logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی کین الکتریک

ارور کولرگازی کین الکتریک
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی کین الکتریک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی کین الکتریک یکی از موضوعات نگران کننده ای است که نشان دهنده اختلال در عملکرد دستگاه است. در گذشته تمام مشکلات و خرابی های کولرگازی با عیب یابی و بررسی دستگاه توسط تکنسین های حاذق در این زمینه تشخیص داده می شد. اما امروزه بسیاری از خرابی ها و اختلالات کولرگازی کین الکتریک به صورت ارور یا کد خطا نمایش داده می شود که تکنسین یا مصرف کننده در زمان بسیار کوتاهی می توانند با تشخیص علت کد برای تعمیرات اقدام کنند. در این مطلب به بررسی روش های تشخیص علت کد خطای کولرگازی کین الکتریک و نحوه حل این مشکل می پردازیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولر گازی کین الکتریک صرفه جویی داشته باشید.

نحوه تشخیص علت ارور کولرگازی کین الکتریک چگونه است؟

روش تشخیص علت ارور کولرگازی کین الکتریک تقریباً برای اکثر مدل های کولرگازی یکسان است. اختلالات و خرابی های کولرگازی به صورت آلارم هایی نمایش داده می شوند. آلارم ها در کولرگازی به دو شکل نمایش داده می شوند. در حالت اول ارورها به صورت چشمک زن هستند و تعداد چشمک و مدت زمان چشمک زدن چراغ تعیین کننده نوع کد خطای کولرگازی کین الکتریک است.

اما در بیشتر کولرهای گازی ارور ها به صورت کد خطا نمایش داده می شوند. کدهای خطا از دو بخش حروف و عدد تشکیل شده اند که هر کدام نشان دهنده علتی خاص در کولرگازی هستند. برای تشخیص علت خراب شدن کولرگازی باید بتوانید بر اساس کد خطا محل خرابی کولرگازی را تشخیص دهید.

انواع کد خطا کولرگازی کین الکتریک

کدهای خطا در کولرگازی کین الکتریک باید طی زمان کوتاهی توسط مصرف کننده یا تکنسین متخصص در این حوزه تشخیص داده شوند تا برای رفع آلارم کولرگازی کین الکتریک اقدام شود. انواع هشدار کولر گازی کین الکتریک عبارت است از:

کد خطای کولرگازی کین الکتریک علت کد خطا
E1 بررسی سنسور دمای محیط
E2 بررسی سنسور پایپ اوپراتور
E3 بررسی سنسور پاین کندانسور
F1 چک کردن سنسور دمای محیطی
F2 چک کردن سنسور پایپ محیطی
F3 چک کردن سنسور پایپ کندانسور
F4 بررسی موتور فن یونیت داخلی
E0 بررسی کارکرد نرمال دستگاه
P2 قطع شدن کمپرسور در اثر گرمای زیاد
P3 جلوگیری از یخ زدن کولر

در صورت نمایش ارور اسپیلت کین الکتریک در پنل چه اقداماتی باید انجام شود؟

در صورت نمایش هشدار اسپیلت کین الکتریک در پنل دستگاه به هیچ عنوان نگران نباشید و خونسردی خود را حفظ کنید. ابتدا باید بدانید که به هیچ عنوان نباید اقدامات خودسرانه ای را انجام دهید. برای جلوگیری از آسیب دیدگی دستگاه باید کولر را با ریموت اصلی خاموش کنید و دو شاخه را از پریز جدا کنید. خاموش کردن دستگاه باعث می شود تا فشار وارده به دستگاه کم شود و کولر گازی کین الکتریک بعد از مدتی خنک شود.

بعد از گذشت دو ربع ساعت می توانید مجدداً دستگاه را به برق وصل کنید تا از نمایش ارور اطمینان حاصل کنید. اگر ارور کولرگازی کین الکتریک بعد از مدتی مجدداً در صفحه نمایش داده شود باید از طریق روش های تخصصی جهت تعمیرات اقدام کنید. در واقع باید از یک متخصص با تجربه در زمینه رفع آلارم کولرگازی کین الکتریک بخواهید تا برای بر طرف کردن ارور اقدام کند.

کدام مرکز جهت رفع ارور کولرگازی کین الکتریک مناسب است؟

برای اینکه بتوانید ارور کولر گازی کین الکتریک را با کیفیت بالا و بدون آسیب دیدگی بخش های دیگر کولرگازی تعمیر کنید، باید بتوانید مرکز مناسبی را جهت تعمیرات انتخاب کنید. آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز کولرگازی کین الکتریک، با استفاده از به روز ترین تجهیزات و دستگاه ها عیب یابی و تعمیرات کولرگازی را انجام می دهد.

این مجموعه از نیروهایی که در زمینه بر طرف کردن ارور کولرگازی از مهارت و دانش بالایی برخوردار هستند، کمک می گیرند. بنابراین با سپردن کولرگازی خود به این مجموعه خیالتان از بابت تعمیرات آسوده است. جهت برقراری تماس با نمایندگی کولرگازی کین الکتریک می توانید با شماره 02158941 ارتباط حاصل کرده و درخواست خود را برای رفع کد خطا کولرگازی کین الکتریک در محل ثبت کنید‌.

نتیجه گیری از ارور کولرگازی کین الکتریک

در این محتوا به معرفی چند نمونه از ارورهای کولرگازی کین الکتریک پرداختیم. کد خطای کولرگازی کین الکتریک نشان دهنده آسیب و اختلال در عملکرد بخش های مختلف اسپیلت است که باید هر چه سریع تر بر طرف شود تا آسیبی به سایر قطعات کولر وارد نشود. شما می توانید از طریق شماره تماس 02158941 با شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز کولر گازی کین الکتریک ارتباط حاصل کنید و درخواست خود را برای برطرف کردن هشدار کولرگازی کین الکتریک ثبت کنید. شرکت آی پی امداد در زمان کوتاهی در محل حاضر شده و تعمیرات کولرگازی را با استفاده از قطعات اورجینال انجام می دهد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد