این سوال توسط عطیه جعفری پرسیده شده است

مصرف برق پلوپز پارس خزر زیاده؟

سلام وقت بخیر، من یک پلوپز چندکاره پارس خزر به تازگی خریداری کردم و چون شاغلم و به سختی به تمام کارهای خونه می‌رسم، میخوام که به صورت روزمره غذا باهاش درست کنم. به دلیل استفاده زیاد آیا مصرف برق بالا میره؟ مصرف برق پلوپز من چقدره؟

1 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 13 خرداد 1403

    درود کاربر گرامی، پلوپزهای پارس خزر از جمله پلوپزهای کم مصرف در بازار محسوب می شوند و مصرف برق آنها در مقایسه با سایر لوازم برقی آشپزخانه بسیار کم است. البته لازم به ذکر است که میزان مصرف برق پلوپز شما به مدل و ظرفیت آن بستگی دارد. پلوپزهای پارس خزر با ظرفیت کمتر دارای توان مصرفی 110 وات با ظرفیت بالاتر توانی برابر با 950 وات دارند. همچنین با توجه به اینکه مصرف برق پلوپزها در حالت پخت است، مصرف برق روزانه آنها به تعداد دفعات استفاده و مدت زمان پخت آن بستگی دارد. اما در نهایت، استفاده روزمره از پلوپز چندکاره پارس خزر تاثیر قابل توجهی بر مصرف برق شما نخواهد داشت.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست