این سوال توسط علیرضا لطفی پرسیده شده است

اسپیکر تسکو دارم ولی شارژ نمیشه

سلام، اسپیکر بلوتوثی تسکو Tesco دارم که چند ماهی هست خریداری کردم و استفاده می کنم. امروز حدود سه ساعته زدمش به شارژ ولی همچنان چراغش قرمز هست و انگار که شارژ نشده. قبلا بعد از سه ساعت چراغش سبز میشد. چرا اسپیکر من شارژ نمیشه و مشکل از کجاست؟

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 13 خرداد 1403

    درود کاربر گرامی، اصلی ترین دلیلی که منجر به شارژ نشدن اسپیکر تسکو پس از گذشت مدت زمان طولانی می شود، ایراد در باتری یا کابل شارژ دستگاه است. با گذشت زمان و استفاده مکرر ممکن است باتری دستگاه دچار ایراداتی شده باشد. همچنین اگر از اسپیکر مدت طولانی استفاده نشده باشد، باتری آن ممکن است خراب شود. در این شرایط برای برطرف کردن مشکل لازم است باتری اسپیکر بررسی و در صورت نیاز تعویض شود. همچنین آسیب دیدگی هایی مانند پارگی یا خمیدگی روی کابل و شارژر و فرسودگی آن نیز می تواند موجب عدم شارژ صحیح دستگاه شود. در این شرایط اسپیکر شارژ نشده و یا شارژ را برای مدت زمان کوتاه تری نگه می دارد. می توانید اسپیکر را با استفاده از یک کابل و شارژر متفاوت و یا یک پریز برق دیگر بررسی کنید. اگر کابل خراب شده است، آن را تعویض و از کابل باکیفیت و اصلی استفاده کنید. همچنین پورت شارژ را تمیز کنید تا از کثیفی آن جلوگیری شود. اگر تمامی این موارد سالم بوده و مشکلی نداشته باشند، مدار شارژ یا برد دستگاه دچار مشکل شده است که نیاز به تعمیر خواهد داشت. در این شرایط برای تعمیر اسپیکر تسکو و رفع مشکل شارژ نشدن آن می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

  • آی پی امداد 13 خرداد 1403

    کاربران گرامی در صورتی که اسپیکر شما به درستی شارژ نمی شود، می توانید با مطالعه مقاله علت شارژ نشدن اسپیکر در سایت آی پی امداد، نسبت به دلایل بروز این مشکل و راه حل های رفع آن اطلاعات لازم را به دست آورید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال پاسخ حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربرانی که تخصص دارند یا مصرف کننده این محصول می باشند، پاسخ داده می شود.
  • اگر جوابی که توسط تعمیرکار آی پی امداد داده شده است، برای شما قانع کننده نیست و یا هنوز مشکل دستگاه شما برطرف نشده است، سوال خود را با جزِئیات بیشتر مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ تعمیرکاران یا دیگر کاربران؛ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست