این سوال توسط محمد سبزواری پرسیده شده است

چرا اسپیکر تسکو من روشن نمیشه؟

سلام. من یه اسپیکر تسکو دارم که روشن نمیشه. دکمه پاورشو فشار میدم، ولی هیچ اتفاقی نمیفته. اسپیکر رو به برق زدم، ولی بازم روشن نمیشه. باتریش رو هم شارژ کردم، ولی فایده نداشت. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید که مشکلش چیه و چطوری میتونم درستش کنم.

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 02 تیر 1403

    درود کاربر گرامی، در صورتی که اسپیکر تسکو شما روشن نمی شود، ابتدا باید مطمئن شوید که از آداپتور برق صحیح برای اسپیکر خود استفاده می‌ کنید. همچنین باید چک کنید که آداپتور به طور کامل به پریز برق و اسپیکر متصل شده باشد. اگر اسپیکر شما باتری قابل شارژ دارد، ممکن است باتری ضعیف یا خراب شده باشد. سعی کنید اسپیکر را با شارژ کامل روشن کنید. اگر مشکل حل نشد، ممکن است نیاز به تعویض باتری داشته باشید. این امکان وجود دارد که دکمه روشن/خاموش اسپیکر شما معیوب یا کثیف شده باشد که می توانید دکمه را به دقت بررسی کرده و اگر کثیف شده است، آن را پاک کنید. برخی از اسپیکرهای تسکو دارای دکمه ریست هستند و در صورتی که مشکل دستگاه نرم افزاری باشد، با فشار دادن دکمه ریست به مدت چند ثانیه می توانید تنظیمات اولیه آن را بازنشانی کنید. اگر تمامی این کارها را انجام داده اید اما همچنان اسپیکر شما روشن نمی شود، می تواند مربوط به مشکلات سخت افزاری یا خرابی برد الکترونیکی دستگاه باشد که در این شرایط برای تعمیر اسپیکر تسکو خود می توانید از خدمات مرکز تخصصی آی پی امداد بهره مند شوید.

  • آی پی امداد 02 تیر 1403

    کاربران گرامی، در صورتی که انواع مدل های اسپیکر شما روشن نشده یا کار نمی کند، می توانید به مطالعه مقاله علت روشن نشدن اسپیکر در آی پی امداد پرداخته و دلایل بروز مشکل و روش های رفع آن را مورد بررسی قرار دهید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست