logo logo تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آبگرمکن ایران رادیاتور مانند سایر دستگاه ها ممکن است با مشکلاتی مواجه شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور زمانی انجام می شود که بخش های مختلف آن دچار نقص فنی شده باشد. در ادامه مطلب شما را با نکات کاربردی در خصوص نحوه استفاده از خدمات آبگرم کن و رادیات ایران رادیاتور آشنا خواهم کرد. آی پی امداد، به عنوان نمایندگی تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در محل و در سراسر تهران به عیب یابی دستگاه شما از برند ایران رادیاتور پرداخته و از قطعات اصلی برای تعمیرات این دستگاه استفاده می کند تا کیفیت آن حفظ شود و بعد از تعمیر به مانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید.

اگر دارای دانش تخصصی می باشید یا سوالاتی برای شما مطرح شده است، سوالات خود را در قسمت دیدگاه یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مطرح نمایید تا کارشناسان مجرب، راهنمای هایی لازم را به شما ارائه نمایند.

در این مقاله به آموزش عیب یابی مشکلات آبگرمکن ایران رادیاتور هم پرداخته ایم و با مطالعه آن میتوانید مشکلات دستگاه خود را برطرف نمایید. اگر هم نیاز به خدمات آنلاین تعمیرکار آبگرمکن ایران رادیاتور در آی پی امداد دارید، کافی است سوالات خود را در دیدگاه همین مقاله یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد مطرح نمایید.

نحوه تماس جهت تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در آی پی امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در تهران به شرح زیر است:

  1. برای استفاده از خدمات آبگرمکن ایران رادیاتور در آی پی امداد می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  2. اگر امکان تماس تلفنی را ندارید، بدون هیچ محدودیتی می توانید درخواست تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور خود را به صورت آنلاین از طریق سایت آی پی امداد ثبت کنید.
  3. پس از ثبت درخواست اعزام کارشناس، لینک پنل کاربری برای شما پیامک می شود که حاوی اطلاعاتی شامل نام و مشخصات تکنسین و کد اشتراک می باشد.
  4. در پنل کاربری خود می توانید به صورت آنلاین به تمامی اطلاعات شامل مدت گارانتی، فاکتور و … دسترسی داشته باشید و با کارشناس واحد پیگیری و شکایات در ارتباط باشید.
  5. زمان حضور تعمیرکار آی پی امداد در محل در کمتر از یک ساعت یا با توافق شما انجام می شود.
  6. پس از انجام مراحل عیب یابی و تعمیر، فاکتور هزینه تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور به همراه گارانتی خدمات که بین 3 تا 12 ماه اعتبار دارد، در اختیار مشتری قرار می گیرد.
  7. در نهایت به منظور اطلاع از میزان رضایتمندی شما از خدمات دریافت شده، نظرسنجی می شود.
  8. کلیه خدمات تعمیرات آبگرمکن در آی پی امداد، از 90 الی 365 روز گارانتی می شود.

خدمات تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

آی پی امداد در تمامی روزهای هفته آماده تعمیر دستگاه آبگرمکن ایران رادیاتور در محل شما می باشد. آی پی امداد در سراسر تهران شعبه دارد و می تواند در شرق، غرب، شمال و جنوب خدمات ارائه دهد. از جمله مناطق تحت پوشش تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در شرق تهران

برای استفاده از خدمات تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در شرق تهران می توانید درخواست خود را ثبت نمایید:

رسالت، نارمک، مجیدیه، هروی، بنی هاشم، شمس آباد، نوبنیاد، پاسداران، شهرک شهید بهشتی، شهرک امام خمینی، حکیمیه، سازمان آب ، اتحاد، گلشن دوست، میدان پروین، سه راه استخر، زین الدین، تهرانپارس، استقلال، شهرک امید، قنات کوثر، هنگام، سراج، تکاوران، دلاوران، اردیبهشت، شهید باقری، فرجام، میدان شقایق، دردشت، شهید آیت، خیابان دماوند، سبلان، تهران نو،، مسیل جاجرود، مسیل منوچهری، نیروی هوایی، امامت، زینبیه، قصر فیروزه، پیروزی، نیروی هوایی، زمزم، میدان شهداء، پرستار، ائمه اطهار، محلاتی، ۱۷ شهریور، آهنگ

تعمیرکار آبگرمکن ایران رادیاتور در غرب تهران

نقاط تحت ارائه خدمات آی پی امداد در غرب تهران، شامل موارد زیر می باشد:

پونک، بلوار فردوس، باغ فیض، چیتگر، جنت آباد، تهرانسر، تهران ویلا، سعادت آباد، ستارخان، دهکده المپیک، دریان نو، شهرک اکباتان، شهران، شهر زیبا، شهر آرا، طرشت، صادقیه، شهرک گلستان، شهرک غرب، شریف، زیبادشت، گیشا، مرزداران، شهرک آزادی، آزادشهر، شهرک شهید باقری، مهرآباد، شهرک دریا، فتح، شهید دستغیب، دکتر هوشیار، استاد معین، باغ فیض، اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، شمشیری

خدمات آبگرمکن ایران رادیاتور در شمال تهران

چنانچه ساکن شمال تهران هستید، می توانید در محله های زیر از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید:

دروس، قلهک، نیاوران، تجریش، لویزان، ازگل، جماران، زرگنده، مبارک‌آباد، حسین‌آباد، سوهانک، مینی سیتی، محمودیه، آجودانیه، زعفرانیه، اقدسیه، دزاشیب، داودیه، کامرانیه، فرمانیه، اوین، ولنجک، الهیه، جردن، ونک، درکه، ظفر

تعمیرگاه آبگرمکن ایران رادیاتور در جنوب تهران

محله های تحت ارائه خدمات آی پی امداد در جنوب تهران شامل:

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، شهرک مسعودیه، اتابک، نازی‌ آباد، یاخچی‌ آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، صالح آباد، نعمت آباد، خاوران، عبدالعظیم حسنی، کوی سیزده آبان، امام زاده عبدالله، کیان شهر، دولت‌ آباد، شهر ری

تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور در مرکز تهران

کاربران ساکن در مرکز تهران می توانند درخواست خود را جهت تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در آی پی امداد ثبت نمایند:

عباس‌آباد، جلفا، امیرآباد، یوسف آباد، بهجت آباد، زرتشت، بهارشیراز، خواجه عبدالله، آپادانا، سهروردی، تخت طاووس، طالقانی، هفت تیر، توپخانه، استانبول، جمهوری، توحید، آرژانتین، فاطمی، باغ صبا، لاله زار، دامپزشکی، هاشمی، آذربایجان، جیحون، ولیعصر، فردوسی، انقلاب، کارگر، دروازه دولت

تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور در محل کار یا منزل

تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در منزل می تواند مزایای بسیاری را برای مشتریان به همراه داشته باشد. عدم نیاز به جابجایی آبگرمکن ایران رادیاتور و جلوگیری از هر گونه خرابی یا آسیب به دستگاه، مسلماً موضوع بسیار مهمی است که باید به آن اشاره کرد. از مزایای استفاده از خدمات تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر در محل باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما مشتری گرامی می شود.
  • تعمیر و نگهداری آبگرمکن ایران رادیاتور در محل از آسیب فیزیکی به تجهیزات جلوگیری می کند.
  • با خدمات آبگرمکن ایران رادیاتور در محل در هزینه خود صرفه جویی کنید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هنگامی که آبگرمکن ایران رادیاتور خراب می شود و نیاز به تعمیر دارد، یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که عیب یابی و تعمیر توسط یک متخصص با تجربه انجام شود. وظایف یک تعمیرکار آبگرمکن ایران رادیاتور به شرح زیر است:

  • در هنگام تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور در منزل مشتری، قوانین و مقررات مشتری اجرا می شود.
  • ارائه فاکتورها و ضمانت نامه های مربوط به خدمات ارائه شده
  • ارائه خدمات مطابق میل مشتریان

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

اگر دستگاه شما گارانتی دارد، بهتر است با شماره درج شده در کارت گارانتی دستگاه تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز را دریافت کنید. اما اگر مدت گارانتی آبگرمکن ایران رادیاتور شما به پایان رسیده باشد، حق انتخاب استفاده از خدمات آی پی امداد یا شرکت گارانتی را دارید. چرا بهتر است در صورت خرابی آبگرمکن ایران رادیاتور از خدمات تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور آی پی امداد استفاده کنیم؟ در زیر به این سوال پاسخ خواهیم داد:

  • تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشد و شما مشتری گرامی می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را تعمیر نمایید.
  • پس از تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور ابتدا عملکرد صحیح دستگاه بررسی و سپس به شما تحویل داده می شود.
  • برای خدمات آبگرمکن ایران رادیاتور از لوازم اورجینال استفاده شده و سعی می شود تا برای کاهش هزینه ها، قطعه خراب شده تعمیر شود.
  • هزینه تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور در آی پی امداد بر اساس تعرفه اتحادیه می باشد.

تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

تعمیرکار آبگرمکن ایران رادیاتور در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه ای که شما تعیین کرده اید، به محل کار یا خانه شما می رسد. اگر مشکل جزئی باشد و در محل قابل تعمیر باشد، تکنسین های ما بلافاصله مشکل شما را حل خواهند کرد. همچنین لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعات، تکنسین ها قطعاتی دارند که به سرعت تعویض و مشکل شما را حل می کنند. در صورت نیاز به تعمیر قطعات خاص یا بردهای الکترونیکی، قطعه به کارگاه آی پی امداد ارسال شده و در کمتر از 72 ساعت کاری تعمیر و تحویل داده می شوند.

آیا آبگرمکن ایران رادیاتور نیاز به سرویس دوره‌ ای دارد؟

انجام سرویس دوره ای آبگرمکن ایران رادیاتور یکی از اقداماتی است که می تواند عملکرد دستگاه شما را بهبود بخشد و کیفیت اولیه آن را حفظ کند. به طور کلی دلایل مختلفی از جمله عدم سرویس دهی منظم دستگاه یا نگهداری نادرست آن را می توان علت خرابی دستگاه دانست. بنابراین، اگر آبگرمکن ایران رادیاتور خود را به طور مرتب توسط یک مرکز تخصصی و مجاز سرویس نمی کنید، ممکن است ایرادات جزئی دستگاه شما منجر به خرابی کامل آن شود.

برای این کار ابتدا باید نمایندگی مجاز تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور را پیدا کنید و دستگاه خود را برای سرویس به تعمیرکاران آن مرکز بسپارید. آی پی امداد یکی از مراکزی است که به عنوان نمایندگی آبگرمکن ایران رادیاتور فعالیت می کند و انواع خدمات سرویس و تعمیر آبگرم کن دیواری و ایستاده ایران رادیاتور را به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر کارشناسان مجرب به مشتریان خود ارائه می دهد.

عیب یابی مشکلات آبگرمکن ایران رادیاتور

در این بخش به بررسی هریک از ایرادات رایج آبگرمکن ایران رادیاتور و روش های رفع آنها پرداخته ایم:

تعمیرات مشکل روشن نشدن آبگرمکن ایران رادیاتور

در صورتی که آبگرمکن ایران رادیاتور شما روشن نمی شود، موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • ابتدا لازم است شیر ورودی آب و گاز را بررسی کنید.
  • مشکل می تواند از رسوب گرفتن نوک الکترود یا به دلیل گرفتگی نازل شمعک آبگرمکن باشد. با تمیز کردن نوک الکترود، دستگاه دوباره روشن خواهد شد.
  • اگر فاصله بین نوک الکترود تا مشعل، به هم بخورد، سیستم جرقه زن عمل نمی کند. هرگونه فشار بر روی این قطعه نیز می تواند موجب آسیب به سیستم جرقه زن شود.

تعمیر مشکل خاموش شدن آبگرمکن ایران رادیاتور

اگر آبگرمکن شما به یکباره خاموش می شود، می توانید به بررسی موارد زیر اقدام نمایید:

  • قطعی آب یا افت فشار مربوط به آب گرمکن نیست، اما باعث خاموش شدن دستگاه در حین کارکردن می شود. گاهی لوله های فرسوده و جرم گرفته علت اصلی افت فشار آب در آبگرمکن است. در این صورت با تعویض و نوسازی لوله کشی ساختمان، مشکل برطرف خواهد شد.
  • هر گونه اختلال در سیستم گاز رسانی به دستگاه، چنین مشکلی را ایجاد می کند. افت فشار می تواند مربوط به نشتی لوله های گاز و یا افت فشار گاز منطقه باشد.
  • خرابی ترموکوپل و واشر دیافراگم آبگرمکن نیز از دلایل بروز این مشکل است که تنها تعویض واشر یا ترموکوپل مشکل رفع می گردد.
  • چنانچه ارتفاع شمعک بالاتر باشد، دستگاه روشن می شود ولی به طور ناگهانی و خود به خود، خاموش خواهد شد.

جهت برطرف کردن مشکل دستگاه خود می توانید از متخصصین نمایندگی تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در آی پی امداد کمک بگیرید.

عیب یابی مشکل گرم نشدن آب در آبگرمکن ایران رادیاتور

در صورت بروز مشکل گرم نشدن آب آبگرمکن ایران رادیاتور، می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • آبی که در لوله ها جریان دارد دارای ناخالصی و املاح زیادی است. املاح آب لوله کشی می تواند رسوبات زیادی را در مسیر ایجاد کند.
  • با رسوب زدایی، مشکلات آبگرمکن و دمای آب به کلی برطرف می شود.
  • در این شرابط بهتر است با با تعمیرکار آی پی امداد تماس بگیرید تا آبگرمکن را سرویس کرده و در صورت نیاز عملیات رسوب زدایی انجام شود.

هزینه تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور

یکی از سوالاتی که اغلب افراد در مواجهه با خرابی آبگرمکن ایران رادیاتور می پرسند، هزینه تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور در آی پی امداد است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

  • تعیین دقیق این هزینه تنها در صورتی امکان پذیر است که دستگاه توسط مرکز تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور بررسی شود.
  • علاوه بر این، این قیمت تحت تأثیر قیمت قطعه ای است که در هنگام تعمیر دستگاه شما نیاز به تعویض دارد.
  • کلیه هزینه های تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در آی پی امداد طبق تعرفه اتحادیه میباشد.
  • همچنین اگر درخواست مدت زمان بیشتر از 3 ماه گارانتی را داشتید، نسبت به 6 یا 12 ماه گارانتی، نیاز است هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در آی پی امداد

یکی از دلایل استفاده از خدمات نمایندگی آی پی امداد برای تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور مجاز بودن آن است. توجه کنید که آی پی امداد خدمات پس از فروش دستگاه آبگرمکن ایران رادیاتور را ارائه نمی دهد، بلکه نمایندگی مجاز تعمیر انواع برندها و مدل های آبگرمکن ایران رادیاتور در تهران می باشد. شما می توانید با خیال راحت از خدمات این مجموعه استفاده کنید و پس از انجام تعمیرات، فاکتور خدمات و برگه گارانتی 3 تا 12 ماه دریافت نمایید.

  • در صورت وجود هرگونه مشکل در مدت زمان ضمانت کاملا برعهده آی پی امداد است.
  • هزینه تعمیرات آبگرمکن ایران رادیاتور در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.
  • تمام خدمات و قطعات استفاده شده برای تعمیر آبگرمکن ایران رادیاتور توسط تکنسین آی پی امداد ضمانت 3 تا 12 ماه می شود.
  • تعویض قطعات خراب شده و از کار افتاده با قطعات اصل و فابریک
  • پیش از تحویل قطعات و نصب آن ها برروی دستگاه و تحویل دستگاهی کاملا سالم به شما، تست های سلامت از آبگرمکن ایران رادیاتور گرفته می شود.
  • آی پی امداد دارای تمامی مجوز های ایترنتی و غیر اینترنتی لازم را دارا می باشد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد