logo logo تعمیرات جارو شارژی فیلیپس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیرات جارو شارژی فیلیپس

تعمیرات جارو شارژی فیلیپس
تعمیرات جارو شارژی فیلیپس
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیرات جارو شارژی فیلیپس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی فیلیپس با اعزام بهترین متخصصین، خدمات تعمیر جارو شارژی را در مناطق مختلف مانند، شرق، شمال، غرب و جنوب تهران به مشتریان خود ارائه می دهد.

جارو شارژی فیلیپس یکی از کاربردی ترین لوازم در منزل می باشد که نظافت و پاکیزگی منزل را برای خانه داران در سریعترین زمان ممکن امکان پذیر می کند و مشتریان با استفاده از جارو شارژی می توانند از لحاظ زمان و هزینه صرفه جویی کنند.

در برخی از حالات بنا به دلایل مختلف ممکن است مشکلاتی در انواع جارو شارژی ها به وجود بیاید که خوشبختانه با وجود نمایندگی تعمیرات جارو شارژی فیلیپس رفع کردن تمام این مشکلات در سریع ترین زمان و به بهترین شکل ممکن امکان پذیر است.

کاربران گرامی در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه تعمیرات جارو شارژی فیلیپس میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان آی پی امداد در میان بگذارید.

نحوه تماس با خدمات مرکزی تعمیرات جارو شارژی فیلیپس در تهران

راه های برقراری تماس با خدمات مرکزی تعمیرات جارو شارژی فیلیپس در تهران به صورت زیر است:

  • در مرحله نخست می‌توانید با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه مجاز مرکزی جارو شارژی فیلیپس تماس حاصل کنید.
  • از راههای دیگر برای ارتباط با نمایندگی جهت تعمیر جارو شارژی فیلیپس، ارسال درخواست آنلاین از طریق سایت آی پی امداد می باشد.
  • بعد از ثبت درخواست تعمیر و یا برقرار کردن تماس با مرکز آی پی امداد، مشخصات شما ثبت شده و نام متخصص مربوطه به همراه کد اشتراک به شما پیامک میگردد.
  • تعمیرکاران جارو شارژی فیلیپس در بازه زمانی بسیار کوتاه و در همان روز در محل مربوطه حاضر میگردند و شروع به تعمیر دستگاه می‌کنند.
  • مشتریانی که خواستار تعمیر جارو شارژی فیلیپس هستند، می توانند برای تعمیر جارو شارژی فیلیپس به کارگاه‌های مجهز آی پی امداد به صورت حضوری مراجعه کنند.

تعمیر جارو شارژی فیلیپس در تهران

تعمیر کردن جارو شارژی فیلیپس در تهران در بازه زمانی بسیار کوتاه و با استفاده از جدیدترین روشهای تعمیرات و همچنین به وسیله تعمیرکاران حرفه ای انجام می شود.

  • در واقع نمایندگی تعمیرات جارو شارژی فیلیپس یکی از رسمی ترین نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی در تهران میباشد که خدمات ارائه شده توسط این مراکز همراه با ضمانت نامه و گارانتی می باشد.
  •  مشتریان می توانند از طریق ثبت سفارش تعمیر جارو شارژی فیلیپس به صورت آنلاین و یا تلفنی مشاوره های تخصصی لازم را نیز در رابطه با تعمیر دستگاه کسب نمایند.

خدمات تعمیرات جارو شارژی فیلیپس در محل یا در منزل شما

ارائه خدماتی مانند تعمیرات لوازم برقی مخصوصاً جارو شارژی فیلیپس در محل یا در منزل، یکی از خدمات ویژه ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات جارو شارژی فیلیپس می باشد که با هدف راحتی بیشتر مشتریان انجام می شود.

  • امکان دریافت تعمیرات جارو شارژی فیلیپس بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد، باعث شده است تا فرصت مناسبی برای صرفه جویی در زمان و هزینه ایجاد گردد.
  • روند کار بدین صورت میباشد که بعد از ارسال کردن درخواست تعمیر کاران مرکز آی پی امداد در محل حضور می‌یابند و تعمیر جارو شارژی فیلیپس را با دقت و سرعت بسیار بالا انجام می دهند.
  •  نمایندگی تعمیرات جارو شارژی فیلیپس با هدف ارائه کردن خدمات تضمینی همراه با گارانتی ۳ تا ۱۲ ماهه آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

مزیت های استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جارو شارژی فیلیپس در محل یا در منزل:

  • استفاده کردن از خدمات تعمیر جارو شارژی فیلیپس در محل باعث میگردد تا تمام هزینه‌های جانبی و اضافی حذف شود.
  • با بهره‌مندی از خدمات تعمیر جارو شارژی فیلیپس در منزل دیگر نیازی به مراجعه حضوری به محل خاص نبوده و می توانید از لحاظ زمانی صرفه جویی نمایید.
  • با امکان تعمیر دستگاه در منزل این موقعیت به وجود می آید تا مشتریان به صورت مستقیم بتوانند مراحل تعمیر را مشاهده نمایند.

هزینه تعمیر جارو شارژی فیلیپس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی آی پی امداد

هزینه تعمیرات جارو شارژی فیلیپس بر حسب مبلغ مشخص شده از طرف اتحادیه و مراکز مربوطه تعیین می گردد. در واقع بر همین اساس هزینه تعمیر جارو شارژی فیلیپس در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد که از معتبرترین نمایندگی های رسمی در تهران می باشد هزینه های بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

یکی از مهمترین مزیت های مشخص شده برای مشتریان از طرف نمایندگی تعمیرات جارو شارژی فیلیپس امکان برآورد هزینه های احتمالی بر حسب مشکل به وجود آمده در دستگاه میباشد. یعنی تعمیرکاران و متخصصین یک لیست کامل از تمام هزینه‌های مشخص شده، برای آگاهی بیشتر مشتری را آماده می‌کنند و در پایان کار این فاکتور هزینه ها به مشتریان تحویل داده می شود تا از تمام جزئیات لازم را در رابطه با هزینه تعمیرات اطلاع یابند. هزینه‌های تعمیر جارو شارژی فیلیپس در تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد بنا به دلایل زیر می تواند تغییر کند:

  • مدل جارو شارژی فیلیپس یعنی قدیمی یا نو بودن، با توجه به قیمت قطعات استفاده شده می تواند باعث تغییر در هزینه‌ها گردد.
  • همچنین استفاده کردن از قطعات با کیفیت برای رفع مشکل و تعمیر جارو شارژی فیلیپس نیز یکی از عوامل تغییر در بحث هزینه ها می باشد.
  • مدت زمان ضمانتنامه در رابطه با تعمیر جارو شارژی فیلیپس به وسیله تعمیرکاری آی پی امداد نیز یکی از عوامل موثر در بحث تغییر هزینه‌ها می باشد.

راهنمای تعمیرات و عیب یابی جارو شارژی فیلیپس توسط تعمیرکاری آی پی امداد

استفاده مکرر از جارو شارژی فیلیپس در برخی از حالت به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی و همچنین سهل انگاری هنگام استفاده از جارو ممکن است باعث بروز مشکلاتی در دستگاه شود. که تمام این ایرادها باید به وسیله افراد متخصص تعمیر شود، در این حالت احتمال خرابی دائمی جارو به حداقل رسیده و تمام مشکلات به بهترین شکل ممکن رفع می گردد.

 گاهی مشتریان به صورت خودسرانه اقدام به تعمیر دستگاه می‌کنند که در این حالت باعث بروز مشکلات جدی تر می شوند ،که در برخی مواقع ممکن است قابل تعمیر نباشد. پس کمک گرفتن از افراد متخصص بهترین گزینه برای کاهش هزینه ها و جلوگیری از بروز مشکلات جدی تر می باشد.

دلیل کاهش مکش جارو شارژی فیلیپس چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگامی که جارو شارژی فیلیپس مکش کافی را ندارد در این صورت باید کارهای زیر را برای رفع مشکل انجام دهید:

  • مهمترین دلیل کاهش مکش در جارو شارژی فیلیپس پر بودن محفظه جارو می باشد که باید بعد از هر بار استفاده از جارو محفظه را خالی کنید تا میزان مکش جارو افزایش پیدا کند.
  • وجود مو یا پرز در بخش غلتک های برس جارو نیز می‌تواند باعث کاهش مکش شود که در این صورت نیز باید اقدام به تمیز کردن جارو کنید.
  • وجود آشغال در قسمت لوله نیز می‌تواند باعث کاهش مکش جارو شود که باید تمام اشغال ها و اجسام خارجی که در لوله وجود دارد را خارج نمایید.

دلیل خاموش شدن ناگهانی جارو شارژی فیلیپس چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگامی که جارو شارژی فیلیپس به صورت ناگهانی خاموش می گردد در این حالت برای رفع مشکل باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • مهمترین موردی که باعث می‌شود تا جارو شارژی فیلیپس به درستی کار کند،گردش هوا در داخل دستگاه می باشد ولی در برخی از مواقع گردش هوا با مشکل روبرو می شود، که یکی از این دلایل پر بودن محفظه جارو می باشد، که بهتر است مشتریان بعد از هر بار استفاده از جارو شارژی، محفظه را به صورت کامل تمیز نمایند.
  • همچنین مسدود شدن لوله نیز از گردش هوا جلوگیری می نماید، که در این حالت باید آشغال های موجود در لوله را خارج نمایید.
  • کثیف بودن بخش فیلتر جارو نیز باعث می‌شود تا منافذ بسته شده و گردش هوا با مشکل مواجه شود، که در نتیجه آن مکش کاهش پیدا می‌کند.
  • همچنین کاهش شارژ جارو نیز یکی از دلایل خاموش شدن ناگهانی جارو شارژی فیلیپس می باشد که باید در سریعترین زمان ممکن اقدام به شارژ جارو نمایید.

دلیل شارژ نکردن جارو شارژی فیلیپس چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگامی که جارو شارژی فیلیپس به درستی شارژ نمی کند در این حالت برای رفع مشکل باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • اگر پایه شارژر خراب شده باشد در این حال جارو شارژی به صورت صحیح شارژ نخواهد کرد، در واقع هنگام گذاشتن جاروشارژی در محل شارژ، باید دقت کنید تا به درستی در جای خودش قرار گرفته باشد و اتصال به صورت صحیح برقرار باشد، در واقع باید جریان برق وجود داشته باشد و همچنین اتصالات برقرار باشد تا جارو به صورت صحیح بتواند شارژ کند.
  • تمام شدن عمر باتری نیز یکی از علتهای شارژ نشدن جارو شارژی می باشد که باید اقدام به تعویض باتری کنید.

دلیل نچرخیدن غلتک برس جارو شارژی فیلیپس چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگامی که غلتک برس جارو شارژی فیلیپس به خوبی نمی چرخد در این صورت برای رفع مشکل باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • پاره شدن تسمه در جارو شارژی یکی از مهم‌ترین علت‌های نچرخیدن غلتک جارو است.
  •  همچنین وجود مو یا پرز در بخش غلتک ها نیز می تواند باعث بروز چنین مشکلی گردد که باید اقدام تمیز کردن آن کنید.

دلیل بوی سوختگی هنگام کار با جاروشارژی فیلیپس چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگامی که در جارو شارژی فیلیپس بوی سوختگی احساس کردید در این حالت برای رفع مشکل باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • استفاده طولانی از جارو میتواند باعث ایجاد بوی سوختگی شود، در واقع فشار وارد شده به موتور می‌تواند باعث بروز بوی سوختگی گردد.
  • اگر تسمه جارو پاره شده باشد در این حالت نیز ممکن است موتور نیم سوز شده و بوی سوختگی بدهد.

دلیل صدای زیاد در جارو شارژی فیلیپس چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگامی که موقع استفاده از جارو شارژی فیلیپس صدای زیادی احساس کردید در این صورت برای رفع مشکل باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • لوله جارو را بررسی نمایید، اگر آشغال و اجسام خارجی در لوله وجود داشته باشد، در این حالت صدای زیادی تولید می کند.
  • همچنین وجود شکستگی در بخش پارویی جاروشارژی نیز می‌تواند باعث ایجاد صدای غیر عادی هنگام استفاده از جارو شود.
  • یکی دیگر از علل ایجاد صدای زیاد در جارو شارژی فیلیپس شکسته شدن بلبرینگ می باشد.

دلیل گرم شدن بیش از اندازه جارو شارژی فیلیپس چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

اگر جارو شارژی فیلیپس گرمای زیادی تولید می کند در این صورت برای رفع مشکل باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • زمان استفاده از جارو را به حداقل برسانید.
  • همچنین باید بخش فیلتر، محفظه و لوله جارو را به صورت کامل تمیز کنید چون پر بودن محفظه و همچنین وجود کثیفی بیش از اندازه در بخش فیلتر و یا مسدود بودن لوله، می‌تواند باعث شود تا فشار زیادی به موتور وارد شود، که در نتیجه آن گرمای زیادی تولید می شود.

با تمیز نگه داشتن جارو می توانید از گرم شدن بیش از اندازه آن جلوگیری نمایید

دلیل روشن نشدن جارو شارژی فیلیپس چیست و برای رفع مشکل چه باید کرد؟

هنگامی که جارو شارژی فیلیپس روشن نمی شود در این حالت برای رفع مشکل می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • وقتی که جارو شارژی را در پایه شارژر قرار می‌دهید جارو شروع به شارژ می‌کند، در واقع جریان الکتریکی از سمت باتری به طرف موتور جارو شارژی انتقال داده می‌شود که در نتیجه آن جارو روشن می‌شود که اگر این پروسه طی نشود جارو روشن نمی گردد.
  • همچنین خراب بودن دکمه ها نیز یکی از علت‌های دیگر روشن نشدن جارو شارژی فیلیپس می‌باشد.
  • وجود مشکل در موتور و یا در برد نیز می‌تواند از علت های روشن نشدن جارو شارژی فیلیپس باشد.

نتیجه گیری در رابطه با نمایندگی تعمیرات جارو شارژی فیلیپس در تهران

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی فیلیپس در تهران باعث شده است تا تمام مشکلات به وجود آمده در جارو شارژی فیلیپس به بهترین شکل ممکن و با حداقل هزینه رفع شود.

مشتریان دیگر نباید هیچ گونه نگرانی در رابطه با هزینه های اضافی و یا عدم تعمیر صحیح دستگاه داشته باشند، وجود افراد متخصص در نمایندگی تعمیرات جارو شارژی فیلیپس باعث شده است تا تمام مشکلات در جاروهای شارژی به بهترین شکل ممکن رفع شود.

تمام مشتریان در صورت بروز خرابی در دستگاه می توانند با مراکز تعمیر آی پی امداد تماس حاصل کرده و خواستار تعمیردستگاه شوند، در این حالت متخصصین مربوطه در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و اقدام به رفع سریع مشکل می کنند. لازم به ذکر است که  تمام خدمات ارائه شده به مشتریان دارای گارانتی میباشد.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار جاروشارژی فیلیپس در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات جاروشارژی فیلیپس در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی جاروشارژی فیلیپس به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر جاروشارژی فیلیپس، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد