logo logo تعمیر اسپرسوساز زیگما با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اسپرسوساز زیگما

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اسپرسوساز زیگما به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز زیگما در تمامی مناطق شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران می باشد. شما می توانید با کارشناسان آی پی امداد در تماس باشید و از خدمات تعمیر اسپرسوساز زیگما، عیب یابی و تعویض قطعات آی پی امداد در محل خود بهره مند شوید. همچنین در ادامه مزیت استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر اسپرسو ساز زیگما و نحوه ثبت درخواست در سایت و تماس با مجموعه را به طور کامل برای شما شرح خواهیم داد.

لازم به ذکر است با استفاده از خدمات آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر اسپرسوساز زیگما صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز زیگما

نحوه ارتباط با نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز زیگما در تهران به صورت زیر است:

  1. برای استفاده از خدمات با شماره 02158941 تماس بگیرید و یا به سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیر اسپرسوساز زیگما را ارسال کنید.
  2. پس از ارسال درخواست یا تماس با آی پی امداد، اطلاعات شما ثبت می شود و نام تکنسین و شماره ثبت نام از طریق پیامک ارسال می شود.
  3. تکنسین اسپرسوساز زیگما دستگاه شما را در کمتر از یک ساعت تعمیر می کند.
  4. همچنین می توانید برای تعمیرات اسپرسوساز زیگما با کارگاه آی پی امداد تماس بگیرید.
  5. دستگاه های اسپرسوساز زیگما اغلب در منزل و محل تعمیر می شوند.
  6. در صورت نیاز به تعمیر دستگاه اسپرسوساز زیگما یا تعویض سایر قطعات دستگاه اسپرسوساز زیگما، دستگاه اسپرسوساز شما به کارگاه برده می شود و پس از تعمیر (کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری) دستگاه اسپرسوساز به شما تحویل داده می شود.
  7. کلیه خدمات تعمیر اسپرسو ساز زیگما دارای گارانتی رسمی 3 تا 12 ماهه می باشد.
  8. در نهایت خدمات مشتریان آی پی امداد با شما تماس خواهد گرفت تا نظر شما را در مورد خدمات تعمیر اسپرسوساز بپرسد.

خدمات پس از فروش اسپرسوساز زیگما به چه صورت است؟

برای خدمات پس از فروش می توانید از خدمات نمایندگی رسمی تعمیر اسپرسو ساز زیگما استفاده کنید:

  • می توانید با شماره درج شده در گارانتی محصول تماس بگیرید.
  • اگر قبلا از خدمات این مرکز استفاده کرده اید و راضی نبوده اید، خدمات تعمیرات اسپرسوساز زیگما از آی پی امداد قابل ارائه می باشد.
  • این خدمات پس از اتمام گارانتی اسپرسو ساز زیگما به شما ارائه خواهد شد.

خدمات تعمیر اسپرسو ساز زیگما در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

خدمات تعمیر اسپرسوساز زیگما در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به شرح زیر می باشد:

تعمیر اسپرسوساز زیگما در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

تعمیر اسپرسوساز زیگما در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

تعمیر اسپرسو ساز زیگما در غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس

تعمیر اسپرسوساز زیگما در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

تعمیر اسپرسوساز زیگما در جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد

تعمیر اسپرسوساز زیگما در محل کار یا منزل

دلایل زیادی برای تعمیرات اسپرسوساز زیگما در محل کار یا زندگی شما وجود دارد که اصلی ترین آن عدم نیاز به جابجایی و کاهش احتمال آسیب در حین جابجایی است که به شما در صرفه جویی در هزینه و زمان کمک می کند. در ادامه به مهمترین مزیت های استفاده از خدمات تعمیر اسپرسوساز زیگما در محل و منزل می پردازیم:

  • عدم نیاز به جابجایی دستگاه و حذف هزینه های مربوط به آن برای کاربران
  • حذف آسیب دیدگی های معمول دستگاه در حین جابجایی
  • صرفه جویی در زمان و دسترسی به خدمات در هر ساعتی از شبانه روز
  • نظارت بر عملکرد تعمیرکار اسپرسوساز زیگما در منزل

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز زیگما چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تعمیرات اسپرسوساز زیگما که به درستی کار نمی کند، یکی از چالش هایی است که باید توسط متخصصان حل شود. با انتخاب فردی با مهارت و تجربه بالا می توانید از هزینه های اضافی تعمیر دستگاه خود جلوگیری کنید. بنابراین توصیه می کنیم برای تعمیر اسپرسوساز زیگما در محل از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد استفاده کنید.

  • تعمیرکار اسپرسوساز زیگما عیب یابی و تعمیر اسپرسوساز شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.
  • تکنسین­ های آی پی امداد دوره های آموزشی به روز در زمینه تعمیر اسپرسوساز زیگما را به طور کامل گذرانده اند.
  • تعمیرکار نمایندگی برای تعمیرات اسپرسوساز زیگما شما از قطعات اصلی همراه با گارانتی استفاده می کند.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات اسپرسوساز زیگما یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

شایان ذکر است در صورت بروز مشکل در این دستگاه می توانید از خدمات تعمیر اسپرسوساز زیگما در نمایندگی رسمی محصول استفاده نمایید. همچنین شایان ذکر است که اگر به دلایلی مانند خارج شدن دستگاه از زمان گارانتی استفاده از خدمات تعمیر آی پی امداد را انتخاب کنید، می توانید از مزایای ویژه ای برخوردار شوید که عبارتند از:

  • تجربه و تخصص همه جانبه تعمیرکاران مرکز آی پی امداد روندی بسیار سریع و رضایت بخش را برای مشتریان در زمینه تشخیص و تعمیر عیب دستگاه فراهم می کند.
  • آی پی امداد به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در زمینه تعمیرات اسپرسوساز زیگما، شرایط ایده آلی را برای ثبت نام و درخواست سوالات رایگان مشتریان در زمینه عیب یابی و تعمیر اسپرسو ساز زیگما ایجاد کرده است.

مدت زمان تعمیر اسپرسوساز زیگما توسط تعمیرکار آی پی امداد

مدت زمان تعمیرات اسپرسوساز زیگما یکی از متداول ترین پرسش هایی است که مصرف کنندگان پیش از استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز زیگما از کارشناسان مجموعه می پرسند. در پاسخ به این پرسش باید به بیان فاکتورهایی بپردازیم که بر روی تعیین این مدت زمان تاثیر بسیاری دارند. یکی از این عوامل نوع مشکل و خرابی دستگاه است که تعمیرکار متخصص پس از حضور در محل به بررسی آن می پردازد. به طور کلی ایرادات و مشکلاتی که در کارکرد اسپرسوسازها ایجاد می شود، به صورت یکسان نمی باشد. همچنین در صورتی که ایراد اسپرسو ساز کوچک و ساده باشد، مدت زمان کمتری برای تعمیرات آن صرف خواهد شد.

عیب یابی مشکلات اسپرسو ساز زیگما توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

دستگاه اسپرسوساز یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در منزل یا محل کار برای افرادی است که عادت به نوشیدن روزانه قهوه دارند. یک دستگاه اسپرسوساز، مانند هر وسیله برقی دیگری، ممکن است مشکلاتی داشته و تعمیر آن هزینه بر باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با مشکلات رایج دستگاه اسپرسوساز به همراه راهنمای عیب یابی دستگاه های اسپرسوساز خانگی و صنعتی زیگما آشنا کنیم تا خودتان بتوانید آنها را برطرف کنید. عیوب رایج دستگاه اسپرسوساز عبارتند از:

  1. کم شدن فشار دستگاه اسپرسوساز زیگما
  2. باقی ماندن تفاله قهوه در اسپرسوساز زیگما
  3. خارج شدن سریع یا کند قهوه از اسپرسو ساز زیگما

طریقه عیب یابی کم شدن فشار دستگاه اسپرسوساز زیگما

اگر دستگاه اسپرسوساز شما فشار کمی دارد، برای عیب یابی اسپرسوساز زیگما خود موارد زیر را بررسی کنید:

  • علت شماره یک فشار پایین در دستگاه اسپرسوساز، مشکل واشر گروپ است.
  • استفاده مداوم از دستگاه بدون سرویس احتمال بروز این مشکل را افزایش می دهد.
  • بدون سرویس سالانه، سیستم واشر گروپ به زودی دچار فرسودگی و پارگی می شود.

روش عیب یابی باقی ماندن تفاله قهوه در اسپرسوساز زیگما

اگر تفاله قهوه در دستگاه اسپرسوساز باقی ماند و طعم قهوه را خراب کرد، برای تشخیص و تعمیر اسپرسوساز زیگما موارد زیر را بررسی کنید:

  • اولین و مهم ترین علتی که باعث باقی ماندن تفاله در اسپرسوساز می شود، خرابی و از بین رفتن فیلتر آن است.
  • با بررسی فیلترهای دستگاه و تعویض آن ها در صورت نیاز می توان به سادگی این مشکل را برطرف نمود.

عیب یابی و تعمیر خارج شدن سریع یا کند قهوه از اسپرسوساز زیگما

اگر قهوه ای که از دستگاه اسپرسوساز خارج می شود خیلی آبکی یا غلیظ است، یا اگر قهوه خیلی سریع یا خیلی کند جریان دارد، برای برطرف کردن  دستگاه اسپرسوساز خانگی و صنعتی موارد زیر را بررسی کنید:

  • اگر دانه های قهوه خیلی درشت یا خیلی پودر باشد، به ترتیب آب به راحتی از لا به لای آن عبور می کند و یا آب اصلا نمی تواند از آن رد شود و خیلی سریع از دستگاه خارج می شود یا به کندی این اتفاق صورت میگیرد.
  • با بررسی کارکرد پرتافیلتر اسپرسوساز از کافی بودن قهوه در این بخش اطمینان حاصل کنید.
  • کند بودن روند خارج شدن اسپرسو، باعث تلخی بیش از حد قهوه یا اصطلاحا سوختن آن می شود.
  • وجود مشکل در قسمت پمپ می تواند یکی از دلایل کند خارج شدن اسپرسو از دستگاه باشد.

هزینه انجام تعمیرات اسپرسوساز زیگما چقدر است؟

آی پی امداد عضو رسمی انجمن تعمیرات لوازم خانگی می باشد و کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات اسپرسو ساز زیگما طبق تعرفه انجمن می باشد. این امر هزینه تعمیر اسپرسوساز زیگما را تا 75 درصد کاهش می دهد. اگر اسپرسوساز تحت پوشش دوره گارانتی آی پی امداد باشد، هزینه آن بسیار کم است و در برخی موارد تعمیرات رایگان است. با توجه به علت خرابی اسپرسوساز زیگما هزینه آن متفاوت است و معمولا پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین، علت آن مشخص شده و هزینه تعمیر به شما اعلام می شود.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز زیگما در آی پی امداد

مجموعه آی پی امداد با بهره گیری از کارشناسان مجرب و ارائه خدمات مناسب موفق در تعمیرات اسپرسوساز زیگما در تهران شده است. کلیه قطعات مورد استفاده در تعمیر اسپرسوساز زیگما در آی پی امداد از قطعات اصلی ساخته شده است. جهت جلب رضایت مشتریان عزیز هزینه نگهداری و تعمیر اسپرسو ساز زیگما با مقرون به صرفه ترین قیمت می باشد و کلیه خدمات از 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد. برای اطلاعات بیشتر با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز زیگما تماس بگیرید.

20 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • فرید 26 فروردین 1403

    سلام از رمانی که دستگاه قهوه ساز زیگما را خریدم از محل اتصال مخزن و دستگاه آب به بیرون مبده

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 27 فروردین 1403

      درود، اگر از اتصال شیلنگ منبع به پمپ از داخل مطمئن هستيد و واشر منبع آب را هم چک كرده اید، احتمال خرابی پايه منبع به قاب وجود دارد كه راهی جز تعويض قاب نداريد.

      پاسخ دادن
  • فرشته 17 اسفند 1401

    سلام من اسپرسوساز زیگما دارم قهوه دیر بیرون میاد اصلا خامه ای نداره و آبکی و بی مزه. همچنین صدای دستگاه هم تغییر کرده. مشکل چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 18 اسفند 1401

      درود کاربر گرامی، ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که چرا دستگاه اسپرسوساز زیگما شما قهوه آهسته، آبکی و بی مزه بدون خامه و تغییر در صدا تولید می کند. در اینجا برخی از دلایل و راه حل های احتمالی وجود دارد: اندازه آسیاب: اندازه آسیاب قهوه شما ممکن است خیلی درشت یا خیلی ریز باشد، که می تواند بر سرعت جریان آب در تفاله قهوه و کیفیت اسپرسو تأثیر بگذارد. اندازه آسیاب را بررسی کرده و بر اساس آن تنظیم کنید. دوز قهوه: میزان قهوه مصرفی نیز می تواند بر کیفیت اسپرسو تأثیر بگذارد. مطمئن شوید که از مقدار مناسب قهوه برای دستگاه خود استفاده می کنید. فشار: فشار در دستگاه ممکن است خیلی کم باشد که باعث می شود قهوه به آرامی و بدون کرم خارج شود. گیج فشار را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تنظیم کنید. انسداد: انسداد در اجزای داخلی دستگاه نیز می تواند باعث کندی جریان و تغییر صدا شود. سعی کنید دستگاه را به طور کامل تمیز کنید، از جمله پورتافیلتر، سبد فیلتر و صفحه دوش. کیفیت آب: کیفیت پایین آب نیز می تواند بر طعم و کیفیت اسپرسو تأثیر بگذارد. برای اطمینان از بهترین نتیجه از آب فیلتر شده یا بطری استفاده کنید. اگر هیچ یک از این راه حل ها جواب نداد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که برای تعمیر دستگاه اسپرسوساز زیگما با آی پی امداد تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • محمدرضا 02 اسفند 1401

    سلام ببخشید دستگاه اسپرسو ساز rl-222 دارم وقتی داشتم بخار سازش رو امتحان می کردم بوی خیلی بد داد بعدشم اسپرسو سازش رو بدون قهوه تست کردم همون بو رو میداد آب هم رنگ سفید داره انگار تو آب کلر ریختن مشکلش چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 اسفند 1401

      سلام، بوی بد و آب سفید اسپرسوساز زیگما شما می تواند به دلیل تجمع رسوبات معدنی در دستگاه یا مشکل در منبع آب باشد. در اینجا برخی از دلایل و راه حل های احتمالی وجود دارد: تجمع مواد معدنی: با گذشت زمان، رسوبات معدنی می توانند در دستگاه جمع شوند و آب بد مزه یا تغییر رنگ دهند. برای رفع این مشکل، می توانید دستگاه را با استفاده از محلول رسوب زدایی که مخصوص دستگاه های اسپرسوساز طراحی شده است، رسوب زدایی کنید. مخزن آب کثیف: اگر آب مخزن کثیف باشد یا مدتی در آن نشسته باشد، بوی بدی می دهد و رنگ آن تغییر می کند. برای رفع این مشکل مخزن را خالی کرده و با آب گرم و صابون کاملا تمیز کنید. مخزن را خوب بشویید و دوباره آن را با آب تازه پر کنید. منبع آب: اگر منبع آب دارای سطوح بالایی از کلر یا سایر ناخالصی ها باشد، می تواند بر طعم و بوی آب تولید شده توسط دستگاه تأثیر بگذارد. برای رفع این مشکل می توانید از فیلتر آب یا بطری آب استفاده کنید تا مطمئن شوید آب ورودی به دستگاه تمیز و بدون آلودگی است. قطعات دستگاه معیوب: اگر هیچ یک از راه حل های بالا جواب نداد، ممکن است مشکل از خود دستگاه باشد. برای عیب یابی و تعمیر اسپرسوساز زیگما میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

      پاسخ دادن
  • علیرضا 21 بهمن 1401

    سلام لوله بخار دستگاه زیگما از جاش در رفته چطوری میشه بدنه دستگاه را باز کرد ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 بهمن 1401

      سلام، برای باز کردن بدنه دستگاه اسپرسوساز زیگما برای دسترسی به میله بخار، باید مراحل زیر را انجام دهید: 1:برق دستگاه را قطع کنید و مطمئن شوید که کاملا خنک است. 2:پیچ هایی که پوشش بیرونی را محکم می کنند را پیدا کنید. این پیچ ها معمولاً در کناره ها یا پشت دستگاه قرار می گیرند. 3:با استفاده از پیچ گوشتی پیچ ها را بردارید و کنار بگذارید. 4:برای دسترسی به اجزای داخلی، پوشش بیرونی را با احتیاط از دستگاه جدا کنید. 5:میله بخار را پیدا کنید و مشکل را ارزیابی کنید. اگر لوله بخار در جای خود قرار ندارد، ممکن است لازم باشد آن را تغییر دهید یا آن را تعویض کنید. توجه به این نکته ضروری است که باز کردن بدنه دستگاه فقط باید توسط یک تکنسین آموزش دیده یا فردی با تجربه کار با دستگاه های اسپرسوساز انجام شود. اگر کار بر روی دستگاه راحت نیستید، بهتر است برای جلوگیری از آسیب رساندن به دستگاه یا به خطر انداختن خود، از آی پی امداد کمک بگیرید.

      پاسخ دادن
  • رضا 13 دی 1401

    سلام وقت بخیر من دستگاه زیگما مدل۲۲ دارم از نازل بخار هواش استفاده کردم متاسفانه سوراخ نازل مسدود بود و یه صدایی تو دستگاه اومد انگار یه لوله ای پکید یا از جاش در رفت و بعد از باز کردن سوراخ نازل دیگه بخار بیرون نمیاد دستگاه قابل تعمیر هست؟ من شیراز میشینم امکانش هست دستگاه رو بفرستم برای تعمیر؟ اگه یه اموزش بزارین برای نحوه باز کردن دستگاه شاید خودم بتونم لولشو جا بندازم متاسفانه نمیدونم چطور باید بازش کنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 14 دی 1401

      سلام جواب سوالتون رو خودتون دادين لوله ي بخار از جا كنده شده ابتدا نازل رو تميز منيد سپس لوله رو جا بزنيد

      پاسخ دادن
      • عماد 24 مرداد 1402

        سلام وقت بخیر اسپرسوساز زیگما ۲۲۲ تازه خریدم قاب پلاستیکی اطراف هدگروپ و لوله نازل بخار موج داره و صاف نیست میخواستم ببینم از کیفیت جنس پلاستیکشه که تولید شده یا از گرما اینطوری میشه و در آینده مشکلی ایجاد نمیکنه؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 24 مرداد 1402

          درود، این مشکل در اثر گرمای زیاد رخ داده است.

          پاسخ دادن
          • عماد 24 مرداد 1402

            ببخشید مشکلی ایجاد نمیکنه؟پوشش قابل تعویضه؟

          • آی پی امداد 25 مرداد 1402

            درود، اگر عملکرد دستگاه مشکلی پیدا نکرده است، ایرادی ندارد. قطعه مورد نظر نیز موجود نمی باشد.

  • بردبا بیگ 13 دی 1401

    سلام دستگاه زیگما مدل ۹۲۰ یک ماهه خریدم چند روز میش که روشن کردم دوچراغ یک کاپ و دو کاپ مرتبا چشمک میزنند و ثابت نمیشوند و اماده درست کردن قهوه نمیشوند مشکل از کجاست ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 دی 1401

      سلام بايد دستگاهتون رو باز كنيد ببنيد المنت بويلر كار ميكنه يا نه اگه ديگ داغ شد برد خراب شده

      پاسخ دادن
    • مسافر 21 بهمن 1402

      من دیروز دستگاه رو خریدم اصلا فشار خوبی نداشت بازش کردم پایه نگهدارنده پمپ شکسته بود اتصال شیلنگ شکسته بود هر چی جستجو کردم سایت فروش این قطعات رو ندیدم راهنمایی کنید لطفا

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 21 بهمن 1402

        آی پی امداد فق ارائه دهنده خدمات برای تعمیرات اسپرسوساز زیگما است. در ارتباط با تعمیر این محصول در خدمتیم.

        پاسخ دادن
    • فاضل 29 اسفند 1402

      سلام، زیگما ۶۵۰ خریدم، بخارش کار نمی‌کند و چراغ همیشه سبز است.

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 29 اسفند 1402

        درود، ابتدا ترموسوییچ مخصوص بخار را چک کنید. اگر سالم بود، باید سراغ شیر بخار رفته و آن را تعمیر یا تعویض نمایید.

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد