logo logo تعمیر هود فامر با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر هود فامر

تعمیر هود فامر
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر هود فامر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برای تعمیر هود فامر باید از تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه کمک بگیرید؛ زیرا انتخاب یک تعمیرکار کم تجربه چیزی جز اتلاف هزینه، زمان و خسارت بیشتر برای شما به ارمغان نمی آورد. برای رفع مشکل می توانید برای تعمیرات هود فامر با آی پی امداد تماس بگیرید، یکی از مهمترین مزایای خدمات آی پی امداد پیگیری سریع درخواست ها، اعزام تکنسین تعمیر در کمتر از یک ساعت و امکان تعمیر هود قامر در محل شما می باشد. خدمات تعمیرات هود فامر آی پی امداد توسط تعمیرکاران مجرب و ماهر انجام می شود.

تعمیر هود آشپزخانه فامر در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران توسط تعمیرکار آموزش دیده تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد در محل شما عزیزان انجام می شود. آی پی امداد با داشتن بیش از نیم قرن تجربه و استفاده از تعمیرکاران مجرب در تهران در زمینه تعمیرات هود فامر فعال می باشد.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75 درصد در هزینه تعمیرات هود فامر صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیرات هود فامر در تهران

برای بهره مندی از خدمات تعمیرات هود فامر در تهران می توانید از راه های زیر با آی پی امداد تماس بگیرید و از خدمات آی پی امداد برای تعمیر هود آشپزخانه فامر استفاده کنید و در کمتر از 1 ساعت تکنسین در محل شما برای ارائه خدمات اعزام می شود.

  1. برای انجام تعمیرات هود فامر توسط آی پی امداد با شماره تماس 02158941 تماس حاصل فرمایید.
  2. به سایت مجموعه آی پی امداد مراجعه کرده و در سایت آی پی امداد ثبت نام کنید.
  3. با ثبت اطلاعات خود در سایت، اطلاعات و زمان حضور تکنسین را به طور کامل در پنل خود دریافت خواهید کرد (در صورت تماس اطلاعات برای شما پیامک می شود).
  4. پس از انجام تعمیر هود فامر توسط تکنسین گارانتی رسمی خدمات و قطعات 3 تا 12 ماهه و فاکتور هزینه ها برای شما صادر می شود.

تعمیرات هود فامر در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

برای انتقال هود آشپزخانه به تعمیرگاه نیازمند تکنسینی برای باز و بستن دوباره هود دارید، به منظور جلوگیری از نقل و انتقال، صرفه جویی در زمان و هزینه ها، به شما پیشنهاد می کنیم تا برای تعمیر هود فامر از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید تا از پرداخت هزینه اضافی، مشکلات نصب و احتمال خرابی در حین حمل و نقل پیشگیری کنید.

آی پی امداد به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مناطق تهران، کارگاه ها و شعب خود را جهت اعزام تکنسین به سراسر تهران قرار داده است و بسته به موقعیت مکانی شما، نزدیکترین تعمیرکار هود فامر در کمتر از 1 ساعت و با ارائه خدمات جامع به شما اعزام می شود. خدمات تعمیر و تعویض قطعات را به نحو احسن انجام می‌دهد و شما را به کلی از سایر تعمیرکاران بی نیاز می کند.

تعمیرات هود فامر در شمال تهران

تعمیر هود فامر در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات هود فامر در غرب تهران

تعمیر هود فامر در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر هود فامر در مرکز تهران

تعمیر هود فامر در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد و …

تعمیرات هود فامر در شرق تهران

تعمیر هود فامر در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات هود فامر در جنوب تهران

تعمیر هود فامر در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

 خدمات پس از فروش هود فامر

شما عزیزان می توانید در صورت بروز مشکل در هود آشپزخانه فامر از گارانتی و خدمات پس از فروش برند فامر بهره مند شوند. برای استفاده از این خدمات می توانند با شماره درج شده در کارت گارانتی دستگاه خود تماس بگیرند. در برخی موارد، مشتریان ممکن است از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی مجاز راضی نباشند یا کارت گارانتی دستگاه خود را نداشته باشند. در چنین مواقعی می توانند از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیرات هود فامر استفاده کنند. کلیه خدمات این مجموعه در محل و با حضور مشتری انجام می شود و مشکلات دستگاه به سرعت تشخیص و رفع می گردد.

در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات هود فامر را گارانتی نکرده است. آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی میباشد و با تعرفه های اعلامی از سمت اتحادیه خدمات خود را ارائه میکند.

تعمیرات هود فامر توسط آی پی امداد

اگر به دنبال تعمیر تضمینی هستید که خیالتان را از بابت کارکرد طولانی مدت راحت کند، از خدمات نمایندگی تعمیرات هود فامر در آی پی امداد استفاده کنید.

مزایای انجام تعمیرات هود فامر توسط آی پی امداد:

  • تعمیرات هود فامر در نمایندگی مجاز آی پی امداد دارای تجهیزات و تخصص لازم و کافی جهت تعمیر کلیه قطعات دستگاه می باشد.
  • استفاده از قطعات اصلی و گارانتی یکی از مزایای استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می باشد.
  • ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر هود فامر در محل جهت رفاه حال مشتریان است. این ویژگی علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل، از بروز آسیب‌ های احتمالی به دستگاه در حین جابجایی نیز جلوگیری می‌ کند.
  • وجود گارانتی خدمات از جانب نمایندگی تعمیرات هود فامر نشان دهنده کیفیت خدمات ارائه شده می باشد.
  • از دیگر خدمات ارائه قیمت‌ ها و نرخ‌ های مصوب اتحادیه با ارائه فاکتور است که باعث افزایش اعتماد مشتریان به نمایندگی تعمیر هود فامر شده است.

در مدت گارانتی اگر مشکل مشابهی در محل تعمیرات رخ دهد، تعمیرکار هود فامر موظف‌ است تا هود شما را بدون دریافت هیچ هزینه‌ اضافی مجدداً تعمیر کنند. این امر به خودی خود نشان از اطمینان این مجموعه به مهارت تکنسین ها، خدمات و قطعات مورد استفاده برای تعمیر است.

  1. تعمیر هود فامر با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات هود فامر در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تعمیر هود فامر در محل است تا مدت زمان تعمیر و هزینه را کاهش دهید.

تعمیر هود فامر در محل کار یا منزل

ساده ترین روش برای دریافت خدمات تعمیر هود فامر، ثبت درخواست تعمیر در محل است. پس از ثبت درخواست تکنسین آی پی امداد همراه با لوازم و قطعات مورد نیاز برای تعمیر هود فامر، در کمتر از یک ساعت به محل شما مراجعه می کند.

دلایل مختلفی برای تعمیرات هود فامر در محل شما وجود دارد.

  1. نیازی به جابجایی هود نیست به خارج از محل نمی باشد.
  2. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  3. تعمیرات سریعتر انجام میگیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  4. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  5. نظارت بر فرآیند تعمیر دارید.
  6. درباره علت خرابی و راه های پیشگیری از ایجاد مشکل برای هود، می توانید از تکنسین آی پی امداد سوالات خود را بپرسید.
  7. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیر هود فامر دریافت می کنید.

تعمیر هود فامر در کارگاه آی پی امداد

تعمیرات هود فامر در کارگاه های آی پی امداد نیز انجام می شود. هرچند که تعمیرات خارج از محل توصیه نمی شود ولی برای انتقال هود آشپزخانه به کارگاه های آی پی امداد می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید.

  1. تحویل هود آشپزخانه به پیک آی پی امداد: پیک آی پی امداد برای دریافت هود با هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه می کند و هود را از شما تحویل گرفته و طبق مشخصات هود به شما رسید می دهد. سپس آن را به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد در منطقه می برد. پس از اتمام تعمیرات هود آشپزخانه فامر همراه با گارانتی و فاکتور هزینه توسط پیک برای شما ارسال می شود.
  2. تحویل هود به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان: دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، هود را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات هود فامر، هماهنگی های لازم برای دریافت هود با شما انجام خواهد شد.

در صورت انتقال هود فامر به کارگاه های آی پی امداد هزینه پیک به فاکتور و مدت زمان انتقال به مدت زمان تعمیر اضافه می گردد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیرات هود فامر

اگر هود شما با مشکل مواجه است و برای تعمیر هود فامر به تعمیرکار نیاز دارید، بهتر است با نمایندگی های مجاز تماس بگیرید. مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به سایر نمایندگی های تعمیر هود فامر استفاده از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه می باشد. آی پی امداد یکی از نمایندگی های مجاز هود فامر می باشد کارشناسان آی پی امداد پس از رسیدن به محل فورا و بدون معطلی به عیب یابی هود فامر و تعمیر آن می پردازند. سرعت عمل تکنسین ها با توجه به تجربه و دانشی که در این کار دارند، بسیار بالاست. به نحوی که فاصله خراب شدن تا تعمیر کامل هود شما حتی یک روز هم نخواهد شد.

از مهمترین ویژگی های تعمیرکاران آی پی امداد می توان به موارد ذکر شده زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از قطعات فابریک و اصل برای تعمیر
  2. در صورت عدم وجود قطعات فابریک استفاده از قطعات با کیفیت بالا
  3. کوتاه ترین زمان برای ثبت درخواست و پیگیری اعزام تکنسین به محل شما
  4. کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات هود فامر توسط تکنسین های آی پی امداد از 3 تا 12 ماه گارانتی می شود
  5. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود
  6. ارائه خدمات تعمیرات هود فامر به طور کامل و جامع توسط تکنسین های آی پی امداد
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است
  8. هزینه تعمیر هود فامر در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد.

ویژگی های مهم یک تعمیرکار هو فامر چیست؟

برای تعمیر هود فامر توصیه می‌شود از تعمیرکارانی باتجربه و حرفه‌ای استفاده کنید. با تماس با نمایندگی مجاز آی پی امداد در تهران نزدیک ترین تکنسین به محل شما اعزام شده اقدام به تعمیر می‌ کنند. مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به دیگر نمایندگی ها، کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای را از سراسر ایران گرده هم جمع آورده است. این تعمیرکاران دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات هود فامر هستند.

علاوه‌ بر تجربه و تخصص تعمیرکاران، این نمایندگی دوره‌های آموزشی‌ را برای تکنسین های خود برگزار می کند و باعث پیشرفت مهارت، شناخت فناوری‌های جدید و پیشرفته در انواع مدل های هود فامر می‌شود. این امر باعث می‌شود و همچنین به سرعت و به بهترین نحو مشکل هود شما را حل کنند. در آی پی امداد، اعتماد شما برای ما ارزشمند است.

مهمترین فاکتورهای یک تکنسین هود فامر آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. رعایت مسائل ایمنی
  3. آشنا به انواع مدل های هود فامر
  4. دانش فنی به روز
  5. منظم و آراسته
  6. وقت شناس و دقیق
  7. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  8. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  9. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  10. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

چقدر زمان لازم است تا تعمیر هود فامر انجام شود؟

یکی از موضوعاتی که مصرف کنندگان هنگام تعمیر هود فامر در مراکز مجاز تعمیرات مانند آی پی امداد از کارشناسان این شرکت می پرسند، این است که تعمیر هود فامر چقدر طول می کشد؟

قبل از بررسی هود نمی توان مدت زمان تعمیر هود فامر را تعیین کرد، عوامل زیادی در زمان تعمیر موثر هستند و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارتی که دارند پس از بررسی و عیب یابی هود فامر، زمان تقریبی تعمیر را به شما اطلاع می دهند. در صورت نیاز به تعویض قطعه، جابجایی هود و زمان مورد نیاز برای تست نهایی، زمان تعمیر افزایش می یابد.

زمانی که می توان برای این کار در نظر گرفت حدودا از 2 تا 3 ساعت می باشد. در صورتی که نیاز به انتقال دستگاه به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد باشد در کمتر از 3 روز کاری دستگاه به شما تحویل داده می شود.

آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی هود فامر جلوگیری کرد؟

در صورت تمیز نکردن فیلتر، انتخاب صحیح محل نصب و استفاده دائمی از هود آشپزخانه باعث می شود تا مشکلاتی برای هود ایجاد شود. به منظور جلوگیری از خرابی هود می توانید به صورت دوره ای خودتان و یا تکنسین سرویس هود فامر، هود را سرویس کند و از مشکلات پیش گیری نمایید.

در ادامه به بررسی رایج ترین ایرادات و مشکلات هود، برای شما خواهیم پداخت تا در صورت نیاز بتوانید اقدامات لازم را در جهت تعمیرات هود فامر انجام دهید:

  1. علت ضعیف بودن مکش هود
  2. علت سر و صدا و لرزش بیش از حد
  3. بررسی عیب پریدن فیوز بعد از روشن کردن هود

با رعایت این نکات از خرابی هود فامر جلوگیری کنید

برای جلوگیری از خرابی هود فامر، می توانید به صورت دوره ای فیلتر را تمیز کرده و خودتان مشکلات دستگاهتان را برطرف کنید. با توجه به اینکه فیلتر هود باعث می شود موتور هود قدرت مکش بالایی برای جذب بو و دود و ذرات معلق ریز داشته باشد. اما کثیف بودن فیلتر و تعویض نکردن به موقع هود باعث بروز مشکلات زیادی در هود آشپزخانه می شود. همچنین وجود ذرات چربی و گرد و غبار در قسمت های هود و بدنه باعث ضعیف شدن عملکرد هود آشپزخانه می شود.

  • هنگام استفاده از اجاق گاز، هود خود را روشن کنید تا دمای گاز به هود شما آسیب نرساند.
  • پس از خاموش کردن هود شیشه ای، یک ساعت بعد آن را تمیز کنید.
  • برای تمیز کردن هود استیل از پاک کننده مخصوص استیل استفاده کنید.
  • اگر تیغه های فن شما کثیف است، از مواد شوینده برای تمیز کردن آنها استفاده کنید.
  • هنگام تمیز کردن، حتما هود خود را خاموش کنید.
  • اگر فیلتر هود آشپزخانه شما کثیف باشد مسدود شده و در نتیجه مکش هود ضعیف می شود.
  • اگر صدای غیرعادی از هود شنیدید، باید سریعا آن را تعمیر کنید، در غیر این صورت موتور هود به زودی از کار می افتد. ممکن است مشکل صدا مربوط به خرابی پروانه، فن و گیربکس دستگاه باشد که باید بررسی و تعمیر شود.

 

عیب یابی هود فامر توسط خودتان

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای هود فامر به وجود می آید، رایج است و با رعایت نکاتی می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

رفع مشکل خاموش نشدن هود فامر

  1. خرابی دکمه روشن و خاموش هود
  2. معیوب شدن پانل تاچ لمسی هود
  3. آسیب دیدگی برد فرمان یا برد کنترل هود
  4. خراب شدن برد الکترونیکی اصلی

علت سر و صدای بیش از حد هود فامر

  • ممکن است مشکل از بلبورینگ های موتور باشد.
  • گیر کردن پروانه های فن و عدم حرکت درست
  • ساییدگی در شفت موتور

علت کاهش مکش هود فامر

  • پروانه های فن را بررسی نمایید.
  • فن خروجی هوا را بررسی نمایید تا دچار گرفتگی نشده باشند.
  • ممکن است اشکال از کثیفی فیلتر و انباشته شدن چربی در آن باشد.
  • ممکن است دور موتور از حد متعادل پایین تر باشد.
  • برای بررسی و تعمیر می توانید با پشتیبانان آی پی امداد در تماس باشید.

رفع مشکل روشن و خاموش شدن بی دلیل هود فامر

علت اصلی روشن و خاموش شدن بی دلیل هود میتواند مشکلات سیم کشی و شل بودن سیم کشی باشد. برای عیب یابی و تعمیرات هود فامر خود می توانید از متخصصین نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات هود فامر چقدر است؟

از آن جا که نرخ تعمیرات توسط اتحادیه و نهادهای ناظر از پیش تعیین شده است و آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات مطابق با تعرفه های اتحادیه است. اولویت ما تعمیر هود به بهترین نحو ممکن است پس از اتمام تعمیر، تکنسین یک فاکتور دقیق برای شما صادر می کند.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تعمیر هود فامر:

  1. مکانیکی یا الکترونیکی بودن هود
  2. هزینه تعمیر قطعه معیوب با تعویض آن تفاوت دارد
  3. مدل هود (تفاوت قیمت در قطعات مدل های قدیمی و جدید)
  4. هود دارای گارانتی خدمات و قطعات آی پی امداد می باشد یا خیر

در صورت استفاده از خدمات تعمیر هود فامر آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد