تعمیر اجاق گاز گرنیه

تعمیر اجاق گاز گرنیه صفحه ای، رومیزی و مبله با قطعات فابریک، گارانتی 90 تا 365 روز و هزینه مناسب در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط متخصص ترین تکنسین های آی پی امداد در محل صورت می گیرد.

بازه هزینه تعمیرات اجاق گاز گرنیه: 120,000 تا 950,000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر اجاق گاز گرنیه

اجاق گاز گرنیه Gorenje به عنوان یکی از برندهای معتبر و محبوب در بازار شناخته شده و با ارائه اجاق گازهای مبله، توکار، رومیزی و صفحه ای با کیفیت و کارآمد، به انتخابی مطمئن برای آشپزی تبدیل شده است. این وسیله ضروری در هر آشپزخانه ای، نقش مهمی در پخت و پز و تهیه غذا ایفا می کند. اگر اجاق گاز گرنیه شما با مشکلی مانند روشن نشدن، جرقه نزدن، خاموش شدن ناگهانی شعله ها، نشت گاز، کار نکردن تایمر، ایجاد بوی دود یا سوختگی و یا سایر مشکلات مواجه شده است، نیاز به تعمیر دارد و نباید آن را نادیده بگیرید. بهترین راه حل برای تعمیر اجاق گاز گرنیه شما، مراجعه به نمایندگی مجاز و معتبر آی پی امداد است. در این مجموعه، تیمی از متخصصان مجرب و ماهر با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بروزترین دانش تخصصی، عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز گرنیه شما را در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام خواهند داد. برای استفاده از خدمات سرویس و تعمیر اجاق گاز گرنیه می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر اجاق گاز گرنیه در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس با شماره نمایندگی اجاق گاز گرنیه در تهران و ثبت درخواست

برای اینکه بتوانید درخواست تعمیر اجاق گاز گرنیه خود در مجموعه آی پی امداد را ثبت کنید، می توانید به روش های زیر عمل کنید:

  • برای تعمیر دستگاه خود می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس حاصل فرمایید.
  • همچنین می توانید درخواست تعمیرات اجاق گاز گرنیه خود را به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد ثبت کنید.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات اجاق گاز رومیزی و صفحه ای گرنیه در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود و شما می توانید نام تعمیرکار یا تعمیرگاه، زمان حضور تعمیرکار در محل، مدت گارانتی، فاکتور و … را در پنل کاربری خود مشاهده کنند.
  2. همچنین می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان واحد پیگیری و شکایت در ارتباط باشید.
  3. تعمیرکار مربوطه در کمتر از یک ساعت یا طبق توافق با شما در محل حاضر می شود و خدمات تعمیر اجاق گاز گرنیه را ارائه می دهد.
  4. پس از انجام تعمیرات دستگاه، فاکتور رسمی و گارانتی معتبر به شما عزیزان ارائه می گردد.
  5. در نهایت رضایت شما از عملکرد تکنسین مربوطه توسط کارشناسان واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد بررسی خواهد شد.
  6. همچنین می توانید برای امتیاز دهی به تعمیرکار مربوطه به پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد مراجعه کنید.
  7. یک کارشناس از ابتدای درخواست سرویس تا پایان دوره گارانتی به صورت آنلاین در پنل کاربری شما را راهنمایی می کند.
  8. کلیه خدمات ارائه شده برای تعمیر اجاق گاز گرنیه در آی پی امداد دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

با استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز گرنیه در آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر اجاق گاز گرنیه در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر اجاق گاز گرنیه

اگر نگران هزینه تعمیر اجاق گاز گرنیه خود هستید، بهتر است بدانید که تمامی هزینه ها در آی پی امداد مطابق با نهادهای نظارتی مربوطه تعیین می شود. به طور کلی هزینه تعمیرات اجاق گاز گرنیه با توجه به مدل دستگاه شما (رومیزی، صفحه ای، مبله) و نوع خرابی آن متفاوت خواهد بود. کاربران گرامی توجه داشته باشید که فقط هزینه تعمیر اجاق گاز گرنیه شما نباید مهم باشد، بلکه موارد دیگری از جمله استفاده از قطعات فابریک برای عیب یابی، دانش و تخصص تعمیرکار، اعتبار گارانتی و … مهمتر از همه عیب یابی صحیح اهمیت بیشتری دارند. در ادامه به بررسی جدول هزینه های تعمیرات اجاق گاز گرنیه پرداخته ایم.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات اجاق گازهزینه تعمیرات اجاق گاز
ترانس160/000 الی 390/000 تومان
بوبین140/000 الی 290/000 تومان
ترموکوپل95/000 الی 280/000 تومان
سرشعله290/000 الی 580/000 تومان
ولوم95/000 الی 220/000 تومان
فنجونی90/000 الی 238/000 تومان
چینی فندک90/000 الی 140/000 تومان
کلید فندک60/000 الی 95/000 تومان
برد380/000 الی 530/000 تومان
تایمرقیمت روز
ترموستات295/000 الی 440/000 تومان
شیشهقیمت روز
چدن130/000 الی 225/000 تومان
لعاب750/000 الی 1/000/000 تومان
نصب250/000 الی 410/000 تومان
تنظیم هوا110/000 الی 195/000 تومان
صفحه، دستگیره و لوازم بدنهقیمت روز
نمایش بیشتر

کدام مدل ها و مشکلات اجاق گاز رومیزی و مبله گرنیه در آی پی امداد تعمیر می شود؟

مجموعه آی پی امداد با ارائه خدمات تخصصی تعمیر اجاق گاز گرنیه، هرگونه خرابی در مدل‌ های مختلف این برند معتبر را رفع می کند. در این مرکز، تعمیرکاران مجرب و متخصص با استفاده از دانش و تجربه خود و بکارگیری تجهیزات پیشرفته، به عیب یابی و تعمیر انواع اجاق گاز گرنیه می‌ پردازند.

  • اجاق گازهای توکار و مبله گرنیه سری GW، GT، IQ و …
  • اجاق گازهای رومیزی و صفحه ای گرنیه سری GHS، G، IT و …
  • انواع مدل های فر توکار گازی و برقی گرنیه

ممکن است به دلایل مختلفی شاهد بروز مشکلاتی در عملکرد اجاق گاز گرنیه خود باشید که اگر سریعا عیب یابی و رفع نشوند، می تواند منجر به بروز خرابی های بیشتر در سایر قطعات و از کار افتادگی دستگاه گردد. از این رو اگر به هنگام کار با اجاق گاز گرنیه خود با ایراداتی مواجه شده اید، می توانید از تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد برای تشخیص دقیق مشکل و تعمیر آن کمک بگیرید. از جمله مشکلاتی که برای اجاق گاز گرنیه رخ می دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن اجاق گاز
  • کار نکردن فندک
  • خاموش شدن ناگهانی شعله‌ها
  • نشت گاز
  • گرم نشدن فر
  • کار نکردن تایمر
  • ایجاد بوی دود یا سوختگی
  • و …

خدمات تعمیرکار اجاق گاز گرنیه در آی پی امداد

در این بخش قصد داریم به بررسی کاربردی ترین خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر اجاق گاز گرنیه که توسط تکنسین های متخصص و باتجربه آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود، بپردازیم.

تعمیر ترموکوپل اجاق گاز گرنیه

ترموکوپل یکی از انواع قطعات ایمنی در اجاق گاز گرنیه است که وظیفه جلوگیری از نشتی گاز را بر عهده دارد. با وجود این قطعه دیگر لازم نیست نگران نشتی جریان گاز و بروز خسارات مالی یا جانی شوید. ترموکوپل به‌واسطه فناوری پیشرفته خود می‌تواند ایمنی را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان بیاورد.

تعمیر ترموکوپل اجاق گاز گرنیه

گاهی اوقات ترموکوپل مانند همیشه کارایی ندارد یا عملکرد آن به‌طور کامل مختل می‌شود که در این زمان باید برای تعمیر آن چاره‌ای بیندیشید. اگر نشانه‌هایی مثل دود کردن شعله اجاق، فشار کم شعله، دیر روشن‌ شدن شعله یا وجود الکتریسیته ساکن در مشعل شدید، یعنی زمان تعویض یا تعمیر این قطعه سر رسیده است. ترموکوپل به دلایل مختلفی آسیب می‌بیند که از جمله آنها می‌توان به استفاده بیش‌ از اندازه، نصب اشتباه، ایجاد حرارت ناکافی یا کم‌ بودن فشار گاز اشاره کرد.

برای اینکه مطمئن شوید که آیا ترموکوپل آسیب دیده است یا خیر، 2 سر آن را به یک بلندگو متصل کرده و 2 سر دیگر را گرم کنید. اگر از بلندگو صدای تق شنیدید، یعنی ترموکوپل مثل همیشه به کارایی خود ادامه می‌دهد. اما اگر به هر دلیلی این صدا به گوش نرسید، یعنی این قطعه آسیب دیده و مشکلات آن باید رفع شوند. شما می‌توانید برای رفع مشکلات ترموکوپل یا تعویض آن به‌ سراغ مجموعه آی پی امداد بروید.

تعمیر بوبین اجاق گاز گرنیه

ترموکوپل به تنهایی جلوی نشتی گاز را نمی‌گیرد، بلکه این کار را به‌واسطه بوبین انجام می‌دهد. بوبین‌ها قطعه‌ای متصل به ترموکوپل هستند که در کنار شیر اجاق گاز قرار گرفته‌اند. این قطعات سیگنال‌های حرارتی را از ترموکوپل می‌گیرند و با استفاده از آنها فرمان قطع یا وصل جریان گاز را می‌دهند. اگر به بوبین ضربه‌ای وارد شود یا از مایع کف روغنی کپسول‌های استفاده‌ شده غیرشهری استفاده کنید، احتمال اینکه این قطعه آسیب ببیند، بسیار است. بعد از آسیب‌دیدگی بوبین با نشانه‌های مختلفی می‌توان متوجه بروز آسیب در این قطعه شد که از جمله آنها می‌توان به سوختن ترموکوپل، از بین‌رفتن حالت فنری، داغ‌ شدن شدید، خاموش‌ شدن ناگهانی شعله و … اشاره کرد.

تعمیر بوبین اجاق گاز گرنیه

نحوه تست عملکرد بوبین گاز گرنیه به این صورت است که ابتدا باید آن را به باتری 1.5 ولتی یا ترموکوپل متصل کنید. حالا هسته آن را به داخل فشار دهید. چنانچه هسته کاملاً فرو رفت و تغییر حالت نداد، یعنی بوبین سالم بوده و در غیر این صورت باید برای تعمیر یا تعویض از کارشناس‌های تعمیر اجاق گاز کمک بگیرید. مجموعه آی پی امداد به‌صورت حرفه‌ای در زمینه تعمیر اجاق گاز در خدمت مشتریان است. اگر به هر دلیلی فکر می‌کنید که بوبین گاز شما به مشکل خورده، هرچه سریعتر با کارشناس‌های آی پی امداد تماس بگیرید تا مشکل را برایتان در سریعترین زمان رفع کنند.

تعویض شیشه اجاق گاز گرنیه

برند گرنیه از انواع شیشه‌های سرامیکی و سکوریت در ساخت گاز‌های خود استفاده می‌کند. این شیشه‌ها مقاومت بالایی دارند و در برابر حرارت، ضربه، فشار و … استحکام خود را حفظ می‌کنند. هر چند مقاومت شیشه‌های اجاق گاز گرنیه بالاست، اما در صورت ضربه‌ها یا فشار شدید دچار آسیب می‌شوند و در هم می‌شکنند. در این شرایط راهی جز تعویض آنها ندارید، چون شیشه قابل تعمیر نیست و ترک‌خوردگی‌های آن رفع نمی‌شوند. با مشاهده ترک‌ها یا تغییر فرم شیشه اجاق گاز گرنیه به راحتی متوجه آسیب‌دیدگی این قطعه می‌شوید. شما می‌توانید برای رفع مشکل شیشه گاز خود با آی پی امداد تماس بگیرید. شیشه‌های مخصوص گاز‌های گرنیه در این مرکز عرضه می‌شوند. بنابراین کارشناسان بدون هیچ مشکلی این قطعه را برایتان تعویض می‌کنند تا دوباره مثل گذشته امکان استفاده از گاز را داشته باشید.

تعویض صفحه اجاق گاز گرنیه

اجاق گاز‌های صفحه‌ای گرنیه محصولات جدیدی هستند که توانسته‌اند در بازار فروش خوبی به دست آورند. بزرگترین دلیل محبوبیت این محصولات ابعاد کوچکتر نسبت به گاز‌های مبلی است. صفحه بکار رفته در اجاق گاز‌های گرنیه در بالاترین سطح از دستگاه قرار گرفته‌اند و سایر متعلقات گاز را روی آن نصب کرده‌اند. این صفحه‌ها مقاومت بالایی دارند، اما شاید در برابر عوامل آسیب‌زایی مثل فشار یا ضربه آسیب ببینند. در صورت آسیب‌دیدگی صفحه، امکان استفاده از آن وجود ندارد. شما می‌توانید صفحه جدیدی گرفته و مشعل‌ها را باز کنید، صفحه جدید را با صفحه قبلی جایگزین کرده و سپس مشعل‌ها را ببندید. اگر امکان انجام این کار را ندارید، با آی پی امداد تماس بگیرید تا به‌صورت کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

تعمیر جرقه زن اجاق گاز گرنیه

سیستم جرقه زن اجاق گاز گرنیه وظیفه روشن‌کردن شعله‌های گاز را بر عهده دارد. اگر این قطعه آسیبی ببیند، باید از وسایل اشتعال زای معمولی مثل کبریت یا فندک معمولی برای روشن‌کردن گاز استفاده کنید. اگر جرقه‌های این سیستم نارنجی یا زرد رنگ بودند، یعنی آسیب دیده و باید تعمیر شود. اما اگر جرقه آبی رنگ بود، یعنی سالم است و نیازی به تعمیر ندارد. سیستم جرقه زن بنا به‌دلایل مختلفی آسیب می‌بیند که از جمله آنها می‌توان به آسیب‌دیدگی فندک، خرابی چینی فندک و پوسیدگی سیم فندک اشاره کرد. این سیستم در بخش داخلی گاز اجرا‌ شده و باید توسط تکنسین حرفه‌ای تعمیر شود. شما می‌توانید خدمات تعمیر سیستم جرقه زن گاز گرنیه را بر عهده متخصصان آی پی امداد بگذارید تا به‌صورت حرفه‌ای آن را برایتان تعمیر کنند.

تعمیر جرقه زن اجاق گاز گرنیه

تعمیر فندک اجاق گاز گرنیه

فندک اجاق گاز گرنیه وظیفه اشتعال‌زایی برای گاز را بر عهده دارد تا دیگر نیازی به کبریت نداشته باشید. این قطعه به‌صورت اتوماتیک و غیراتوماتیک در گاز‌های گرنیه نصب می‌شود. مهمترین نشانه خرابی فندک نیز از رنگ جرقه‌های آن مشخص می‌شود. چنانچه جرقه‌ها آبی‌رنگ بودند، یعنی فندک سالم و در غیر این صورت یعنی آسیب دیده است. نوسان‌های برق، آسیب‌دیدگی، مشکلاتی در ترموکوپل، فعال‌بودن قفل کودک و … همه باعث از کار افتادن فندک اجاق گاز گرنیه می‌شوند. شما می‌توانید خدمات تعمیر فندک این اجاق را بر عهده تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بگذارید تا به‌صورت حرفه‌ای آن را برایتان تعمیر کنند.

تعمیر ترانس اجاق گاز گرنیه

ترانس نیز مانند فندک و جرقه زن یکی از قطعات مهم برای ایجاد جرقه و اشتعال زایی در اجاق گاز گرنیه است که در صورت عدم کارکرد گاز نیز روشن نمی‌شود. از علائم خرابی ترانس می‌توان به رنگ جرقه اشاره کرد که به‌صورت زرد یا نارنجی رنگ در می‌آید. افزایش ولتاز مهمترین عامل آسیب‌دیدگی ترانس است، اما عواملی مثل کثیفی یا رطوبت درپوش نیز باعث از کارافتادگی آن می‌شوند. ترانس در بخش داخلی اجاق گاز نصب‌ شده و تعمیرکار برای تعمیر ابتدا باید به قطعات داخلی دسترسی پیدا کند. تعمیر یا تعویض ترانس کاری حرفه‌ای است؛ بنابراین خود آن را انجام ندهید و این کار را بر عهده تکنسین های آی پی امداد بگذارید.

تعمیر ترانس اجاق گاز گرنیه

سرویس اجاق گاز گرنیه

سرویس اجاق گاز گرنیه مجموعه ای از اقدامات پیشگیرانه و تعمیراتی است که برای حفظ عملکرد صحیح و ایمن اجاق گاز شما انجام می شود. با سرویس منظم اجاق گاز، می توانید از استهلاک قطعات آن جلوگیری کنید و طول عمر دستگاه را افزایش دهید. این خدمات توسط تکنسین های مجرب و آموزش دیده آی پی امداد ارائه می شود و می تواند شامل موارد زیر باشد:

1. بررسی کلی اجاق گاز

  • مشاهده وضعیت ظاهری اجاق گاز برای اطمینان از عدم وجود هرگونه آسیب دیدگی
  • چک کردن اتصالات گاز و برق برای اطمینان از عدم نشتی گاز یا شل بودن اتصالات
  • بررسی شعله ها برای اطمینان از احتراق کامل و یکنواخت
  • بررسی فر (در صورت وجود) برای اطمینان از گرم شدن صحیح و عملکرد درست ترموستات

2. نظافت اجاق گاز

  • تمیز کردن صفحه اجاق گاز و شعله ها از چربی، غذا و سایر آلودگی ها
  • پاک کردن فیلترها و دریچه های هوا
  • بررسی و در صورت نیاز تعویض واشرها و درزگیرها

3. تنظیمات اجاق گاز

  • تنظیم سطح شعله ها
  • تنظیم ترموستات فر
  • تنظیم زمان سنج یا تایمر

4. عیب یابی و تعمیرات

  • شناسایی و رفع مشکلات جزئی اجاق گاز
  • تعویض قطعات فرسوده یا آسیب دیده (مانند شمع ها، رله ها، ترموکوپل‌ ها و …)

نصب و راه اندازی اجاق گاز گرنیه

نصب و راه اندازی اصولی اجاق گاز گرنیه، علاوه بر اطمینان از عملکرد صحیح و ایمن دستگاه، نقش مهمی در افزایش طول عمر و بهبود راندمان آن نیز دارد. به همین دلیل، بسیار مهم است که این فرآیند توسط یک تکسنین متخصص و باتجربه انجام شود. خدمات نصب و راه اندازی اجاق گاز گرنیه توسط متخصصان مجموعه آی پی امداد به طور کلی شامل موارد زیر می باشد:

  • تکنسین نصب کننده با دقت و احتیاط کامل، اجاق گاز را جابجا کرده و آن را در محل مناسب قرار می دهد.
  • اتصال اجاق گاز به لوله گاز باید با نهایت دقت و ظرافت انجام شود تا از هرگونه نشتی گاز جلوگیری گردد.
  • تعمیرکار شعله ها را به گونه ای تنظیم می کند که به طور یکنواخت گرما تولید کنند و مصرف گاز نیز بهینه باشد.
  • پس از نصب، تکنسین عملکرد تمام بخش های اجاق گاز، از جمله فر، گریل، و تایمر را به طور کامل بررسی می کند تا از کارکرد صحیح آنها اطمینان حاصل کند.
  • همچنین در نهایت اطلاعات لازم در مورد نحوه استفاده و نگهداری از اجاق گاز را به شما ارائه می دهد تا بتوانید به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

نصب و راه اندازی اجاق گاز گرنیه

نمایندگی اجاق گاز گرنیه در تهران

آی پی امداد نمایندگی تعمیر اجاق گاز گرنیه در تهران است. این مرکز مفتخر است تا خدمات تعمیر اجاق گاز گرنیه در تهران را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. مصرف کنندگانی که در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران ساکن هستند، می توانند در صورت مواجهه با هرگونه خرابی در اجاق گاز خود، با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس گرفته و درخواست خود را مبنی بر تعمیر اجاق گاز گرنیه در مجموعه آی پی امداد ثبت نمایند. این مرکز در سریع ترین زمان تکنسین های متخصص و مجرب خود را به محل مشتریان اعزام خواهد کرد.

تعمیر اجاق گاز رومیزی، صفحه ای و فردار گرنیه در محل

با استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز گرنیه در محل خود، علاوه بر صرفه جویی در هزینه، در زمان نیز صرفه جویی خواهید کرد. اگر اجاق گاز گرنیه شما در منزل یا هر جای دیگری باشد، تعمیرکار به محل شما آمده و آن را تعمیر می کند. تعمیرکار آی پی امداد دستگاه را به هیچ عنوان از منزل یا محل کار شما خارج نمی کند. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز گرنیه در محل اشاره کرده ایم.

  • به دلیل اینکه نیازی به بردن دستگاه به تعمیرگاه نیست، در هزینه و زمان صرفه جویی خواهید کرد.
  • با توجه به اینکه اجاق گاز به محل دیگری منتقل نمیشود، هیچ خطری برای دستگاه شما وجود ندارد.
  • با حضور تعمیرکار در محل می توانید شاهد تعمیرات دستگاه و خدمات ارائه شده باشید.
  • اگر در مورد استفاده از اجاق گاز گرنیه سوالی دارید، می توانید از تعمیرکار بپرسید.

تعمیر اجاق گاز رومیزی، صفحه ای و فردار گرنیه در محل

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات اجاق گاز گرنیه در آی پی امداد

آی پی امداد یکی از مراکزی است که دارای 30 سال سابقه درخشان در عرضه تعمیرات لوازم خانگی نظیر اجاق گاز گرنیه با بهترین کیفیت می باشد. کاربران گرامی با استفاده از خدمات تعمیرات اجاق گاز گرنیه در مجموعه آی پی امداد می توانند از مزایای زیر بهره مند شوند:

  • کلیه خدمات در آی پی امداد شامل 365 روز گارانتی بی قید و شرط می باشد.
  • پس از ارائه خدمات، فاکتور رسمی هزینه ها به شما ارائه می شود.
  • تمامی تعمیرکاران این مرکز در تمامی مدل های اجاق گاز گرنیه آموزش دیده اند و فرقی نمی کند اجاق گاز شما چه مدلی باشد.
  • در سریع ترین زمان، نزدیکترین تکنسین به محل شما اعزام می شود و در همان روز مشکل اجاق گاز گرنیه شما برطرف خواهد شد.
  • با استفاده از خدمات نمایندگی اجاق گاز گرنیه می توانید از قطعات فابریک و اورجینال بهره مند شوید.
  • هزینه تعمیر اجاق گاز در آی پی امداد 75 درصد کمتر از سایر مراکز است.
  • از واحد پشتیبانی خدمات، واحد کنترل کیفیت تعمیرات و واحد پیگیری و شکایت بهره مند شده و تا پایان روز گارانتی از شما پشتیبانی خواهند کرد.

عیب یابی مشکلات اجاق گاز گرنیه

آی پی امداد برای رضایت شما مشتریان راهنمای جامع تعمیر این محصول را ارائه کرده است تا بتوانید قبل از حضور تعمیرکار در محل ایراد را عیب یابی کنید و در صورت فنی بودن بتوانید اجاق گاز گرنیه را خودتان تعمیر کنید. در ادامه این بخش به راهنمای عیب یابی مشکلات این دستگاه پرداخته ایم.

روشن نشدن شعله اجاق گاز گرنیه

  • ممکن است شیر گاز به دلیل رسوب یا جرم مسدود شده باشد. برای رفع این مشکل باید شیر گاز را تمیز کنید.
  • اگر رگولاتور خراب باشد، ممکن است اجاق گاز روشن نشود.
  • ممکن است در سیم کشی اجاق گاز مشکلی وجود داشته باشد.
  • ممکن است فندک اجاق گاز خراب شده باشد و جرقه ایجاد نکند.
  • ممکن است شیرها یا ولوم های اجاق گاز خراب شده باشند و جریان گاز را به درستی کنترل نکنند.

روشن نشدن شعله اجاق گاز گرنیه

بکدست نبودن شعله اجاق گاز گرنیه

  • نازل‌ها می‌توانند با گذشت زمان به دلیل تجمع چربی، غذا و سایر ذرات مسدود شوند.
  • اگر نازل‌ها به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند، ممکن است شعله ناهموار شود.
  • در صورتی که فشار گاز ورودی به اجاق گاز کم باشد، می‌تواند باعث ناهموار شدن شعله شود.
  • رگولاتور جریان گاز را به اجاق گاز کنترل می‌کند و در صورت خرابی آن این مشکل رخ می دهد.

پخش بوی گاز در اطراف اجاق گاز گرنیه

  • نشتی گاز شایع‌ ترین علت بوی گاز در اطراف اجاق گاز است.
  • نشتی می‌تواند از شلنگ گاز، اتصالات، شیرها یا رگولاتور باشد.
  • برای بررسی نشتی، ابتدا شیر اصلی گاز را خاموش کنید.
  • سپس، محلول آب و صابون را روی اتصالات، شلنگ و رگولاتور اسپری کنید. اگر حباب‌هایی را مشاهده کردید، نشتی وجود دارد.
  • اجاق گازهای گرنیه دارای قطعات مختلفی هستند که می‌توانند با گذشت زمان فرسوده یا خراب شوند.
  • این قطعات می‌توانند شامل شیرهای گاز، رگولاتور، ترموکوپل و مشعل‌ها باشند.

سر و صدای شعله اجاق گاز گرنیه

  • صدای سوت یا جیغ معمولا به دلیل مخلوط شدن ناقص هوا و گاز ایجاد می‌شود.
  • مشعل را با برس یا مسواک تمیز کنید تا هرگونه انسداد یا رسوب از بین برود.
  • مطمئن شوید که فشار گاز ورودی به اجاق گاز کافی است.
  • شعله را به گونه‌ای تنظیم کنید که شعله آبی و پایدار باشد.
  • صدای تق تق یا پاپ نیز به دلیل نشت ناگهانی گاز ایجاد می‌شود.
  • اتصالات را برای نشتی بررسی کنید، به خصوص در محل اتصال شلنگ گاز به اجاق گاز و در محل اتصال مشعل‌ها به رگولاتور.

خاموش شدن شعله اجاق گاز گرنیه

  • مشعل‌ها می‌توانند با گذشت زمان به دلیل تجمع چربی، غذا یا سایر مواد مسدود شوند.
  • این گرفتگی می‌تواند جریان گاز را مختل کرده و باعث خاموش شدن شعله شود.
  • اگر فشار گاز ورودی به اجاق گاز کم باشد، ممکن است شعله‌ها به طور ضعیف بسوزند یا خاموش شوند.
  • اگر رگولاتور خراب باشد، ممکن است باعث نوسانات فشار گاز و خاموش شدن شعله شود.
  • در صورتی که جرقه زن خراب باشد، ممکن است شعله روشن نشود یا به طور مداوم خاموش شود.

خاموش شدن شعله اجاق گاز گرنیه

داغ بودن ولوم اجاق گاز گرنیه

  • اگر ولوم‌ها به مشعل‌ها خیلی نزدیک باشند، ممکن است در حین روشن بودن شعله‌ها داغ شوند.
  • در صورتی که عایق بندی اجاق گاز ضعیف باشد، ولوم‌ها ممکن است داغ شوند.
  • اگر ولوم‌ها از جنس نامرغوب یا با کیفیت پایین ساخته شده باشند، ممکن است به راحتی گرما را از مشعل‌ها جذب کنند و داغ شوند.
  • اگر شعله‌ها برای مدت طولانی روشن باشند، ممکن است ولوم‌ها به مرور زمان داغ شوند.

یکسره جرقه زدن اجاق گاز گرنیه

  • اگر جرقه زن خراب باشد، اجاق گاز به طور مداوم جرقه می‌زند و روشن نمی‌شود.
  • اگر رله خراب باشد، ممکن است جرقه زن به طور مداوم روشن بماند.
  • اتصالات و سیم‌های مربوط به سیستم جرقه زن ممکن است با گذشت زمان فرسوده یا شل شده باشند و باعث ایجاد مشکل در عملکرد جرقه زن شوند.
  • ممکن است الکترود جرقه زن می‌تواند به دلیل تجمع چربی، غذا یا سایر مواد کثیف شده و باعث بروز این مشکل شود.

کار نکردن فندک اجاق گاز گرنیه

  • مطمئن شوید که اجاق گاز به پریز برق وصل است و برق به طور صحیح به آن می‌رسد.
  • ممکن است ایرادی در سیم کشی داخلی اجاق گاز وجود داشته باشد.
  • اگر جرقه زن خراب باشد، فندک کار نمی‌کند.
  • چنانچه فاصله خیلی کم یا زیاد باشد، ممکن است جرقه به درستی ایجاد نشود و فندک کار نکند.
  • با گذشت زمان، الکترود جرقه زن می‌تواند کثیف شود و از کار بیفتد.

نارنجی سوختن شعله اجاق گاز گرنیه

  • احتراق کامل گاز به مخلوط مناسبی از هوا و گاز نیاز دارد. اگر اکسیژن کافی به مشعل نرسد، شعله به رنگ نارنجی می‌سوزد.
  • اگر مشکل با تمیز کردن مشعل‌ها حل نشد، ممکن است رگولاتور نیاز به تعویض داشته باشد.
  • چنانچه گاز حاوی ناخالصی باشد، می‌تواند باعث شود که شعله به رنگ نارنجی بسوزد.
  • همچنین شعله‌ها باید به درستی تنظیم شوند تا مخلوط مناسبی از هوا و گاز را دریافت کنند.

سوالات متداول تعمیرات اجاق گاز گرنیه

در این بخش به بررسی پرتکرارترین پرسش هایی هستیم که کاربران در زمان استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز گرنیه در آی پی امداد مطرح می کنند:

در مجموعه آی پی امداد تعمیرات اجاق گاز گرنیه شما تنها با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود.

برای تمامی خدمات تعمیرات اجاق گاز گرنیه به مشتریان گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه ارائه می گردد.

هزینه های مربوط به تعمیر اجاق گاز گرنیه شما پس از عیب یابی دقیق دستگاه و با توجه به نوع خرابی آن مشخص می گردد.

شما می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 با کارشناسان مجموعه آی پی امداد تماس بگیرید و درخواست تعمیر اجاق گاز گرنیه خود را ثبت کنید.

دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست