logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اجاق گاز هیمالیا

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اجاق گاز هیمالیا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

امروزه انواع مختلفی از اجاق گاز در اندازه ها و کارکردهای مختلف وجود دارد. اجاق گاز در سایزهای کوچک و بزرگ بسیار ساده یا با امکانات پیشرفته که علاوه بر گاز دارای پریز برق جهت تنظیم تایمر خاموشی اجاق گاز و فر می باشد. اما باید بدانیم که برای جلوگیری از خرابی های احتمالی اجاق گاز باید به صورت صحیح استفاده کنید و در فواصل زمانی مجاز اجاق گاز را سرویس کنید.

به منظور ارائه خدمات سرویس و تعمیر اجاق گاز هیمالیا، آی پی امداد شعبه های متعددی در سراسر تهران ایجاد کرده است و تعمیر اجاق گاز هیمالیا در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تیم متخصص در محل شما انجام می شود.

باید توجه داشته باشید که اجاق گازهای پیشرفته نیاز به تخصص برای انجام تعمیرات دارد و باید توسط تعمیرکاران حرفه ای، آموزش دیده و با تجربه انجام شود تا از آسیب بیشتر به اجاق گاز، اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود. یکی از مهمترین مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در آی پی امداد، پیگیری سریع درخواست ها، اعزام تکنسین اجاق گاز هیمالیا در کمتر از یک ساعت می باشد.

در صورت مشاهده هرگونه اختلال در کارکرد اجاق گاز می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

لازم به ذکر است با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز اجاق گاز هیمالیا در آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیرات اجاق گاز هیمالیا صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در تهران

به منظور راحتی شما همشهریان عزیز تعمیر اجاق گاز هیمالیا در تمامی مناطق تهران انجام می شود و شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی یا ثبت درخواست از طریق سایت با ما در ارتباط باشید. بهتر است بدانید آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیرات و نمایندگی مجاز لوازم خانگی می باشد و همچنین سابقه ای بالغ بر نیم قرن دارد.

برای تماس با آی پی امداد جهت تعمیر اجاق گاز هیمالیا می توانید:

  1. با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید.
  2. به سایت مجموعه آی پی امداد رفته و به صورت آنلاین در شرکت آی پی امداد ثبت کنید.

در صورتی که با پشتیبانی آی پی امداد تماس بگیرید و یا اطلاعات خود را در سایت درج کنید؛ زمان حضور تکنسین اجاق گاز هیمالیا را در پنل کاربری و یا پیامک دریافت خواهید کرد.

آی پی امداد در کمتر از یک ساعت پس از ثبت درخواست شما تکنسین مربوطه را به همراه ابزار و قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز هیمالیا شما در محل اعزام می کند. پس از تعمیر اجاق گاز هیمالیا توسط تکنسین، 3 الی 12 ماه گارانتی خدمات و قطعات برای شما صادر می شود.

به منظور خدمات رسانی بهتر پس از اتمام تعمیرات اجاق گاز از شما نظرسنجی تلفنی انجام می شود تا از میزان رضایت شما برای خدمت رسانی بهتر مطلع شویم.

تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

حمل اجاق گاز کار ساده ای نمی باشد. به همین منظور تفاوتی ندارد در کدام منطقه از شمال، جنوب، شرق، غرب و یا مرکز تهران باشید، تکنسین آی پی امداد پس از ثبت درخواست تعمیر اجاق گاز هیمالیا در کمتر از 1 ساعت به محل مورد نظر شما می رسد و در کوتاه ترین زمان ممکن به تشخیص و رفع مشکل اجاق گاز می پردازد.

 

تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در شمال تهران

تعمیر اجاق گاز هیمالیا در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، سعدآباد، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، شریعتی، دولت، ظفر، جردن، سعادت آباد و …

تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در غرب تهران

تعمیر اجاق گاز هیمالیا در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، سردار جنگل، خلیج فارس، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان و …

تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در مرکز تهران

تعمیر اجاق گاز هیمالیا در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا و …

تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در شرق تهران

تعمیر اجاق گاز هیمالیا در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در جنوب تهران

تعمیر اجاق گاز هیمالیا در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد و …

خدمات پس از فروش اجاق گاز هیمالیا

در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات اجاق گاز هیمالیا را گارانتی نکرده است و شماره نمایندگی رسمی تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در برگه گارانتی درج شده است. اگر مشکلی برای اجاق گاز شما پیش آمده به شما پیشنهاد می کنیم تا با نمایندگی تماس بگیرید و از خدمات رایگام نمایندگی استفاده نمایید.

البته می توانید از خدمات تعمیر اجاق گاز هیمالیا توسط آی پی امداد نیز بهره مند شوید ولی باید توجه داشته باشید که:

  1. پس از اتمام گارانتی و یا گم کردن برگه گارانتی می توانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.
  2. در صورتی که از خدمات گارانتی استفاده کرده اید ولی راضی نبوده اید نیز میتوانید از خدمای آی پی امداد برای تعمیر اجاق گاز هیمالیا استفاده کنید.

 

خدمات تعمیرات اجاق گاز هیمالیا توسط آی پی امداد

ای پی امداد نمایندگی مجاز خدمات و تعمیرات انواع لوازم خانگی که تعمیر اجاق گاز هیمالیا را نیز ارائه می دهد. به منظور خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان تمام خدمات و قطعاتی که توسط آی پی امداد ارائه می شود به طور کامل از 3 ماه تا 1 سال ضمانت می شود.

تمامی قطعات مصرفی برای تعمیر اجاق گاز هیمالیا فابریک و شرکتی می باشد.

برای راحتی شما خدمات تعمیر اجاق گاز هیمالیا به دو صورت ارائه می شود:

  1. تعمیر اجاق گاز هیمالیا در محل
  2. تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک، توسط مشتری)

توجه داشته باشید که خدمات تعمیر اجاق گاز هیمالیا در محل با تعمیر در کارگاه آی پی امداد تفاوتی نخواهد داشت و تنها در صورت نیاز به تعمیرات با ابزار تخصصی در کارگاه، اجاق گاز شما به کارگاه های مجهز آی پی امداد منتقل می شود.

 

تعمیر اجاق گاز هیمالیا در محل کار یا منزل

برای بهره مندی از خدمات تعمیر اجاق گاز هیمالیا در محل تکنسین آی پی امداد، کمتر از 1 ساعت به آدرس مورد نظر شما مراجعه کرده و پس از بررسی اجاق گاز و عیب یابی آن علت مشکل را به شما اطلاع می دهد و سپس اقدام به تعمیر می کند.

دلایل مختلفی برای تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در محل شما وجود دارد. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صرفه جویی در زمان و هزینه ها
  2. عدم نیاز به جابجایی و آسیب به اجاق گاز در حین جابجایی
  3. همچنین باید بدانید که تمامی مراحل تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در حضور خود شما انجام می شود.
  4. تعمیرات سریعتر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  5. نظارت بر فرآیند تعمیر اجاق گاز دارید.
  6. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیرات اجاق گاز هیمالیا دریافت می کنید.

توجه داشته باشید که هماهنگی های لازم پیش از حضور تکنسین در محل شما انجام و زمان حضور و مشخصات تکنسین اجاق گاز هیمالیا از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود.

 

تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در کارگاه آی پی امداد

هرچند تعمیر اجاق گاز هیمالیا را خارج از محل توصیه نمی کنیم ولی در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی و یا به درخواست خودتان می توانید اجاق گاز را جهت تعمیر به کارگاه های آی پی امداد منتقل کنید.

برای انجام تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در کارگاه های مجهز آی پی امداد می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

  1. تحویل به پیک آی پی امداد: پیک آی پی امداد برای دریافت اجاق گاز با هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه می کند و اجاق گاز را از شما تحویل میگیرد و پس از اتمام تعمیرات اجاق گازهیمالیا همراه با گارانتی و فاکتور هزینه توسط پیک برای شما ارسال می شود.
  2. تحویل به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان: با هماهنگی و دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، گاز را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات اجاق گاز هیمالیا، هماهنگی های لازم برای دریافت اجاق گاز با شما انجام خواهد شد.

برگه مشخصات محصول را تادریافت اجاق گاز نگه دارید و به پیک تحویل دهید.

توجه داشته باشید که مدت زمان جابجایی به مدت زمان تعمیر و هزینه پیک به هزینه تعمیر اجاق گاز هیمالیا اضافه می شود.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز هیمالیا در آی پی امداد

فاکتورهای مهمی مانند تخصص، تجربه، ضمانت خدمات تعمیر اجاق گاز هیمالیا، کمترین هزینه و رضایت مشتری از اولین اهداف آی پی امداد است. به همین منظور آی پی امداد به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل خدمات تعمیر اجاق گاز هیمالیا را ارائه می دهد و در کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین به محل شما اعزام می شود.

همچنین برای تعمیر اجاق گاز هیمالیا از قطعات فابریک و شرکتی استفاده می شود و تمام خدمات و قطعات شامل گارانتی 3 ماه تا 1 سال می باشد که در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در مدت زمان گارانتی هزینه ای بابت تعمیر گرفته نمی شود و یا بسیار کم خواهد بود.

تمامی خدمات عیب یابی و تعمیر اجاق گاز هیمالیا به طور کامل و جامع توسط تکنسین های آی پی امداد ارائه می شود و همچنین آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد

به دلیل عضویت آی پی امداد در اتحادیه لوازم خانگی، هزینه تعمیرات اجاق گاز هیمالیا مطابق با تعرفه های اتحادیه است.

ویژگی های مهم تعمیرکار اجاق گاز هیمالیا در آی پی امداد چیست؟

توجه داشته باشید که برای تعمیر اجاق گاز هیمالیا از تعمیرکاران حرفه ای و با سابقه کمک بگیرید در غیر این صورت نه تنها اجاق گاز هیمالیا تعمیر نمی شود، بلکه دچار مشکلات و خرابی های بیشتری نیز می شود.

در آی پی امداد به منظور افزایش سرعت عمل و مهارت تکنسین ها دوره های آموزشی جهت آموزش فناوری ها و مدل های به روز اجاق گاز برگزار می شود. از ویژگی های مهم تکنسین آی پی امداد برای تعمیر اجاق گاز هیمالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. آشنا به انواع مدل های اجاق گاز
  3. تعمیر اجاق گاز در کوتاه ترین زمان
  4. منظم، آراسته و رعایت موارد ایمنی
  5. حضور در محل، در ساعت مشخص شده
  6. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  7. اطلاع به شما درباره علت خرابی و ارائه دستورالعمل صحیح
  8. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت برای تعمیر
  9. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور پس از اتمام تعمیر اجاق گاز هیمالیا
  10. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

تعمیرکار اجاق گاز هیمالیا در این مجموعه موظف است تا پس از پایان انجام تعمیرات فاکتور، گارانتی قطعات و خدمات را به شما تحویل دهد.

چقدر زمان لازم است تا تعمیر اجاق گاز هیمالیا انجام شود؟

پیش از بررسی و عیب یابی اجاق گاز نمی توان مدت زمان تعمیر را به طور مشخص اطلاع داد. پس از بررسی اجاق گاز توسط تکنسین آی پی امداد مدت زمان تعمیر به همراه علت خرابی به شما اطلاع داده می شود.

مدت زمان تعمیر اجاق گاز هیمالیا به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • سطح مهارت تکنسین در تشخیص و عیب یابی
  • سرعت عمل تکنسین در تعمیر
  • در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد مدت زمان تعمیر افزایش پیدا می کند.

برای انتقال اجاق گاز باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات اجاق گاز هیمالیا اضافه کنید. کاربران گرامی آی پی امداد، میانگین مدت زمان تعمیرات اجاق گاز هیمالیا 72 ساعت کاری می باشد.

آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی اجاق گاز هیمالیا جلوگیری کرد؟

به طور معمول اجاق گازها کمتر از دیگر وسایل خانگی دچار مشکل می شوند و در صورت استفاده صحیح و رعایت برخی نکات در زمان استفاده اصلا نیازی به تعمیر نخواهند داشت همچنین می توانید با سرویس های دوره ای از به وجود آمدن مشکل برای اجاق گاز هیمالیا پیش گیری کنید.

یکی از خدمات مهم آی پی امداد، سرویس و عیب یابی اجاق گاز هیمالیا است.

برخی از مشکلاتی که برای اجاق گازها بدون در نظر گرفتن مدل و برندها پیش می آید شامل موارد زیر می شود:

  • جرقه نزدن فندک اجاق گاز
  • عدم عملکرد صحیح میکروسوییچ اجاق گاز
  • جرقه‌های ضعیف مشعل اجاق گاز
  • جرقه زدن یکسره فندک در اجاق گاز
  • زرد و نارنجی سوختن شعله‌ها در اجاق گاز
  • سر و صدای زیاد در شعله‌ها در اجاق گاز
  • خاموش شدن شعله گاز
  • کم شدن شعله اجاق گاز
  • سفت شدن شیر اجاق گاز
  • خاموش شدن شعله اجاق گاز بعد از رها کردن ولوم

 

با رعایت این نکات از خرابی اجاق گاز هیمالیا جلوگیری کنید

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای اجاق گاز هیمالیا پیش می آید، رایج هستند و با رعایت نکاتی می توانید از این مشکلات جلوگیری کنید. تمیز نگه داشتن اجاق گاز یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. در ادامه نحوه تمیز کردن اجاق گاز را به شما خواهیم گفت:

  • سینی زیر شعله های اجاق گاز را تمیز نگه دارید.
  • شعله ها را به صورت دوره ای تمیز کنید و تا خشک شدن کامل آنها صبر کنید.
  • از باز کردن در فر در زمان پخت خودداری کنید.
  • از قرار دادن ظروف و ابزارهای سنگین روی اجاق گاز در شرایط خاموش خودداری کنید.
  • در صورت گرفته شدن سوراخ‌های مشعل آنها را تمیز کرده و سپس از دستگاه استفاده کنید.
  • در صورت امکان محافظ برقی برای اجاق گاز قرار دهید تا در صورت قطع و وصل مجدد برق با مشکل مواجه نشود.
  • هنگام آشپزی دقت کنید تا مواد غذایی بر روی مشعل ریخته نشود.
  • شعله آبی ممتد نشان می دهد که اجاق به درستی کار می کند.
  • وقتی شعله اجاق گاز زرد یا نارنجی است یعنی شعله ها باید تمیز شوند.
  • در صورت عمل نکردن میکروسوییچ از سلامت میکروسوییچ و سیم ها مطمئن شوید.

برای عیب یابی و تعمیر اجاق گاز هیمالیا خود می توانید از متخصصان نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید.

راهنمای عیب یابی اجاق گاز هیمالیا توسط خودتان

اجاق گاز هیمالیا نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است خراب شود، ولی قابل تعمیر است. مثلا روشن نشدن شعله اجاق گاز، ایجاد دود، تنظیم نکردن تایمر، عمل نکردن میکروسوییچ و…

علت عدم عملکرد صحیح میکروسوییچ

  • ممکن است سیم‌ها قطع یا پاره شده باشند.
  • شکستگی خار دستگاه را نیز باید چک کنید.
  • ممکن است زبانه روی میکروسوئیچ گیر کرده باشد.
  • شکستگی میکروسوئیچ را نیز باید چک کنید.

علت کم شدن شعله اجاق گاز

  • خیس بودن شعله پخش کن دستگاه را کنترل کنید.
  • تکان خوردن سرپوش یا مشعل نیز می‌تواند عامل این ایراد باشد.
  • ایرادات مجرای گاز رسانی را به صورت دقیق بررسی کنید.

جرقه زدن مداوم فندک اجاق گاز

  1. نوسانات جریان برق
  2. سوختن فندک اجاق گاز
  3. وجود نم یا رطوبت در پیلوت یا فندک
  4. شستشوی اجاق گاز با آب زیاد

علت جرقه نزدن فندک اجاق گاز

  • قطع شدن مسیر برق رسانی به فندک
  • نیم سوز شدن فندک
  • گرفتگی سرشعله ها
  • خیس بودن سرشعله ها
  • نشتی گاز
  • خرابی فندک

علت خاموش شدن اجاق گاز هیمالیا

  • ممکن است روی شعله پخش کن کثیف شده باشد.
  • خرابی ترموکوپل را نیز باید چک کنید.
  • کار نکردن ولوم اجاق گاز هم دلیلی بر این ایراد است.

علت نشست گاز اجاق گاز هیمالیا

  • در صورتی که شیرهای کنترل هر مشعل خراب باشد.
  • یا اگر اتصالات شیرهای کنترل مشعل شل شده باشد، نشت گاز از اجاق گاز رخ می دهد.
  • برای اینکه بتوانید نشت گاز از اجاق گاز را پیدا کنید، باید به طور دقیق هر مشعل را مورد بررسی قرار دهید.

در صورتی که نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات اجاق گاز هیمالیا دارید، می‌توانید با نمایندگی آی پی امداد تماس بگیرید.

دلیل یکنواخت نبودن شعله اجاق گاز هیمالیا

  1. خرابی در مشعل ها
  2. تجمع چربی ها
  3. انسداد سوراخ های مشعل
  4. تجمع مواد شوینده
  5. نقص فنی در سر شعله ها

هزینه تعمیرات اجاق گاز هیمالیا چقدر است؟

از مهمترین سوالاتی که پس از مراجعه تکنسین به محل، برای تعمیر اجاق گاز هیمالیا پرسیده می شود؛ هزینه تعمیر آن است. با توجه به اینکه آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و کلیه هزینه های دریافتی از تعمیرات اجاق گاز هیمالیا مطابق تعرفه اتحادیه است مطمئن باشید که هزینه تعمیرات به نسبت دیگر نمایندگی ها بسیار پایین بوده و در صورت استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیر اجاق گاز هیمالیا تا 75 درصد در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

هزینه تعمیر اجاق گاز هیمالیا به عوامل مختلفی بستگی دارد. در صورتی که اجاق گاز نیاز به تعمیر داشته باشد هزینه آن زیاد نخواهد بود ولی استفاده از قطعات برای تعمیر هزینه ها را افزایش می دهد.

به همین منظور تکنسین آی پی امداد سعی در تعمیر قطعات معیوب خواهند داشت و درصورتی که قطعه قابل تعمیر نباشد پس از اطلاع به شما اقدام به تعویض قطعه می نمایند.

پس از اتمام تعمیرات دستگاه، تکنسین یک فاکتور دقیق برای شما صادر می کند. برای اطلاع از قیمت تعمیرات اجاق گاز هیمالیا می توانید به صفحه هزینه ها مراجعه کرده و یا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و از قیمت تعمیر گاز هیمالیا مطلع شوید.

 

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد