logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور ماکروفر باکنشت

ارور ماکروفر باکنشت
ارور ماکروفر باکنشت
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور ماکروفر باکنشت به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در مقاله ارور ماکروفر باکنشت با کد خطای ماکروفر باکنشت آشنا می شوید ، همچنین دلیل ارور ماکروفر باکنشت همراه با عیب یابی را به صورت کامل شرح داده ایم تا چنانچه نیازمند تعمیر ماکروفر باکنشت شدید با دانش و آگاهی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر باکنشت بهره مند شوید . بسیاری از ارورهای نمایش داده شده در لوزام خانگی مجهز به سیستم عیب یاب در صورت آگاهی از علت به وجود آمدن ارور به سهولت قابل حل است ، در برخی عیوب نیز نیاز به تعمیر ماکروفر دارید .

کاربران گرامی چنانچه تجربه یا نظر به خصوصی در مورد ارور و خرابی های رایج ماکروفر باکنشت دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارور F1 ماکروویو باکنشت

دلیل این ارور ماکروفر باکنشت این است که سنسور حرارتی معیوب شده است، به دلیل گرمای بیش از حد در محفظه داخلی مایکروفر باکنشت این کد خطا بر روی نمایشگر ماکروفر نمایان می شود . در طی 15 دقیقه از شروع حرارت نامتعادل، پخت و پز ترکیبی یا کبابی با دمای زیر 190 ºF در حفره رخ می دهد. برای بررسی و تعمیر ماکروفر با نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران تماس بگیرید. این ارور ماکروفر باکنشت برای سنسور دمای کوتاه است. این دماسنج در فر قرار دارد. این پیچ های 2 اینچ است که در آن قرار دارد. آن را باید از طریق عایق بکشید تا اتصال سریع بوجود بیاید. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید، سنسور باید با سرعت 1143 اهم در 100 درجه کار کند.

کد خطای F2 مایکروفر باکنشت

علت ارور F2 ماکروفر باکنشت: اتصالی در سنسور حرارتی باعث به وجود آمدن این کد خطا در ماکروفر باکنشت شده است. اگر یک سنسور حرارتی اتصالی کوتاه به طور مداوم بیش از 5 ثانیه داشته باشد، بر انتقال گرما تاثیرگذار است و پخت و پز ترکیبی و یا پخت و پز کباب شناسایی شده است. برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات مایکروفر در غرب تهران تماس بگیرید.

هشدار F3 ماکروفر باکنشت

علت ارور F3 ماکروفر باکنشت: اتصالی کردن لمس پانل مایکروفر باکنشت باعث ایجاد این ارور شده است. اگر یک اتصالی در پانل کلیدی کوتاه مدت به طور مداوم بیش از 60 ثانیه شناسایی شود، این کد خطا بر روی نمایشگر رخ خواهد داد. توجه: حداقل 1 دقیقه زمان اجرا قبل از نمایش کد F نمایش داده می شود. دکمه کلید صفحه کلید متصل نیست. روش تعمیر توصیه می شود: 1. بررسی اتصال صفحه کلید را برای اتصال کنسل را فشار دهید، اگر کد خطا پس از 60 ثانیه دوباره نمایش داده شود، صفحه کلید را جایگزین کنید و کنترل را جایگزین کنید.

اخطار F4 ماکروفر باکنشت

علت ارور F4 ماکروفر باکنشت: هنگامی که باز شدن سنسور رطوبت مشکل دارد این ارور ماکروفر باکنشت نمایش داده می شود. اگر سنسور رطوبت به طور مداوم بیش از 5 ثانیه باز شود، رخ خواهد داد و باید نمایندگی تعمیرات ماکروفر در شرق تهران تماس بگیرید.

ارور F5 ماکروویو باکنشت

علت ارور F5 ماکروفر باکنشت: حسگر رطوبت اتصال کرده است و این ارور به وجود آمده است. اگر سنسور رطوبت به طور مداوم بیش از 5 ثانیه کوتاه می شود، رخ می دهد. نکته: حداقل 15 ثانیه طول می کشد پس از اینکه مغناطنر انرژی داده می شود قبل از نمایش کد F4 یا F5 نمایش داده می شود اگر سنسور رطوبت معیوب / اتصالی باشد. همچنین قبل از اینکه سنسور بررسی شود، دستگاه باید به یک خروجی 120 ولت وصل شود، این نیز پس از تغییر سنسور رطوبت، حداقل به مدت 5 دقیقه وصل می شود. قبل از بررسی عملکرد سنسور جدید اجازه می دهد تا در آن حداقل 5 دقیقه وصل شود.

آلارم F6 مایکروفر باکنشت

علت ارور F6 ماکروویو باکنشت: لوله دما شل شده است یا لوله دما در مایکروفر متصل نیست. اطمینان حاصل کنید که لوله به طور محکم در دیوار ماکروویو قرار گرفته است و گرما به مواد غذایی منتقل می شود.

چگونه برای رفع ارور مایکروفر باکنشت در منزل اقدام کنیم؟

زمانی که مایکروفر باکنشت دچار مشکلاتی در عملکرد خود می شود، کدهای خطایی بر روی نمایشگر ماکروفر نشان داده می شود که شما را از بروز اشکل در سیستم ماکروفر آگاه می نماید. در این شرایط باید کد هشدار ماکروفر باکنشت خود را جدی بگیرید. زیرا در صورت عدم رفع ارور مایکروویو، کارکرد دستگاه دچار مشکل شده و دیگر به حالت قبل باز نخواهد گشت.

بنابراین با مشاهده هرگونه خطا باید از علت و مفهوم بروز ارور اطلاع پیدا کرده و آن را به کمک راهکارهای ارائه شده در این مقاله یا دفترچه راهنمای ماکروفر خود رفع کنید. برخی از این ارورها به دلیل حساس بودن قطعات و پیچیدگی بسیار بالا به راختی قابل رفع نیستند و نیاز به تخصص و دانش فنی دارند که باید برای رفع ارور ماکروفر باکنشت از تعمیرکار متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

بررسی ارورهای مایکروویو های باکنشت به صورت خلاصه

ما در این مقاله همه ارور های رایج مایکروفر باکنشت را به شما معرفی کردیم، اما در بخش آخر قصد داریم تا شما را با 3 نکته اصلی در هنگام مواجه با خرابی یا ارور در ماکروفر باکنشت آشنا کنیم.

  • شما با شناخت ارور های مایکروویو باکنشت می توانید از هر نگرانی و بحرانی تر شدن ایراد در دستگاه خود جلوگیری کنید.
  • شما با استفاده اصولی و مطالعه شیوه استفاده صحیح از ماکروفر باکنشت می توانید از بروز این ارور ها و خرابی های مختلف جلوگیری کنید.
  • تعمیر مایکروفر امری بسیار تخصصی است و هر اقدام نا آگاهانه ای ی تواند خسارات جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد کند.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در جای جای تهران آماده تعمیرات مایکروویو باکنشت شما در محل و به دست متخصصین می باشد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست