logo logo تعمیر اجاق گاز امپریال با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اجاق گاز امپریال

تعمیر اجاق گاز امپریال
تعمیر اجاق گاز امپریال
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اجاق گاز امپریال به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

مرکز تعمیرات اجاق گاز امپریال در آی پی امداد به منظور سهولت در دسترسی مصرف کنندگان این دستگاه اقدام به ایجاد شعب این مرکز در سراسر تهران نموده است تا در صورت ایجاد اشکال در اجاق گاز، شما بتوانید با یک تماس و یا ثبت درخواست در سایت از خدمات اعزام تعمیرکار به محل خود بهره مند شوید. برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به معرفی نمایندگی تعمیر اجاق گاز امپریال در آی پی امداد میپردازیم.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات تعمیرکار لوازم خانگی آی پی امداد برای تعمیرات تا 75% در هزینه های تعمیرات اجاق گاز خود صرفه جویی کنید.

نمایندگی اصلی تعمیر اجاق گاز امپریال

اجاق گازهای امپریال ساخت ایران میباشند و شما برای استفاده از خدمات نمایندگی اصلی اجاق گاز امپریال میتوانید مطابق با مراحل زیر اقدام نمایید:

  • برای استفاده از خدمات نمایندگی اصلی شرکت تولید کننده اجاق گاز امپریال میتوانید با شماره ای که بر روی ضمانت نامه این دستگاه نوشته شده است، تماس حاصل نمایید.
  • اما گاهی در شرایطی قرار میگیرید که قبلا از خدمات این مرکز استفاده نموده، اما بنا به هر دلیل از خدمات ارائه شده رضایت نداشتید، در این صورت میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز امپریال در آی پی امداد استفاده نمایید.
  • همچنین در صورتی که اجاق گاز شما از دوره گارانتی خارج شده است و برای تعمیر و دریافت خدمات پس از فروش آن به دنبال یک مرکز میگردید، میتوانید از خدمات این مرکز بهره مند شوید.

نحوه تماس با مرکز تعمیر اجاق گاز امپریال در آی پی امداد

در صورتی که قصد داشته باشید از خدمات مرکز تعمیرات آی پی امداد استفاده نمایید، در ادامه نحوه تماس با مرکز تعمیر اجاق گاز امپریال در آی پی امداد را برای شما عزیزان آورده ایم:

  • میتوانید با نزدیک ترین شعبه آی پی امداد در محل خود تماس حاصل نمایید.
  • همچنین میتوانید از طریق سایت اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  • بعد از ثبت درخواست از سوی این مرکز برای شما پیامکی حاوی کد اشتراک به همراه مشخصات تعمیرکار اجاق گاز امپریال ارسال خواهد شد.
  • این فرد در کوتاه ترین زمان به همراه تجهیزات کامل در محل شما حضور خواهد داشت و پس از تعمیر اجاق گاز به شما فاکتور خدمات ارائه شده را نیز تقدیم میکند.
  • همچنین در صورتی که در تعمیر اجاق گاز شما قطعه ای تعویض گردد، این قطعه دارای گارانتی 9 الی 12 ماهه میباشد.
  • در انتها در خصوص خدمات ارائه شده از شما نظرسنجی میگردد.

خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز امپریال به چه صورت است؟

خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز امپریال به صورت زیر به شما ارائه خواهد شد:

  • تعویض کلیه قطعات در هنگام تعمیر این دستگاه با قطعات اصلی و فابریک شرکتی انجام میگردد.
  • همچنین بعد از تعمیرات اجاق گاز امپریال به شما فاکتور تقدیم میگردد.
  • کلیه قطعات تعویض شده در دستگاه شما دارای گارانتی میباشند.

تعمیر اجاق گاز امپریال در محل

با توجه به اینکه اجاق گازها دستگاه هایی بسیار سنگین هستند و یا در مدل های رومیزی و توکار این دستگاه جدا کردن آن کار دشواری میگردد. تعمیر اجاق گاز امپریال در محل برای مصرف کنندگان این دستگاه مزیت های دیگری نیز داشته که در ادامه به بررسی این مزیت ها میپردازیم:

  • با استفاده از خدمات اعزام تعمیرکار به محل دیگر نیازی به پرداخت هزینه های حمل و نقل از سوی شما وجود نخواهد داشت.
  • همچنین بر تمام مراحل تعمیرات اجاق گاز امپریال خود نظارت خواهید داشت.
  • با توجه به انجام این کار در محل، شما میتوانید به سایر کارهای خود رسیدگی نمایید.

خدمات پس از فروش اجاق گاز امپریال به چه صورت است؟

همانطور که گفته شد، اجاق گاز امپریال ایرانی میباشد و برای استفاده از خدمات پس از فروش اجاق گاز امپریال توسط شرکت ضمانت دهنده میتوانید طبق مراحل زیر پیش روید:

  • میتوانید با شماره ای که بر روی ضمانت نامه دستگاه شما نوشته شده است، برای استفاده از خدمات شرکت تولیدکننده استفاده نمایید.
  • همچنین ممکن است قبلا از خدمات نمایندگی اصلی استفاده نموده اما بنا به هر دلیل راضی نبوده باشید. در این شرایط میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز امپریال در آی پی امداد استفاده نمایید.
  • گاهی نیز بعد از تمام شدن دوره گارانتی اجاق گار برای این دستگاه مشکلی ایجاد میگردد که در این شرایط نیز میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

تعمیرکار اجاق گاز امپریال چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

با توجه به اینکه قرار است تعمیر اجاق گاز شما در محل انجام گردد، باید از این موضوع که تعمیرکار اجاق گاز امپریال چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ اطلاع کامل داشته باشید که در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم:

  • این فرد باید در اسرع وقت برای تعمیرات اجاق گاز امپریال در محل شما حضور داشته باشد.
  • همچنین باید بتواند بدون وارد کردن آسیب به سایر قسمت های دستگاه به تعمیر اجاق گاز امپریال بپردازد.
  • رعایت نکات بهداشتی و ایمنی را نیز باید در راس کار قرار دهد.

راهنمای تعمیر و عیب یابی اجاق گاز امپریال در محل توسط تعمیرکار آی پی امداد

مرکز تعمیرات اجاق گاز امپریال در آی پی امداد همواره در تلاش بوده تا با بالا بردن اطلاعات شما در زمینه عیب یابی و تعمیر اجاق گاز امپریال به شما را یاری رساند. به این منظور در هر قسمت از انجام این کار که سوالی برای شما مطرح گردید، میتوانید در انتهای این مقاله و در قسمت بیان دیدگاه به طرح پرسش خود بپردازید تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای کمک به شما اقدام نمایند.

مشعل های اجاق گاز روشن نمیشود، راهکار تعمیر اجاق گاز امپریال به چه صورت است؟

شاید بعد از قراردادن قابلمه مواد غذایی بر روی گاز، روشن نشدن این دستگاه را بتوان یکی از آزاردهنده ترین مشکلات این دستگاه دانست. از این رو در ادامه به بررسی علت روشن نشدن اجاق گاز امپریال میپردازیم:

  • ممکن است در گاز شهری شما مشکلی ایجاد شده باشد و یا گاز از ورودی قطع باشد. برای بررسی در این وضعیت بهتر است سایر ورودی های گاز محل خود را بررسی نمایید.
  • ممکن است در محل شعله شما به دلیل تجمع چربی و یا غبار گرفتگی ایجاد شده باشد که بهتر است در این شرایط اقدام به باز کردن شعله و تمیز کردن آن به وسیله یک مسواک و یا برس کوچک نمایید.
  • همچنین ممکن است در اتصالات گاز به اجاق گاز شما مشکلی ایجاد شده باشد که به دلیل خطرناک بودن گاز بهتر است در این شرایط از یک تعمیرکار اجاق گاز امپریال کمک بخواهید.

شعله اجاق گاز یکدست نیست، نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز امپریال در این باره

یکدست نبودن شعله اجاق گار باعث میگردد قسمتی از غذای شما بسوزد و در عین حال قسمت دیگری از آن حتی پخته نشود. برای برطرف کردن این مشکل در ادامه به بررسی اینکه چرا شعله اجاق گاز امپریال یکدست نیست، میپردازیم:

  • ممکن است در اثر تمیز نکردن اجاق گاز خود در یکی از خروجی های گاز این دستگاه چربی گیر کرده باشد که در این شرایط در هنگام خاموش بودن گاز به وسیله یک مسواک آن را تمیز نمایید.
  • در صورت خیس بودن یکی از خروجی های شعله گاز، شما شاهد این مشکل خواهید بود که برای برطرف کردن این مشکل بهتر است همیشه اجاق گاز خود را خشک نگه دارید.

در صورتی که با انجام موارد بالا مشکل اجاق گاز شما برطرف نشد، بهتر است با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز امپریال تماس حاصل نمایید.

علت پخش بوی گاز در اطراف اجاق گاز چیست؟ برای تعمیرات اجاق گاز امپریال چه باید کرد؟

یکی از مشکلات نگران کننده در هنگام استفاده از اجاق گازها پخش بوی گاز در اطراف آن است که در ادامه به بررسی علت پخش بوی گاز در اجاق گاز امپریال میپردازیم:

  • ممکن است شیر گاز ورودی متصل به اجاق گاز شما دچار نشتی شده بشد که باید در این شرایط اجاق گاز را خاموش نمایید و در اسرع وقت با یک تعمیرکار اجاق گار امپریال برای برطرف کردن مشکل تماس حاصل نمایید.
  • ممکن است در شلنگ گاز اجاق شما سوراخی ایجاد شده باشد که به وسیله مقداری کف میتوانید این موضوع را بررسی نمایید. در این شرایط در صورت ایجاد حباب متوجه نشت گاز میشوید و باید در اسرع وقت برای تعمیرات اجاق گاز امپریال در این شرایط اقدام به تعویض شلنگ دستگاه نمایید.
  • همچنین در صورت استفاده از کبریت برای روشن کردن اجاق گاز، بهتر است فاصله باز کردن گاز تا زدن کبریت طولانی نباشد تا از پخش گاز جلوگیری گردد.

شعله اجاق گاز سر و صدا دارد، چگونه برای تعمیر و رفع عیب اجاق گاز امپریال اقدام کنیم؟

ایجاد سر و صدا در شعله های اجاق گاز نیز یکی از مشکلات رایج در استفاده از این دستگاه ها میباشد که برای برطرف کردن این مشکل در ابتدا به بررسی علت ایجاد سر و صدا در شعله گاز امپریال میپردازیم:

  • در صورت زیاد کردن شعله گاز بیش از حد نرمال شاهد ایجاد صدا در آن هستیم که بهتر است ماکسیمم میزان شعله شما در اجاق گازهای خانگی 20 میلیمتر باشد.
  • در صورتی که هوا بیش از حد به مشعل گاز برسد، شاهد ایجاد سر و صدا در اجاق گاز هستیم. برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید از یک تعمیرکار اجاق گاز امپریال بخواهید شاتر هوای دستگاه شما را بررسی نماید.

هزینه تعمیر اجاق گاز امپریال در نمایندگی تعمیر آی پی امداد

یکی از سوالات افراد در هنگام مواجه شدن با خرابی در اجاق گازها هزینه تعمیر اجاق گاز امپریال در نمایندگی تعمیرات آی پی امداد میباشد که در ادامه به بررسی این موضوع پرداخته ایم:

  • تعیین دقیق هزینه تعمیرات اجاق گاز امپریال تنها بعد از بررسی این دستگاه توسط کارشناس امکان پذیر است.
  • در صورتی که برای تعمیر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات باشد، قیمت این قطعه نیز بر میزان این هزینه تاثیرگذار است.
  • همچنین قرار داشتن اجاق گاز در دوره گارانتی نیز باعث کاهش در این هزینه ها میگردد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز امپریال در نمایندگی آی پی امداد

برای داشتن یک انتخاب مطمئن در مرکز تعمیرات اجاق گاز در ادامه به بررسی مزایای استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز امپریال در نمایندگی آی پی امداد میپردازیم:

  • در اسرع وقت و بعد از ثبت درخواست شما تعمیرکار در محل شما حضور خواهد داشت.
  • بعد از ارائه خدمات تعمیرات اجاق گاز امپریال به شما فاکتور تقدیم میگردد.
  • کلیه قطعات تعویض شده در اجاق گاز شما دارای گارانتی میباشند.
  • همچنین با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار اجاق گاز امپریال در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات اجاق گاز امپریال در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی اجاق گاز امپریال به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر اجاق گاز امپریال، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد