logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

لوازم خانگی ایندزیت ساخت کجاست؟

لوازم خانگی ایندزیت ساخت کجاست؟
لوازم خانگی ایندزیت ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله لوازم خانگی ایندزیت ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی ایندزیت ساخت کجاست؟ تاریخچه لوازم خانگی ایندزیت چیست؟ یکی از سوالات بسیار متدوالی که قبل از خرید لوازم خانگی ایندزیت سوال می شود این است که شرکت ایندزیت کجاست و شرکت ایندزیت در چه کشوری فعالیت می کند. پاسخ این سوالات کمک می کند تا خریداران با خیالی آسوده و بدون داشتن هیچ نگرانی برای خرید لوازم خانگی ایندزیت اقدام. امروزه شرکت های زیادی هستند که تولیدات لوازم خانگی را انجام می دهند و تنوع محصولات موجب شده است که خریداران نتوانند انتخاب صحیحی داشته باشند. به همین دلیل ما بر آن شدیم تا در این مطلب از آی پی امداد به بررسی اطلاعاتی در رابطه با لوازم خانگی ایندزیت بپردازیم.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره لوازم خانگی ایندزیت می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

تاریخچه لوازم خانگی ایندزیت

ایندزیت یکی از برندهای موفق کشور ایتالیا است که لوازم خانگی های بسیار متنوعی را تولید و به سراسر دنیا عرضه می کند. این شرکت چند ملیتی فعالیت اصلی خود را در فابریانو ایتالیا انجام می دهد. ایندزیت دومین شرکت تولید کننده لوازم خانگی در کشور اروپا است که با تولید محصولات با کیفیت به شهر جهانی دست پیدا کرده است. لوازم خانگی ایندزیت در سال 1975 و توسط آقای ویتوریو مرلونی تاسیس شده است. آریستون، شولتز، استیلون، اکسپریال، الکو و ترموگاما چند نمونه از برندهایی هستند که فعالیت خود را تحت نظر شرکت ایندزیت به بازار انجام می دهند.

شرکت ایندزیت چه محصولاتی را تولید و به بازار عرضه می کند؟

با توجه به پیشرفت بی نظیر شرکت ایندزیت در زمینه تولید لوازم خانگی، روز به روز میزان فروش محصولات این برند افزایش یافت و این شرکت محصولات متنوع تری را برای رفع نیاز خریداران خود تولید و عرضه کرده است. انواع لوازم خانگی ایندزیت ایتالیا عبارتند از:

  • جاروبرقی
  • لباسشویی
  • ظرفشویی
  • تلویزیون
  • یخچال
  • فریزر
  • اجاق گاز

شرکت ایندزیت در ایران تاریخچه ای دارد؟

در گذشته بسیاری از لوازم خانگی های برند ایندزیت به ایران وارد می شدند. اما امروزه امکان ارسال لوازم خانگی ایندزیت از ایتالیا به ایران وجود ندارد. همچنین مونتاژ لوازم خانگی ایندزیت در ایران انجام نمی شود اما کشورهایی چون لهستان، ترکیه، روسیه، بریتانیا و … تولید لوازم خانگی ایندزیت را تحت لیسانس شرکت ایتالیا انجام می دهند و لوازم برقی آشپزخانه ایندزیت را به سراسر دنیا ارسال می کنند.

واردات لوازم خانگی ایندزیت در ایران انجام می شود؟

در طی سال های گذشته حجم زیادی از لوازم خانگی ایندزیت به ایران و سایر کشورهای دنیا عرضه می شد اما با انجام تحریمات، قرارداد میان شرکت ایندزیت و کشور ایران به پایان رسید و هیچ محصولی از برند ایندزیت به ایران وارد نمی شود. البته توجه داشته باشید که همچنان تعداد زیادی از لوازم خانگی ایندزیت در ایران وجود دارد که ممکن است به صورت غیر قانونی به ایران ارسال شوند. بسیاری از لوازم خانگی های ایندزیت که به ایران وارد می شوند غیر اصل هستند و در کشورهای دیگر تولید و به ایران عرضه می شوند.

آیا لوازم خانگی ایندزیت نمایندگی رسمی برای خدمات پس از فروش در ایران دارد؟

در حال حاظر هیچ نمایندگی رسمی از برند ایندزیت در ایران وجود ندارد و به همین دلیل در صورت خرید لوازم خانگی ایندزیت از خدمات پس از فروش محصولات این برند بهره مند نمی شوند. توجه داشته باشد که به دلیل نبود نمایندگی رسمی لوازم خانگی ایندزیت در ایران هیچ لوازم اصلی به ایران وارد نمی شود و اکثر لوازم خانگی ایندزیت موجود در بازار غیر اصل و به صورت غیر قانونی به ایران وارد می شوند.

نتیجه گیری از لوازم خانگی ایندزیت ساخت کجاست

با توجه به اطلاعاتی که در این مطلب در رابطه با لوازم آشپزخانه ایندزیت بیان شده است، دانستیم که لوازم خانگی ایندزیت ساخت کشور ایتالیا است که به صورت جهانی فعالیت می کند و محصولات خود را به کشورهایی که از نمایندگی این برند بهره مند هستند، ارسال می کند. اگرچه امروزه لوازم خانگی ایندزیت به ایران وارد نمی شود اما هنوز هم افراد زیادی هستند از که محصولات برند ایندزیت استفاده می کنند.

در صورتی که لوازم خانگی برند ایندزیت شما خراب شده است، می توانید برای تعمیرات آن به یکی از شرکت های معتبر استان تهران یعنی آی پی امداد مراجعه کنید. تیم آی پی امداد در کمتر از 60 دقیقه خود را به محل مورد نظر می رساند و تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت را انجام می دهد.

3.7/5 - (4 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد