logo logo تعمیر بخارشو اپکس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر بخارشو اپکس

تعمیر بخارشو اپکس
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر بخارشو اپکس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برای نظافت منزل و از بین بردن خاک، میکروب‌ ها و لکه‌ های مواد غذایی از سطوح مختلف از بخارشو استفاده کنید. گاهی اوقات بر اثر استفاده مکرر از بخار شو ها ممکن است دچار خرابی هایی شده و نیاز به تعمیر داشته داشته باشد.

بخارشوی اپکس مانند سایر لوازم خانگی برای افزایش عمر مفید و همچنین عدم نیاز به تعمیر نیاز به سرویس دوره ای دارد. در صورت خرابی تعمیر بخارشو اپکس باید توسط تکنسین های ماهر نمایندگی تعمیرات بخارشو اپکس انجام شود تا از بروز مشکلات جدید برای بخارشوی جلوگیری شود.

در این مقاله از آی پی امداد به عیب یابی و تعمیر بخارشوی اپکس می پردازیم یکی از مزیت های مهم تعمیر بخارشو اپکس توسط آی پی امداد می توان به مواردی مانند: حضور 24 ساعته، صرفه جویی در هزینه، تعمیر در محل، گارانتی تعمیر و قطعات می باشد. برای ثبت درخواست تعمیر می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست تعمیر بخارشو اپکس خود را ثبت کنید.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75 درصد در هزینه تعمیرات بخارشوی اپکس صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات بخارشو اپکس در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات بخارشو اپکس آی پی امداد در سطح تهران از طریق راه های زیر در ارتباط باشید.

  1. برای ثبت درخواست می توانید با بخش پشتیبانی تعمیرات آی پی امداد با شماره 02158948 تماس گرفته و ثبت درخواست کنید.
  2. در سایت آی پی امداد ثبت نام و درخواست تعمیر اسپرسوساز اپکس خود را ثبت کنید.

پس از تماس نزدیکترین تکنسین به محل شما انتخاب و جهت مراجعه، همراه با قطعات و وسایل مورد نیاز در کمتر از 1 ساعت اعزام می شود و اطلاعات تکنسین و زمان حضور با پیام کوتاه برای شما ارسال میگردد. در صورتی که از سایت درخواست شما ثبت شود، به سرعت درخواست شما توسط پشتیبان ای پی امداد بررسی و  زمان حضور، نام تعمیرکار و کد پرسنلی تکنسین در پنل شما نمایش داده می شود.

به منظور افزایش رضایتمندی پس از اتمام تعمیرات بخارشوی اپکس با شما تماس گرفته می شود تا نظرسنجی درباره نحوه انجام کار، نحوه کار تکنسین و رضایت از سلامت بخارشو انجام شود.

یکی از ویژگی های بارز و ممتاز نمایندگی آی پی امداد برای تعمیر بخارشو اپکس استفاده از تکنسین های دوره دیده، متخصص و حرفه ای برای تعمیرات است.

انجام تعمیرات بخارشوی اپکس درمناطق شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران

با توجه به گستردگی مناطق تهران، آی پی امداد در تمامی مناطق شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به منظور ارائه خدمات تعمیرات بخارشو اپکس بهتر شعبه های متعددی ایجاد کرده است.

تعمیرات بخارشوی اپکس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات بخارشوی اپکس در غرب تهران

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر بخارشوی اپکس در مرکز تهران

انقلاب، ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد و …

تعمیرات بخارشوی اپکس در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات بخارشوی اپکس در جنوب تهران

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

در صورتی که امکان تعمیر بخارشوی اپکس در محل شما ممکن نباشد، به دلیل قابل حمل بودن بخارشوی، امکان تعمیر آن در کارگاه های آی پی امداد وجود دارد.

خدمات پس از فروش بخارشو اپکس در تهران

اطلاعات نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش بخارشوی اپکس در کارت گارانتی کالا درج شده است. اگر به تازگی بخارشوی اپکس خود را خریداری کرده اید، می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی، تعمیرات بخارشوی اپکس را به صورت رایگان از نمایندگی های رسمی دریافت کنید. توجه داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز بخارشوی اپکس بوده و وابسته به نمایندگی رسمی این شرکت نمی باشد.

آی پی امداد با نیم قرن سابقه درخشان و تجربه عالی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مفتخر است بهترین خدمات تعمیر بخارشو اپکس را در سراسر تهران با مجوزهای لازم از اتحادیه های مربوطه ارائه دهد. توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات پس از فروش بخارشو اپکس در طول مدت گارانتی فقط با خدمات پس از فروش مندرج در کارت گارانتی تماس بگیرید. آی پی امداد تعمیرات بخارشوی تمامی برندها را انجام می دهد.

 مزایای تعمیر بخارشو اپکس توسط آی پی امداد

آی پی امداد به منظور جلب رضایت مشتریان خدمات تعمیر بخارشوی اپکس را در سه قسمت ارائه می کند.

  1. تعمیر در محل
  2. تعمیر در کارگاه (دریافت توسط پیک)
  3. مراجعه به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

از آنجایی که بخارشوی سبک و قابل حمل است، امکان تعمیر آن در کارگاه های آی پی امداد در سراسر تهران وجود دارد. از مهمترین مزایای آی پی امداد برای تعمیرات بخارشوی اپکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ارائه خدمات به صورت 24 ساعته شبانه روز در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل
  2. تعمیر بخارشوی در محل شما در کوتاه ترین زمان ممکن
  3. برگه ضمانت خدمات پس از تعمیر بخارشوی اپکس از 3 ماه تا 12 ماه
  4. استفاده از قطعات فابریک و اصلی

 تعمیر بخارشو اپکس در محل

تعمیر بخارشوی اپکس در محل یکی از بهترین خدمات ارائه شده توسط آی پی امداد می باشد، نیازی به مراجعه به کارگاه های آی پی امداد ندارید و مجرب ترین تکنسین بلافاصله پس از ثبت درخواست شما به محل شما اعزام می شود. در واقع تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد فرصت بسیار خوبی را برای صرفه جویی در وقت و هزینه برای مشتریان ایجاد کرده است. تعمیر در محل نه تنها در کمترین زمان ممکن انجام می شود بلکه شما شاهد تمامی مراحل تعمیر خواهید بود و پس از تعمیر دستگاه توسط خودتان تست می شود. از مزایای استفاده از خدمات تعمیرات بخارشو اپکس در محل یا در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاهش هزینه ها
  2. عدم نیاز به مراجعه به مراکز مجاز تعمیرات آی پی امداد
  3. مشاهده روند تعمیر بخارشو اپکس به صورت مستقیم
  4. گارانتی خدمات و قطعات 3 تا 12 ماه
  5. تمام نگرانی های شما در مورد تعمیر نشدن دستگاه از بین خواهد رفت.

تعمیر بخارشو اپکس در کارگاه آی پی امداد

در صورتی که به هر دلیلی امکان حضور تکنسین در محل شما وجود ندارد، می توانید جهت تعمیر بخارشوی اپکس به کارگاه های آی پی امداد ارسال نمایید.

دو روش برای ارسال بخارشو وجود دارد:

  1. تحویل آن به پیک آی پی امداد
  2. تحویل بخارشور توسط خودتان به کارگاه های آی پی امداد

برای تحویل دستگاه به پیک آی پی امداد می توانید در زمان ثبت درخواست تعمیرات بخارشو اپکس تحویل به پیک را انتخاب کنید، سپس پیک برای دریافت بخارشو به آدرس شما مراجعه کرده و دستگاه را از شما دریافت میکند و برگه ای شامل اطلاعات دستگاه به شما تحویل می دهد. بعد از تعمیر، بخارشو با کارت گارانتی برای شما ارسال می شود.

اگر می خواهید بخارشوی را خودتان به کارگاه های آی پی امداد تحویل دهید. باید هماهنگی های لازم را انجام داده و پس از دریافت آدرس نزدیکترین شعبه کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، بخارشوی را جهت تعمیر به کارگاه تحویل دهید و پس از تعمیر همراه کارت گارانتی دریافت نمایید.

 مزایای خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیرات بخارشو اپکس

به یاد داشته باشید که آی پی امداد تعمیرگاه مجاز بخارشوی اپکس است و هیچ ارتباطی با نمایندگی رسمی این شرکت در ایران ندارد. آی پی امداد با نیم قرن سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی با مجوزهای لازم از اتحادیه مربوطه مفتخر است خدمات تخصصی تعمیرات بخارشو اپکس را با بالاترین کیفیت در سراسر شهر تهران ارائه دهد.

  1. در آی پی امداد همواره سعی می شود تا بلافاصله پس از ثبت درخواست شما به آن رسیدگی شود.
  2. تعویض قطعات خراب شده و از کار افتاده با قطعات اصل و فابریک یکی از ویژگی های بارز نمایندگی تعمیر بخارشو اپکس  آی پی امداد می باشد.
  3. با توجه به تحریم ها و مشکلات واردات درصورت عدم وجود قطعه فابریک از قطعات با کیفیت بالا برای تعمیر مصرف می شود.
  4. تکنسین های آی پی امداد، پس از تعمیرات بخارشو اپکس تست های اولیه را برای اطمینان از این که تعمیرات به صورت درست و صحیح صورت گرفته است را انجام می دهند.
  5. تمام خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر بخارشو اپکس توسط تکنسین آی پی امداد ضمانت 3 تا 12 ماه می شود.
  6. در صورت وجود هرگونه مشکل در مدت زمان ضمانت کاملا برعهده آی پی امداد است.
  7. خدمات نمایندگی تعمیرات بخارشو اپکس در تهران آی پی امداد جامع و کامل است.
  8. آی پی امداد دارای تمامی مجوز های ایترنتی و غیر اینترنتی لازم می باشد.
  9. هزینه تعمیرات بخارشوی اپکس در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم تعمیرکار بخارشو اپکس آی پی امداد چیست؟

تعمیرکار بخارشو اپکس آی پی امداد باید ویژگی های یک تکنسین مجرب و دوره دیده را داشته باشد. از جمله علت از کار افتادن و خرابی وسایل برقی از جمله بخارشو اپکس بعد از تعمیر به علت عدم تجربه و مهارت کافی بعضی از تعمیرکاران مراکز خدماتی است. از ویژگی های مهم یک تکنسین بخارشو اپکس آی پی امداد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. منظم، آراسته و وقت شناس
  2. مجرب و دوره دیده
  3. آشنا با آخرین تکنولوژی و ساختار بخارشو اپکس
  4. رعایت نکات ایمنی و بهداشتی
  5. باتجربه و متعهد در امر تعمیر بخارشوی اپکس
  6. استفاده از قطعات فابریک با کیفیت بالا
  7. انجام تعمیرات بخارشو اپکس به نحو احسن
  8. تست دستگاه و اطمینان از سلامت آن

چه مدت طول می کشد تا بخارشو اپکس تعمیر شود؟

با توجه به اینکه مشکل بخارشوی چیست، زمان تعمیر متغیر است و نمی توان قبل از تشخیص ایراد، زمان دقیق تعمیرات بخارشوی اپکس را تعیین کرد. پس از بررسی بخارشوی توسط تکنسین آی پی امداد، زمان تقریبی تعمیر به اطلاع شما خواهد رسید. مدت زمان تعمیر بخارشو اپکس به چه چیزهایی بستگی دارد؟

  1. به طور معمول پس از تشخیص مشکل بخارشو از آنجایی که تمام تکنسین های آی پی امداد ماهر هستند، می توانند به شما زمان تقریبی را اعلام کنند.
  2. در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد، مطمناً مدت زمان تعمیر طولانی تر خواهد شد.
  3. اگر قصد انتقال بخارشو به کارگاه های آی پی امداد را دارید، مدت زمان ارسال و دریافت را باید به زمان تعمیر اضافه کنید. در حالی که تعمیر بخارشو اپکس در محل بسیار سریع انجام می شود.

 آیا سرویس بخارشو اپکس از خرابی آن جلوگیری می کند؟

با سرویس های دوره ای و رعایت برخی موارد در زمان استفاده از بخارشو می توانید از بسیاری مشکلات و خرابی های بخارشو پیشگیری کنید و نیازی به تعمیر بخارشو اپکس و پرداخت هزینه های آن نداشته باشید. در صورت استفاده صحیح از بخارشو همچنین مواد شوینده مناسب عمر مفید بخارشو افزایش پیدا می کند.

  1. با توجه به اینکه آب، حاوی مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم می باشد و این دو ماده باعث سختی آب ورسوبات اهکی می شوند.
  2. وجود رسوب در دیگ بخار یا اتصالات بخارشوی سبب می شود تا دستگاه بعد از مدتی به خوبی بخار نکند.
  3. همچنین علت کم شدن مکش بخارشوی و یا علت تمیز نکردن بخارشوی به دلیل وجود رسوبات اهکی در مخزن بخار می باشد.
  4. تمیز و یا تعویض نکردن به موقع فیلتر بخارشو همچنین خرابی تسمه و فرسودگی آن از مشکلات رایج بخارشوها میباشد.

عمده مشکلات بخارشو که در صورت رفع آنها نیازی به تعمیر پیدا نمی کند:

  1. استفاده از آب با سختی بالا
  2. تشکیل جرم و رسوب
  3. نشتی مخزن دیگ بخار
  4. کاهش مکش بخارشو

هزینه‌ ای که برای سرویس دوره ای پرداخت می کنید در مقایسه با تعمیرات بخارشو اپکس بسیار پایین می باشد.

 عیب یابی مشکلات بخارشو اپکس توسط تعمیرکار آی پی امداد

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای بخارشو اپکس به وجود می آید، رایج است در ادامه برخی از موارد مشترک بین بخارشوها را برایتان آورده ایم.

نحوه رفع مشکل نشتی بخارشو اپکس

  1. شل بودن پیچ های بدنه
  2. درز و شکاف روی بدنه
  3. وارد شدن ضربه به مخزن و ایجاد ترک روی آن

عیب یابی علت بخار نکردن بخارشوی اپکس

  1. کثیفی و خرابی فیلتر
  2. عدم نصب صحیح مخزن بخارشو
  3. عدم وجود آب کافی درون مخزن بخارشو

نحوه تعمیر مشکل روشن نشدن بخارشوی اپکس

  • اگر بخارشوی شما شارژ است حتما میزان شارژ باتری را بررسی کنید روشن نشدن ممکن است به علت کمبود شارژ باشد. بخارشو را شارژ کنید و دوباره تست کنید.
  • در صورتی که بخارشو برقی است و روشن نمی شود ابتدا پریز برق و سپس کابل و اتصالات  را بررسی کنید. در صورت نیاز با استفاده از مولتی متر برق رسانی را چک کنید.

عیب یابی کار نکردن اسپری بخارشو اپکس

  1. خراب شدن تسمه
  2. خراب شدن دکمه اسپری
  3. مسدود شدن اتصالات و نازل‌های بخارشوی

نحوه رفع مشکل کاهش قدرت تمیز کنندگی بخارشو اپکس

  1. عدم وجود مقدار کافی و شوینده مناسب در مخزن
  2. کثیفی فیلتر
  3. خرابی نازل‌ها و پوسیدگی واشر

برای از بین بردن تمام رسوبات دستگاه بخار سرکه سفید را با آب مقطر یا آب تصفیه ‌شده مخلوط کنید و درون مخزن ‌بخارشوی بریزید.

برای عیب یابی و تعمیرات بخارشو اپکس خود می توانید از متخصصین نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات بخارشو اپکس چقدر است؟

هزینه تعمیر بخارشو اپکس در مرکز تعمیر آی پی امداد است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

  • تعیین دقیق این هزینه تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار بخارشور اپکس امکان پذیر است.
  • تا حد امکان برای صرفه جویی در هزینه ها قطعات معیوب تعمیر می شوند.
  • همچنین قیمت قطعه ای که قرار است در تعمیرات بخارشور اپکس شما تعویض گردد، بر این هزینه تاثیرگذار است.
  • قرار داشتن بخارشو در دوره گارانتی آی پی امداد سبب کاهش این هزینه ها می گردد.
  • به دلیل تطابق هزینه های آی پی امداد با نرخ مصوب اتحادیه با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.
  • هزینه تعمیر به دو بخش هزینه تعمیر توسط تکنسین و هزینه قطعه تقسیم می شود.

برای اطلاع از قیمت تعمیرات بخارشو اپکس می توانید به صفحه هزینه ها مراجعه کنید و از حدود قیمت تقریبی برای تعمیر بخارشو اپکس مطلع شوید. همچنین در پایان تعمیرات تکنسین موظف است تا ریز قیمت ها را برای شما فاکتور کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد