logo logo تعمیر اره عمود بر رونیکس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اره عمود بر رونیکس

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اره عمود بر رونیکس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال و همچنین جنوب و مرکز تهران آماده ارائه خدمات تعمیر اره عمود بر رونیکس در محل یا منزل می باشد. این مجموعه به دلیل برخورداری از تکنسین های مجرب، تجهیزات پیشرفته و استفاده از قطعات اورجینال توانسته است طی سال ها رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

پس از ثبت درخواست تعمیرات اره عمود بر رونیکس، یک پیامک حاوی پنل کاربری برای شما ارسال می شود که از آن طریق می توانید مشخصات تکنسین، فاکتور هزینه ها و مدت زمان گارانتی دستگاه خود را مشاهده کنید. همچنین در پایان خدمات امکان ارائه هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا ثبت رضایت از تعمیرکار این مجموعه را خواهید داشت. همچنین آی پی امداد برای آسایش مشتریان خدمات خود را به سه طریق تعمیرات دستگاه در منزل یا محل کار، مراجعه به تعمیرگاه به صورت حضوری و همچنین استفاده از خدمات پیک مخصوص ارائه می دهد. شما مشتریان گرامی می توانید با استفاده از خدمات مجموعه آی پی امداد گارانتی 3 الی 12 ماهه دریافت کنید. همچنین می توانید هزینه های خود را تا 75% کاهش دهید.

اگر تعمیرکار هستید، می توانید در بخش دیدگاه همین مقاله سوالات خود را در زمینه تعمیرات اره عمود بر رونیکس مطرح نمایید تا متخصصین مجموعه آی پی امداد در سریع ترین زمان شما را راهنمای نمایند.

به کمک بخش عیب یابی این مقاله نیز می توانید مشکلات جزئی اره عمود بر رونیکس خود را برطرف نمایید. در صورتی که پس از مطالعه این مقاله نیز قادر به رفع مشکلات دستگاه خود نیستید، می توانید از تکنسین های مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

نحوه تماس جهت تعمیرات اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اره عمود بر رونیکس در تهران به صورت زیر می باشد:

  1. ابتدا می توانید با نزدیکترین نمایندگی تعمیر دستگاه اره عمود بر رونیکس تماس بگیرید.
  2. برای انجام این کار، می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا وبسایت آی پی امداد درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید.
  3. پس از ثبت درخواست، یک پیامک حاوی لینک پنل کاربری که حاوی اطلاعاتی شامل نام و مشخصات تکنسین و کد اشتراک می باشد، برای شما ارسال می شود.
  4. در کمتر از یک ساعت، تعمیرکار اره عمود بر رونیکس در محل حاضر شده و شروع به عیب یابی دستگاه می کند.
  5. کلیه خدمات نمایندگی تعمیرات دستگاه اره عمود بر رونیکس دارای گارانتی رسمی از 3 تا 12 ماه می باشد.
  6. علاوه بر امکان ثبت نظرسنجی به صورت آنلاین، کارشناس مربوطه نیز با شما تماس خواهد گرفت.
  7. تمامی خدمات تعمیر اره عمود بر در آی پی امداد دارای 90 تا 365 روز گارانتی می باشد.
  8. پس از اتمام خدمات، می توانید فاکتور و دوره گارانتی را در داشبورد کاربری خود مشاهده کنید.

برای تعمیر اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

چگونه می توان از خدمات اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد استفاده نمود؟ به طور کلی می توان گفت سه روش جهت استفاده از خدمات مجموعه آی پی امداد برای مشتریان گرامی وجود دارد:

  1. در روش اول، تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد برای تعمیر اره عمود بر رونیکس به منزل یا محل کار شما مراجعه کرده و در صورت جزئی بودن مشکل در همان لحظه دستگاه تعمیر و به شما تحویل داده خواهد شد. در صورتی که قطعه ای تخصصی یا برد الکترونیک مشکل داشته باشد، دستگاه به تعمیرگاه آی پی امداد ارجاع داده شده و در کمتر از 72 ساعت کاری به شما تحویل داده خواهد شد.
  2. برای تعمیر اره عمود بر رونیکس در کارگاه آی پی امداد، می توانید به آدرس کارگاه آی پی امداد درج شده در قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.
  3. پیک های مجموعه آی پی امداد مجهز به جعبه ضد ضربه می باشند که در هنگام تحویل محصول به شما رسید کتبی می دهند. تعمیر نهایتا تا 72 ساعت کاری زمان برده و دستگاه مجددا توسط پیک به شما تحویل داده خواهد شد.

خدمات تعمیر اره عمود بر رونیکس در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

در صورتی که دستگاه اره عمود بر رونیکس شما در هریک از مناطق شهر تهران شامل شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز دچار ایراداتی شده است و نیاز به تعمیر اره عمود بر رونیکس خود دارید، تنها با یک تماس می توانید از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد در سریع ترین زمان استفاده نمایید.

تعمیرات اره عمود بر رونیکس در شرق تهران

امکان استفاده از تعمیرات اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد شامل محله های زیر در شرق تهران میباشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر اره عمود بر رونیکس در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر اره عمود بر رونیکس در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات اره عمود بر رونیکس در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار اره عمود بر رونیکس در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار اره عمود بر رونیکس در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیرگاه اره عمود بر رونیکس در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه اره عمود بر رونیکس در مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر اره عمود بر رونیکس در محل و منزل

همانطور که گفته شد، از پر استقبال ترین خدمات ارائه شده توسط آی پی امداد، تعمیر اره عمود بر رونیکس در محل می باشد و دیگر نیازی به مراجعه به کارگاه های آی پی امداد نخواهید داشت. پس از ثبت درخواست شما برای ارائه خدمات در محل، مجرب ترین تکنسین ظرف مدت کمتر از 1 ساعت به آدرس ثبت شده مراجعه و اقدام به عیب یابی و تعمیر می کند. از مزایای استفاده از خدمات تعمیر اره عمود بر رونیکس در محل یا در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در هزینه تعمیرات اره عمود بر رونیکس
  • عدم نیاز به مراجعه به مراکز تعمیر
  • کاهش احتمال آسیب به اره عمود بر رونیکس در زمان جابجایی
  • صرفه جویی در زمان و به حداقل رساندن مدت زمان خرابی تا تعمیر دستگاه
  • مشاهده روند تعمیر دستگاه به صورت مستقیم
  • تست دستگاه بلافاصله پس از تعمیر توسط خودتان
  • پاسخ به سوالات شما درباره اره عمود بر رونیکس توسط تکنسین
  • ارائه روش نگهداری، مراقبت از دستگاه توسط تکنسین
  • گارانتی خدمات و قطعات 3 تا 12 ماه
  • دریافت فاکتور ریز هزینه ها پس از انجام تعمیرات

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اره عمود بر رونیکس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

توجه داشته باشید یک تعمیرکار حرفه ای در مدت زمان تعمیرات اره عمود بر رونیکس، عملکرد بهتر دستگاه پس از تعمیر، عدم وجود مشکل برای دستگاه طولانی مدت و هزینه تعمیر تاثیر مستقیم دارد. از ویژگی های مهم تعمیرکار اره عمود بر رونیکس آی پی امداد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منظم و آراسته
  • مجرب و دوره دیده
  • سرعت عمل بالا در عیب یابی دستگاه
  • ماهر در تعمیر قطعات معیوب
  • وقت شناس و دقیق
  • آشنا با آخرین تکنولوژی و ساختار اره عمود بر رونیکس
  • رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در زمان تعمیرات
  • باتجربه و متعهد در امر تعمیر اره عمود بر رونیکس
  • استفاده از قطعات فابریک با کیفیت بالا
  • انجام تعمیرات اره عمود بر رونیکس به نحو احسن

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات اره عمود بر رونیکس یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

ممکن است برای شما این پرسش ایجاد شود که چرا پس از پایان یافتن دوره گارانتی رسمی دستگاه خود، بهتر است از خدمات تعمیرات اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد استفاده کنید؟ در ادامه پاسخ این سوال را ذکر کرده ایم:

  • در صورت بروز مشکل در طول مدت گارانتی، مسئولیت کامل آن بر عهده آی پی امداد است.
  • خدمات تعمیر اره عمود بر رونیکس دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.
  • مشتریان می توانند از دریافت بهترین خدمات اره عمود بر رونیکس آی پی امداد مطمئن باشند.
  • پس از تعمیر اره عمود بر رونیکس ابتدا دستگاه از نظر سلامت بررسی شده و سپس به شما ارائه می شود.
  • هزینه تعمیر اره عمود بر رونیکس بسیار بصرفه بوده و رضایت شما را در بر خواهد داشت.

تعمیرات اره عمود بر رونیکس در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

پس از ثبت درخواست تعمیرات اره عمود بر رونیکس، تعمیرکار در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه شما به محل کار یا منزل شما می رسد. اگر از خدمات تعمیر در محل استفاده می کنید و اگر مشکل جزئی باشد، تکنسین بلافاصله آن را برطرف می کند. لازم به ذکر است که در هر یک از روش های ذکر شده جهت تعمیر اگر نیاز به تعویض قطعاتی مانند برد، موتور و … باشد، دستگاه به کارگاه مجهز آی پی امداد انتقال داده شده و تا 72 ساعت کاری به شما تحویل داده خواهد شد.

عیب یابی مشکلات اره عمود بر رونیکس

اگر کاربران دانش تخصصی نداشته باشند، می توانند با کمک راهکارهای ارائه شده در این مقاله توسط نمایندگی تعمیرات اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد، ایرادات جزئی دستگاه خود را در منزل تشخیص و تعمیر کنند. در این بخش به بررسی رایج ترین مشکلات اره عمود بر رونیکس و راهکار رفع آنها پرداخته ایم:

  1. عیب یابی خوب برش ندادن اره عمود بر رونیکس
  2. تعمیرات مشکل ضعیف کار کردن اره عمود بر رونیکس
  3. تعمیر مشکل روشن نشدن اره عمود بر رونیکس
  4. عیب یابی خارج شدن دود از اره عمود بر رونیکس

عیب یابی خوب برش ندادن اره عمود بر رونیکس

در برخی مواقع ممکن است اره عمود بر رونیکس شما برش مناسبی ایجاد نکند که برای رفع مشکل دستگاه می توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • یکی از دلایل اصلی بروز این مشکل مربوط به آسیب دیدگی تیغه یا کند شدن آن است. باید تیغه را به صورت کامل بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • ممکن است تنظیمات دستگاه برای برش مورد نظر مناسب نباشد که باید تنظیماتی با قدرت بالاتر را انتخاب نمایید.
  • چنانچه موتور دستگاه خراب شده باشد، قدرت زیادی نداشته و دستگاه به خوبی برش ایجاد نخواهد کرد. موتور را از لحاظ هرگونه آسیب دیدگی مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر قطعه کار به درستی محکم نشده باشد، می تواند در طول فرآیند برش حرکت کند و باعث ایجاد برش نامطلوب شود. قبل از برش، مطمئن شوید که قطعه کار به درستی محکم شده است.

اگر هنچنان نمی توانید عیب یابی دستگاه خود را انجام دهید، می توانید با کارشناسان مرکز تعمیر اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد تماس بگیرید.

تعمیرات مشکل ضعیف کار کردن اره عمود بر رونیکس

چنانچه اره عمود بر رونیکس شما کارکرد ضعیفی دارد، می توانید از موارد زیر برای تعمیرات دستگاه خود کمک بگیرید:

  • تیغه آسیب دیده می تواند باعث کارکرد ضعیف دستگاه شود. اگر تیغه آسیب دیده است، آن را تعویض نمایید.
  • چنانچه سرعتی که برای کارکرد دستگاه خود تنظیم کرده اید، نامناسب باشد، دستگاه کارکرد ضعیفی خواه د داشت که باید تنظیمات مناسبی را اعمال کنید.
  • ممکن است تیغه یا دستگاه اره عمود بر رونیکس شما برای برش مواد مورد نظر شما مناسب نباشد.
  • بروز هرگونه مشکل در کارکرد موتور دستگاه نیز منجر به ضعیف شدن کارکرد آن خواهد شد که باید موتور را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • در صورتی که تیغه یا قطعات داخلی دستگاه دچار کثیفی یا گرفتگی شده باشند، کارکرد عمود بر ضعیف خواهد شد. پس از هر بار استفاده دستگاه را تمیز کنید.

چنانجه با بررسی موارد بالا نیز مشکل دستگاهتان برطرف نشده است، می توانید از تعمیرکار اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر مشکل روشن نشدن اره عمود بر رونیکس

اگر با مشکل روشن نشدن اره عمود بر رونیکس خود مواجه شده اید، برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه خود به بررسی نکات زیر بپردازید:

  • مطمئن شوید که اره به درستی به پریز برق وصل شده است و کلید مدار یا جعبه فیوز را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ مشکل الکتریکی وجود ندارد که مانع از دریافت برق اره شود.
  • سیم برق را از نظر آسیب دیدگی یا ساییدگی بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی به اره و پریز برق وصل شده است.
  • اگر کلید معیوب باشد، ممکن است اره روشن نشود. سوئیچ را از نظر آسیب دیدگی یا فرسودگی بررسی کنید و آن را با یک مولتی متر تست کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند.
  • برخی از مدل های اره عمود بر رونیکس دارای مکانیزم ایمنی هستند که از روشن شدن اره در صورت بروز هرگونه جلوگیری می‌ کند.
  • اگر موتور به درستی کار نکند، ممکن است اره روشن نشود. موتور را با یک مولتی متر تست کنید تا مطمئن شوید که برق دریافت می کند و دچار خرابی نشده است.

در صورتی که قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید از متخصصین تعمیرگاه مجاز اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد کمک بگیرید.

عیب یابی خارج شدن دود از اره عمود بر رونیکس

در صورتی که اره عمود بر رونیکس شما در حین کار دود می کند، برای رفع مشکل دستگاه می توانید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • تیغه آسیب دیده می تواند باعث اصطکاک و تولید و در نهایت منجر به ایجاد دود شود. اگر تیغه آسیب دیده باشد، باید تعویض شود.
  • اگر اتصالات تیغه خیلی شل یا خیلی سفت باشد، می تواند باعث گرم شدن بیش از حد تیغه و تولید دود شود. اتصالات تیغه باید بررسی گردد.
  • چنانچه سرعت تیغه خیلی زیاد باشد، تیغه گرم شده و در نهایت دود ایجاد می شود. باید سرعت مناسبی را تنظیم نمایید.
  • در صورتی که تیغه به درستی روغن کاری نشود، می تواند باعث اصطکاک و تولید گرما و دود شود. مطمئن شوید که تیغه به درستی با روان کننده مخصوص، روغن کاری شده است.
  • اگر موتور بیش از حد گرم شود، می تواند دود تولید کند. این مسئله می تواند ناشی از عوامل مختلفی نظیر گرفتگی موتور یا تهویه نامناسب دستگاه باشد. اگر موتور بیش از حد گرم می شود، باید توسط یک تکنسین ماهر بررسی و تعمیر شود.

برای رفع هرگونه مشکل در دستگاه خود می توانید از خدمات تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیر اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد بهره مند شوید.

نحوه سرویس اره عمود بر رونیکس

سرویس اره عمود بر رونیکس بسته به مدل خاص و نوع نگهداری مورد نیاز می تواند شامل چندین مرحله باشد. با این حال، برخی از مراحل کلی برای سرویس اره عمود بر عبارتند از:

  • قبل از سرویس اره عمود بر رونیکس، مطمئن شوید که آن را خاموش و از منبع برق جدا کرده اید.
  • تیغه را از نظر هرگونه نشانه ای از سایش یا آسیب دیدگی بررسی کنید. اگر تیغه آسیب دیده است، آن را با یک تیغه جدید تعویض کنید.
  • تیغه را با یک برس نرم تمیز کنید تا هرگونه زباله یا خاک اره ای که ممکن است انباشته شده باشد را پاک کنید. همچنین می‌توانید از پاک‌کننده تیغه‌ها برای از بین بردن رسوب‌های سطحی استفاده کنید.
  • اره را طبق توصیه های سازنده روغن کاری کنید. این کار می تواند به کاهش اصطکاک و سایش و همچنین افزایش عمر اره کمک کند.
  • تسمه ها را از نظر سایش یا آسیب دیدگی بررسی کنید. اگر تسمه ها آسیب دیده یا فرسوده شده اند، آنها را با تسمه های جدید تعویض کنید.
  • موتور را از هر گونه علائم سایش یا آسیب دیدگی بررسی کنید. اگر موتور آسیب دیده یا فرسوده شده باشد، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض توسط تکنسین ماهر داشته باشد.
  • پس از اتمام مراحل تعمیر و نگهداری، اره را تست کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند.

هزینه تعمیرات اره عمود بر رونیکس

هزینه تعمیر اره عمود بر رونیکس به موارد مختلفی بستگی دارد از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی تعیین قیمت تعمیر اره عمود بر رونیکس میتوان به موارد زیر شاره کرد:

  • مدل دستگاه
  • هزینه تعویض قطعات
  • نوع و شدت خرابی ایجاد شده در دستگاه
  • قرار داشتن دستگاه در گارانتی آی پی امداد

تعیین دقیق هزینه تعمیر اره عمود بر رونیکس تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تکنسین امکان پذیر است. به دلیل تطابق هزینه های آی پی امداد با نرخ مصوب اتحادیه و نظارت اتحادیه به مبالغ اعلام شده با دریافت خدمات از آی پی امداد در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد

در ادامه به بررسی مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اره عمود بر رونیکس در آی پی امداد می پردازیم:

  • کمتر از یک ساعت پس از ارسال درخواست، تعمیرکار کاملا مجهز در محل شما حاضر می شود.
  • همچنین این شخص پس از تعمیر اره عمود بر رونیکس فاکتور خدمات را به شما ارائه می دهد.
  • کلیه قطعاتی که در حین تعمیرات اره عمود بر رونیکس شما تعویض می شوند دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشند.
  • با توجه به اینکه هزینه این مرکز بر اساس نرخ پذیرش اتحادیه ها می باشد، شما تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد