logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر کولرگازی کولکس

تعمیر کولرگازی کولکس
تعمیر کولرگازی کولکس
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر کولرگازی کولکس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر کولرگازی کولکس یکی از کارهایی است که اغلب افراد به دلیل عدم دانش و مهارت در این حوزه از عهده آن بر نمی آیند. به همین در صورت خراب شدن اسپیلت همه افراد به دنبال تعمیرگاهی هستند که تعمیر اسپیلت کولکس را به آن بسپارند. اما متاسفانه ازدیاد تعمیرگاه های اسپیلت کولکس موجب سردرگمی و عدم انتخاب صحیح صاحبان این دستگاه می شود. به همین جهت ما بر آن شدیم تا در این بخش از محتوا به معرفی یکی از تعمیرگاه هایی که تعمیرات کولر گازی کولکس را به صورت تخصصی انجام می دهد و خدمات ویژه ای را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد، می پردازیم. بنابراین تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات کولرگازی کولکس صرفه جویی داشته باشید.

طریقه استفاده از خدمات نمایندگی کولرگازی کولکس در تهران

برای استفاده از خدمات نمایندگی کولرگازی کولکس در تهران ابتدا باید درخواست خود را با بر قراری تماس یا سایر راه های ارتباطی ثبت کنید. بنابراین در صورت نیاز به تعمیر کولر گازی کولکس باید با شماره 02158941 تماس حاصل کنید و درخواست تعمیرات اسپیلت کولکس در تهران در محل را داشته باشید. بعد از تماس با این نمایندگی پشتیبانی شرکت آی پی امداد شما را برای استفاده از خدمات تیپ آی پی امداد راهنمایی می کند. چنان چه تمایل به تعمیر کولرگازی کولکس در محل داشته باشید نیروهای این مجموعه در محل مد نظر شما حاظر می شوند. در صورتی که از طریق شماره تماس ذکر شده قادر به بر قراری تماس نیستید، می توانید در خواست خود را برای سرویس کولر گازی کولکس یا سرویس اسپیلت کولکس به صورت اینترنتی و از طریق همین سایت ثبت کنید.

وظایف نمایندگی کولرگازی کولکس

نمایندگی کولرگازی کولکس در تهران دارای وظایفی است که باید در قبال مراجعه کنندگان آن ها را رعایت کند. تعیین این وظایف موجب شده است که نظم بیشتری در شرکت آی پی امداد ایجاد شود و بتوانند با عملکرد بهتری به وظایف خود در قبال مراجعه کنندگان عمل کنند‌. خدمات و وظایف نمایندگی اسپیلت کولکس در تهران عبارت است از:

  • جلب رضایتمندی مشتریان با ارائه کار با کیفیت و تعمیر کولر گازی به بهترین نحو ممکن
  • استخدام تکنسین های دوره دیده و با تجربه که قادر هستند تعمیر کولرگازی کولکس را به بهترین نحوه انجام دهند.
  • ارائه فاکتور دقیقه و معتبر به مراجعه کنندگان برای اطلاع آن ها از میزان هزینه تعمیرات و قیمت قطعات
  • خریداری قطعات اصلی و اورجینال برای تعویض قطعات آسیب دیده
  • فراهم کردن تجهیزات به روز و با امکانات بالا علاوه بر افزایش کیفیت کار موجب سهولت و تسریع کار تکنسین می شود.

سرویس کار یا تکنسین اسپیلت کولکس چگونه به ارائه خدمات در محل می پردازد؟

سرویس کار یا تکنسین اسپیلت کولکس بعد از ثبت شدن درخواست شما برای تعمیر کولر گازی کولکس در محل، به مقصد مورد نظر شما اعزام می شود. معمولاً تکنسین اسپیلت کولکس از شرکت آی پی امداد تلاش می کنند تا در کمتر از ۶۰ دقیقه در محل مورد نظر حاظر شوند. پس از حضور در محل کار سرویس کار کولر گازی کولکس آغاز می شود. تعمیرکار اسپیلت کولکس در هنگام اعزام به محل تعمیرات تمام تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر کولرگازی را با خود به همراه می آورد.

در ادامه سرویس کاران در مقابل مراجعه کننده اقدام به عیب یابی دستگاه می کنند. با عیب یابی کولر گازی علت از کار افتادن اسپیلت یا خراب شدن آن مشخص می شود. چنان چه علت خراب شدن کولر گازی خراب شدن قطعات باشد، آن قطعه را تعمیر و در صورت نیاز با استفاده از قطعات اورجینال و اصلی تعویض می کنند.

نتیجه گیری از تعمیرات کولرگازی کولکس

در مطلب فوق به معرفی نمایندگی مجاز تعمیر کولرگازی کولکس و خدماتی که این شرکت برای تعمیر اسپیلت کولکس ارائه می دهد، پرداختیم. شرکت آی پی امداد به دلیل خدمات ویژه ای که در اختیار مشتریان قرار می دهد توانسته است رضایت مراجعه کنندگان زیادی را به خود جلب کند. با توجه به اینکه شرکت آی پی امداد خدماتی را چون تضمین کار نیروها، کاهش هزینه تعمیرات، تعمیر سریع، حضور به موقع و…به شما ارائه می دهد، می توانید بدون هیچ نگرانی به این مجموعه مراجعه کنید. برای بر قراری ارتباط با این شرکت می توانید از طریق شماره 02158941 تماس حاصل کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد