logo logo نمایندگی تعمیرات کولر گازی وستل با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولر گازی وستل

ارور کولر گازی وستل
ارور کولر گازی وستل
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولر گازی وستل به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

به منظور نشان دادن خرابی های سیستم کولر گازی وستل و یا حفاظت از آن در برابر خطاهای احتمالی، کدهای خطای سفارشی در جلوی صفحه نمایش سیستم کولر گازی وستل نمایش داده می شوند. آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات کولر گازی وستل این مقاله را با هدف توضیح علت نمایش ارور کولر گازی وستل و روش تعمیر کولر گازی وستل به کمک کدهای خطا برای شما عزیزان فراهم کرده است. معنی ارورهای کولر گازی وستل به شما و تعمیرکاران کولر گازی وستل کمک می کند که سریع تر به مشکل ایجاد شده در کولر گازی وستل پی ببرید و به تعمیر اسپلیت وستل اقدام کنند.

با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی وستل صرفه جویی داشته باشید.

بررسی انواع ارور کولر گازی وستل

ارورهای کولر گازی وستل به این صورت نمایش داده می شوند که چشمک زن برای اولین بار برای هر کدام از کدها چندین بار به طور خاص چشمک می زند و سپس برای 35 تا 40 ثانیه پایدار باقی می ماند. نمایش کدهای خطا همچنان ادامه پیدا می کند تا مشکل حل شود. کدهای هشدار کولر گازی وستل در ادامه لیست شده اند تا شما با مشاهده هر کدام از این کدهای خطا بر روی کولر گازی وستل متوجه علت خطا و روش تعمیر آن شوید. در صورت نیاز به تعمیر کولر گازی می‌توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز و مرکزی تعمیرات کولر گازی وستل در تهران بهره‌مند شوید.

کد ارور کولر گازی وستل علت کد خطای کولر گازی وستل
E1 این کد خطا مربوط به ایراد میدان مغناطیسی دستگاه می باشد.
E2 این کد خطا نشان دهنده خرابی سنسور محیطی داخلی است.
E3 این کد خطا نشان دهنده خرابی سنسور پایپ کندانسور است.
E4 این کد خطا نشان دهنده ایرادات فن است./ سیم کشی آن را چک کنید./ در صورت لزوم فن باید تعویض شود.
E5 این کد خطا مربوط به سرمایش و برد دستگاه است.
E6 این کد خطا نشان دهنده کمبود ولتاژ در دستگاه است.
E7 این کد خطا نقص در برنامه برد دستگاه را نشان می دهد.
FL این کد خطا نشان دهنده ایرادات فیلتر دستگاه است.

کدهای اخطار در کولر گازی وستل

پیام های خطا به ترتیب ابتدا توسط نماد Er و سپس کد ویژه (01، 02، …، 20، و …) برای نشان دادن خرابی و نیاز به تعمیر کولر گازی نمایش داده می شوند. در صورت مشاهده کدهای خطا به سیستم کولر گازی وستل دست نزنید و آن را دستکاری نکنید و با نمایندگی اسپلیت وستل جهت تعمیر و رفع ایراد اسپلیت وستل تماس بگیرید. Er11 و Er13 پیام های خطا نیستند. اگر این پیام ها را مشاهده کردید، مراحل زیر را مطابق با بخش پیام های محفاظتی که در زیر آمده است، انجام دهید.

ارور کولر گازی وستل کد df

یخی که بر روی یونیت بیرونی کولر گازی وستل شکل می گیرد، آب می شود. پس از اینکه عملیات آب شدن یخ انجام شد، سیستم کولر گازی شما در حالت گرما به کار خود ادامه خواهد داد، زمانی که این حالت فعال باشد دستگاه نباید خاموش شود.

هشدار کولر گازی وستل کد HL

نوساناتی در ولتاژ الکتریکی کولر گازی وستل وجود دارد، برای بهبود آن منتظر باشید. اگر ارور پس از ساعاتی برطرف نشد، با نمایندگی کولر گازی وستل تماس بگیرید.

آلارم کولر گازی وستل کد خطای ER11-ER13

ارورهای ER-13 و ER-11 و پیام های نمایش داده شده در صفحه نمایش یونیت داخلی پیام های حفاظتی هستند که برای جلوگیری از رخ دادن عواقب مضر که ناشی از جریان بیش از حد کمپرسور کولر گازی وستل هستند، نمایش داده می شوند. محصول بعد از ورود به این حفاظت ها، خاموش می شود. در صورتی که از طریق کنترل اسپیلت دوباره اجرا شود، فعالیت های خنک کننده و گرمایش دوباره شروع می شود.

نحوه رفع کد خطا و ارور کولر گازی وستل

به طور کلی افراد در صورت روبرو شدن با هریک از کدهای آلارم کولر گازی وستل باید با توجه به نوع ایراد و خرابی آن، برای تعمیر کولر گازی وستل خود اقدام نمایند. برخی از ارورها و کدهای خطا ممکن است به راحتی قابل رفع باشند، اما بعضی از آنها به تخصص و دانش نیاز دارند. ارورهای کولر گازی وستل که مهم و مشکل ساز هستند را حتما باید به متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای بسپارید.

با توجه به قیمت بسیار بالای کولر گازی وستل، به هیچ عنوان بدون مهارت و دانش اقدام به تعمیر دستگاه در منزل نکنید. تکنسین های متخصص نمایندگی آی پی امداد از مهارت و تجربه بالایی برخوردارند و به راحتی می توانند مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند.

چگونه کد هشدار کولر گازی وستل را در منزل برطرف کنیم؟

ارورها و کد خطاهایی که ممکن است بر روی صفحه دیجیتالی کولرگازی وستل خود مشاهده نمایید، به عنوان بهترین راه جهت اطلاع پیدا کردن از نوع خرابی دستگاه به حساب می آیند. اگر اروری بر روی نمایشگر کولر گازی وستل نشان داده شود، به این معناست که ایرادی در سیستم داخلی دستگاه تشخیص داده شده است و باید سریعا برای برطرف کردن آن اقدام کنید.

در بعضی مواقع کدهای اخطار کولر گازی وستل سطحی بوده و با استفاده از مطالب بالا یا از طریق دفترچه راهنمای دستگاه خود به راحتی می توانید آن را برطرف نمایید. اما ممکن است این ارورها نشان دهنده مشکلات بزرگتری در دستگاه باشند و نیاز به عیب یابی دستگاه توسط تعمیرکار متخصص باشد. در این مواقع می توانید با تعمیرگاه مجاز آی پی امداد تماس گرفته و از خدمات کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

نتیجه گیری در مورد ارورها و کدهای خطای کولر گازی وستل

مدل های متفاوت کولر گازی وستل در بازار کشورهای مختلف در جهان و ایران ورود پیدا کرده است. اگر خطایی در کولر گازی رخ دهد، اروری بر روی صفحه نمایش اسپلیت ظاهر می شود. تمام کدهای خطای کولر گازی وستل در لیست بالا موجود است و علت خطا و علت نیاز به تعمیر نیز برای هر ارور ذکر شده است.

در صورت خراب شدن کولر گازی وستل یا مواجه شدن با کدهای خطا و نیاز به تعمیر اسپلیت با آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات کولرگازی وستل تماس بگیرید و تعمیر و عیب یابی دستگاه خود را به تعمیرکاران آی پی امداد بسپارید. تعمیرکاران نمایندگی کولر گازی وستل با کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت تعمیر اسپلیت شما را انجام می دهند. آی پی امداد آماده خدمت رسانی 24 ساعته، شبانه روزی و VIP به شما در تمامی نقاط تهران است.

در صورت نیاز به تعمیر کولر گازی وستل می‌توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز و مرکزی تعمیرات کولر گازی در تهران بهره‌مند شوید.

4.4/5 - (5 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

17 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمد جواد برات خواه 09151025140 05 بهمن 1402

    درود بر شما کنترل اصلی خود وستل دکمه کم زیاد هم زمان نگه دارید ارور برطرف می‌شود

    پاسخ دادن
  • هادی آقازاده 25 مرداد 1402

    سلام و عرض ادب لطفاً راهنمایی بفرمایید چطور کلمه FL را از صفحه نمایش حذف کنیم با توجه به اینکه فیلترها رو تمیز کردیم، ولی دوباره این خطا روی صفحه نمایش هنوز هست.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 مرداد 1402

      درود، یک بار کولر را از فیوز اصلی قطع کرده و مجددا وصل کنید. اگر مشکل رفع نشد، شبکه های اواپراتور را کامل باز کرده و شستشو دهید تا ارور رفع گردد.

      پاسخ دادن
    • محمد جواد برات خواه 09151025140 05 بهمن 1402

      درود بر شما کنترل اصلی خود وستل دکمه کم زیاد هم زمان نگه دارید ارور برطرف می‌شود

      پاسخ دادن
  • میثم 10 مرداد 1402

    سلام وقت بخیر کولر وستل اینورتر اروری نداره ولی وقت اتومات میکنه روشن نمیشه تا ۲ ساعت البته در هر دمایی باشه بعد از یک ساعت موتور خاموش میشه ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 مرداد 1402

      درود، مشکل مربوط به برد الکترونیکی دستگاه است.

      پاسخ دادن
  • سینا 01 تیر 1402

    درود. ارور f7 اینورتر وستل مربوط به چه موردی میباشد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 تیر 1402

      درود، برد پنل دستگاه را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
  • محمد 08 خرداد 1402

    سلام اسپلیت وستل ما ارور f1 میده مشکلش چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 خرداد 1402

      درود، سیم کشی و اتصالات بین یونیت داخلی و یونیت خارجی را بررسی کنید.

      پاسخ دادن
  • اسحق 22 فروردین 1402

    سلام . خطای F8 در اسپیلت ۱۸ هزار وستل اینورتر دار نشان از چیست . ممنون میشوم راهنمایی نمایید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 فروردین 1402

      درود، کد خطای F8 در یک اسپلیت مجهز به اینورتر Vestel 18000 معمولاً یک خطای ارتباطی بین واحدهای داخلی و خارجی را نشان می دهد. این می تواند ناشی از عوامل متعددی باشد، از جمله سیم کشی معیوب، خرابی برد PCB یا مشکل در کابل ارتباطی که دو واحد را به هم متصل می کند. برای رفع این مشکل می توانید مراحل زیر را امتحان کنید: اتصالات سیم کشی بین واحدهای داخلی و خارجی را بررسی کنید. مطمئن شوید که همه سیم ها به درستی وصل شده اند و اتصالات شل یا آسیب دیده وجود ندارد. کابل ارتباطی بین واحدهای داخلی و خارجی را بررسی کنید. اگر کابل آسیب دیده است، آن را تعویض کنید. بردهای PCB را در واحدهای داخلی و خارجی بررسی کنید. اگر هر یک از بردها معیوب باشد، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. تنظیمات اینورتر را بررسی کنید. مطمئن شوید که پروتکل ارتباطی صحیح انتخاب شده است و تنظیمات ارتباطی با واحدهای داخلی و خارجی مطابقت دارد. اگر این مراحل مشکل را حل نکرد، برای تعمیر کولر گازی وستل از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

      پاسخ دادن
  • Hadi 29 شهریور 1401

    کدf5در اینورتر اسپیلت وستل

    پاسخ دادن
  • سپهر اعرابی 29 تیر 1401

    سلام اسپیلت ما خطای FL آورد.فیلتر هارا تمیز کردیم . الان از نظر خنک کنندگی مشکلی ندارد اما روی پنل FL چشمک می زند و دما را نشان نمی‌دهد.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 29 تیر 1401

      سلام اواپراتور پنل کثیف است باید با کارواش شسته شود تا هوا چرخش پیدا کنه

      پاسخ دادن
    • کمال یزدانی 24 خرداد 1402

      سلام کولر گازی ۲۴هزار وستل E7 نشون میده. مشکلش چه جوری حل میشه؟

      پاسخ دادن
      • آی پی امداد 24 خرداد 1402

        درود، برد پنل کولرگازی را بررسی کنید.

        پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد