این سوال توسط عزت آبادی پرسیده شده است

هود کن دارم صدای بوق میده

سلام و وقت بخیر. حدود یک ماهه که هود آشپزخانه کن رو خریدیم. امروز به صورت ناگهانی و پیوسته شروع به بوق زدن کرده و هر دکمه ای رو که میزنم، صدای بوق قطع نمیشه. علت این صدای بوق چیه و چه راهکاری برای رفع اون وجود داره؟

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 10 خرداد 1403

    درود کاربر گرامی، زمانی که هود آشپزخانه به صورت مکرر و پیوسته شروع به بوق زدن می کند، ممکن است تنظیمات آن دچار مشکل شده یا ایراداتی در بخش های تهویه، فیلترها و سیستم الکترونیکی آن وجود داشته باشد. ابتدا می توانید یک بار هود را از برق کشیده و پس از چند دقیقه مجددا وصل کنید. انجام این کار در برخی مواقع می تواند تنظیمات دستگاه را ریست کرده و صدای بوق را قطع کند. اگر مشکل رفع نشد، ممکن است سیستم تهویه، فن یا فیلترهای داخلی آن دچار گرفتگی یا کثیفی زیاد شده باشد که می توانید فن را با یک پارچه تمیز کرده و فیلترها را نیز با آب و شوینده یا جوش شیرین تمیز نمایید. در نهایت صدای بوق می تواند مربوط به ایراداتی در تاچ هود، موتور، سنسورها یا قطعه بیزر روی برد الکترونیکی باشد که تکنسین متخصص باید هریک از این موارد را بررسی و در صورت نیاز اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات معیوب نماید. از آنجایی که عیب یابی و تعمیر هود کن یک امر تخصصی است، بهتر است برای این خدمات از متخصصین مرکز مجاز آی پی امداد کمک بگیرید.

  • آی پی امداد 10 خرداد 1403

    کاربران گرامی، در صورتی که هود آشپزخانه شما در حین کار صدای بلند یا غیرطبیعی ایجاد می کند، می توانید مقاله علت سر و صدای زیاد آشپزخانه در سایت تخصصی آی پی امداد را مطالعه نمایید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست