این سوال توسط میلاد اسفندیاری پرسیده شده است

اسپیکر جی بی ال را به برق میزنم روشن نمیشه

سلام، من یه اسپیکر JBL مدل Boombox 3 دارم که روشن نمیشه. اسپیکر رو به برق زدم، اما هیچ اتفاقی نمیفته. هیچ چراغی روشن نمیشه و هیچ صدایی هم به گوش نمیرسه. مشکل از کجاست و چه کار باید بکنم؟ ممنون از کمکتون

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 19 خرداد 1403

    درود کاربر گرامی، در صورتی که اسپیکر جی بی ال شما روشن نمی شود، در اولین گام لازم است پریز برق، کابل ورودی و دوشاخه دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. همچنین اتصالات کابل شارژ و آداپتور را بررسی کنید. مطمئن شوید که هیچگونه پارگی یا آسیبی در کابل ها وجود ندارد و به طور کامل به اسپیکر و پریز برق وصل شده اند. اطمینان حاصل کنید که اسپیکر را به یک پریز برق سالم وصل کرده اید. می توانید از یک پریز دیگر استفاده کرده و بررسی نمایید. همچنین ممکن است مشکل از کم بودن شارژ یا خالی شدن باتری اسپیکر باشد. اسپیکر را به شارژر مناسب وصل کرده و حداقل 2 تا 3 ساعت صبر کنید تا به طور کامل شارژ شود. پس از شارژ کامل، دوباره امتحان کنید که روشن می شود یا خیر. اگه هیچکدام از روش های بالا مشکل را حل نکرد، احتمالا باتری یا برد الکترونیکی دستگاه خراب شده است و باید تعویض یا تعمیر گردد. در صورت نیاز می توانید از خدمات تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد برای تعمیر اسپیکر جی بی ال خود بهره مند شوید.

  • آی پی امداد 19 خرداد 1403

    کاربران گرامی، چنانچه اسپیکر شما روشن نمی شود، می توانید به مطالعه مقاله علت روشن نشدن اسپیکر در سایت آی پی امداد بپردازید تا از علل بروز مشکل و رفع آن اطلاع پیدا نمایید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست