logo logo تعمیر آیفون تصویری با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر آیفون تصویری به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر آیفون تصویری یکی از تخصصی ترین کارهایی است که باید توسط مراکز مجاز و معتبر در این زمینه انجام شود. در همین راستا، آی پی امداد تعمیر آیفون تصویری آنالوگ و دیجیتال شما را با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت انجام می دهد. خدمات تعمیر آیفون تصویری در آی پی امداد در مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب تهران و با استفاده از قطعات اورجینال ارائه می شود. شما می توانید از خدمات این مجموعه برای رفع مشکلات آیفون تصویری نظیر عدم وجود تصویر، صدا نداشتن، سوت زدن، آبی شدن صفحه آیفون تصویری و … بهره مند شوید.

مشتریان با استفاده از خدمات آیفون تصویری در آی پی امداد می توانند از گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه همراه با فاکتور رسمی هزینه ها در پایان کار بهره مند شده و خیالشان از کیفیت بالای خدمات آسوده شود. جهت برخورداری از خدمات آی پی امداد می توانید از طریق تماس با شماره 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار نمایید و درخواست خود را برای تعمیر آیفون تصویری در محل ثبت کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری در تهران

در ادامه به بررسی نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری در تهران می پردازیم:

  1. برای ثبت درخواست تعمیرات آیفون تصویری خود می توانید به صورت تلفنی با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست تعمیر آیفون تصویری را در فرم ثبت درخواست سایت آی پی امداد ثبت نمایید.
  3. کارشناسان آی پی امداد در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما مشتریان گرامی خواهند بود.

نحوه ارائه خدمات تعمیر آیفون تصویری در آی پی امداد

  1. بعد از تماس مشخصات شما ثبت می گردد و کد اشتراک به همراه لینک پنل کاربری مخصوص برایتان پیامک می شود.
  2. پنل کاربری مشتریان سایت آی پی امداد شامل اطلاعاتی مانند مشخصات تعمیرکار یا تعمیرگاه، زمان تعمیرات دستگاه، فاکتور هزینه ها، مدت زمان گارانتی و … می باشد.
  3. تکنسین متخصص آی پی امداد طبق زمانبندی که با شما صورت گرفته است، برای تعمیر آیفون تصویری در محل حاضر می شود.
  4. بعد از ارائه خدمات، به شما فاکتور و گارانتی رسمی 3 الی 12 ماهه تقدیم خواهد شد.
  5. برای امتیازدهی به خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار مربوطه، می توانید به پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد مراجعه کنید.
  6. در انتها، واحد پشتیبانی نمایندگی آی پی امداد، از شما بابت رضایتمندی از خدمات تعمیرکار مربوطه نظرسنجی نموده و هرگونه پیشنهاد و انتقادی را سرلوحه کار خود قرار می دهد.
  7. از ابتدای مدت زمان گارانتی تا پایان آن، یک کارشناس از شما پشتیبانی خواهد کرد.
  8. همچنین شما می توانید در پنل کاربری خود به صورت آنلاین و 24 ساعته با واحد پیگیری، پشتیبانی و شکایات آی پی امداد در ارتباط باشید.

خدمات آیفون تصویری که توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه می شود

یکی از اصلی ترین لوازم خانگی آیفون است که این روزها استفاده از آیفون تصویری آنالوگ و دیجیتال در منازل رواج پیدا کرده است. به طور کلی با گذشت زمان و خرابی آیفون تصویری نیاز به تعمیر دستگاه می باشد که باید توسط یک مرکز تخصصی انجام شود. در برخی مواقع با تعمیر هریک از قطعات آیفون تصویری، مشکل دستگاه برطرف می شود اما در سایر موارد نیاز به تعویض قطعات دستگاه می باشد. آی پی امداد انواع خدمات مربوط به عیب یابی، سرویس و تعمیرات آیفون تصویری شما در مدل های آنالوگ و دیجیتال را با بهترین کیفیت و قطعات فابریک ارائه می دهد. بنابراین در صورت خرابی دستگاه خود می توانید از خدمات تعمیرکاران متخصص نمایندگی مجاز آی پی امداد بهره مند شوید. از جمله خدمات قابل ارائه در این مجموعه شامل:

  • تعمیر و تعویض تمامی قطعات به کار رفته در آیفون تصویری شامل: برد پنل، برد صدا، برد تصویر، برد دکمه ها و کیبورد، سیم کشی و کابل، میکروفن، مانیتور داخلی، پنل بیرونی، ترانس و متعلقات، سوئیچر، رگولاتور، ترانزیستور و …
  • سیم کشی، نصب و راه اندازی انواع آیفون تصویری آنالوگ و دیجیتال

آی پی امداد تعمیر کدام برندهای آیفون تصویری آنالوگ و دیجیتال را انجام می دهد؟

آیفون تصویری هایی که امروزه در انواع منازل یا ساختمان های مختلف نصب و مورد استفاده قرار می گیرند، توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می شوند که در هریک از آنها احتمال بروز ایراد و خرابی وجود دارد. در همین راستا، برای تعمیرات هریک از انواع برندهای آیفون تصویری خود می توانید از خدمات تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بهره مند شوید. از جمله برندهای رایج آیفون تصویری که در آی پی امداد تعمیر می شوند، شامل

  • تابا (Taba)
  • سیماران (Simaran)
  • الکتروپیک (Electorpeyk)
  • تکنما (Taknama)
  • کوماکس (Commax)
  • سوزوکی (Suzuki)
  • آلدو (Aldo)
  • کالیوز (Culluse)
  • پاناسونیک (Panasonic)
  • سامسونگ (Samsung)
  • و …

تعمیر آیفون تصویری در تهران

آی پی امداد یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی در استان بزرگ تهران است. این مجموعه در سراسر تهران و نقاط مختلف این شهر شامل مناطقی چون شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز شعبه دارد و به خوبی تمامی نقاط تهران را تحت پوشش خود داده است. بنابراین متقاضیان خدمات تعمیرات آیفون تصویری می توانند پس از ثبت درخواست در مجموعه آی پی امداد، در سریع ترین زمان ممکن خدمات مربوطه را در هر کجای شهر تهران دریافت نمایند. همچنین شما می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیر آیفون تصویری به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته استفاده نمایید.

تعمیر آیفون تصویری در محل کار یا منزل

با توجه به وضعیتی که در مورد رفت و آمد و ترافیک در شهر تهران حاکم است، انتقال آیفون تصویری به محل نمایندگی بسیار دشوار خواهد بود. این امر هم هزینه زیادی را برای مشتریان در پی دارد و هم بسیار وقت گیر خواهد بود. اما با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد، این مشکل رفع شده است. مرکز تعمیرات آیفون تصویری برای رفاه مشتری و جلب رضایت او تمام خدمات و سرویس های خود را در محل کار و منزل مشتریان به صورت تخصصی ارائه می دهد.

افرادی که خواستار استفاده از تعمیرکار متخصص آیفون تصویری در محل کار یا منزل خود هستند، می توانند از خدمات مجموعه آی پی امداد استفاده نمایند. ویژگی مهمی که این مرکز دارد، این است که به صورت شبانه روزی و طی تمام روزهای هفته تمام خدمات و سرویس آیفون تصویری را که شامل حضور تعمیرکار مجرب در محل و منزل می شود، به مشتری ارائه می دهد و هیچ محدودیت خاصی در این زمینه ایجاد نکرده است. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات تعمیر آیفون تصویری در محل می پردازیم:

  • باعث صرفه جویی در زمان با ارزش و هزینه نهایی شما می شود.
  • از آسیب فیزیکی به دستگاه شما جلوگیری می کند.
  • می توانید از نزدیک خدمات تعمیرکار متخصص را مشاهده کنید.

چرا برای تعمیرات آیفون تصویری از خدمات آی پی امداد استفاده کنیم؟

آی پی امداد باتجربه ترین و تخصصی ترین نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری در تهران می باشد. این مجموعه بیش از 30 سال است که در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی فعالیت می کند و همواره بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. استفاده از خدمات آی پی امداد مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای تعمیرات آیفون تصویری از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده می شود.
  • شما می توانید در تمامی نقاط تهران و در محل کار یا منزل خود از خدمات آیفون تصویری استفاده کنید.
  • به شما فاکتور رسمی هزینه ها و گارانتی 90 الی 365 روزه ارائه می گردد.
  • از متخصص ترین و مجرب ترین تکنسین ها و کارشناسان استفاده می شود.
  • به صورت 24 ساعته و آنلاین امکان ارتباط با واحد پشتیبانی در پنل کاربری وجود دارد.
  • از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی آیفون تصویری از مشتری پشتیبانی می شود.

ویژگی های تعمیرکار آیفون تصویری در آی پی امداد

در نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری، تعمیرات دستگاه به دست تعمیرکار مختص همان محصول انجام می شود. این امر سبب می شود تا تعمیرات آیفون تصویری آنالوگ یا دیجیتال شما به صورت تخصصی و حرفه ای انجام شود. از آنجایی که تعمیرکار آیفون تصویری به صورت کامل با قطعاتی که در این دستگاه به کار رفته و همچنین نقش هر کدام از آنها به خوبی آشنا است، می تواند آن را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر کند. منظور از تعمیر درست و اصولی آیفون تصویری، این است که تکنسین آی پی امداد تعمیر قطعه معیوب را به جای تعویض آن در اولویت کاری خود قرار می دهد. بنابراین تمام تمرکز خود را بر روی تعمیر قطعه آیفون تصویری گذاشته و سعی می کند آن را به نحوه صحیح رفع عیب کند.

این کار باعث می شود تا هم هزینه تعمیر آیفون کاهش پیدا کند و هم قطعه اصل آیفون تصویری در آن حفظ شود. اما اگر قطعه آسیب دیده در دستگاه به هیچ عنوان قابل تعمیر نبوده و تمام اقدامات تعمیرکار آی پی امداد در این کار بی نتیجه باشد، مجبور به تعویض آن خواهد شد. در تعویض قطعه معیوب آیفون تصویری، استفاده از قطعات اورجینال باعث حفظ کیفیت عملکرد دستگاه می شود. به این ترتیب اگر برای تعمیرات آیفون تصویری خود از خدمات تکنسین های آی پی امداد استفاده کرده اید، می توانید از کیفیت کار وی بعد از تعمیر دستگاه مطمئن باشید. همچنین مطمئن باشید که راندمان کار آن نیز افت پیدا نخواهد کرد.

ویژگی های تکنسین آیفون تصویری در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • رعایت قوانین مشتری مداری در محل کار یا منزل مشتری
  • ارائه فاکتورها و ضمانت نامه های مربوط به خدمات ارائه شده
  • ارائه خدمات با توجه به زمان مورد نظر مشتری
  • خدمات پشتیبانی در طول دوره گارانتی

هزینه تعمیرات آیفون تصویری

از جمله سوالات مشتریان در هنگام استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر آیفون تصویری، در خصوص هزینه های پرداختی به این مرکز است. آی پی امداد به دلیل اینکه دارای مجوزهای لازم از اتحادیه می باشد و تمام خدمات خود را تحت نظارت مستقیم این مرکز انجام می دهد، میزان هزینه های تعمیر آیفون تصویری را نیز بر اساس آخرین نرخ های تصویب شده در اتحادیه تعیین و به هیچ عنوان بالاتر از این، وجهی را از مشتری دریافت نمی کند.

به طور کلی هزینه ای که توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد برای ارائه خدمات تعمیر آیفون تصویری به مصرف کنندگان در نظر گرفته می شود، ممکن است بر اساس چندین عامل نظیر نوع خرابی دستگاه، قطعات معیوب، نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات، مدل آیفون تصویری و آنالوگ یا دیجیتالی بودن آن، مدت زمان گارانتی دستگاه و … متفاوت باشد. از همین رو تکنسین مجرب آی پی امداد پس از حضور در محل و عیب یابی آیفون تصویری شما می تواند هزینه تعمیرات دستگاه را مشخص نماید.

این مجموعه در خصوص به دست آوردن اعتماد مشتری و آسوده کردن خیال وی بابت هزینه های پرداخت شده در جهت تعمیرات آیفون تصویری دو کار را انجام می دهد: اولین مورد، شفاف سازی هزینه ها قبل از حضور تعمیرکار متخصص در محل می باشد‌. کارشناسان آی پی امداد به هنگام تماس مشتریان، ابتدا میزان هزینه های لازم برای تعمیرات آیفون تصویری را شفاف سازی کرده و تنها در صورت رضایت مشتری به پرداخت هزینه ها، تکنسین را به آدرس ثبت شده اعزام می کنند. دومین کار این است که در انتهای کار فاکتوری که در آن تمام خدماتی که برای تعمیر آیفون تصویری انجام شده است، به همراه هزینه هریک از آنها نوشته و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

مشکلاتی که توسط تعمیرگاه آیفون تصویری رفع می شوند

برخی از مشکلات بعد از گذشت مدت زمانی از نصب و استفاده از آیفون تصویری و در برخی مواقع به دلیل شرایط محیطی ایجاد می شود. در این قسمت قصد داریم شما را با عمده ترین مشکلاتی که اکثر کاربران آیفون تصویری از آن شاکی هستند، آشنا کنیم و نحوه رفع عیب آن را نیز آموزش دهیم‌. پیشنهاد می کنیم در صورتی که اطلاعات کافی در خصوص آیفون تصویری و قطعات موجود در آن ندارید، برای جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه خود، تعمیرات آیفون تصویری را به تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد بسپارید.

از جمله رایج ترین مشکلات آیفون تصویری شامل موارد زیر می باشد:

  • تعمیرات تصویر نداشتن آیفون تصویری
  • تعمیر زنگ نخوردن آیفون تصویری
  • دلیل سوت کشیدن آیفون تصویری
  • علت صدا نداشتن آیفون تصویری
  • عیب یابی آبی بودن صفحه آیفون تصویری
  • تعمیر خاموش شدن آیفون تصویری

تعمیر مشکل تصویر نداشتن آیفون تصویری

اگر با مشکل تصویر نداشتن آیفون تصویری خود مواجه شده اید، می توانید برای تعمیرات دستگاه خود موارد زیر را بررسی کنید:

  • ممکن است سیم تصویر از دوربین به پنل دچار مشکل یا پارگی شده باشد که باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.
  • در صورتی که آی سی تغذیه دوربین یا سنسور دوربین آیفون تصویری خراب شده باشند نیز دستگاه تصویر نخواهد داشت.
  • بروز هرگونه قطعی یا خرابی در قطعاتی مانند رگلاتور، ترانزیستور و خازن ها نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود.
  • در نهایت باید بررسی کنید که برق برد تصویر آیفون قطع نشده و سیم تغذیه مثبت به درستی متصل شده باشد.

برای اینکه بتوانید مشکل عدم وجود تصویر در دستگاه خود را برطرف کنید، بهترین کار استفاده از خدمات تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری می باشد.

تعمیرات مشکل زنگ نخوردن آیفون تصویری

اگر آیفون تصویری شما زنگ نمی خورد، چندین راهکار می توانید برای عیب یابی و تعمیر این مشکل امتحان کنید:

  • دلایل متنوعی می توان برای زنگ نخوردن داخلی آیفون تصویری ذکر کرد. مهم ترین آنها خرابی برد صدا، بلندگوی داخلی، سوییچر، پنل و یا خرابی برد تغذیه است.
  • برای بررسی علت بروز این مشکل باید هریک از این قطعات و اتصالات آنها را در آیفون تصویری مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز قطعات خراب را تعویض کنید.
  • همچنین باید به تنظیمات صدا و هشدار در دستگاه خود بروید و اطمینان حاصل کنید که صدای زنگ آیفون تصویری فعال بوده و بلند است.

چگونه مشکل سوت کشیدن آیفون تصویری را رفع کنیم؟

سوت کشیدن آیفون تصویری ممکن است به دلیل بروز مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری در دستگاه باشد. در ادامه به علت و چندین راه حل برای رفع این مشکل آمده است:

  • در صورت بالا بودن ولوم میکروفون ممکن است این مشکل رخ دهد که باید اقدام به کاهش ولوم صدای دستگاه خود نمایید.
  • چنانچه آیفون تصویری شما به صورت صحیح نصب و سیم کشی نشده باشد، ممکن است به هنگام برداشتن یا زنگ خوردن دستگاه سوت بکشد.
  • ممکن است مشکل از سمت کابل یا برد تغدیه مانیتور یا ترانس آیفون تصویری باشد که باید هریک از این قطعات به دقت بررسی شوند.
  • کم بودن فاصله میان میکروفون و بلندگوی دستگاه نیز از دیگر مواردی است که منجر به سوت کشیدن آیفون تصویری خواهد شد.
  • این امکان وجود دارد که میکروفون از جای خود جدا شده و یا سوخته باشد که در صورت نیاز باید تعویض شود.

برای عیب یابی دقیق مشکل سوت کشیدن دستگاه و رفع هریک از مشکلات ذکر شده می توانید از خدمات تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بهره مند شوید.

تعمیر صدا نداشتن آیفون تصویری

یکی دیگر از رایج ترین مشکلات آیفون های تصویری، عدم پخش صدای آن است که در صورت بروز این مشکل می توانید برای تعمیر دستگاه خود از موارد زیر کمک بگیرید:

  • در صورتی که دهنی مانیتور آیفون تصویری داخل محل دچار خرابی شده باشد، دستگاه صدای پخش نخواهد کرد.
  • همچنین ممکن است ایراد از پنل خارجی بوده و دچار خرابی شده باشد که باید توسط یک فرد متخصص بررسی شود.
  • بروز هرگونه ایراد در سیم کشی آیفون تصویری یا سیم کشی اشتباه دستگاه می تواند منجر به صدا نداشتن آن شود.

چنانچه تخصص لازم برای عیب یابی مشکل صدا نداشتن آیفون تصویری خود را ندارید، می توانید این کار را به تکنسین های باتجربه آی پی امداد بسپارید.

تعمیر مشکل روشن نشدن آیفون تصویری

اگر آیفون تصویری شما روشن نمی شود، می توانید برای تعمیر دستگاه از موارد زیر کمک بگیرید:

  • در صورتی که در سیم کشی برق ساختمان نوساناتی وجود داشته باشد، ممکن است آیفون تصویری شما روشن نشود که باید سیم کشی بررسی شود.
  • همچنین ممکن است نصب دستگاه به صورت اشتباه صورت گرفته و اتصالات آن به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند.
  • استفاده از بردهایی با حنس بی کیفیت می تواند موجب عدم روشن شدن صحیح دستگاه شود.
  • در نهایت خرابی رله درب بازکن یا برد تغذیه دستگاه نیز از دیگر دلایلی است که باعث بروز این مشکل می شود.

بررسی بررسی دقیق علت روشن نشدن آیفون تصویری و رفع مشکل آن می توانید از تعمیرکاران متخصص مجموعه آی پی امداد کمک بگیرید.

علت آبی بودن تصویر صفحه آیفون تصویری

در صورتی که تصویر مانیتور آیفون تصویری شما به رنگ آبی است، می توانید به بررسی هریک از موارد زیر بپردازید:

  • در صورتی که صفحه مانیتور آبی بوده و هیچگونه عملی صورت نمی گیرد، به دلیل قطع شدن ارتباط میان پنل و مانیتور می باشد که باید چک شود.
  • همچنین باید بررسی کنید که سیم ها به درستی متصل شده و کانکتور نیز سالم باشد.
  • سپس اقدام به بررسی مسیر سیم کشی و سوئیچر دستگاه نمایید؛ زیرا ممکن است این مشکل مربوط به پنل آیفون تصویری باشد.
  • چنانچه رنگ صفحه آبی است و تمامی عملیات ها را انجام می شود، سیم تصویر دستگاه قطع شده و یا دوربین پنل دم درب دچار از کار افتادگی شده است.

از آنجایی که عیب یبی و رفع مشکل آبی شدن تصویر دستگاه نیاز به تخصص دارد، می توانید از تکنسین های ماهر و مجرب آی پی امداد برای تعمیر آیفون تصویری خود کمک بگیرید.

عیب یابی خاموش شدن آیفون تصویری

چنانچه آیفون تصویری شما خاموش شده است و علت بروز مشکل را نمی دانید، می توانید برای عیب یابی دستگاه خود از موارد زیر کمک بگیرید:

  • یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل مربوط به قطعی بودن سیم کشی برق ساختمان است که باید بررسی شود.
  • در صورتی که سیم کشی ترانس تغذیه دستگاه قطع شده و یا فیوز ترانس تغذیه دچار سوختگی شده باشد نیز این مشکل رخ می دهد.
  • بروز هرگونه ایراد در قطعاتی مانند خازن یا برد دستگاه و سوختگی آنها می تواند موجب خاموش شدن دستگاه شود.

برای عیب یابی و رفع مشکل خاموش شدن دستگاه خود می توانید از خدمات مرکز تعمیرات آیفون تصویری در تهران بهره مند شوید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد