logo logo تعمیر جاروبرقی اوژن با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر جاروبرقی اوژن

تعمیر جاروبرقی اوژن
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروبرقی اوژن به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

جاروبرقی یکی از پرمصرف ترین لوازم برقی در سراسر دنیا است که ممکن است به صورت همه روزه یا حداقل چند بار در هفته مورد استفاده قرار بگیرد. خراب شدن جاروبرقی اوژن با مشکلات متعددی مانند کثیفی اتاق ها، جمع شدن آلودگی و … همراه است. بر این اساس باید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر جاروبرقی اوژن اقدام شود. شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اوژن در تهران، درخواست تعمیرات جارو برقی اوژن را به صورت غیر حضوری انجام می دهد. در این مطلب به معرفی کامل خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اوژن می پردازیم.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر جاروبرقی اوژن صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اوژن در آی پی امداد

برای اینکه بتوانید درخواست تعمیر جاروبرقی اوژن را در شرکت آی پی امداد به ثبت برسانید، می توانید از طریق دو روش اقدام کنید. در روش اول می توانید به آدرس اینترنتی تعمیرگاه مجاز جاروبرقی اوژن مراجعه کنید و درخواست تعمیرات جارو برقی اوژن یا تعمیرات آن را به ثبت برسانید. در دومین روش نیز می توانند از طریق تماس تلفنی با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اوژن سفارش خود را به صورت غیر حضوری به ثبت برسانید.

خدمات تعمیرات جارو برقی اوژن در کدام مناطق تهران ارائه می شود؟

در این بخش قصد داریم به بررسی مناطقی در شهر تهران بپردازیم که در آنها می توانید از خدمات تعمیرات جاروبرقی اوژن برخوردار شوید.

تعمیر جاروبرقی اوژن در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

تعمیر جاروبرقی اوژن در غرب تهران

صادقیه، ستار خان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس

تعمیر جاروبرقی اوژن در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

 تعمیر جاروبرقی اوژن در جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد

تعمیر جاروبرقی اوژن در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اوژن در آی پی امداد

شرکت آی پی امداد سالیان زیادی است که به عنوان بهترین تعمیرگاه مجاز جاروبرقی اوژن شناخته می شود. این مجموعه دارای مزایایی است که مهم ترین آن ها عبارت هستند از:

  • شرکت آی پی امداد باعث کاهش 75 درصد هزینه عیب یابی، سرویس و تعمیرات جاروبرقی اوژن می شود.
  • مجموعه آی پی امداد برای 90 تا ۳۶۵ روز بعد از تعمیر جارو برقی اوژن، برگه گارانتی معتبری را تحویل می دهد.
  • شرح تمام خدمات و هزینه تعمیرات جاروبرقی اوژن به صورت کامل برای مشتری فاکتور می شود.
  • این مجموعه باعث کم شدن هزینه های رفت و آمد برای جابجایی این دستگاه جهت تعمیرات می شود.
  • ثبت درخواست تعمیر و عیب یابی جاروبرقی اوژن در تعمیرگاه مجاز جاروبرقی اوژن بیشتر از به صورت غیر حضوری و با کمترین میزان اتلاف وقت است.

خدمات پس از فروش جاروبرقی اوژن

سوالات متداولی در رابطه با خدمات پس از فروش جاروبرقی اوژن از پشتیبانی شرکت آی پی امداد پرسیده می شود. به همین علت در این پاراگراف اطلاعاتی را در رابطه با خدمات پس از فروش جاروبرقی اوژن در اختیارتان قرار می دهیم. خدمات پس از فروش به کسانی تعلق می گیرد که دارای برگه گارانتی معتبری هستند. افرادی که دارای گارانتی معتبر جاروبرقی اوژن هستند، می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای، تعمیر جاروبرقی اوژن را با مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اوژن تعمیر کنند.

اما ممکن است همه افراد دارای برگه گارانتی خدمات نباشند و اطلاع چندانی در رابطه با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی اوژن نداشته باشند. شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اوژن در تهران، تعمیر جارو برقی اوژن را به هزینه ای کم و مطابق با نرخ اتحادیه از مشتری دریافت می کند و باعث کاهش 75 درصد هزینه تعمیرات این دستگاه می شوند.

تعمیر جاروبرقی اوژن در محل چگونه است؟

برای اینکه بتوانید از خدمات تعمیر جاروبرقی اوژن در محل استفاده کنید، باید طبق مراحل زیر اقدام کنید که به شرح زیر است:

  1. در مرحله اول باید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  2. اگر موفق به ثبت سفارش از طریق شماره تماس ذکر شده نیستید، می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  3. بعد از ثبت سفارش باید کمی صبر کنید تا اطلاعات تعمیرکار جاروبرقی اوژن برای شما پیامک شود.
  4. معمولاً تعمیرکار جاروبرقی اوژن در کمتر از شصت دقیقه برای تعمیرات جاروبرقی اوژن در محل حاضر می شود.
  5. بعد از حضور تعمیرکار جاروبرقی اوژن در محل، عیب یابی جاروبرقی اوژن انجام می شود.
  6. بعد از عیب یابی علت خراب شدن جاروبرقی تعیین می شود و تعمیرکار جاروبرقی اوژن روش های تعمیر جاروبرقی اوژن را برای مشتری توضیح می دهد.
  7. مراحل تعمیر جارو برقی اوژن مقابل شما مشتریان گرامی انجام می شود تا از عملکرد تعمیرکاران اطمینان حاصل کنید.

نمایندگی تعمیرات جارو برقی اوژن در آی پی امداد چه خدماتی ارائه می دهد؟

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اوژن در شرکت آی پی امداد خدماتی را برای تعمیر جاروبرقی اوژن در محل ارائه می دهد که عبارت است از:

  • عیب یابی جاروبرقی اوژن در محل
  • تعمیر جاروبرقی در محل
  • عیب یابی و تعویض قطعات ظاهری
  • عیب یابی و تعمیر کم بودن مکش جاروبرقی اوژن
  • عیب یابی و تعمیر روشن نشدن دکمه جاروبرقی اوژن
  • تعویض شکستگی چرخ جاروبرقی اوژن
  • تعمیر و عیب یابی لرزیدن جاروبرقی اوژن
  • عیب یابی داغ شدن بیش از حد جاروبرقی اوژن

تعمیرات جاروبرقی اوژن در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

تخصص و مهارت بالای تکنسین جاروبرقی اوژن در شرکت آی پی امداد به گونه ای است که موجب شده است تا تعمیرات جاروبرقی اوژن در شرکت آی پی امداد با سرعت بسیار بالایی انجام می شود. علاوه بر سرعت بالای تکنسین جاروبرقی اوژن در شرکت ای پی امداد، استفاده از جدید ترین تجهیزات روز دنیا برای عیب یابی، سرویس، تعمیر جاروبرقی اوژن باعث شده است تا در سریع ترین زمان، انواع مشکلات جاروبرقی اوژن در محل رفع شوند.

وظایف تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جارو برقی اوژن چیست؟

تکنسین جاروبرقی اوژن در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد دارای وظایفی است که عبارت است از:

  1. تکنسین جاروبرقی اوژن در شرکت آی پی امداد وظیفه دارد تا در اولین فرصت و در حدود 1 ساعت بعد از تماس مشتریان، خود را به محل مورد نظر اعزام کند.
  2. تعمیرکار جارو برقی اوژن موظف است تا تمام تجهیزاتی که برای عیب یابی جاروبرقی اوژن و تعمیرات آن نیاز است را با خود به همراه داشته باشد تا در اولین فرصت سرویس جاروبرقی اوژن را انجام دهد.
  3. نیروهای شرکت آی پی امداد بعد از حضور در محل موظف هستند تا با سرعت بالایی تعمیرات جاروبرقی اوژن را انجام دهند و از قطعات اصلی و به کیفیت برای تعویض کردن قطعات آسیب دیده استفاده کنند.
  4. تکنسین جاروبرقی اوژن وظیفه دارد تا هزینه تعمیر جاروبرقی اوژن را طبق صنف تعمیرکاران دریافت کند و فاکتوری را به عنوان لیست خرید قطعات و خدمات به مشتریان تحویل دهد.

عیب یابی مشکلات جاروبرقی اوژن توسط تعمیرکار تعمیرگاه مجاز آی پی امداد

بسیاری از کسانی که برای عیب یابی جاروبرقی اوژن با نمایندگی  تعمیرات جاروبرقی اوژن در شرکت آی پی امداد تماس حاصل می کنند، با سوالاتی به شرح زیر همراه هستند که عبارت است از:

  1. چرا جاروبرقی اوژن روشن نمی شود؟
  2. چرا جاروبرقی اوژن با صدای زیادی همراه است؟
  3. چرا جاروبرقی اوژن داغ می شود؟
  4. علت کم شدن مکش جاروبرقی اوژن چیست؟
  5. چرا جاروبرقی اوژن با بوی سوختگی همراه است؟

چنانچه با سوالات ذکر شده همراه هستید، خونسردی خود را حفظ کنید و بلافاصله برای عیب یابی جاروبرقی اوژن با شماره 02158941 تماس حاصل کنید.

علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟ برای تعمیرات جاروبرقی اوژن چه باید کرد؟

روشن نشدن جاروبرقی اوژن از مشکلات شایعی است که اغلب باعث اضطراب و نگرانی مصرف کنندگان می شود. عواملی مانند استفاده مداوم و طولانی مدت از جاروبرقی اوژن، نیم سوز شدن موتور جاروبرقی اوژن، خراب شدن سیم و کابل جاروبرقی اوژن، سوختن موتور جاروبرقی اوژن، خراب بودن پریز برق، خراب شدن کلید روشن و خاموش و…از دلایل اصلی روشن نشدن جاروبرقی اوژن هستند که معمولاً باید توسط تکنسین جاروبرقی اوژن عیب یابی شوند. چنانچه علت روشن نشدن جاروبرقی اوژن، نیم سوز شدن یا سوختن موتور جاروبرقی باشد، باید برای تعمیرات آن به نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی اوژن مراجعه شود.

علت کم شدن مکش جاروبرقی چیست؟ برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی اوژن چه کنیم؟

کم شدن مکش جاروبرقی از مشکلاتی است که معمولاً باعث بلااستفاده شدن این دستگاه در منزل می شود، زیرا اگر مکش جاروبرقی اوژن کم باشد، تمیز کردن فضای منزل به سختی امکان پذیر است. بررسی های انجام شده نشان می دهد که عواملی مانند پر شدن کیسه جاروبرقی اوژن، کثیف شدن فیلتر جاروبرقی، سوختن یا نیم سوز شدن موتور جاروبرقی، گیر کردن لوله در کثیفی و … از جمله مشکلاتی است که باعث کم شدن مکش جاروبرقی اوژن می شود.

در صورتی که مکش جاروبرقی اوژن کم شده باشد، بهتر است برای سرویس کردن این دستگاه اقدام شود. سرویس جاروبرقی اوژن توسط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اوژن باعث رفع گیر لوله ها، تمیز شدن فیلتر و عملکرد بهتر جاروبرقی اوژن می شود. در صورتی که علت کم شدن مکش جاروبرقی اوژن خراب شدن موتور این دستگاه باشد، باید سریعاً برای درخواست اعزام تکنسین جاروبرقی اوژن به محل اقدام شود.

هزینه تعمیرات جاروبرقی اوژن

تعمیرات جاروبرقی اوژن در شرکت آی پی امداد بر اساس نرخی که توسط اتحادیه تعمیرکاران دریافت شده است، از مشتری دریافت می شود. هزینه تعمیرات جاروبرقی اوژن در این مجموعه طبق فاکتورهای زیر تعیین می شود که عبارت است از:

  • علت خراب شدن جاروبرقی اوژن
  • نوع قطعه آسیب دیده در جاروبرقی
  • میزان سختی تعمیر جاروبرقی اوژن
  • نوع خدمات شرکت آی پی امداد ( عیب یابی، تعمیر، سرویس)

مجموعه آی پی امداد برای اینکه مشتریان بتوانند قبل از تعمیرات جاروبرقی اوژن به برآورد هزینه های آن بپردازند، هزینه تعمیر جارو برقی اوژن را متناسب با فاکتورهای ذکر شده تعیین کرده اند و شما می توانید بدون هیچ نگرانی از بابت قیمت تعمیرات جاروبرقی اوژن برای استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز جارو برقی اوژن اقدام کنید.

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات جارو برقی اوژن در آی پی امداد

در مطلب فوق به توضیح کامل برخی از خدمات تعمیرگاه مجاز جاروبرقی اوژن پرداختیم. شما می توانید با مطالعه اطلاعات بالا از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اوژن مطلع شوید و بیشتر از 70 درصد باعث کاهش هزینه تعمیرات جاروبرقی اوژن شوید.

کافیست تا از طریق شماره تماس 02158941 با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی اوژن در آی پی امداد تماس حاصل کنید و درخواست خود را برای انجام خدماتی چون تعمیر جارو برقی اوژن، عیب یابی جاروبرقی اوژن و سرویس جاروبرقی اوژن به ثبت برسانید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • الهام کرمی 12 مهر 1402

    دکمه کم و زیاد جاروبرقی اوژن خراب شده. برا تعمیر بردیم میگن قطعه رو ندارن. اگه هست، میشه پست کنید؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 مهر 1402

      درود، تصویر قطعه مورد نظر جاروبرقی خود را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد