسمی در پایان کار ارائه خواهد داد.

در آی پی امداد هزینه های مربوط به تعمیرات جاروبرقی دلونگی پس از عیب یابی توسط تکنسین متخصص و براساس تعرفه اتحادیه مشخص می شود.

انواع خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی در آی پی امداد تنها با قطعات اورجینال این برند ارائه می شود.

جهت دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی در تمامی مناطق تهران می توانید از طریق شماره 02158941 با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید.

دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست