تعمیر اسپیکر تسکو

خدمات تعمیر اسپیکر تسکو توسط تعمیرکار متخصص آی پی امداد در محل یا به صورت حضوری در کارگاه مجهز مجموعه به همراه گارانتی 3 الی 12 ماه و قطعات اصل در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران به مشتریان ارائه می گردد.

بازه هزینه تعمیرات اسپیکر تسکو: 120/000 الی 390/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر اسپیکر تسکو

اسپیکر تسکو TSCO، محصولی از برند ایرانی تسکو، یکی از لوازم جانبی‌ های محبوب و پرفروش در بازار ایران است. این اسپیکرها با ارائه کیفیت صدای مطلوب و قیمت مناسب، به انتخابی مناسب برای کاربران با نیازها و سلیقه‌ های مختلف تبدیل شده‌ اند. همانطور که می‌ دانید، استفاده مداوم از هر وسیله‌ ای می‌ تواند با گذشت زمان باعث افت کیفیت و عملکرد آن شود. اسپیکر تسکو نیز از این قاعده مستثنی نیست و ممکن است پس از مدتی استفاده، با مشکلاتی مانند روشن نشدن، طع و وصل شدن صدا، افت کیفیت صدا، شارژ نشدن و ... مواجه شوند. در صورت بروز هریک از این مشکلات، نمایندگی تخصصی تعمیر اسپیکر تسکو با بهره‌ گیری از مجرب‌ ترین تکنسین‌ ها و استفاده از قطعات یدکی اورجینال، آماده ارائه خدمات عیب‌ یابی و تعمیرات اسپیکر تسکو شما در سریع‌ ترین زمان ممکن و با هزینه‌ ای مناسب است. بنابراین در صورت نیاز به استفاده از خدمات اسپیکر تسکو با گارانتی معتبر و فاکتور رسمی در آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر اسپیکر تسکو در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی معتبر می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس برای ثبت درخواست تعمیر اسپیکر تسکو در تهران

روش های برقراری تماس با آی پی امداد برای بهره مندی از خدمات تعمیر اسپیکر تسکو در تهران به شرح زیر است:

  • برای ارتباط با نمایندگی تعمیر اسپیکر تسکو می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با آی پی امداد تماس بگیرید.
  • همچنین می توانید درخواست تعمیرات اسپیکر خود را در سایت آی پی امداد به صورت آنلاین ثبت کنید.
  • لازم به ذکر است که کارشناسان آی پی امداد در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما بوده و می توانید به صورت 24 ساعته درخواست آنلاین خود را در سایت این مجموعه به ثبت برسانید.

مشتریان گرامی مجموعه آی پی امداد، شما می توانید از خدمات تعمیرات اسپیکر تسکو در محل خود و یا در کارگاه پیشرفته و مجهز این مرکز به صورت حضوری بهره مند شوید.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات اسپیکر تسکو در آی پی امداد

  1. بعد از ثبت مشخصات، آدرس پنل کاربری که شامل کد اشتراک، مشخصات تکنسین یا تعمیرگاه، مدت زمان گارانتی، فاکتور، ارتباط با واحد پیگیری و شکایت و… می باشد، به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  2. در صورت استفاده از خدمات اسپیکر تسکو در محل، تکنسین طبق زمانبندی انجام شده در محل شما حاضر شده و دستگاه را با قطعات اصل تعمیر می کند.
  3. همچنین مدت زمان حضور پیک در محل شما جهت دریافت اسپیکر معیوب نیز در پنل کاربری قابل مشاهده می باشد.
  4. در پایان خدمات، گارانتی 90 الی 365 روزه به شما ارائه می گردد.
  5. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.
  6. همچنین بعد از امتیاز دهی به تکنسین می توانید فاکتور را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید.
  7. در پایان تعمیر اسپیکر تسکو، از سوی واحد هپی کال مجموعه آی پی امداد با شما تماس خواهند گرفت و نسبت به ارائه خدمات از شما نظرسنجی می شود.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر اسپیکر تسکو خود صرفه جویی خواهید کرد.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر اسپیکر تسکو در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر اسپیکر تسکو

آی پی امداد همواره به دنبال جلب رضایت شما با ارائه خدمات باکیفیت و مقرون به صرفه می باشد. به همین منظور هزینه تعمیر اسپیکر تسکو در این مجموعه بر اساس نرخ‌ های تعیین شده از سوی اتحادیه محاسبه شده و به طور کامل به شما عزیزان اطلاع داده می‌ شود. قبل از شروع هرگونه تعمیرات اسپیکر تسکو، متخصصین این مرکز دستگاه شما را به طور کامل عیب‌ یابی کرده و با توجه به نوع خرابی و قطعات معیوب، هزینه تعمیر را برای شما برآورد می‌ کنند. همچنین تمامی هزینه‌ ها به طور شفاف در یک فاکتور نوشته شده و به شما ارائه می‌ شود تا از جزئیات کامل خدمات انجام شده مطلع باشید. در جدول زیر می توانید به صورت تقریبی، هریک از هزینه های مربوط به تعمیر یا تعویض قطعات اسپیکرهای تسکو را مشاهده نمایید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات اسپیکرهزینه تعمیرات اسپیکر
باتری400/000 الی 750/000 تومان
منبع تغذیه280/000 الی 390/000 تومان
سوکت150/000 الی 250/000 تومان
آمپلی فایر600/000 الی 900/000 تومان
برد الکترونیکی380/000 الی 550/000 تومان
دیافراگم300/000 الی 800/000 تومان
جک100/000 الی 200/000 تومان
بلندگو200/000 الی 500/000 تومان
نمایش بیشتر

آی پی امداد کدام مدل ها و مشکلات اسپیکر تسکو را تعمیر می کند؟

آیا از اسپیکرهای مختلف برند تسکو استفاده می‌ کنید؟ در صورت بروز مشکل، می‌ توانید از تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات لوازم صوتی و تصویری برای تعمیر اسپیکر تسکو خود کمک بگیرید. آی پی امداد یکی از بهترین مراکز تعمیرات اسپیکر تسکو است که با بهره‌ گیری از تکنسین‌ های مجرب و متخصص، خدمات باکیفیتی را به شما ارائه می‌ دهد. مدل‌ هایی از اسپیکر تسکو قابل تعمیر در آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  • انواع اسپیکرهای تسکو ایستاده، رومیزی، چمدانی، پرتابل، جیبی و مینی سری TS، از جمله مدل‌ های 2060، 2098، 1905، 2070، 2130، 2150 و …
  • مدل های اسپیکر بلوتوثی و شارژی تسکو
  • انواع مدل های پارتی باکس و باند اسپیکر دو تکه و سه تکه ساده و چراغ دار تسکو

اسپیکرهای تسکو به دلایل مختلفی ممکن است با مشکلاتی در عملکرد خود مواجه شوند که باید سریعا جهت عیب‌ یابی و رفع آنها اقدام کنید. آی پی امداد با استفاده از تجهیزات پیشرفته و توسط تکنسین‌ های مجرب، می‌ تواند انواع مشکلات این دستگاه را برطرف نماید. برخی از این مشکلات عبارتند از:

  • اسپیکر روشن نمی‌ شود.
  • صدا از اسپیکر پخش نمی‌ شود.
  • کیفیت صدای اسپیکر پایین است.
  • اسپیکر به بلوتوث وصل نمی‌ شود.
  • بدنه اسپیکر برق دارد.
  • دکمه‌ های اسپیکر کار نمی‌ کنند.
  • اسپیکر خاموش نمی‌ شود.

خدمات تعمیرکار اسپیکر تسکو در آی پی امداد

در صورتی که اسپیکر تسکو شما دچار خرابی شده و عملکرد اولیه را ندارد، لازم است از تعمیرکار متخصص و مجرب برای رفع مشکل بهره مند شوید. متخصصین مجموعه آی پی امداد می توانند هریک از مشکلات اسپیکر تسکو شما را با بهترین کیفیت و تجهیزات پیشرفته برای شما رفع نمایند. بنابراین برای بهره مندی از خدمات بررسی، تست و تعمیر اسپیکر تسکو خود می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید. از جمله خدمات قابل ارائه در این مرکز شامل موارد زیر است.

تعویض باتری اسپیکر تسکو

باتری اسپیکر تسکو، انرژی لازم برای کارکرد دستگاه را تامین می کند. این باتری قابل شارژ بوده و با اتصال اسپیکر به برق، شارژ می شود. با گذشت زمان و استفاده مکرر، ظرفیت باتری کاهش می یابد و در نتیجه زمان نگهداری شارژ آن کم می شود. بنابراین باتری به طور کامل شارژ نشود یا اصلا شارژ نشود، باید تعویض شود. در برخی از مدل های اسپیکرهای تسکو می توان باتری را به راحتی تعویض نمود. اما در برخی دیگر از مدل ها، باتری از نوع داخلی بوده و بهترین کار این است که برای تعویض باتری از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

تعویض باتری اسپیکر تسکو

تعمیر برد اسپیکر تسکو

برد اسپیکر تسکو از جمله قطعات بسیار مهم است که وظایف مختلفی از جمله دریافت و پردازش سیگنال‌ های صوتی، کنترل ولتاژ و جریان، مدیریت دکمه‌ ها و اتصالات و تولید صدای با کیفیت را بر عهده دارد. اگر اسپیکر شما هر نشانه ای از خرابی برد نظیر روشن نشدن، مشکلات صدا یا کار نکردن دکمه ها را نشان می‌ دهد، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض آن باشد. تعویض برد اسپیکر گاهی اوقات تنها راه حل برای رفع مشکل و بازیابی عملکرد صحیح اسپیکر است. توصیه می شود در صورت مشاهده هر گونه مشکل در عملکرد اسپیکر خود، به جای تلاش برای تعمیر آن خودتان، از تعمیرکار مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر برد اسپیکر تسکو

تعمیر بلندگو اسپیکر تسکو

بلندگوها بخش اساسی اسپیکر تسکو هستند که امواج الکتریکی را به امواج صوتی تبدیل می‌کنند. اگر بلندگوی اسپیکر شما خراب شده باشد، ممکن است با مشکلاتی مانند پخش نشدن صدا، صدای خش خش و وزوز در اسپیکر و افت کیفیت صدای دستگاه خود مواجه شوید. بلندگوها به مرور زمان می توانند به دلایل مختلفی مانند پارگی، وارد شدن ضربه یا آسیب دیدگی داخلی خراب شوند. اگر در زمینه تعمیر لوازم الکترونیکی تجربه ندارید، بهتر است برای تعمیر بلندگوهای اسپیکر تسکو خود به یک تکنسین مجرب مراجعه کنید.

تعمیر بلندگو اسپیکر تسکو

تعمیر ریموت کنترل اسپیکر تسکو

ریموت کنترل اسپیکر تسکو دستگاهی است که برای کنترل عملکردهایی مانند روشن و خاموش کردن، تنظیم صدا، تغییر آهنگ و انتخاب منبع ورودی استفاده می شود. اگر برخی از دکمه ها کار نمی کنند یا گیر کرده اند، ریموت کنترل اصلا با اسپیکر کار نمی کند و یا اینکه کنترل افتاده یا خیس شده باشد، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض ریموت کنترل داشته باشید. شما می توانید به تنهایی برخی از مشکلات ریموت کنترل را مانند تعویض باتری یا تمیز کردن دکمه ها برطرف کنید. با این حال، اگر مشکل پیچیده تری دارید، مانند مشکل در اتصال یا آسیب فیزیکی، توصیه می شود برای کمک از یک تکنسین مجرب استفاده کنید. تعمیرکار می تواند ریموت کنترل را عیب یابی کرده و تعیین کند که آیا نیاز به تعمیر دارد یا خیر. اگر نیاز به تعویض ریموت کنترل باشد، تکنسین می تواند ریموت کنترل را تعمیر و برنامه ریزی نماید.

تعمیر شارژر اسپیکر تسکو

شارژر اسپیکر تسکو وظیفه‌ تامین انرژی باتری اسپیکر را دارد. از جمله دلایل تعویض شارژر می توان به شارژ نشدن یا کم شدن سرعت شارژ باتری، داغ شدن بیش از حد شارژر در حین کار، شکستگی، قطعی سیم، خوردگی اتصالات و … اشاره کرد. به طور کلی عمر مفید شارژرها 2 تا 3 سال است. بعد از این مدت، احتمال خرابی آنها افزایش می‌ یابد. توصیه می‌ شود برای تعمیر شارژر اسپیکر تسکو خود از تکنسین های متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

تعمیر شارژر اسپیکر تسکو

تعمیر میکروفون اسپیکر تسکو

میکروفون اسپیکر تسکو برای ضبط صدا از طریق دستگاه استفاده می شود. این صدا می تواند برای برقراری تماس، ضبط صدا یا استفاده از دستیارهای صوتی باشد. وارد شدن ضربه، افتادن یا قرار گرفتن در معرض مایعات می تواند به میکروفون آسیب برساند. اگر صدای ضبط شده ضعیف، خفه یا مخدوش باشد یا نمی توانید با اسپیکر خود صدا ضبط کنید، میکروفون به احتمال زیاد خراب شده است. اگر فکر می کنید میکروفون اسپیکر تسکو شما خراب شده است، می توانید برای تعمیر آن از خدمات مجموعه آی پی امداد بهره مند شوید.

رفع ایرادات درایور اسپیکر تسکو

درایورها نرم افزارهایی هستند که به سیستم عامل شما اجازه می دهند تا با سخت افزارتان، از جمله اسپیکر، ارتباط برقرار کند. اگر درایورهای اسپیکر شما قدیمی یا خراب باشند، ممکن است با مشکلاتی مانند عدم تولید صدا یا کیفیت صدای ضعیف مواجه شوید. خدمات رفع ایراد درایور می تواند شامل نصب درایورهای جدید یا بروزرسانی درایورهای موجود، تعمیر یا تعویض قطعات آسیب دیده در صورت نیاز باشد. تعمیرکار متخصص می تواند درایورهای اسپیکر شما را عیب یابی نموده، هرگونه مشکل سخت افزاری را شناسایی کرده و درایورهای شما را به درستی نصب یا به روزرسانی کند. همچنین می تواند به شما در پیکربندی تنظیمات اسپیکر کمک کند تا مطمئن شوید که دستگاه به درستی کار می کند.

رفع ایرادات درایور اسپیکر تسکو

نمایندگی اسپیکر تسکو در تهران

آی پی امداد انواع خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر اسپیکر تسکو را در کلیه مناطق استان تهران شامل شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز به مشتریان خود ارائه می دهد. مصرف کنندگانی که در هریک از مناطق 24 گانه شهر تهران ساکن هستند و با خرابی اسپیکر تسکو خود مواجه شده اند، می توانند درخواست خود را در آی پی امداد ثبت نمایند تا تعمیرکاران متخصص این مجموعه، در کوتاه ترین زمان ممکن و با تجهیزات لازم در محل حاضر شده و خدمات مربوطه را ارائه دهند.

خدمات اسپیکر تسکو در محل

این روزها بسیاری از افراد فرصتی برای مراجعه حضوری به تعمیرگاه برای تعمیر اسپیکر تسکو خود ندارند. بنابراین تعمیر اسپیکر تسکو در منزل قطعا یکی از مهمترین اولویت هایی است که بسیاری از کاربران در انتخاب تعمیرگاه به آن توجه می کنند. در همین راستا با استفاده از خدمات آی پی امداد دیگر درگیر این مشکلات نخواهید بود و در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. در این مرکز هم امکان ارسال تعمیرکار در محل شما وجود دارد و هم می توانید از خدمات پیک آی پی امداد استفاده نمایید تا با آرامش و بدون حضور در خیابان های پر ترافیک شهر تهران، اسپیکر تسکو خود را تعمیر کنید. پیک مخصوص آی پی امداد به محل شما اعزام شده و دستگاه را تحویل گرفته و به کارگاه مجهز مجموعه منتقل خواهد کرد. پس از تعمیر و تست سالم بودن دستگاه، مجددا پیک اسپیکر را در محل به شما تحویل می دهد.

خدمات اسپیکر تسکو در محل

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات اسپیکر تسکو در آی پی امداد

آی پی امداد از جمله بهترین مراکزی است که سال هاست در شهر تهران در زمینه انواع خدمات تعمیرات لوازم برقی، صورتی و تصویری مختلف فعالیت می کند و همواره بهترین خدمات را با کیفیت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهند. از جمله مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات اسپیکر تسکو در آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر اسپیکر تسکو
  • ارائه ضمانت نامه معتبر برای تمامی خدمات
  • بهره گیری از تعمیرکاران حرفه ای و مجرب
  • صرفه جویی به میزان 75% در هزینه های تعمیر اسپیکر
  • تعمیر و عیب یابی اسپیکر تسکو در کوتاه ترین زمان ممکن
  • ارائه خدمات در محل شما
  • بهره مندی از پنل کاربری و بررسی فرآیند خدمات
  • ارتباط آنلاین با واحد های پشتیبانی

عیب یابی مشکلات اسپیکر تسکو

اگر کاربران دانش تخصصی نداشته باشند، می توانند با کمک راهکارهای ارائه شده در این مقاله توسط تعمیرکار متخصص آی پی امداد، ایرادات جزئی دستگاه خود را در منزل تشخیص داده و تعمیر کنند. در این بخش به بررسی رایج ترین مشکلات اسپیکر تسکو و راهکار رفع آنها پرداخته ایم.

خش خش کردن اسپیکر تسکو

  • ابتدا از اینکه کابل‌های اتصال اسپیکر تسکو به دستگاه به‌درستی وصل شده و هیچ‌یک از اتصالات قطع یا خراب نشده باشد. اطمینان حاصل کنید.
  • ممکن است خش خش کردن اسپیکر به دلیل ورود گرد و غبار و چربی به داخل آن باشد. در این صورت، اسپیکر تسکو را با موادی مانند یک پاک کننده الکلی یا هوای فشرده تمیز کنید.
  • اگر درایور صوتی دستگاه شما به‌روز نباشد، ممکن است خش خش کردن اسپیکر به وجود بیاید. بنابراین، بهتر است ابتدا درایور صوتی را به روز کنید و مجدداً تست کنید.
  • اگر خش خش کردن در یک کانال خاص رخ داده است، بهتر است کانال پخش را تغییر دهید و در کانال دیگری تست کنید.
  • در برخی موارد، تنظیمات اسپیکر تسکو می‌تواند به خش خش کردن دستگاه منجر شود که باید تنظیمات صوتی دستگاه خود را بررسی کنید و آنها را تنظیم کنید.

خش خش کردن اسپیکر تسکو

روشن نشدن اسپیکر تسکو

  • مطمئن شوید که اسپیکر را به مدت کافی با استفاده از شارژر و پریز برق مناسب شارژ کرده اید.
  • اگر اسپیکر شما قدیمی است، ممکن است باتری آن ضعیف شده باشد.
  • همچنین باتری های لیتیومی با گذشت زمان فرسوده می شوند و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.
  • اتصالات شل بین باتری و برد مدار اسپیکر می تواند از روشن شدن آن جلوگیری کند.
  • در برخی مواقع باگ های نرم افزاری می توانند باعث ایجاد مشکل در روشن شدن اسپیکر شوند.

روشن نشدن اسپیکر تسکو

شارژ نشدن اسپیکر تسکو

  • مطمئن شوید که کابل شارژ به درستی و به‌طور صحیح وصل شده است و شارژ اسپیکر تسکو به درستی انجام می شود.
  • اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه دستگاه شما به درستی کار می‌کند و تغذیه برق کافی را فراهم می‌کند.
  • گاهی اوقات گرد و غبار و خاک در پورت شارژ اسپیکر می‌توانند باعث مشکلاتی شوند. در این صورت، پورت شارژ را با یک برس نرم تمیز کنید.
  • اگر باتری اسپیکر شما دچار مشکل شده است، ممکن است شارژ نشدن به دلیل آن باشد. در این صورت، باید باتری را تعویض کنید.
  • در برخی موارد، بروزرسانی فریمور اسپیکر می‌تواند به شارژ نشدن اسپیکر تسکو کمک کند. بنابراین، ممکن است لازم باشد فریمور اسپیکر را به روز کنید.

واضح نبودن صدای اسپیکر تسکو

  • برای رفع مشکل واضح نبودن صدای اسپیکر، ابتدا باید مطمئن شوید که سیم‌های اتصال اسپیکر تسکو به دستگاه به درستی وصل شده اند.
  • اگر سیم‌ها به درستی وصل شده‌اند، باید به تنظیمات صوتی دستگاه خود بروید و سطح صدا را بررسی کنید.
  • اگر سطح صدا به درستی تنظیم شده است و مشکل همچنان ادامه دارد، ممکن است نوع فایل صوتی مورد استفاده شما باعث کاهش کیفیت صدا شده باشد.
  • در این صورت، فایل صوتی خود را با فرمت دیگری تست کنید و دوباره صدای اسپیکر تسکو را بررسی کنید.
  • همچنین، ممکن است درایور صوتی دستگاه شما به روز نباشد. در این صورت، باید درایور صوتی را به‌روز کنید تا به کیفیت بهتری دست پیدا کنید.

واضح نبودن صدای اسپیکر تسکو

وصل نشدن بلوتوث اسپیکر تسکو

  • از دور بودن اسپیکر از موانع فلزی و الکتریکی که می‌توانند در سیگنال بلوتوث اختلال ایجاد کنند، اطمینان حاصل کنید.
  • مطمئن شوید که بلوتوث در هر دو دستگاه روشن باشد.
  • اگر اسپیکر قبلا به دستگاهتان متصل شده باشد، ممکن است لازم باشد آن را دوباره جفت کنید.
  • مطمئن شوید که هم اسپیکر و هم دستگاهتان به اندازه کافی شارژ داشته باشند.
  • بررسی کنید که دستگاهتان به طور همزمان به دستگاه های بلوتوث دیگر متصل نباشد.
  • در برخی مواقع با ریست اسپیکر تسکو می توان مشکل عدم اتصال بلوتوث را برطرف نمود.

وصل نشدن بلوتوث اسپیکر تسکو

تاخیر صدا در اسپیکر تسکو

  • اگر درایور صوتی دستگاه شما به‌روز نباشد، ممکن است تاخیر در صدا به وجود بیاید. بنابراین، بهتر است ابتدا درایور صوتی را به روز کنید و مجددا تست کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که کابل‌های اتصال اسپیکر تسکو به دستگاه به‌درستی وصل شده باشند.
  • اگر از کابل با کیفیت پایین استفاده می‌کنید، ممکن است تاخیر در صدا ایجاد شود. بنابراین، بهتر است از کابل با کیفیت بالا استفاده کنید.
  • چنانچه تاخیر در صدا در یک کانال خاص رخ داده است، بهتر است کانال پخش را تغییر دهید و در کانال دیگری تست کنید.
  • در برخی موارد، تنظیمات صوتی دستگاه می‌تواند به تاخیر در صدا اعمال شود. بنابراین، بهتر است تنظیمات دستگاه را براساس دفترچه راهنمای استفاده از اسپیکر تسکو خود انجام دهید.

خاموش شدن ناگهانی اسپیکر تسکو

  • مطمئن شوید که اسپیکر به برق وصل است و پریز برق کار می کند.
  • از سالم بودن کابل برق و عدم وجود پارگی یا قطعی در آن اطمینان حاصل کنید.
  • اگر از اسپیکر به صورت بی سیم استفاده می کنید، ممکن است باتری آن ضعیف شده باشد و نیاز به شارژ داشته باشد.
  • اتصالات بین دستگاه پخش و اسپیکر را بررسی کنید.
  • ممکن است اسپیکر شما دارای اشکال یا باگ نرم افزاری باشد که باعث خاموش شدن ناگهانی آن شود.

کاهش قدرت صدا اسپیکر تسکو

  • اگر از اسپیکر تسکو به صورت بی‌سیم استفاده می‌کنید، ممکن است باتری آن ضعیف شده باشد و به همین دلیل قدرت صدا کاهش یافته باشد.
  • اگر اسپیکر را در فاصله دوری از منبع صدا (مانند گوشی یا تبلت) قرار داده باشید، قدرت صدا ضعیف‌تر به نظر می‌رسد.
  • اگر از کابل AUX برای اتصال اسپیکر به دستگاه استفاده می‌کنید، ممکن است کابل معیوب یا خراب باشد.
  • ممکن است بلندگوی داخلی اسپیکر آسیب دیده باشد و به همین دلیل قدرت صدا کاهش یافته باشد.

سوالات متداول تعمیرات اسپیکر تسکو

رایج ترین پرسش های کاربران جهت استفاده از خدمات تعمیر اسپیکر تسکو در آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

کلیه خدمات تعمیرات اسپیکر تسکو در آی پی امداد با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود.

تعمیرکار آی پی امداد پس از تعمیر اسپیکر تسکو به شما گارانتی 3 الی 12 ماه ارائه می دهد.

هزینه ای که برای تعمیرات اسپیکر تسکو در آی پی امداد در نظر گرفته می شود، طبق تعرفه تعیین شده توسط اتحادیه می باشد که باعث کاهش 75 درصدی هزینه های شما می شود.

برای استفاده از خدمات عیب یابی و تعمیر اسپیکر تسکو خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • پدارم 01 شهریور 1403

    سلام وقت بخیر اسپیکر خانگی بنده شارژ رو نگه نمیداره خش خش صدا دارد و گاهی قطع شدن صدا و پریدن از مد بلوتوث به رادیو بنظر شما حدود هزینه تعمیرش چقدره و آیا ارزش تعمیر داره یا خیر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 شهریور 1403

      درود، نگه‌ نداشتن شارژ اسپیکر می تواند به دلیل بروز مشکل در باتری یا مدار شارژ دستگاه باشد. همچنین اگر صدای اسپیکر دچار مشکل شده باشد، لازم است سیم‌ های داخلی، بلندگوها و برد مدار بررسی شود.

      پاسخ دادن