این سوال توسط حسین پورهادی پرسیده شده است

نظر کارشناسی برای خرید توستر برتینو

سلام، قصد خرید اون توستر برتینو رو دارم میخواستم نظر کارشناسی تون رو بدونم البته ناگفنه نماند اقوام ما توی دوسال اخیر 3 عدد از این توستر رو خرید کردند و راضی هستند ولی چون برندش رو خیلی نشنیده بودم میخواستم نظر کارشناسی برای خرید توستر برتینو رو بدونم. کیفیت محصولات برتینو خصوصا اون توستر چطور هست و کلا پیشینه این واحد تولیدی رو میتونید بفرمایید

10 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 12 مرداد 1400

    درود کاربر گرامی، قطعات اصلی آون توستر برتینو ساخت ترکیه میباشد فن داخل فر کانوکشن قابلیت یخ زدایی قابلیت میکروب زدایی بدنه آن با پوشش الکترواستاتیک ضد رطوبت در برگرفته شده است در کلیت کیفیت قابل قبول و مناسبی دارد

  • آی پی امداد 12 مرداد 1400

    برند خوبیه چون دستگاهاش زیاد خراب نمیشه و خوب هست برای همین زیاد برندش جا نیوفتاده و نمایندگی تعمیرات نداره درکل برند خوبیه کیفیتش هم خوبه مشابه برند روتل میمونه اونم جنساش خوبه و خرابی نداره ولی برندش زیاد شناخته شده نیست. مهم تر اینکه توجه داشته باشید اگر خراب بشه قطعاتش به راحتی یافت نمیشه

    احسان 01 مهر 1400

    درود کار بر گرامی این برند نام آشنا نیست و چینی می‌باشد این دستگاهها نشان نمی‌دهد که چقدر کارایی دارد ولی در مجموع بد نمیباشد.

    اعظم رفیعی 14 تیر 1401

    با عرض سلام آون توستر برمن مدل Br-640 دارم که 40 لیتری است. من این فر رو شاید سال 98 یا شاید سال 99 خریدم ولی باهاش کار نمی کردم اما از آبان 1400 شروع کردم به صورت جسته و گریخته نان درست کردن و در یکی دو ماه اخیر هم بیشتر نان و کیک درست می کنم البته نه به صورت زیاد بلکه هفته ای یک بار. 11 تیر 1401 یک دفعه ای چیزی نظرم رو جلب کرد. نمی دونم این اتفاق از کی به وجود اومده. وسط دیواره انتهایی فر، یک شیشه است که درونش سیم پیچی وجود داره. این شیشه از وسط شکسته یعنی به دو قسمت تقسیم شده. وقتی نان یا کیک رو از فر بیرون می آوردم در فر را می بندم تا خنک بشه. حالا نمی دونم چرا این شیشه شکسته است و آیا خطرناک است و حتماً باید تعویض بشه؟

      آی پی امداد 14 تیر 1401

      المنت شکسته و باید تعویض شود. برق داخلشه و خطرناک است. شیشه و المنت را تعویض نمایید

    اعظم رفیعی 15 تیر 1401

    با عرض سلام و تشکر خود سیم پیچ سالم است و فقط شیشه شکسته. چرا این شیشه شکسته؟ و اینکه فر 4 تا المنت دارد که دو تا پایین و دو تا بالا است. یعنی این سیم پیچ هم المنت است؟

      آی پی امداد 15 تیر 1401

      علت شکسته شدن میتونه به خاطر کیفیت پایینه شیشه بعد از داغ شدن باشه. سیم های متصل به المنت و خود المنت هم بررسی شود

    اعظم رفیعی 15 تیر 1401

    متشکرم بابت پاسخ سریعی که می دهید من در بخش عیب یابی و هزینه تعمیرات، هزینه المنت آون توستر رو جستجو می کنم ولی چیزی یافت نمی شه تا بدونم هزینه اش چقدره و اینکه نمی دونم باید به بخش تعمیرات چی بگم. یعنی نمی دونم بگم کدوم المنت دچار این شکستگی شده است تا بتونن هزینه رو بهم بگویند.

    اعظم رفیعی 21 تیر 1401

    سلام. من بر اساس اون چیزی که فهمیدم، المنت های شیشه ای درجه 1 و 2 دارند و قیمتشون از المنت های میله ای بالاتر است؛ یعنی هزینه بر هستند. وقتی پخت روی نان است، باید حالتی انتخاب بشه که المنت های بالا و پایین فعال هستند و وقتی برای کیک است فقط کانوکشن اضافه می شود. من متوجه نشدم که نقش المنت شیشه ای در کجای پخت است. اگر از آون توستر برداشته بشه چه اتفاقی می افته؟ چون قیمت اش هم بالا است. نکنه تعویض اش کنم و دوباره بشکنه. بررسی اش کردم و دیدم ضربه بهش نخورده چون سینی از بالای او عبور می کنه

      آی پی امداد 22 تیر 1401

      سلام، بدون ضربه المنت نمیشکنه، حتما سینی ضربه خورده. المنت بالا و پایین تنظیم کننده دما از سمت بالا و پایین میباشد. نسبت به برنامه المنت عملکرد داره.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست