این سوال توسط رامین رحیمی پرسیده شده است

بخار ندادن اتو بخار تفال در ولتاژ پایین

اتو بخار مخزن دار تفال دارم که پس از دو دقیقه بخار دهی بخار آن قطع می شود. در کاتالوگ فنی اتو بخار قید شده ولتاژ وردوی بایستی بین 220 تا 240 باشد در حالیکه ولتاژ منزل بین 210 تا 215 می باشد پس از تست اتو با ولتاژ 220، کارکرد آن کاملا نرمال بود و بیش از یک ساعت بخاردهی مداوم باز مشکلی نداشت آیا امکانش هست با تنظیم در برد اتو، با ولتاژ پایینتر هم کار کنه؟ ممنون میشم راهنمایی فرمایید علت بخار ندادن اتو بخار تفال در ولتاژ پایین از چیه؟

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 01 خرداد 1401

    درود کاربر گرامی، برق خانه شما آمپر میکشه و مشکل برقی دارد. برد الکترونیکی را نمیتوان تغییر دارد و مختقق به ولتاژ 220 میباشد. برای تعمیر اتو بخار تفال میتوانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

  • صفری 25 مهر 1401

    سلام و عرض ادب ،اتو بخار مخزن دار تفال مدل ۶۸۴۰ گرفتم یه بار روشن کردم همه چی ok بود بار دوم اتو داغ میشه پمپ چند ثانیه کار می‌کنه ولی بخار نمیده گفتم ببینم دلیلش چیه؟تنظیماتش چجوریه؟

      آی پی امداد 25 مهر 1401

      سلام، شیربرقی مشکل دارد

    لیلا خداوردی 03 خرداد 1403

    در اکثر شهرهای ایران نوسان برق وجود دارد و معمولا به خاطر همین موضوع مشکلاتی با لوازم خانگی وجود دارد. بعضی موقع ها هم اتوی تفال من بخار نمیده که وقتی جواب تعمیرکار آی پی امداد رو خوندم دلیلشو متوجه شدم و اتو تفال خودمو بردم خونه خواهرم و همونجا تست زدم و به برق زدم دیدم هیچ مشکلی نداره و دقیقا فهمیدم که در ولتاژ پایین بخار نمیده. لازمه از آی پی امداد که انقدر دلسوزانه جواب مردمو میده تشکر کنم.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست