logo logo تعمیر آرام پز با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر آرام پز

تعمیر آرام پز
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر آرام پز به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در صورتی که دستگاه آرام پز شما خراب شده است، بهتر است از خدمات تعمیرگاه معتبر و مجاز برای رفع مشکل آن بهره مند شوید. آی پی امداد تعمیر آرام پز را در مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به صورت تخصصی انجام می دهد. در نظر داشته باشید که کلیه خدمات آرام پز در این مجموعه دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه می باشد و در پایان کار می توانید فاکتور را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید. همچنین این مجموعه هزینه های تعمیرات را تا 75% کاهش خواهد داد. در صورت نیاز به استفاده از خدمات مرکز تعمیرات آرام پز در آی پی امداد با بهترین کیفیت و کمترین هزینه می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

نحوه تماس با مرکز تعمیرات آرام پز در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیرات آرام پز در تهران به شرح زیر است:

  • ابتدا می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و پس از مطرح کردن مشکل آرام پز خود، درخواست تعمیرات دستگاه را ثبت نمایید.
  • همچنین می توانید فرم ثبت درخواست تعمیرات آرام پز را در سایت آی پی امداد تکمیل نمایید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.
  • لازم به ذکر است که شما می توانید به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته با کارشناسان مجموعه آی پی امداد ارتباط برقرار نمایید.

روش های استفاده از خدمات آرام پز در  آی پی امداد

مشتریان می توانند از سه روش زیر اقدام به استفاده از خدمات تعمیرات آرام پز توسط تعمیرکار آی پی امداد نمایند:

  1. شما می توانید دستگاه خود را به صورت حضوری، به آدرس کارگاه آی پی امداد که در قسمت تماس با ما درج شده است، تحویل دهید.
  2. روش دیگر استفاده از خدمات تعمیر آرام پز در محل شما می باشد که می توانید از طریق تماس با مجموعه آی پی امداد یا ثبت درخواست آنلاین، تعمیرکار متخصص را در منزل خود داشته باشید.
  3. همچنین می توانید از خدمات پیک نمایندگی آی پی امداد نیز بهره مند شوید. پیک این مجموعه پس از دریافت دستگاه، رسید کتبی به شما ارائه داده و دستگاه را وکیوم شده جهت تعمیرات به کارگاه مجهز آی پی امداد ارجاع می دهد. در نهایت بعد از 72 ساعت کاری و تست سلامت دستگاه، آن را مجددا در محل به شما تحویل خواهد داد.

مراحل ارائه خدمات تعمیرات آرام پز در آی پی امداد

پس از ثبت درخواست، مراحل ارائه خدمات تعمیرات آرام پز توسط تکنسین های مجموعه آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. بعد از تماس، مشخصات شما ثبت می گردد و آدرس پنل کاربری از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید مشخصات تکنسین، زمان گارانتی، زمان حضور تعمیرکار، فاکتور و … را مشاهده کنید.
  3. همچنین می توانید به پنل کاربری سایت آی پی امداد مراجعه کرده و به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
  4. تعمیرکار آرام پز ظرف کمتر از یک ساعت با استفاده از قطعات فابریک جهت عیب یابی در محل حاضر می شود.
  5. پس از اتمام تعمیرات دستگاه، به شما فاکتور هزینه ها و گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه ارائه می شود.
  6. ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی یک کارشناس در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.
  7. در ادامه کارشناس واحد Happy call مجموعه آی پی امداد با شما تماس گرفته و چند سوال مهم و کلیدی در زمینه رضایت از خدمات ارائه شده از شما خواهد پرسید.
  8. همچنین ارتباط با واحد کنترل کیفیت خدمات، پیگیری، پشتیبانی و شکایت از طریق پنل کاربری سایت آی پی امداد برای شما امکان پذیر می باشد.

خدمات آرام پز که توسط تعمیرکار آی پی امداد ارائه می شود

آرام پز نیز مانند هر وسیله‌ دیگری ممکن است بر اثر استفاده طولانی مدت، دچار خرابی و اختلال شود. برای اینکه بتوانید دستگاه معیوب خود را بدون هیچگونه مشکلی عیب یابی و تعمیر کنید، لازم است از خدمات تعمیرگاه مجاز و معتبر در این زمینه بهره مند شوید. تکنسین های متخصص آی پی امداد با بهترین کیفیت و قطعات اصل انواع خدمات دستگاه آرام پز را به مشتریان خود ارائه می دهند. از جمله خدمات آرام پز در این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:

  • تعمیر و تعویض انواع قطعات دستگاه آرام پز مانند: سیم رابط، دوشاخه، درب، دکمه ها، المنت، برد الکترونیکی، سنسور، نول اصلی، بدنه و …
  • عیب یابی و تعمیرات آرام پز با قطعات فابریک و تجهیزات پیشرفته

آی پی امداد تعمیر کدام برندهای آرام پز را انجام می دهد؟

آرام پز از هر برندی که باشد، دیر یا زود با مشکلات سطحی و یا جدی رو به رو می شود. آی پی امداد تمامی برندهای آرام پز را تعمیر می کند. از جمله برندهایی که بیشتر مورد تعمیر قرار می گیرند، می توان به موارد ذکر شده زیر اشاره کرد:

  • میگل
  • تفال
  • کنوود
  • بوش 
  • پارس خزر
  • فلر
  • پاناسونیک
  • و …

خدمات تعمیرات آرام پز در تهران

اگر در تهران زندگی می کنید و به دنبال یک تعمیرگاه مطمئن برای تعمیر آرام پز خود می گردید، ما نمایندگی تعمیرات آرام پز را به شما معرفی می کنیم. آی پی امداد دارای شعبات متعدد در نقاط مختلف تهران می باشد و به صورت بیست و چهار ساعته آماده ارائه خدمات آرام پز به مشتریان خود می باشد. بنابراین در صورتی که در هریک از مناطق استان تهران شامل شرق، غرب، مرکز، شمال و جنوب هستید، می توانید از خدمات آی پی امداد در سریع ترین زمان ممکن بهره مند شوید.

تعمیر آرام پز در محل

با توجه به اینکه آی پی امداد مرکز تعمیرات آرام پز در تهران می باشد، تمامی سعی خود را برای ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان به کار گرفته است. ممکن است برای شما این پرسش ایجاد شود که چرا لازم است هنگام بروز مشکل از خدمات تعمیر آرام پز در محل استفاده نمایید:

  1. از نزدیک شاهد و ناظر عملکرد تعمیرکار آرام پز می باشید.
  2. در زمان و هزینه تعمیرات آرام پز شما به دلیل اعزام تعمیرکار صرفه جویی می شود.
  3. همچنین به دلیل عدم جابه جایی دستگاه، دیگر مشکلاتی مانند ضربه برای دستگاه شما رخ نخواهد داد.

چرا آی پی امداد را برای تعمیر آرام پز انتخاب کنیم؟

آی پی امداد یکی از مراکزی است که در سال 1370 در تهران تاسیس شد و طی سال ها با ارائه خدمات باکیفیت تعمیر و مبتنی بر دانش روز توانسته است در حال حاضر به معتبرترین نمایندگی تعمیرات آرام پز در تهران تبدیل شود. این مجموعه در این سال ها همواره رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار داده است و توانسته است به جایگاه بالایی میان مصرف کنندگان لوازم خانگی مختلف دست پیدا کند. از جمله مزایای استفاده از خدمات آرام پز در آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات یدکی اورجینال
  • بهره مندی از خدمات تیم تعمیرکاران حرفه ای و متخصص
  • ارائه خدمات تعمیر آرام پز به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته
  • ارائه 3 تا 12 ماه گارانتی برای اطمینان از کیفیت خدمات
  • صرفه جویی در هزینه های تعمیرات آرام پز
  • پشتیبانی آنلاین مشتریان در پنل کاربری

ویژگی های تعمیرکار آرام پز در آی پی امداد

از آنجایی که آرام پز با گذشت زمان ممکن است دچار مشکل شود، تعمیر و عیب یابی صحیح آن از اهمیت بالایی برخوردار است. تعمیر اشتباه آرام پز توسط تکنسین های غیر متخصص و بی تجربه باعث آسیب دیدن سایر قطعات و یا خرابی کامل دستگاه می شود. بنابراین بهتر است برای تعمیر و رفع عیب دستگاه خود از خدمات تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات تخصصی آرام پز استفاده کنید. آی پی امداد از تعمیرکاران متخصص، آموزش دیده و ماهری برخوردار است که کلیه خدمات عیب یابی و تعمیرات آرام پز را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان به مشتریان ارائه می دهند.

ویژگی های تکنسین نمایندگی آی پی امداد شامل موارد زیر است:

  • دارای تخصص و دانش روز برای رفع ایراد این دستگاه می باشد.
  • برای تعمیر آرام پز از ابزار و تجهیزات پیشرفته استفاده می کند.
  • جهت تعویض قطعات آرام پز از قطعات باکیفیت و اورجینال استفاده می کند.
  • پس از تعمیر آرام پز در محل شما گارانتی و فاکتور معتبر ارائه می کند.

هزینه تعمیرات آرام پز

قطعا هرگونه خدمات تعمیراتی، نیازمند صرف هزینه می باشد. با این تفاوت که در صورت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آرام پز، این هزینه مقرون به صرفه تر خواهد شد. هدف اصلی آی پی امداد ارائه خدمات تعمیرات آرام پز با هزینه مناسب و تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض آن می باشد. این اقدام موجب می شود هزینه پرداختی شما تنها برای تعمیر قطعه باشد و برای قطعه جدید هزینه ای پرداخت نکنید. به طور کلی هزینه تعمیر آرام پز در آی پی امداد با توجه به تعرفه اتحادیه رسمی تهران تعیین می شود. در واقع هزینه تعمیرات آرام پز در مرکز مجاز آی پی امداد بسیار منصفانه می باشد. لازم به ذکر است که قیمت تعمیر آرام پز به دلایل زیر می تواند تغییر کند:

  • نوع مدل آرام پز می تواند باعث تغییر در قیمت تمام شده قطعات مصرفی شود که در نتیجه هزینه خدمات نیز تغییر می کند.
  • استفاده از قطعات مرغوب و درجه یک برای رفع مشکل آرام پز می تواند هزینه خدمات را نیز تغییر دهد.
  • همچنین مدت زمان گارانتی مربوط به تعمیر توسط تعمیرکار آی پی امداد از دیگر عوامل موثر در هزینه خدمات می باشد.

مشکلاتی که توسط تعمیرگاه دستگاه آرام پز رفع می شوند

بدون شک در زمان استفاده از دستگاه آرام پز با مشکلات کوچک و بزرگی رو به رو می شوید. برخی از آنها در صورتی که آگاهی و آشنایی نسبی داشته باشید، توسط خود شما قابل رفع خواهند بود. مشکلات تخصصی تر را نیز باید به افراد متخصص و با تجربه، نظیر تعمیرکاران آی پی امداد محول کنید. در ادامه این مقاله با برخی از ایرادات و مشکلات رایج در آرام پز آشنا می شوید.

تعمیرات مشکل روشن نشدن آرام پز

در صورتی که آرام پز شما روشن نمی‌شود، ممکن است به دلیل چندین علت باشد. در ادامه علت بروز مشکل و راه‌حل‌های مربوط به تعمیرات دستگاه را برای شما توضیح می‌دهیم:

  • ابتدا قطعات برقی آرام پز را بررسی کنید و مطمئن شوید که کابل برق به درستی وصل شده است و بدون خراش و آسیب دیدگی است.
  • همچنین بررسی کنید که پریز برق و اتصالات برقی درست عمل می‌کنند یا خیر.
  • اگر آرام پز شما دارای ترموستات است، احتمالا مشکل در آن است. در این صورت باید ترموستات را بررسی و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • برخی از غذاها ممکن است باعث گرم شدن آرام پز و ایجاد مشکل در روشن شدن آن شوند.
  • ممکن است دکمه روشن و خاموش در آرام پز خراب شده باشد و در نتیجه دستگاه روشن نشود.

تعمیر مشکل جرقه زدن آرام پز

جرقه زدن آرام پز یکی از مشکلاتی است که ممکن است به دلیل چندین علت رخ دهد. در ادامه به بررسی نحوه تعمیر مشکل دستگاه خواهیم پرداخت:

  • اگر آرام پز در نزدیکی اشیاء فلزی مانند سینی فلزی یا قابلمه قرار دارد، ممکن است جرقه بزند. در این صورت آرام پز را از اشیاء فلزی دور کنید.
  • ممکن است جرقه زدن در آرام پز به دلیل معیوب بودن قطعات برقی دستگاه نظیر المنت، ترموستات، برد و … باشد.
  • برخی از مواد غذایی ممکن است باعث جرقه زدن در آرام پز شوند. در این صورت بهتر است مواد غذایی را به اندازه کافی برش داده و در داخل آرام پز قرار دهید.
  • با توجه به اینکه تعمیر وسایل برقی می‌تواند خطرناک باشد، توصیه می‌شود از تکنسین‌های مجرب و متخصص آی پی امداد برای تعمیر آرام پز استفاده کنید.

چرا آرام پز حرارتی تولید نمی کند؟

در صورتی که دستگاه آرام پز شما هیچگونه حرارتی تولید نمی کند، می توانید برای رفع مشکل دستگاه به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • در صورتی که المنت دستگاه خراب شده باشد، هیچگونه حرارت و گرمایی تولید نخواهد شد.
  • از آنجایی که المنت قابلیت تعمیر ندارد، در صورت خرابی باید آن را تعویض کنید.
  • همچنین ممکن است نول اصلی آرام پز دچار ایراداتی شده باشد.
  • به دلیل اینکه نول به المنت متصل است، در صورت خرابی، المنت نیز عمل نخواهد کرد.

برای برطرف کردن مشکل دستگاه خود می توانید از خدمات تعمیرات آرام پز در آی پی امداد استفاده کنید.

عیب یابی نشت آب از آرام پز

برای عیب یابی و رفع مشکل نشت آب از دستگاه آرام پز خود می توانید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • ابتدا باید محل نشت را پیدا کنید. برای این کار، می توانید آرام پز را خالی کرده و با دقت محل نشت را بیابید.
  • اگر نشت از محلی در بدنه آرام پز رخ داده است، می توانید با استفاده از مواد آب بندی مخصوص، نشت را رفع کنید.
  • چنانچه نشتی از قطعات داخلی آرام پز رخ داده است، شاید نیاز به تعویض قطعات داخلی داشته باشید.
  • همچنین، بهتر است قبل از انجام هرگونه تعمیرات، آرام پز را از برق و اتصالات آن قطع کنید تا از هرگونه خطر برق گرفتگی جلوگیری شود.

چگونه مشکل حرارت بیش از حد آرام پز را رفع کنیم؟

در صورتی که آرام پز شما دارای مشکل حرارت بیش از حد است، می‌توانید با رعایت چند نکته مشکل را برطرف کنید:

  • در صورتی که آرام پز شما دارای قدرت بالایی است، می‌توانید با استفاده از دکمه تنظیمات دستگاه، قدرت مصرفی آرام پز را کاهش دهید و در نتیجه حرارت آرام پز کاهش پیدا خواهد کرد.
  • ممکن است ظرفی که برای آرام پز شما استفاده می‌کنید، با قطر بیشتر از معمول باشد که می‌تواند باعث بیشتر شدن حرارت آرام پز شود.
  • در صورتی که در طول فرآیند پخت حس کردید که حرارت آرام پز بیش از حد شده است، می‌توانید درب آرام پز را برای چند ثانیه باز کنید تا بخار و حرارت آرام پز خارج شود و در نتیجه حرارت آرام پز کاهش پیدا خواهد کرد.

در صورتی که قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید از خدمات مرکز تعمیرات آرام پز استفاده کنید.

چرا مواد غذایی در آرام پز به خوبی پخته نمی شود؟

یکی از مشکلات رایج آرام پزها، عدم پخت مواد غذایی درون دستگاه است که در ادامه به بررسی دلایل آن پرداخته ایم:

  • یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل، ایجاد فاصله زیاد میان دیگ و تفلون آن است.
  • در صورتی که این فاصله ایجاد شده باشد، حرارت زیادی به دیگ منتقل نشده و غذا به صورت کامل پخته نخواهد شد.
4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • رضایی 08 دی 1402

    سلام آرام پز من مدل سانی ssc-40هست کاسه ی داخل یا دیگش فکر نیکنم جنسش سرامیکه ترک خورده میخواستم ببینم تعمیر میشه یا دیگ باید تعویض بشه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 دی 1402

      درود، متاسفانه امکان تعمیر ظرف وجود نداشته و باید آن را تعویض نمایید.

      پاسخ دادن
  • اسماعیل 04 مهر 1402

    سلام من یک آرام پز فلر مدلrc300i دارم. میخواستم دیگ داخلش رو عوض کنم. از کجا میشه تهیه کرد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 مهر 1402

      درود، تصویر قطعه مورد نظر را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن، برای شما تهیه شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد