logo logo تعمیرات قهوه ساز با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

هزینه تعمیرات قهوه ساز

هزینه تعمیرات قهوه ساز
هزینه تعمیرات قهوه ساز
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله هزینه تعمیرات قهوه ساز به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

قهوه ساز نیز مانند چای ساز یک وسیله برقی پرکاربرد در خانه است که به دلیل استفاده زیاد از این دستگاه بسیار ممکن است دچار مشکل و خرابی شود و شما به دنبال هزینه تعمیرات قهوه ساز خود باشید. توصیه ما به شما این است که که پیش از آنکه دستگاه قهوه ساز خود را به تعمیرگاه های مجاز بسپارید، تعرفه تعمیر قهوه ساز را بررسی نمایید تا در صورت تمایل متحمل هزینه تعمیرات گزاف شوید. در این مقاله قیمت تعمیرات قهوه ساز را برای شما عزیزان که در منزل یا محل کار خود از دستگاه قهوه ساز استفاده میکنید، در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد آماده نموده ایم.

کاربران گرامی، به یاد داشته باشید که با استفاده از خدمات آی پی امداد میتوانید تا 75 درصد در هزینه تعمیرات قهوه ساز صرفه جویی نمایید.

هزینه تعمیرات قهوه ساز در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد

در ادامه این بخش جدولی را برای شما آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید به راحتی از قیمت تعمیر قهوه ساز خود اطلاع پیدا نمایید.

قطعات قهوه ساز هزینه تعمیرات قهوه ساز
المنت قهوه ساز 2500000 ریال
ترموستات قهوه ساز 1700000 الی 1850000 ریال
برد الکترونیکی قهوه ساز 4300000 الی 45000000 ریال
پمپ قهوه ساز 8500000 الی 12000000 ریال
جرم گیری قهوه ساز 3800000 ریال

عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه تعمیرات قهوه ساز

هزینه اجرت تعمیرات قهوه ساز به چند دلیل میتواند متفاوت باشد. مهم ترین عواملی که بر روی قیمت خدمات و قطعات تاثیر میگذارند، عبارتند از:

  1. در دسترس بودن قطعات و جدید یا قدیمی بودن دستگاه
  2. استفاده از قطعات و لوازم جانبی فابریک یا تقلبی
  3. نوسان قیمت دلار، افزایش تحریم ها و برند دستگاه
  4. مدت زمان گارانتی که پس تعمیرات دستگاه به آن تعلق میگیرد.

نرخ خدمات تعمیر قهوه ساز

به نکات هزینه تعمیر قهوه ساز توجه نمایید تا هنگام تعمیرات قهوه ساز از بهترین خدمات استفاده نمایید و آگاهی خود را در زمینه تعرفه خدمات قهوه ساز بالا ببرید. در ادامه این بخش هریک از لوازم قهوه ساز را به همراه قیمت تعمیر یا تعویض این قطعات برای شما آورده ایم تا در صورت نیاز بتوانید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

هزینه تعویض المنت قهوه ساز

المنت در قهوه ساز مانند چای ساز وظیفه داغ کردن آب را بر عهده دارد. در صورت خرابی المنت تنها لازم است آن را تعویض کنید تا مشکل رفع شود.

  • نرخ تعویض المنت قهوه ساز: 2500000 ریال

قیمت تعویض ترموستات در قهوه ساز

ترموستات قطعه ای است که فرمان قطع و وصل جریان برق به المنت را میدهد. در صورت خرابی ترموستات المنت نیز دیگر کار نمیکند.

  • قیمت تعویض ترموستات قهوه ساز: 1700000 الی 1850000 ریال

هزینه تعمیرات برد الکترونیکی قهوه ساز

اگر دستگاه قهوه ساز شما جدید باشد، حتما برد الکترونیکی دارد. در صورت خرابی و یا اشکال این قطعه در قهوه ساز تنها لازم است آن را تعویض نمایید. مشکل دستگاه حل خواهد شد.

  • هزینه تعویض برد الکترونیکی قهوه ساز: 4300000 الی 45000000 ریال

هزینه تعویض پمپ در قهوه ساز

اگر پمپ قهوه ساز دچار مشکل شود، آب در دستگاه پمپاژ نمیشود و در نهایت قهوه با آب مخلوط نشده و دستگاه از کار می ایستد. در صورت خرابی پمپ قهوه ساز تنها لازم است ان را تعویض نمایید.

  • هزینه تعویض پمپ قهوه ساز: 8500000 الی 12000000 ریال

نرخ جرم گیری قهوه ساز

دسگاه قهوه ساز به دو روش جرم گیری میشود. یک روش که بیشتر تعمیرگاه ها آن را دنبال میکنند، این است که مایع جرم گیر را در داخل دستگاه میریزند و یک چرخه کامل را اجرا میکنند. این کار به دستگاه شما آسیب جدی وارد میکند. ما دستگاه قهوه ساز را باز میکنیم، تمام قطعات را رسوب زدایی میکنیم و سپس مجدد آن را سر هم میکنیم.

قیمت تعمیرات قهوه ساز

کاربران گرامی، مجموعه آی پی امداد با هدف جلب رضایت شما عزیزان لیست کامل تعرفه و قیمت تعمیرات انواع برندهای قهوه ساز را بر اساس نوع و تکنولوژی دستگاه مشخص نموده است. این مجموعه آماده خدمت رسانی به شما در همه زمینه های تعمیرات قهوه ساز میباشد. مهم ترین این خدمات عبارتند از:

  • جرم گیری و رسوب زدایی
  • تعویض المنت و ترموستات
  • تعمیرات و تعویض برد الکترونیکی
  • تعویض قوری

برای استفاده از خدمات مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه با قطعات فابریک برند شما و ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه با شماره های آی پی امداد در سراسر تهران تماس حاصل نمایید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد