logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور کولرگازی آکایی

ارور کولرگازی آکایی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور کولرگازی آکایی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ارور کولرگازی آکایی در اغلب اوقات به دلیل استفاده نادرست از اسپیلت اتفاق می افتد. طبق بررسی های انجام شده بیشترین عاملی که باعث خراب شدن قطعات کولر و خرابی آن می شود، استفاده اشتباه و بی رویه از کولرگازی است. این موضوع موجب شده است تا عمر کولر کاهش پیدا کرده و با خرابی های بسیاری همراه باشد. علت آلارم کولرگازی آکایی هر چه که باشد باید به سرعت تعمیر شود تا عاملی باعث خراب شدن آن نشود. در این مطلب به بررسی روش های تشخیص علت هشدار کولرگازی آکایی و راه های رفع این مشکل می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولرگازی آکایی صرفه جویی داشته باشید.

انواع کدهای خطا کولرگازی آکایی

با کمک جدول دلیل می توانید علت انواع کدهایی که در پنل کولرگازی آکایی نمایش داده می شود را تشخیص دهید و در زمان بسیار کوتاهی جهت برطرف کردن آن اقدام کنید. توجه داشته باشید که اگر در زمینه برطرف کردن ارور اسپیلت آکایی دانش و مهارت ندارید، بهتر است از افراد باتجربه در این حوزه کمک بخواهید. انواع کد خطا کولرگازی آکایی عبارت است از:

کد خطای کولرگازی آکایی ارور به صورت چشمک زن علت ارور کولرگازی
E2 1 بار چشمک زدن در 8 ثانیه خراب شدن سنسور دمای اتاق کولر
E3 2 بار چشمک زدن در 8 ثانیه اختلال در سنسور دمای سیم پیچ کولر
E5 6 بار چشمک زدن در 8 ثانیه خراب شدن فیدبک یونیت خارجی
E8 3 بار چشمک زدن در 8 ثانیه اختلال در عملکرد فن یونیت داخلی
E7 7 بار چشمک زدن در 8 ثانیه اختلال در عملکرد فیدبک خارجی دستگاه
E0 3 بار چشمک زدن در 8 ثانیه باز بودن درب کولر گازی
E1 4 بار چشمک زدن در 8 ثانیه خرابی در سنسور دمای لوله یونیت خارجی
E6 6 بار چشمک زن در 8 ثانیه اختلال و خرابی ic دستگاه
Ff _ اختلال در سنسور یونیت خارجی کولر

در صورت مشاهده کد خطا در صفحه نمایش کولرگازی آکایی چه اقداماتی باید انجام شود؟ا

چنانچه شاهد ارور کولرگازی آکایی هستید و نمی دانید در صورت مشاهده ارور اسپیلت آکایی چه اقداماتی باید انجام دهید، کافیست تا دستگاه را با کنترل خاموش کرده و از برق جدا کنید. تمام اقدامات بالا موجب می شود تا اجزای داخلی و بیرونی دستگاه خنک شود و فشار از روی قطعات کولر برداشته شود. بهتر است برای مدت 30 تا 60 دقیقه صبر کنید و مجدداً دستگاه را روشن کنید. در ادامه اگر دستگاه با ارور همراه نباشد، به احتمال زیاد علت ارور کولر گازی گرم شدن کمپرسور و سایر قطعات دستگاه است. اما اگر هشدار کولر گازی آکایی رفع نشده باشد، کافیست تا با یک تعمیرگاه مطمئن تماس بگیرید و درخواست رفع آلارم کولرگازی آکایی را داشته باشید.

چه مرکزی در استان تهران برای رفع ارور کولرگازی آکایی مناسب است؟

در صورتی که شرایط لازم برای برطرف کردن ارور کولر گازی آکایی را ندارید، می توانید تعمیر دستگاه را به یکی از مراکز معتبری که در استان تهران رفع آلارم کولرگازی آکایی را انجام می دهد، بسپارید. شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی مجاز کولر گازی آکایی با استفاده از قطعات اورجینال و به صورت تخصصی تعمیرات دستگاه را انجام می دهد. شما می توانید از طریق شماره تماس 02158941 با این مجموعه تماس برقرار کنید. با سپردن تعمیرات کولرگازی آکایی به مجموعه آی پی امداد می توانید از خدمات زیر بهره مند شوید که عبارت است از:

  • تکنسین های شرکت آی پی امداد در کمتر از یک ساعت در محل حاضر می شوند.
  • با توجه به درخواست مصرف کننده، تعمیرات کولر گازی در محل انجام می شود.
  • برای تعمیر و برطرف کردن کد خطا کولرگازی آکایی از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می شود.
  • شرکت آی پی امداد کسانی که برای تعمیرات به محل اعزام می کند که از دانش و مهارت بالایی برخوردار هستند.
  • این مجموعه هزینه تعمیرات را طبق نرخ اتحادیه تعمیر کاران از مشتریان دریافت می کند.

نتیجه گیری از ارورهای کولرگازی آکایی

در مطالب بالا به بررسی چند نمونه از ارورهای کولرگازی که به صورت چشمک زن یا کد خطا نمایش داده می شوند، پرداختیم. متاسفانه عواملی چون عدم نگهداری صحیح، سرویس نکردن کولر و … موجب خراب شدن قطعات کولر و نمایش هشدار اسپیلت آکایی می شوند‌. چنانچه با مشکل کد خطای کولرگازی آکایی همراه هستید می توانید از طریق شماره تماس 02158941 با این مجموعه ارتباط حاصل کرده و درخواست رفع ارور کولر گازی آکایی  را داشته باشید. این مجموعه طی زمان کوتاهی برای حل این مسئله اقدام می کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد