این سوال توسط امیرعلی شهرابی پرسیده شده است

چرا اسپیکر جی بی ال من آهنگ پخش نمیکنه؟

من یه اسپیکر جی بی ال دارم. چند وقتیه که مشکلی برای پخش آهنگ دارم. وقتی که می خوام از طریق بلوتوث بهش وصل بشم و آهنگ پخش کنم، هیچ صدایی ازش نمیاد. اسپیکر رو روشن کردم و به بلوتوث گوشیم وصله، ولی هیچ آهنگی پخش نمیشه. قبلاً هیچ مشکلی باهاش نداشتم. علت چیه؟

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 05 تیر 1403

    درود کاربر گرامی، در صورتی که از اسپیکر جی بی ال شما آهنگ پخش نمی شود و از روشن بودن بلوتوث و جفت بودن آن با گوشی خود اطمینان دارید، ابتدا باید تنظیمات صوتی اسپیکر را بررسی کنید. لازم است مطمئن شوید که صدای آن کم نبوده یا روی حالت Mute نباشد. همچنین می توانید از یک منبع صوتی دیگر مانند کابل AUX استفاده کرده و بررسی کنید که مشکل از اسپیکر است یا گوشی. اگر اسپیکر شما دارای دکمه تنظیم مجدد یا Reset است، یک بار آن را فشار دهید تا عملکرد دستگاه بازنشانی شود. همچنین از به روز بودن سیستم عامل و نرم افزار پخش کننده موسیقی در دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. اگر تمامی این موارد را بررسی کرده و انجام داده اید و همچنان صدا پخش نمی شود، ممکن است مشکل مربوط به خرابی بلندگوها، سخت افزار یا برد الکترونیکی اسپیکر شما باشد. در این شرایط نیاز به تعمیر اسپیکر جی بی ال به صورت تخصصی می باشد که برای این امر می توانید از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

  • آی پی امداد 05 تیر 1403

    کاربران گرامی، شما با مطالعه مقاله علت پخش نشدن صدا از اسپیکر که توسط متخصصین مرکز آی پی امداد در سایت این مجموعه ارائه شده است، می توانید هریک از دلایل بروز این مشکل و رفع آن را مورد بررسی قرار دهید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست