تعمیر اجاق گاز آاگ

خدمات سرویس و تعمیر اجاق گاز آاگ رومیزی، مبله و فردار در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با گارانتی 90 الی 365 روز و قطعات اورجینال توسط تکنسین های مجرب و متخصص آی پی امداد در محل به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات اجاق گاز آاگ: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر اجاق گاز آاگ

در صورت بروز مشکلاتی مانند روشن نشدن، روشن شدن ناگهانی، خاموش شدن ناگهانی، نشت گاز، بوی گاز، کار نکردن فر، جرقه نزدن، تنظیم نشدن دما و ... در اجاق گاز خود، می توانید از خدمات تعمیر اجاق گاز آاگ در آی پی امداد بهره مند شوید. این مجموعه با سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، به طور تخصصی در زمینه تعمیر اجاق گازهای آاگ در مدل های مختلف مبله فردار و بدون فر، رومیزی و صفحه ای فعالیت می کند. آی پی امداد با بکارگیری مجرب ترین تعمیرکاران و بروزترین تجهیزات، آماده است تا کلیه مشکلات مربوط به اجاق گاز آاگ شما را در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی منصفانه رفع نماید. همچنین برای کلیه خدمات به شما فاکتور رسمی و گارانتی 90 الی 365 روزه ارائه می شود که کیفیت خدمات را تضمین می کند. در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه خود می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

خدمات تعمیر اجاق گاز آاگ در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی معتبر می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس با شماره نمایندگی اجاق گاز آاگ در تهران و ثبت درخواست

در این بخش قصد داریم به بررسی نحوه برقراری تماس یا ثبت درخواست تعمیر اجاق گاز آاگ در آی پی امداد بپردازیم:

  1. ابتدا می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان آی پی امداد تماس بگیرید و پس از شرح مشکل دستگاه، درخواست تعمیرات اجاق گاز آاگ خود را ثبت کنید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت آی پی امداد نیز می توانید درخواست آنلاین تعمیر اجاق گاز خود را ثبت نمایید.
  3. ثبت درخواست در این مجموعه به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

مراحل ارائه خدمات تعمیرات اجاق گاز رومیزی، مبله و فردار آاگ در آی پی امداد

  1. پس از تماس، مشخصات شما در سامانه ثبت شده و کد اشتراک به همراه آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به فاکتور هزینه، مدت گارانتی، مشخصات تعمیرکار و ... دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین امکان امتیاز دهی به تعمیرکار و ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی در پنل کاربری وجود دارد.
  4. تعمیرکار اجاق گاز آاگ طبق زمابندی تعیین شده و با قطعات فابریک برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه در محل شما حاضر می شود.
  5. پس از اتمام خدمات، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی 3 الی 12 ماه تقدیم شما عزیزان می شود.
  6. همچنین توسط کارشناس واحد هپی کال، سوالاتی مهم راجع به خدمات مربوطه از شما پرسیده می شود که به بهبود کیفیت خدمات این مجموعه کمک خواهد کرد.
  7. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

شما می توانید با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر اجاق گاز آاگ خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر اجاق گاز آاگ در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر اجاق گاز آاگ

اجاق گازهای آاگ به عنوان یکی از پیشرفته‌ ترین برندهای موجود در بازار، نیازمند تعمیراتی تخصصی هستند. آی‌ پی امداد با درک این موضوع و با هدف ارائه خدماتی شفاف و منصفانه به مشتریان گرامی، فاکتورهای موثر بر هزینه تعمیر اجاق گاز آاگ را به طور کامل شرح می‌ دهد:

  • تنوع مدل‌های اجاق گاز آاگ و پیچیدگی‌ های فنی هر مدل، نقشی اساسی در تعیین هزینه تعمیرات دارند. مدل‌ های جدیدتر و پیچیده‌ تر، به طور معمول به دلیل نیاز به دانش و مهارت تخصصی بیشتر برای تعمیر، هزینه‌ ای بالاتر خواهند داشت.
  • ایرادات جزئی دستگاه هزینه‌ ای پایین‌ تر از مشکلات پیچیده‌ تر دارد.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعات، نوع و قیمت قطعه یدکی مورد استفاده، فاکتوری مهم در برآورد هزینه نهایی خواهد بود.
  • در اغلب موارد، تعمیر قطعات معیوب به جای تعویض آنها، به نفع مشتری بوده و هزینه نهایی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

به طور کلی در مجموعه آی پی امداد کلیه هزینه ها براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می گردد که 75% از هزینه های مشتریان را کاهش خواهد داد. همچنین تعمیرکاران مجرب این مرکز همواره تلاش می‌کنند تا با تعمیر اصولی قطعات، از تعویض غیرضروری آنها خودداری کنند. در جدول زیر می توانید هزینه تعمیر یا تعویض برخی از قطعات رایج در اجاق گازهای آاگ را به صورت حدودی مشاهده نمایید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات اجاق گازهزینه تعمیرات اجاق گاز
ترانس160/000 الی 390/000 تومان
بوبین140/000 الی 290/000 تومان
ترموکوپل95/000 الی 280/000 تومان
سرشعله290/000 الی 580/000 تومان
ولوم95/000 الی 220/000 تومان
فنجونی90/000 الی 238/000 تومان
چینی فندک90/000 الی 140/000 تومان
کلید فندک60/000 الی 95/000 تومان
برد380/000 الی 530/000 تومان
تایمرقیمت روز
ترموستات295/000 الی 440/000 تومان
شیشهقیمت روز
چدن130/000 الی 225/000 تومان
لعاب750/000 الی 1/000/000 تومان
نصب250/000 الی 410/000 تومان
تنظیم هوا110/000 الی 195/000 تومان
صفحه، دستگیره و لوازم بدنهقیمت روز
نمایش بیشتر

تعمیر کدام مدل ها و مشکلات اجاق گاز رومیزی و مبله آاگ در آی پی امداد انجام می شود؟

همانطور که می‌ دانید، اجاق گاز‌ های آاگ به دلیل تنوع مدل‌ ها و بکارگیری فناوری‌ های نوین، از جمله برترین برندهای موجود در بازار شناخته می‌ شوند. آی‌ پی امداد انواع خدمات تخصصی را برای تعمیر اجاق گاز‌ آاگ به شما عزیزان ارائه می دهد. تعمیرکاران این مجموعه با گذراندن دوره‌ های آموزشی تخصصی و بروز، دانش و مهارت کافی را در زمینه عیب‌ یابی و تعمیر انواع مدل‌ های اجاق گاز آاگ کسب نموده اند و با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، در سریع‌ ترین زمان ممکن و با قیمتی منصفانه، مشکلات اجاق گاز شما را رفع خواهند کرد.

  • انواع مدل های اجاق گازهای رومیزی آاگ سری 800، 700، 500 و 300
  • انواع اجاق گازهای توکار آاگ سری 900 و 600
  • اجاق گازهای فردار سری Competence، ProCombi و TasteLine آاگ
  • اجاق گازهای بدون فر سری IKB آاگ

اگر اجاق گاز آاگ شما با مشکلی مانند روشن نشدن، جرقه نزدن، خاموش شدن ناگهانی شعله‌ها، نشت گاز، گرم نشدن فر، کار نکردن تایمر، یکسره جرقه زدن، زرد سوختن شعله ها و … مواجه شده است، نیاز به تعمیر دارد و نباید آن را نادیده بگیرید و می توانید برای رفع آنها از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

خدمات تعمیرکار اجاق گاز آاگ در آی پی امداد

در صورتی که با ایرادات و خرابی هایی در عملکرد اجاق گاز آاگ خود مواجه شده اید، می توانید از تعمیرکاران متخصص و ماهر آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیر اجاق گاز آاگ خود بهره مند شوید. متخصصان این مجموعه، انواع خدمات اجاق گاز آاگ را با بهترین کیفیت و پیشرفته ترین تجهیزات به مشتریان خود ارائه می دهند.

تعمیر ترموکوپل اجاق گاز آاگ

فرض کنید برای مدتی خانه را ترک می‌کنید، بی‌خبر از اینکه زیر قابلمه روشن است. حالا قابلمه سرریز می‌کند و شعله خاموش می‌شود. گاز تمام فضای خانه را در بر می‌گیرد و یک جرق کوچک کافیست تا خسارت‌های مالی و جانی زیادی به بار بیاید. برند آاگ به‌دلیل جلوگیری از این مشکل فناوری مهمی را در اجاق گاز‌های خود پیاده‌سازی کرده است که به آن ترموکوپل می‌گویند. با استفاده از فناوری ترموکوپل می‌توان جلوی نشتی گاز را گرفت. بنابراین دیگر خطری شما را تهدید نخواهد کرد. با استفاده از فناوری ترموکوپل حتی اگر شعله به دلایل مختلف خاموش شود، جلوی انتشار گاز گرفته خواهد شد.

ترموکوپل در اجاق گاز آاگ تا مدت‌ها کار می‌کند، اما شاید بنا به دلایل مختلفی مثل پایین‌ آمدن فشار گاز، استفاده بیش‌ازاندازه، نصب اشتباه یا عدم ایجاد حرارت کافی آسیب ببیند. شما آسیب‌دیدگی این قطعه را می‌توانید با نشانه‌های مختلفی مثل دیر روشن‌ شدن شعله، دود‌ کردن شعله، الکتریسیته ساکن در مشعل‌ها یا فشار کم شعله در زمان پخت غذا متوجه شوید.

برای اینکه مطمئن شوید آیا ترموکوپل آسیب دیده است یا نه، 2 سر سیم انتهایی آن را به یک بلندگو متصل کنید. حالا 2 سر انتهایی دیگر آن را گرم کرده و به مدت 30 ثانیه این کار را ادامه دهید. حالا بلندگو باید صدای تق پخش کند تا متوجه سالم‌ بودن ترموکوپل شود. اگر این صدا پخش نشد، یعنی این قطعه آسیب دیده و باید تعویض شد. خدمات تعمیر یا تعویض ترموکوپل را کارشناسان مجموعه آی پی امداد به‌صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهند. بنابراین اگر ترموکوپل گاز شما آسیب دیده است، تعمیرات آن را بر عهده متخصصان آی پی امداد بگذارید.

تعمیر ترموکوپل اجاق گاز آاگ

تعمیر بوبین اجاق گاز آاگ

یکی دیگر از مهمترین قطعات استفاده‌ شده در اجاق گاز‌های آاگ بوبین است که با دستور ترموکوپل اجازه قطع یا وصل‌ شدن جریان گاز را می‌دهد. اگر بوبین کار نکند، قاعدتاً ترموکوپل از کار می‌افتد و سیستم ایمنی اجاق گاز ضعیف می‌شود. در صورتی که بوبین بیش‌ از اندازه داغ شود و حالت فنری آن از بین برود یا ولتاژ زیادی تولید‌ شده و به این قطعه برسد، یعنی بوبین آسیب دیده و باید برای تعمیر آن چاره‌ای بیندیشید. دلایل آسیب‌دیدگی بوبین متنوع هستند، مثلا وارد‌ شدن ضربات زیاد و شدید می‌تواند این قطعه را از کار بیندازد. بنابراین باید مراقب باشید که در طول استفاده از اجاق گاز فشار یا ضربه‌ای به آن به‌خصوص در قسمت مشعل‌ها وارد نکنید.

برای اینکه مطمئن شوید که آیا بوبین کار می‌کند یا خیر باید یک آزمایش انجام دهید. برای این آزمایش نیاز به ترموکوپل یا یک باتری 1.5 ولتی دارد. شما باید بوبین را به یکی از این قطعات متصل کرده و هسته آن را به قسمت داخلی فرو ببرید. حالا اگر هسته در همان وضعیت ثابت باقی بماند، یعنی بوبین سالم است، در غیر این صورت باید برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید. برای خدمات تعمیر یا تعویض بوبین ما مجموعه آی پی امداد را پیشنهاد می‌دهیم که به‌صورت حرفه‌ای این قطعه را تعمیر یا قطعه‌ای سالم را جایگزین آن می‌کند.

تعمیر بوبین اجاق گاز آاگ

تعویض شیشه اجاق گاز آاگ

برند آاگ یکی از معروفترین برند‌های جهانی است، به‌همین دلیل قاعدتاً از شیشه‌هایی کاملاً باکیفیت در محصولات خود استفاده می‌کند. شیشه‌های تعبیه‌ شده در اجاق‌های این برند نشکن و ضد حرارت هستند و در برابر آسیب‌های مختلف دوام خود را حفظ می‌کنند. این شیشه‌ها به‌صورت سرامیکی یا سکوریت بوده و توانایی تحمل ضربات مختلف را دارند. اما اگر به هر دلیلی ضربه یا فشار بیش‌ از اندازه‌ای به شیشه‌ها وارد شود، خرد‌ شده و می‌شکنند. شما باید همواره از شیشه اجاق گاز آاگ به‌صورت اصولی استفاده کنید.

اگر شیشه آسیب ببیند، کاملاً می‌شکند یا فرم آن تغییر می‌کند که در نهایتاً استفاده از آن غیرممکن خواهد بود. در برخی موارد نیز صرفاً به‌ دلیل برش اشتباه جایگاه اجاق گاز روی کابینت‌ها باعث آسیب‌دیدگی این قطعه می‌شود. اگر به هر دلیلی شیشه اجاق گاز شما شکسته است، متاسفانه امکان تعمیر آن را ندارید و باید به فکر تعویض قطعه باشید. برای تعویض شیشه می‌توانید روی خدمات مرکز آی پی امداد حساب باز کنید.

تعویض صفحه اجاق گاز آاگ

صفحه اجاق گاز روی قطعات داخلی محصولات آاگ قرار گرفته و روی آن نیز، مشعل‌ها را می‌بندند. برند آاگ برخی از محصولات خود را به‌صورت صفحه‌ای تولید و روانه بازار می‌کند. این محصولات جای زیادی نمی‌گیرند و روی کابینت‌ها نصب می‌شوند. در صورت ورود هرگونه فشار یا ضربه به این محصول، باید منتظر آسیب‌های جدی در آن باشید. بنابراین همواره از صفحه اجاق گاز به درستی استفاده کنید. قرار دادن اجسام سخت، ریختن مایعات مضر، وارد‌کردن ضربه و … هر کدام می‌توانند دلیلی برای آسیب‌دیدگی صفحه باشند. اگر صفحه آسیب ببیند، فرم اصلی خود را از دست می‌دهد. بنابراین دیگر امکان استفاده از اجاق گاز را نخواهید داشت.

شما می‌توانید برای تعویض صفحه اجاق گاز این محصول را از بازار تهیه کنید. حالا باید مشعل‌ها را باز کرده و صفحه قبلی را بردارید. بعد از این کار، صفحه جدید را بگذارید مشعل‌ها را دوباره ببندید. طی همین راهکار ساده، مشکل صفحه اجاق گاز آاگ برطرف می‌شود و شما می‌توانید مثل گذشته از آن استفاده کنید. شاید بنا به دلایل مختلفی نتوانید صفحه اجاق گاز آاگ را خود در خانه تعویض کنید که جای هیچ نگرانی نیست، چون تعمیرکاران آی پی امداد به‌صورت حرفه‌ای این صفحه را برایتان تعویض می‌کنند. شما می‌توانید با کارشناسان مرکز تماس بگیرید و درخواست خدمات خود را ثبت کنید.

تعویض صفحه اجاق گاز آاگ

تعمیر جرقه‌زن اجاق گاز آاگ

اگر سیستم جرقه‌زن اجاق گاز گرنیه آسیبی ببیند، جرقه‌ها زرد یا نارنجی‌رنگ می‌شوند. این رنگ جرقه‌ها را باید به‌عنوان هشداری در نظر بگیرید که هر چه سریعتر باید تعمیر شوند. در واقع رنگ اصلی جرقه‌ها باید آبی باشد، در غیر این صورت یعنی مشکلی در سیستم به‌وجود آمده است. پوسیدگی سیم فندک، خرابی چینی یا خارج‌ شدن سوکت از جعبه فندک همه از جمله عوامل مهم در آسیب‌دیدگی سیستم جرقه‌زن هستند. شما باید برای تعمیر این قطعه به قطعات داخلی دسترسی پیدا کنید که این کار نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد. اگر در این زمینه مهارتی ندارید، پیشنهاد می‌دهیم که از کارشناسان آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر فندک اجاق گاز آاگ

فندک‌ها در 2 نوع اتوماتیک و غیراتوماتیک وظیفه روشن‌کردن گاز را بر عهده دارند. اگر فندک وجود نداشته باشد، سیستم جرقه‌زن، ترانس و … نمی‌توانند به‌خوبی عملیات روشن‌ کردن گاز را انجام دهند. در این صورت شما نیاز به کبریت یا فندکی معمولی برای اشتعال شعله‌های گاز دارید. فندک به دلایل مختلفی مثل وصل نبودن گاز به برق شهری، فعال‌ بودن قفل کودک یا نوسان‌های برق شهری از کار می‌افتد. نشانه خرابی این قطعه نیز در رنگ جرقه هاست. اگر جرقه‌ها زرد یا نارنجی رنگ بودند، یعنی باید فندک را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیرات لازم را انجام دهید.

تعمیر ترانس اجاق گاز آاگ

ترانس نیز نیز یکی از قطعات اصلی ایجاد جرقه در اجاق گاز آاگ است که باعث اشتعال می‌شود. اگر ترانس به درستی کار نکند، جرقه‌ای تولید نمی‌شود و گاز به‌خوبی کار نمی‌کند. ترانس‌ها به‌دلایلی مثل افزایش ولتاژ یا کثیفی و رطوبت درپوش از کار می‌افتند. نشانه‌های خرابی این قطعه هم مانند سایر قطعات بخش ایجاد اشتعال در گاز آاگ، رنگ جرقه است که به‌صورت زرد یا نارنجی در می‌آید. شما می‌توانید برای تعمیر ترانس از تعمیرکاران آی پی امداد کمک بخواهید که به‌صورت تخصصی کار‌های تعمیر این قطعه یا تعویض آن را انجام می‌دهند.

تعمیر شیر اجاق گاز آاگ

خدمات تعمیر شیر اجاق گاز آاگ به رفع مشکلاتی که در شیرهای کنترل جریان گاز در اجاق گازهای آاگ ایجاد می شود، می پردازد. این شیرها برای تنظیم میزان جریان گاز به هر مشعل و خاموش و روشن کردن شعله ها استفاده می شوند. اگر یک یا چند مشعل روشن نمی شود یا بوی گاز می آید، ممکن است شیر خراب شده و نشتی داشته باشد. تعمیر شیر اجاق گاز آاگ باید توسط یک تکنسین مجاز و باتجربه انجام شود. بنابراین برای تعمیر و تعویض شیر اجاق گاز آاگ خود می توانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

تعمیر شیر اجاق گاز آاگ

راه اندازی و نصب اجاق گاز آاگ

نصب و راه اندازی اجاق گاز آاگ فرآیندی است که شامل قرار دادن اجاق گاز در محل مناسب، اتصال آن به خطوط گاز و برق و اطمینان از عملکرد صحیح آن می شود. این کار باید توسط یک تکنسین واجد شرایط انجام شود تا از نشتی گاز، خطرات الکتریکی و سایر مشکلات ایمنی جلوگیری شود. به طور کلی نصب و راه اندازی اجاق گاز آاگ فرایندی تخصصی است که شامل مراحل زیر می شود:

  1. مرحله اول شامل بررسی محل قرارگیری اجاق گاز، ایجاد فضای مناسب، تهویه، و اتصالات لازم مانند خط گاز و برق می باشد.
  2. سپس اجاق گاز با دقت و احتیاط در محل مورد نظر قرار داده می شود و از تراز بودن آن اطمینان حاصل می شود.
  3. اتصالات مربوط به گاز و برق توسط تکنسین متخصص و با رعایت کامل نکات ایمنی انجام می شود.
  4. پس از انجام اتصالات، تکنسین تنظیمات نهایی را انجام می دهد و از عملکرد صحیح اجاق گاز شامل شعله ها، فر (در صورت وجود) و سیستم های ایمنی اطمینان حاصل می کند.
  5. در نهایت، تکنسین نحوه استفاده از اجاق گاز شامل تنظیمات مختلف، دستورالعمل ها و نکات مربوط به نظافت و نگهداری را به شما آموزش می دهد.

نصب اجاق گاز آاگ یک فرآیند مهم است که نیاز به دانش و مهارت تخصصی دارد. انجام نادرست این کار می‌ تواند خطرات جدی مانند نشت گاز، برق گرفتگی و آتش‌سوزی به همراه داشته باشد. به همین دلیل بهتر است انجام این کار را به تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بسپارید.

سرویس اجاق گاز آاگ

سرویس اجاق گاز آاگ به مجموعه اقداماتی گفته می شود که برای بررسی وضعیت سلامت، عملکرد صحیح و ایمن اجاق گاز شما انجام می شود. این خدمات توسط تکنسین های مجرب آی پی امداد ارائه می شود که دانش و تخصص لازم برای کار با اجاق گازهای آاگ را دارند. با سرویس دوره‌ای و منظم، می‌توانید از بروز مشکلات جدی و هزینه‌های بالای تعمیر در آینده جلوگیری کنید. همچنین سرویس به موقع می‌تواند از نشتی گاز، آتش‌سوزی و سایر خطرات مرتبط با اجاق گاز معیوب جلوگیری کند. اکثر سازندگان آاگ توصیه می کنند که اجاق گاز خود را هر 12 ماه یکبار سرویس کنید. در همین راستا بهترین گزینه برای سرویس اجاق گاز آاگ شما، تماس با آی پی امداد است.

نمایندگی اجاق گاز آاگ در تهران

مرکز آی‌ پی امداد با سال ها سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی مختلف، به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آاگ در تهران شناخته می‌ شود. این مجموعه با بهره‌ گیری از تیمی مجرب و متخصص از تعمیرکاران کارآزموده و استفاده از قطعات یدکی اصل و باکیفیت، در سریع‌ ترین زمان ممکن و با قیمتی منصفانه، مشکلات اجاق گاز آاگ شما را در تمامی نقاط شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران رفع خواهد کرد. بنابراین ساکن هریک از مناطق شهر تهران که باشید، می توانید سریعا از خدمات تعمیر اجاق گاز آاگ در این مرکز بهره مند شوید.

خدمات اجاق گاز رومیزی، مبله و فردار آاگ در محل

آی‌ پی امداد مفتخر است که با ارائه خدمات نوین تعمیر اجاق گاز آاگ در محل، تجربه ای نوین از خدمات باکیفیت و مشتری‌ مدار را به شما عزیزان ارائه نماید. خدمات تعمیرات اجاق گاز رومیزی، صفحه ای و مبله آاگ در منزل توسط آی‌ پی امداد مزایای متعددی را برای شما به ارمغان می آورد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می گردد:

  • جابجایی اجاق گاز امری دشوار و زمان بر بوده و می تواند موجب آسیب دیدن دستگاه در حین حمل و نقل گردد.
  • خدمات آی پی امداد از صرف وقت و هزینه اضافی برای جابجایی دستگاه جلوگیری می نماید.
  • تعمیرکاران مجرب این مرکز در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و با عیب یابی دقیق و اصولی، نسبت به رفع مشکل اجاق گاز شما اقدام می نمایند.
  • همچنین امکان ارائه خدمات در تمامی ساعات شبانه روز می تواند به زمان بندی مناسب برای شما کمک کننده باشد.
  •  این امکان را به شما می دهد که بر روند انجام کار نظارت داشته باشید و از جزئیات اقدامات انجام شده توسط تعمیرکار آگاه شوید.

خدمات اجاق گاز رومیزی، مبله و فردار آاگ در محل

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات اجاق گاز آاگ در آی پی امداد

آی پی امداد یکی از معتبرترین و بهترین مراکزی است که سال ها در زمینه تعمیرات اجاق گاز آاگ در تهران در حال فعالیت می باشد. مزایای بهره مندی از خدمات این مجموعه در ادامه ذکر شده است:

  • استفاده از قطعات فابریک و اورجینال برند آاگ
  • اعزام تعمیرکار مجرب و حرفه ای به محل جهت تسهیل خدمت رسانی
  • بهره مندی از تیم تخصصی تعمیرکار حرفه ای که با انواع مدل های اجاق گاز آشنایی کافی دارند.
  • ارائه خدمات در 24 ساعت و در هفت روز هفته
  • ارائه فاکتور برای شرح هزینه ها و شفافیت خدمات
  • ارائه ضمانتنامه 3 الی 12 ماهه برای تضمین کیفیت خدمات
  • ایجاد امکان ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی در پنل کاربری

عیب یابی مشکلات اجاق گاز آاگ

آی پی امداد در این بخش برای رفاه حال شما عزیزان نحوه عیب یابی اجاق گاز آاگ را شرح داده است تا چنانچه فنی هستید، بتوانید در محل به رفع عیب و تعمیرات بپردازید. این موارد از شایع ترین مشکلات این محصول هستند که مردم با آنها روبرو می شوند و تکنسین ها به صورت روزانه به تعمیر اجاق گاز آاگ در این مواقع می پردازند.

روشن نشدن اجاق گاز آاگ

  • مطمئن شوید که شیر گاز به طور کامل باز شده و هیچگونه انسدادی در مسیر جریان گاز وجود ندارد.
  • اگر صدای جرقه زدن را می شنوید ولی شعله روشن نمی شود، ممکن است فندک معیوب باشد.
  • بررسی کنید که الکترود جرقه زن در جای صحیح خود قرار گرفته و به مشعل ها نزدیک باشد.
  • در صورت خرابی سوئیچ میکروسوئیچ نیز جرقه ای ایجاد نشده و گاز روشن نمی شود.
  • مطمئن شوید که اجاق گاز به برق وصل است و پریز برق به درستی کار می کند.
  • اتصالات و سیم های مربوط به سیستم جرقه زنی و مشعل ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچگونه قطعی یا اتصالی وجود ندارد.

روشن نشدن اجاق گاز آاگ

خاموش شدن اجاق گاز آاگ

  • با گذشت زمان، ذرات غذا و چربی می‌توانند مشعل‌ها را مسدود کنند و جریان گاز را مختل کنند.
  • اگر شیر گاز به درستی کار نکند، ممکن است جریان گاز به طور متناوب قطع و وصل شود و باعث خاموش شدن شعله شود.
  • اگر فشار گاز در منزل شما کم باشد، ممکن است اجاق گاز به طور ناگهانی خاموش شود.
  • چنانچه فندک خراب باشد، ممکن است جرقه کافی برای روشن کردن شعله ایجاد نکند.
  • همچنین لازم است ترموکوپل و بوبین اجاق گاز نیز بررسی شود.

یکنواخت نبودن شعله اجاق گاز آاگ

  • اگر فشار گاز ورودی به اجاق گاز کم باشد، ممکن است شعله‌ها ناهموار و ضعیف باشند.
  • اگر رگولاتور خراب باشد، ممکن است شعله‌ها ناهموار باشند.
  • با گذشت زمان، مشعل‌های اجاق گاز می‌توانند با ذرات غذا و چربی مسدود شوند.
  • اگر جرقه زن خراب باشد، ممکن است شعله‌ها روشن نشوند یا ناهموار باشند.

یکنواخت نبودن شعله اجاق گاز آاگ

 آبی نبودن رنگ شعله اجاق گاز آاگ

  • نازل‌ها سوراخ‌های ریزی در سرشعله‌ها هستند که گاز را از طریق آنها عبور می‌دهد.
  • اگر نازل‌ها مسدود شده باشند، ممکن است شعله به طور کامل روشن نشود و رنگ آن غیرطبیعی باشد.
  • اگر تنظیم کننده هوا به درستی تنظیم نشده باشد، ممکن است شعله به رنگ زرد یا نارنجی باشد.
  • برای بررسی نازل‌ها، آنها را از سرشعله‌ها جدا کنید و با آب گرم و شوینده بشویید.

 آبی نبودن رنگ شعله اجاق گاز آاگ

دود کردن شعله اجاق گاز آاگ

  • مقدار گاز ورودی به شعله بیش از حد است و به طور کامل با اکسیژن ترکیب نمی‌شود.
  • اگر از شیر گاز جداگانه برای اجاق گاز استفاده می‌کنید، ممکن است فشار گاز بیش از حد زیاد باشد.
  • ممکن است مشعل یا سرشعله اجاق گاز کثیف، مسدود یا نامناسب باشد.
  • همچنین ممکن است ترموکوبل، فندک یا سایر قطعات اجاق گاز به درستی کار نکنند.

جرقه نزدن فندک اجاق گاز آاگ

  • اگر قفل کودک اجاق گاز فعال باشد، فندک نیز کار نخواهد کرد.
  • در صورتی که سرشعله ها مرطوب یا کثیف باشند، ممکن است جرقه نزنند.
  • ممکن است خرده های غذا یا سایر مواد در سرشعله ها جمع شده باشند و مانع از ایجاد جرقه شوند.
  • اگر برق اجاق گاز به درستی کار نکند، فندک نیز کار نخواهد کرد.
  • اگر هیچ یک از راه حل های دیگر مشکل را حل نکرد، ممکن است خود فندک خراب شده باشد.

جرقه نزدن فندک اجاق گاز آاگ

یکسره جرقه زدن اجاق گاز آاگ

  • با گذشت زمان، کلاهک شعله می تواند با چربی، غذا و سایر مواد کثیف شود.
  • این رسوبات می توانند جریان جرقه را مختل کرده و باعث شوند فندک به طور مداوم جرقه بزند.
  • سوزن فندک نیز می تواند با گذشت زمان کثیف شود. برای تمیز کردن آن، از یک مسواک یا برس کوچک استفاده کنید.
  •  اتصالات ضعیف یا سیم کشی آسیب دیده می تواند باعث ایجاد مشکل در سیستم جرقه زنی شود.
  • اگر رطوبتی به داخل فندک نفوذ کند، می تواند باعث جرقه زدن مداوم آن شود.
  • در صورتی که ماژول جرقه زن معیوب باشد، ممکن است فندک به صورت یکسره جرقه بزند.

پخش بوی گاز از اجاق گاز آاگ

  • اگر شعله‌های اجاق گاز به درستی تنظیم نشده باشند، ممکن است بوی گاز متصاعد شود.
  • برای بررسی تنظیمات شعله، ابتدا شیر اصلی گاز را روشن کنید. سپس، شعله‌ها را روشن کنید و به رنگ شعله دقت کنید.
  • شعله‌ها باید آبی باشند. اگر شعله‌ها زرد یا نارنجی هستند، باید تنظیم شوند.
  • شیر برقی قطعه‌ای است که جریان گاز را به اجاق گاز کنترل می‌کند. اگر شیر برقی خراب باشد، ممکن است بوی گاز متصاعد شود.
  • همچنین ممکن است نشتی گاز در بخش های مختلف دستگاه وجود داشته باشد که باید بررسی شود.

پخش بوی گاز از اجاق گاز آاگ

صدای بلند شعله اجاق گاز آاگ

  • شعله را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده باشد.
  • ممکن است شعله خیلی کم یا زیاد باشد، یا ممکن است سر شعله کثیف یا مسدود شده باشد.
  • صدای تق تق طبیعی است که به دلیل گرم شدن و سرد شدن اجاق گاز ایجاد می شود.
  • رله را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی کار می کند. ممکن است رله خراب شده باشد.
  • مطمئن شوید که ظروف به درستی روی شعله قرار گرفته اند و لرزش ندارند.

سوالات متداول تعمیرات اجاق گاز آاگ

در این بخش قصد داریم به سوالاتی که اغلب مصرف کنندگان از اپراتورهای مجموعه آی پی امداد برای تعمیر اجاق گاز آاگ می پرسند، به طور کامل پاسخ دهیم.

آی پی امداد تمامی خدمات اجاق گاز آاگ را به مدت 3 الی 12 ماه گارانتی و تضمین می نماید که در پنل کاربری مشتریان نیز مدت زمان آن قابل مشاهده می باشد.

هزینه تعمیرات اجاق گاز آاگ به طور مستقیم به میزان خرابی دستگاه شما بستگی دارد. هریک از ایرادات دستگاه از روش های مختلف و با استفاده از قطعات متفاوتی تعمیر می گردد که تمامی این موارد در برآورد هزینه تعمیر اجاق گاز آاگ در محل تاثیرگذار است. البته تمامی این هزینه ها با توجه به نرخ اعلامی اتحادیه مشخص می شود.

در صورتی که اجاق گاز آاگ شما نیاز به تعویض قطعه ای داشته باشد، تنها از قطعات اورجینال برند مورد نظر استفاده خواهد شد.

جهت استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز آاگ در آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده!

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست