logo logo تعمیر جاروبرقی تیوا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر جاروبرقی تیوا

تعمیر جاروبرقی تیوا
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروبرقی تیوا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

مرکز خدمات تعمیرات جاروبرقی تیوا در تهران دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب می باشد. با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز جاروبرقی تیوا آی پی امداد علاوه بر استفاده از قطعات فابریک می توانید تا 75 درصد در تعمیرات دستگاه خود صرفه جویی کنید. آی پی امداد با تعمیر جاروبرقی تیوا در محل شما مشکل جاروبرقی تیوا شما را تشخیص داده و سپس دستگاه شما را تعمیر می کند.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر جاروبرقی تیوا صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تیوا چگونه است؟

تعمیرات انواع مدل جاروبرقی تیوا در تهران توسط آی پی امداد انجام می شود و توجه داشته باشید که شعبه های آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی تیوا در تمامی مناطق تهران مستقر هستند. شما می توانید به راحتی با نزدیک ترین شعبه آی پی امداد تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را توسط تکنسین آی پی امداد حل کنید. نحوه ارتباط با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تیوا در تهران به شرح زیر است:

  1. برای بهره مندی از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس گرفته و یا به سایت آی پی امداد مراجعه و درخواست تعمیرات جاروبرقی تیوا را ارسال نمایید.
  2. پس از ارسال درخواست یا تماس با آی پی امداد، اطلاعات شما ذخیره می شود و نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما پیامک می شود.
  3. تعمیرکار جاروبرقی تیوا در همان روز در عرض یک ساعت به محل شما می رسد.
  4. در اکثر موارد تعمیر جاروبرقی تیوا در منزل و در محل انجام می شود.
  5. در صورت نیاز به تعمیر برد مدار یا تعویض قطعات خاصی از دستگاه جاروبرقی تیوا، دستگاه شما به کارگاه مجهز برده می شود و پس از تعمیر (در کمتر از 72 روز کاری) دستگاه به شما تحویل داده خواهد شد.
  6. کلیه خدمات تعمیر جاروبرقی تیوا دارای 3 تا 12 ماه گارانتی رسمی می باشد.
  7. در نهایت یکی از خدمات مشتریان آی پی امداد با شما تماس گرفته و نظر شما را در مورد خدمات تعمیرات جارو برقی تیوا جویا می شود.

خدمات پس از فروش جاروبرقی تیوا به چه صورت است؟

جاروبرقی تیوا دارای خدمات پس از فروش زیر می باشد:

  • می توانید با شماره درج شده در گارانتی محصول برای استفاده از خدمات پس از فروش جاروبرقی تیوا تماس بگیرید.
  • اگر قبلا از این سرویس استفاده کرده اید اما راضی نیستید، می توانید از خدمات تعمیر جاروبرقی تیوا در آی پی امداد استفاده کنید.
  • این سرویس پس از اتمام گارانتی جاروبرقی تیوا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

خدمات تعمیر جارو برقی تیوا در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

فرقی نمی کند جارو برقی تیوا را از کجا خریده اید یا جارو برقی شما چه مدلی است. مهم این است که دستگاه شما از برند تیوا باشد و آی پی امداد یکی از بهترین مراکز تعمیرات جارو برقی تیوا در تهران است. مجموعه آی پی امداد هر روز هفته آماده تعمیر دستگاه شما در محل و یا در منزل می باشد. این مجموعه متخصصین عیب یابی و تعمیر جاروبرقی تیوا را آموزش داده است که هر ساله دانش تخصصی خود را در این زمینه ارتقا می دهند و این امر ما را در ارائه خدمات بهتر و کارشناسانه به مشتریان عزیز یاری کرده است. گروه آی پی امداد در سراسر تهران شعبه دارد و می تواند خدمات خود را در شرق، غرب، شمال و جنوب ارائه دهد.

تعمیر جاروبرقی تیوا در محل کار یا منزل

یکی از خدمات آی پی امداد تعمیر دستگاه جاروبرقی در منطقه شما است. ممکن است علاقه مند باشید و بخواهید در مورد این خدمات بیشتر بدانید. خدمات تعمیر جاروبرقی تیوا در منزل سرویسی است که تکنسین با تجهیزات کامل به محل اعزام می شود و تعمیر دستگاه را در مدت زمان کوتاهی در منزل انجام می دهد. این سرویس بهترین خدمات برای تعمیر جارو برقی تیوا محسوب می شود. خدمات تعمیر جاروبرقی تیوا در محل دارای مزایایی است که به اختصار توضیح خواهیم داد:

  • به جای خروج از منزل و مراجعه به تعمیرگاه برای تعمیرات جاروبرقی تیوا می توانید با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی تیوا تماس بگیرید.
  • آی پی امداد تعمیرکار مورد نظر را به منزل شما می فرستد.
  • ترافیک تهران یکی از معضلاتی است که این روزها همه را نگران کرده است و دیگر مجبور نیستید برای تعمیر دستگاه خود مسافت زیادی را طی کنید.
  • گارانتی 3 ماهه تعمیر جارو برقی تیوا این تضمین را می دهد که در صورت خرابی مکرر قطعات دستگاه به راحتی قابل تعمیر باشد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جارو برقی تیوا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

دستگاه جاروبرقی یک دستگاه بسیار کاربردی است که هر از چند گاهی دچار مشکل می شود. بنابراین برای تعمیر آن باید با تعمیرکاری همکاری کنید که خدمات عالی را به مشتریان خود ارائه می دهند. زمانی که به دنبال نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تیوا هستید، با وب سایت های مختلفی روبرو می شوید که رک و پوست کنده بگوییم اکثر آنها جایی در صنعت خدمات ندارند. در صورت مشاهده هرگونه آسیب می توانید جاروبرقی تیوا خود را به مرکز مجاز آی پی امداد ببرید:

  • ما خدمات تعمیر جاروبرقی تیوا را در هر کجا که بخواهید ارائه می دهیم. بنابراین نیازی به صرف زمان و هزینه برای بردن دستگاه به نمایندگی ندارید.
  • تعمیرکاران و تکنسین های آی پی امداد این شرکت از قطعات اصلی و با کیفیت برای تعمیر دستگاه شما استفاده می کنند.
  • مشتریان می توانند با تماس با کارشناسان مرکز مشکل دستگاه خود را گزارش کنند.
  • آی پی امداد از تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای استفاده می کند که خدمات باکیفیتی به مشتریان ارائه می دهند.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی تیوا یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

اگر جاروبرقی شما شامل گارانتی نمی شود، هزینه تعمیر در نمایندگی مجاز رایگان نیست و باید هزینه تعمیر جاروبرقی تیوا را بپردازید. در این موارد تصمیم با شماست. اگر جاروبرقی شما از گارانتی خارج شده است، به شما توصیه می کنیم دستگاه خود را به آی پی امداد بسپارید، زیرا:

  • از قطعات فابریک و اورجینال در مرکز تعمیرات جاروبرقی تیوا استفاده می کنیم.
  • اعزام متخصصان مجرب و حرفه ای جهت سرویس دهی
  • بهره مندی از تیم تخصصی تعمیرکار حرفه ای
  • خدمات عیب یابی و تعمیر جاروبرقی تیوا 24 ساعته
  • دریافت فاکتور برای شرح هزینه ها و شفافیت خدمات
  • ارائه 3 تا 12 ماه گارانتی برای تضمین کیفیت خدمات

تعمیرات جاروبرقی تیوا در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

جاروبرقی یک وسیله الکتریکی خاص است که دارای قطعات زیادی است. به همین دلیل ممکن است تعمیرات جاروبرقی تیوا بیشتر طول بکشد. آی پی امداد چارچوب زمانی خاصی را برای تعمیر جاروبرقی تیوا در محل ارائه نمی دهد. افراد حرفه ای باید قبل از هماهنگی برای تعمیر جاروبرقی در محل کار یا منزل خود، ابتدا جاروبرقی تیوا را از نظر نقص بررسی کرده و علت خرابی دستگاه را تعیین کنند. آی پی امداد با خرید تجهیزات مناسب و استفاده از تکنسین های ماهر و مجرب سعی در تعمیر تجهیزات در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان گرامی دارد.

نحوه عیب یابی مشکلات جارو برقی تیوا توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

عیب یابی جاروبرقی تیوا در آی پی امداد را برای شما عزیزان شرح داده ایم تا در صورت بروز مشکل در دستگاه خود بتوانید بدون پرداخت هزینه مشکل جاروبرقی خود را حل کنید. البته تعمیر و عیب یابی جاروبرقی در منزل نیازمند دانش فنی است. در ادامه به نحوه عیب یابی مشکلات جاروبرقی تیوا توسط تعمیرکار مجموعه آی پی امداد می پردازیم:

  • نداشتن مکش قوی جاروبرقی
  • بلند شدن بوی سوختگی و دود از جاروبرقی

علت نداشتن مکش قوی جاروبرقی چیست؟ برای تعمیرات جاروبرقی تیوا چه کنیم؟

جاروبرقی که مکش کمی دارد نمی تواند موثر باشد، به همین دلیل کاهش مکش جاروبرقی یکی از مشکلات رایج این دستگاه است، بنابراین در ادامه به کمک و آموزش جاروبرقی که مکش قوی ندارد خواهیم پرداخت:

  • دلیل عدم مکش این است که جاروبرقی ممکن است نیم سوز شده باشد.
  • جاروبرقی شما ممکن است مشکل داشته باشد.
  • کیسه جاروبرقی را چک کنید، احتمالاً پر است.
  • فیلتر جاروبرقی خود را چک کنید تا مطمئن شوید کثیف نیست.
  • بررسی کنید که لوله فولادی و برس جاروبرقی مسدود نشده باشند.

علت بلند شدن بوی سوختگی و دود از جاروبرقی چیست؟ برای تعمیر جاروبرقی تیوا چه باید کرد؟

بوی سوختگی جاروبرقی یکی از رایج ترین مشکلات این دستگاه است. اگر مراقب نباشید، مشکل می تواند بدتر شود. برای حل این مشکل در این قسمت با ما همراه باشید:

  • شما عزیزان به موقع به داد بلبرینگ جاروبرقی خود نرسیده اید و فرسودگی بلبرینگ شما باعث سوختن موتور می شود.
  • موتور جاروبرقی شما نیز ممکن است سوخته باشد.
  • ممکن است انسدادی در جاروبرقی به وجود آمده باشد که مانع عمل کردن جاروبرقی شود و بوی سوختگی بلند شود.
  • برس جاروبرقی خود را چک نمایید تا پرز و یا نخ به دور غلتک آن گیر نکرده باشد.
  • همچنین ممکن است مشکل از کابل جاروبرقی شما باشد.

هزینه تعمیرات جاروبرقی تیوا

ممکن است با جاروبرقی تیوا خود مشکل داشته باشید و بخواهید در مورد هزینه تعمیر جاروبرقی تیوا خود بیشتر بدانید. آی پی امداد به عنوان مرکز مجاز هزینه تعمیرات جاروبرقی تیوا را بر اساس نرخ اتحادیه تعیین می کند. همچنین لازم به ذکر است که هزینه نهایی تعمیر جارو برقی تیوا به مدل دستگاه، نوع خرابی و میزان عیب دستگاه بستگی دارد. پس از مراجعه به تکنسین حرفه ای و اطلاع از عیب یابی صحیح دستگاه می توانید این کار را انجام دهید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تیوا در آی پی امداد

برای انتخاب هوشمندانه و آگاهانه به بررسی مزایای استفاده از خدمات تعمیرات جاروبرقی تیوا در آی پی امداد می پردازیم:

  • تعمیرکار جاروبرقی تیوا در اسرع وقت به محل شما اعزام می شود.
  • همچنین یک فاکتور رسمی برای خدمات ارائه شده به شما ارائه می شود.
  • کلیه قطعات تعویض شده در حین تعمیر جاروبرقی تیوا شما دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  • با استفاده از خدمات این مرکز می توانید با مقایسه هزینه ها با نرخ اتحادیه تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • موسی خانی 16 آذر 1401

    سلام جارو برقی توربو تیوا 3600بعد حدود پنج سال با مکش عالی ب یک بار حین کار موتور صدای خیلی بلند خارج شد و لامپ ها روشن مواند ولی موتور از کار افتاد و بوی بد سیم سوخته خارح شد و الان بد از جدا کردن دوشاخه و وصل شدن سیم ب صورت مستقیم ب برق موتور روشن میشه ولی با صدای بلند و انگار گیر دارد و بوی سیم سوخته میاید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 آذر 1401

      سلام، یا کلکتور زده یا بلبرینگ ها مشکل دارد

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد