logo logo تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک در تهران دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب می باشد. با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک صرفه جویی کنید. نمایندگی آبگرمکن سپهر الکتریک در آی پی امداد با کمک تعمیرکاران مجرب و متعهد مشکل آبگرمکن شما را تشخیص داده و آبگرم کن را در محل تعمیر می کند.

شما متقاضیان خدمات می توانید از طریق سایت آی پی امداد یا تماس با شماره 02158941، درخواست خود را جهت تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک ثبت نمایند. تکنسین متخصص و مجرب آی پی امداد، پس از ثبت درخواست شما در کوتاه ترین زمان به همراه تجهیزات پیشرفته و به روز به محل مورد نظر مراجعه کرده و تعمیر دستگاه را انجام می دهد. در صورت استفاده از هریک از این روش ها، می توانید گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه و فاکتور هزینه ها را پس از پایان کار دریافت نمایید. همچنین می توانید به صورت آنلاین و تلفنی با کارشناس نظارت بر کیفیت خدمات ارتباط برقرار کنید.

نحوه تماس جهت تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک در آی پی امداد

برای برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک در تهران در ادامه به بررسی نحوه تماس با این مرکز میپردازیم:

  • میتوانید با نزدیک ترین شعبه آی پی امداد در محل خود تماس حاصل نمایید.
  • همچنین میتوانید از طریق سایت آی پی امداد اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  • بعد از ثبت درخواست از سوی مرکز برای شما پیامکی حاوی پنل کاربری ارسال خواهد شد.
  • این فرد ظرف مدت یک ساعت با تجهیزات کامل در محل شما حضور خواهد داشت.
  • بعد از تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک به شما فاکتور خدمات ارائه شده را تقدیم میکند.
  • در نهایت در خصوص خدمات تعمیرات آبگرمکن ارائه شده از شما نظرسنجی میشود.

خدمات نمایندگی تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک در تهران

نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد دارای شعبات مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران بوده و پس از درخواست شما، نزدیک ترین کارشناسان به محل را برای ارائه خدمات تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک اعزام خواهد کرد.

تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک در شرق تهران

خدمات تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک در آی پی امداد، شامل محله های زیر در شرق تهران میباشد:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک در غرب تهران

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید، می توانید برای تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک در هریک از مناطق زیر با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات آبگرمکن سپهر الکتریک در شمال تهران

کاربرانی که در مناطق شمال تهران ساکن هستند، می توانند از خدمات آبگرمکن سپهر الکتریک در آی پی امداد  استفاده نمایند:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرکار آبگرمکن سپهر الکتریک در جنوب تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرکار آبگرمکن سپهر الکتریک در محله های جنوب تهران می توانید با مجموعه آی پی امداد تماس حاصل نمایید:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

نمایندگی آبگرمکن سپهر الکتریک در مرکز تهران

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه ردر مرکز تهران شامل محله های زیر می باشد:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک در محل و منزل

در ادامه به بررسی مزیت های تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک در محل می پردازیم:

  • میتوانید در هنگام تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک در محل به سایر کارهای خود رسیدگی کنید.
  • نگران وارد شدن آسیب به دستگاهتان در حین حمل و نقل نیستید.
  • از پرداخت هزینه های حمل و نقل توسط شما صرفه جویی میگردد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تعمیرکار آبگرمکن سپهر الکتریک در آی پی امداد خدمات ویژه  و مفیدی را به مشتریان ارائه می دهد. تکنسین آبگرمکن سپهر الکتریک ابتدا تلاش می کند تا در زمان کوتاهی به محل اعزام شود. در ادامه زمانی که تکنسین مربوطه در محل حاضر شود، به همراه تجهیزات و لوازمی که با خود به همراه دارد، عیب یابی دستگاه را مقابل مشتری انجام می دهد.

نکته مورد توجه در مورد نیروهای شرکت آی پی امداد، این است که تمام مراحل تعمیر و عیب یابی دستگاه را مقابل صاحب دستگاه انجام می دهند تا بتوانند اطمینان و رضایت مشتریان را به خود جلب کنند. در صورتی که بعد از عیب یابی آبگرمکن متوجه خرابی قطعات شوند، با تعمیر یا تعویض قطعات مشکل آبگرمکن را در زمان کوتاهی حل می کنند.

نمایندگی آبگرمکن سپهر الکتریک در آی پی امداد چه خدماتی ارائه می دهد؟

آیا آبگرمکن سپهر الکتریک شما خراب است؟ آیا نیاز به تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک خود دارید؟ نگران هزینه های تعمیر هستید؟ در این شرایط ما استفاده از نمایندگی تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک در آی پی امداد را به شما عزیزان توصیه می کنیم.

  • تمامی نیروهای این مجموعه برای کاهش هزینه های تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک و انجام تعمیرات سریع و حرفه ای به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.
  • تکنسین های گروه آی پی امداد افراد مجربی هستند که مهارت کافی برای تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک را دارند.
  • هزینه تعمیرات در آی پی امداد طبق تعرفه نهادهای نظارتی می باشد.
  • در پایان کار به شما گاانتی معتبر 3 الی 12 ماهه تقدیم می گردد.

تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

تعمیرکار متخصص تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک، در کمتر از یک ساعت و یا طبق برنامه شما به محل کار یا منزل شما می آید. اگر مشکل جزئی باشد و در محل قابل تعمیر باشد، تکنسین های ما بلافاصله مشکل شما را حل می کنند. همچنین شایان ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعات، تکنسین ها قطعاتی دارند که به سرعت قابل تعویض هستند و مشکل شما را حل می کنند. در صورت نیاز به تعمیر قطعات خاص یا برد، قطعات به کارگاه آی پی امداد ارسال می شود و در کمتر از 72 ساعت کاری تعمیر و تحویل داده می شود.

هزینه تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک

اطلاع از هزینه تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک در نمایندگی تعمیر آی پی امداد همواره یکی از مسائلی بوده است که مصرف کنندگان به دنبال اطلاع از آن بوده اند که در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم:

  • تعیین هزینه دقیق تنها پس از بررسی دستگاه شما توسط تعمیرکار آبگرمکن سپهر الکتریک امکان پذیر است.
  • همچنین قیمت قطعه ای که در هنگام تعمیرات آبگرمکن سپهر الکتریک شما قرار است تعویض گردد نیز بر این هزینه تاثیرگذار است.
  • قرار داشتن آبگرمکن در دوره گارانتی میتواند موجب کاهش این هزینه گردد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد