این سوال توسط امیر یاری پرسیده شده است

اسپیکر مانستر دارم به شارژ میزنم شارژ نمیکنه

سلام و وقت بخیر خدمت کارشناسان محترم آی پی امداد، من یک اسپیکر Monster دارم که جدیدا شارژ نمیشه. وقتی کابل شارژ رو بهش وصل میکنم، چراغ روشن نمیشه و هیچ نشونه ای از شارژ شدن وجود نداره. قبلا بدون مشکل شارژ میشد. چه کار باید بکنم؟

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 24 خرداد 1403

    درود کاربر گرامی، برای مشکل شارژ نشدن اسپیکر مانستر می توان دلایل متعددی را مطرح نمود که اصلی ترین آنها، خرابی یا اتمام عمر باتری دستگاه می باشد. باتری های لیتیوم یونی که در اکثر اسپیکرهای بلوتوثی استفاده می شوند، با گذشت زمان و استفاده مکرر فرسوده خواهند شد. اگر مدت زمانی است که از اسپیکر استفاده می کنید، ممکن است باتری آن فرسوده شده باشد و دیگر شارژ را نگه ندارد که باید باتری را تعویض کنید. همچنین ممکن است آداپتور یا کابل شارژ دچار پارگی، قطعی یا خوردگی شده باشد که از یک آداپتور و کابل شارژ دیگر که از سالم بودن آن مطمئن هستید، استفاده کنید. گرد و غبار و آلودگی می تواند داخل پورت شارژ جمع شده و از اتصال صحیح کابل شارژ جلوگیری کند. پورت را با استفاده از یک گوش پاک کن خشک و تمیز به آرامی تمیز کنید. در صورتی که پس از بررسی این موارد همچنان قادر به تعمیر اسپیکر مانستر خود نیستید، می توانید رفع مشکل دستگاه خود را به متخصصین آی پی امداد بسپارید.

  • آی پی امداد 24 خرداد 1403

    کاربران گرامی با مطالعه مقاله علت شارژ نشدن اسپیکر در سایت آی پی امداد می توانید از دلایل بروز این مشکل و راه حل های برطرف کردن آن اطلاع پیدا نمایید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست