این سوال توسط سحر تولیان پرسیده شده است

علت داغ شدن زیاد اتو بخار از چیه؟

سلام وقت بخیر، وقتی اتو رو به برق وصل می کنم، قبل از اینکه درجه حرارت اتو رو زیاد کنم، کفی اتو بیش از حد داغ میشه به حدی که به لباس میچسبه. میخواستم بدونم داغ شدن زیاد اتو چه علتی داره و چکاری باید انجام بدم؟

5 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 08 خرداد 1403

    درود کاربر گرامی، مشکل داغ شدن بیش از حد اتو بخار زمانی رخ می دهد که تنظیمات دمای دستگاه به صورت اشتباه یا نامناسب انجام شده و یا ترموستات اتو یکسره شده و قادر به قطع درجه حرارت دستگاه نباشد. همچنین اگر ترموستات اتو خراب شده باشد، دما به درستی تنظیم نشده و باعث گرم شدن بیش از حد اتو خواهد شد. از این رو برای برطرف کردن مشکل باید اقدامات لازم را در جهت بررسی ترموستات آن انجام دهید. ترموستات را روی کمترین تنظیم قرار دهید و ببینید آیا اتو گرم می شود یا خیر. اگر اتو گرم نمی شود، ممکن است ترموستات خراب شده باشد. در صورت معیوب بودن ترموستات، لازم است اقدام به تعویض آن نمایید. در همین راستا برای تعمیر اتو خود و تعمیر یا تعویض ترموستات آن می توانید از خدمات کارشناسان مجموعه آی پی امداد بهره مند شوید.

  • آی پی امداد 08 خرداد 1403

    کاربران گرامی در صورت برخورداری از دانش و تخصص لازم در جهت تعمیرات اتو، می توانید به مطالعه مقاله نحوه تعویض ترموستات اتو بخار پرداخته و مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید.

    مونا 05 مرداد 1403

    سلام.منم اتو رو زدم به برق یهو بدنه داغ شد و از هم باز شد کفی اتو داشت جدا میشد و بوی نامطبوعی میداد. رفتم اتوی نو خریدم و مجددا به همون پریز زدم .یهو دیدم دوباره همون بوی نامطبوع از اتو بلند شد . ترسیدم و سریع از برق کشیدم. لطفا علت رو به من هم بگید . مشکل از پریزه احتمالا چون من اتوی نو خریدم و اینجوری میشه..ممنونم

      آی پی امداد 06 مرداد 1403

      درود، درجه اتو را مقداری کاهش دهید. بوی سوختگی نیز معمولا به دلیل نو بودن دستگاه است.

    رضا 12 شهریور 1403

    سلام وقت بخیر اتو بخار من ۳/۵لیتریه و بدنه اتوم خیلی داغ میشه لطفا علت البته فیو عوض کردم کلید عوض کردم پرشرشو عوض کردم دیگرم سوراخ نیست.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست