logo logo تعمیر اجاق گاز روتل با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اجاق گاز روتل

تعمیر اجاق گاز روتل
تعمیر اجاق گاز روتل
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اجاق گاز روتل به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیر اجاق گار روتل در آی پی امداد همواره با هدف ایجاد فضایی برای دسترسی آسان مشتریان به خدمات این مرکز بوده، از این رو اقدام به ایجاد شعب فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نموده است تا شما تنها با یک تلفن و در اسرع وقت بتوانید از خدمات تعمیر در محل اجاق گاز روتل بهره مند شوید، برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به معرفی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز روتل در آی پی امداد میپردازیم.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات تعمیرگاه مرکزی لوازم خانگی آی پی امداد برای تعمیرات اجاق گاز روتل تا 75% در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنید.

نمایندگی اصلی تعمیر اجاق گاز روتل

پس از گران شدن قیمت دلار و خروج نمایندگی های برندهای خارجی از کشور، ارائه خدمات برای برندهای خارجی در کشور توسط شرکت های داخلی انجام شده و شما برای استفاده از خدمات نمایندگی اصلی تعمیر اجاق گاز روتل میتوانید از مراحل زیر اقدام نمایید:

  • میتوانید با شماره ای که بر روی ضمانت نامه دستگاه شما ثبت شده است، برای دریافت خدمات تماس حاصل نمایید.
  • همچنین ممکن است دوره گارانتی اجاق گاز شما تمام شده باشد و یا در صورت استفاده از خدمات نمایندگی اصلی از آن راضی نبوده باشید، در این صورت میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز روتل در آی پی امداد استفاده نمایید.

نحوه تماس با مرکز تعمیر اجاق گاز روتل در تهران

برای اطلاع از نحوه تماس با مرکز تعمیر اجاق گاز روتل در تهران میتوانید از طریق زیر اقدام نمایید:

  • میتوانید با نزدیک ترین شعبه آی پی امداد در محل خود تماس حاصل نمایید.
  • همچنین میتوانید از طریق سایت اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  • بعد از ثبت درخواست شما پیامکی حوی کد اشتراک به همراه مشخصات تعمیرکار اجاق گاز روتل برای شما ارسال خواهد شد.
  • این فرد در اسرع وقت برای تعمیرات اجاق گاز روتل در محل شما حضور خواهد داشت.
  • پس از تعمیر دستگاه به شما فاکتور خدمات ارائه شده را تقدیم مینماید.
  • همچنین در صورتی که قطعه ای در تعمیر اجاق گاز شما تعویض شده باشد، این قطعه نیز دارای گارانتی 9 الی 12 ماهه میباشد.
  • در انتها در خصوص خدمات ارائه شده از شما نظرسنجی میگردد.

خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز روتل به چه صورت است؟

خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز روتل به صورت زیر در اختیار شما قرار میگیرد:

  • تعویض کلیه قطعات با قطعات اصلی و فابریک شرکتی صورت خواهد گرفت.
  • بعد از تعمیر اجاق گاز به شما فاکتور خدمات ارائه شده تقدیم میگردد.
  • همچنین کلیه قطعات تعویض شده در هنگام تعمیرات اجاق گاز روتل شما دارای گارانتی 9 الی 12 ماهه هستند.

تعمیر اجاق گاز روتل در محل

با توجه به اینکه اجاق گازها دستگاه هایی بسیار سنگین هستند و در مدل های توکار این دستگاه نیز باز کردن و جابجایی آنها دشوار خواهد بود، بهتر است تعمیر اجاق گاز روتل در محل شما انجام گردد. به همین منظور در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم:

  • با استفاده از خدمات اعزام تعمیرکار به محل دیگر نیازی به پرداخت هزینه های حمل و نقل وجود نخواهد داشت .
  • همچنین بر تمام مراحل تعمیرات اجاق گاز روتل خود نظارت دارید.
  • نگران وارد شدن آسیب به دستگاهتان در حین جا به جایی نیز نخواهید بود.

خدمات پس از فروش اجاق گاز روتل به چه صورت است؟

خدمات پس از فروش اجاق گاز روتل به صورت زیر برای شما در دسترس و قابل استفاده خواهد بود:

  • میتوانید با شماره ای که بر روی ضمانت نامه دستگاه شما ثبت شده است، تماس حاصل نمایید.
  • اما ممکن است جزء آن دسته افرادی باشید که قبلا از خدمات این مرکز استفاده کرده اما رضایت نداشتید. در این صورت میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز روتل در آی پی امداد استفاده نمایید.
  • همانطور که در قسمت های قبلی نیز گفته شده، خدمات این مرکز در صورت به اتمام رسیدن دوره گارانتی اجاق گاز شما نیز قابل استفاده است.

تعمیرکار اجاق گاز روتل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی دیگر از مسائل مهمی که در هنگام استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز در محل باید مد نظر قرار دهید، این موضوع است که تعمیرکار اجاق گاز روتل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ که در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم:

  • این فرد باید در ساعت تعیین شده در محل شما حضور داشته باشد.
  • همچنین باید بتواند بدون وارد کردن آسیب به سایر قسمت های اجاق گاز شما برای تعمیرات اجاق گاز روتل اقدام نماید.
  • همچنین به دلیل خطرناک بودن گاز باید نکات ایمنی را نیز به خوبی رعایت نماید.

راهنمای تعمیر و عیب یابی اجاق گاز روتل در محل توسط تعمیرکار آی پی امداد

یکی از اهداف مجموعه تعمیر اجاق گاز روتل در آی پی امداد ایجاد فضایی برای بالا بردن اطلاعات شما در زمینه تعمیر و عیب یابی اجاق گاز میباشد تا شما بتوانید در صورت داشتن اندکی دانش و فنی بودن به تعمیر دستگاه خود بپردازید. در این راستا در هر قسمت از تعمیر اجاق گاز خود که مشکلی برای شما ایجاد گردید، میتوانید در انتهای این مقاله و در قسمت بیان دیدگاه به طرح پرسش بپردازید تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای راهنمایی شما اقدام نمایند.

مشعل های اجاق گاز روشن نمیشود، برای تعمیرات اجاق گاز روتل چه باید کرد؟

یکی از مشکلات رایج در هنگام استفاده از اجاق گازها، روشن نشدن این دستگاه ها میباشد. به همین دلیل در ادامه به بررسی علت روشن نشدن اجاق گاز روتل میپردازیم:

  • ممکن است گاز شهری منطقه شما با مشکل مواجه شده و یا قطع شده باشد که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید اقدام به بررسی گاز محل خود نمایید.
  • همچنین در صورت اشکال در سیستم داخلی اجاق گاز روتل، شما شاهد روشن نشدن این دستگاه خواهید بود که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید با یک نمایندگی تعمیرات اجاق گاز روتل تماس حاصل نمایید.
  • در صورتی که فندک اجاق گاز شما نیز معیوب شده باشد، ممکن است شاهد روشن نشدن این دستگاه باشید که برای برطرف کردن این مشکل نیز باید با یک تعمیرکار اجاق گاز روتل تماس حاصل نمایید.

شعله اجاق گاز یکدست نیست، نحوه تعمیر و رفع عیب اجاق گاز روتل به چه صورت است؟

شاید برای شما نیز این مشکل پیش آمده باشد که در شرایطی قرار گرفته باشید که بعد از روشن کردن اجاق گاز خود شاهد یکدست نبودن مشعل آن باشید. برای عیب یابی این مشکل در ادامه به بررسی علت یکدست نبودن شعله اجاق گاز روتل میپردازیم:

  • در صورت تمیز نکردن و گرفتگی سوراخ های اجاق گاز با گرد و غبار و چربی، ممکن است شاهد گرفتگی و یکدست نبودن شعله اجاق گاز خود باشید که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید با یک برس کوچک اقدام به تمیز کردن این قطعه نمایید.
  • همچنین ممکن است در صورتی که اجاق گاز خود را به خوبی راه اندازی کرده اید، شاهد این مشکل باشید که در این صورت جای نگرانی وجود ندارد و پس از چند بار استفاده معمولا این مشکل برطرف میشود.
  • گاهی نیز به دلیل قرارگیری نادرست شعله اجاق گاز در محل آن شاهد یکدست نبودن شعله در آن هستیم که برای برطرف کردن این مشکل در هنگام خاموش بودن اجاق گاز باید به بررسی محل قرارگیری آن بپردازید.

در صورتی که تمام موارد بالا را بررسی نمودید اما مشکل اجاق گاز شما برطرف نشد، میتوانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز روتل در آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

علت پخش بوی گاز در اطراف اجاق گاز چیست؟ نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز روتل در این باره

شاید یکی از نگران کننده ترین مشکلات در هنگام استفاده از اجاق گازها را استشمام بوی گاز در اطراف آنها دانست. برای عیب یابی این مشکل در ادامه به بررسی علت پخش بوی گاز در اطراف اجاق گاز روتل میپردازیم:

  • در صورتی که در اتصالات گاز شهری به دستگاه شما اختلالی ایجاد شده باشد، ممکن است شاهد پخش بوی گاز در اطراف آن باشید که برای برطرف کردن این موضوع حتما باید به بررسی اتصالات اطراف اجاق گاز خود بپردازید.
  • همچنین در صورتی که قابلمه غذا روی اجاق گاز شما سر رفته باشد و فراموش کرده باشید اجاق را خاموش نمایید، شاهد این موضوع خواهید بود.
  • در صورتی که در قسمتی از شلنگ اجاق گاز شما سوراخی ایجاد شده باشد نیز ممکن است شاهد پخش بوی گاز در اطراف دستگاه خود باشید که برای رفع این مشکل باید فلکه گاز را بسته و در اسرع وقت با یک نمایندگی تعمیرات اجاق گاز روتل تماس حاصل نمایید.

شعله اجاق گاز سر و صدا دارد، چگونه به عیب یابی و تعمیر اجاق گاز روتل بپردازیم؟

یکی دیگر از مشکلاتی که مصرف کنندگان اجاق گازها از این دستگاه گزارش میکنند، ایجاد سر و صدا در شعله اجاق گاز است. به همین دلیل در ادامه به بررسی علت ایجاد سروصدا در شعله اجاق گاز روتل میپردازیم:

  • در صورتی که ولوم شعله اجاق گاز را بیش از حد استاندارد آن زیاد کنید، شاهد ایجاد سر و صدا در آن خواهید بود. در این شرایط بهتر است ماکسیمم میزان این شعله 20 میلیمتر باشد.
  • همچنین در صورتی که در برخی از سوراخ های شعله اجاق گاز شما چربی گیر کرده باشد نیز شاهد ایجاد سر و صدا در هنگام استفاده از آن خواهید بود.
  • همچنین در صورت خیس بودن مشعل شعله شما نیز شاهد ایجاد صدا در آن خواهید بود.

ممکن است با برطرف کردن موارد بالا همچنان در شعله اجاق گاز خود شاهد ایجاد سر و صدا باشید که در این صورت برای برطرف کردن مشکل باید با یک تعمیرکار اجاق گاز روتل تماس حاصل نمایید.

هزینه تعمیر اجاق گاز روتل در نمایندگی تعمیر آی پی امداد

یکی از سوالات پرتکرار مصرف کنندگان اجاق گازها، هزینه تعمیرات اجاق گاز روتل در نمایندگی تعمیر آی پی امداد است. به همین دلیل در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم:

  • تعیین دقیق هزینه تعمیر تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار اجاق گاز روتل امکان پذیر خواهد بود.
  • همچنین در صورتی که نیاز به تعویض قطعه ای در دستگاه شما وجود داشته باشد، قیمت این قطعه نیز بر هزینه شما تاثیرگذار است.
  • قرار داشتن دستگاه شما در دوره گارانتی میتواند موجب کاهش هزینه های شما گردد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز روتل در نمایندگی آی پی امداد

در انتها به بررسی مزایای استفاده از خدمات تعمیرات اجاق گاز روتل در نمایندگی آی پی امداد میپردازیم:

  • بعد از ثبت درخواست شما تعمیرکار اجاق گاز روتل با تجهیزات کامل در محل شما حضور خواهد داشت.
  • این فرد بعد از تعمیر اجاق گاز روتل شما فاکتور این خدمات را به شما تقدیم مینماید.
  • همچنین کلیه قطعات تعویض شده در دستگاه شما دارای گارانتی 9 الی 12 ماهه هستند.
  • به دلیل تطابق هزینه های شما با نرخ مصوب اتحادیه در پرداخت های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار اجاق گاز روتل در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات اجاق گاز روتل در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی اجاق گاز روتل به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر اجاق گاز روتل، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد