logo logo تعمیر هود سارگاتی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر هود سارگاتی

تعمیر هود سارگاتی
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر هود سارگاتی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر هود سارگاتی در تهران بسیار ساده است. چراکه به‌ راحتی می‌توان برای تعمیر این هود به نمایندگی معتبر آن مراجعه کرد. مجموعه آی پی امداد نمایندگی تعمیرات هود سارگاتی در تهران است. آی پی امداد با سابقه 50 ساله خود از بهترین مراکز تعمیر لوازم خانگی و هود سارگاتی در تهران است. تکنسین های آی پی امداد، تعمیرات هود سارگاتی را به صورت تخصصی انجام می‌دهد. این مرکز برای تعمیر هود سارگاتی از متخصصانی استفاده می‌کند که دارای سالها تجربه در تعمیرات این برند هستند.

برای تعمیر هود سارگاتی باید از تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه کمک بگیرید؛ زیرا انتخاب یک تعمیرکار کم تجربه چیزی جز اتلاف هزینه، زمان و خسارت بیشتر برای شما به ارمغان نمی آورد. جهت رفع مشکل می توانید برای تعمیرات هود سارگاتی با آی پی امداد تماس بگیرید.

یکی از مهم ترین مزایای خدمات آی پی امداد پیگیری سریع درخواست ها، اعزام تکنسین تعمیر در کمتر از یک ساعت به تمامی مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران و امکان تعمیر هود سارگاتی در محل شما می باشد.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75 درصد در هزینه تعمیرات هود سارگاتی صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیرات هود سارگاتی در تهران

برای بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات هود سارگاتی در تهران می توانید از راه های زیر با آی پی امداد تماس بگیرید و از خدمات آی پی امداد برای تعمیر هود آشپزخانه خود استفاده کنید و در کمتر از 1 ساعت تکنسین هود سارگاتی در محل شما برای ارائه خدمات اعزام می شود.

  1. برای انجام تعمیرات هود سارگاتی توسط آی پی امداد با شماره تماس 02158941 تماس حاصل فرمایید.
  2. به سایت مجموعه آی پی امداد مراجعه کرده و در سایت درخواست خود را ثبت نام کنید.
  3. با ثبت اطلاعات خود در سایت، اطلاعات و زمان حضور تکنسین را به طور کامل در پنل خود دریافت خواهید کرد. (در صورت تماس اطلاعات برای شما پیامک می شود).
  4. پس از انجام تعمیر هود سارگاتی توسط تکنسین گارانتی خدمات و قطعات 3 تا 12 ماهه برای شما صادر می شود.

نمایندگی محاز آی پی امداد برای تعمیرات هود سارگاتی به صورت بیست و چهارساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. شما می‌توانید با یکی از تکنسین های ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره تلفنی استفاده کنید و تلاش خود را برای تعمیر هود انجام دهید. در صورت مشکل اساسی در هود سارگاتی و تمایل خودتان می‌توانید از تکنسین بخواهید تا به محل مراجعه نماید و تعمیرکار هود سارگاتی آی پی امداد در کمتر از یک ساعت در محل حاضر خواهند شد. پس از حضور در محل شروع به پیدا عیب یابی هود می‌کنند و سپس با بهترین ابزار ها اقدام به تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعه می‌کنند.

تعمیرات هود سارگاتی در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

در صورت خرابی هود از آنجا که باز کردن و بستن دوباره آن خود نیاز به نیروی تکنسین نصب دارد، به شما پیشنهاد می کنیم تا برای تعمیرات هود سارگاتی از خدمات تعمیر هود سارگاتی در محل استفاده کنید تا از پرداخت هزینه اضافی، مشکلات نصب و احتمال خرابی در حین حمل و نقل پیش گیری کنید.

آی پی امداد به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مناطق تهران، کارگاه ها و شعب خود را جهت اعزام تکنسین به سراسر تهران قرار داده است و بسته به موقعیت مکانی شما، نزدیکترین تعمیرکار هود سارگاتی در کمتر از 1 ساعت و با ارائه خدمات جامع به شما اعزام می شود. خدمات تعمیر و تعویض قطعات را به نحو احسن انجام می‌ دهد و شما را به کلی از سایر تعمیرکاران بی نیاز می کند.

تعمیرات هود سارگاتی در شمال تهران

تعمیر هود سارگاتی در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات هود سارگاتی در غرب تهران

تعمیر هود سارگاتی در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیر هود سارگاتی در مرکز تهران

تعمیر هود سارگاتی در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد و …

تعمیرات هود سارگاتی در شرق تهران

تعمیر هود سارگاتی در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، جنت آباد، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

تعمیرات هود سارگاتی در جنوب تهران

تعمیر هود سارگاتی در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

حافظ، امام خمینی، پونک، ستاری، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه و …

 خدمات پس از فروش هود سارگاتی

در صورت بروز مشکل در هود سارگاتی اولین پیشنهاد ما استفاده رایگان از خدمات پس از فروش هود سارگاتی می باشد که شماره آن در برگه گارانتی درج شده است. در صورت پایان دوره گارانتی بهتر است به تعمیرکاری مجرب مراجعه کنید. آی پی امداد در زمینه تعمیر لوازم خانگی دارای سابقه درخشان می باشد و همواره تلاش می کند تا بهترین خدمات را ارائه دهد. تیم تعمیر آی پی امداد دارای تجربه و آموزش دیده اند و در مدت زمان کوتاهی مشکل هود را تشخیص و برای تعمیر هود سارگاتی سریعا اقدام می کنند.

آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی میباشد و با تعرفه های اعلامی از سمت اتحادیه خدمات خود را ارائه می کند. در نظر داشته باشید که آی پی امداد محصولات هود سارگاتی را گارانتی نکرده است و شماره نمایندگی رسمی تعمیرات هود سارگاتی در برگه ضمانتنامه درج شده است. شما عزیزان پس از پایان گارانتی می توانید از آی پی امداد برای تعمیرات هود سارگاتی خدمات دریافت کنید.

تعمیرات هود سارگاتی توسط آی پی امداد

عیب یابی و تعمیرات هود سارگاتی با توجه به سختی حمل و نقل به شرح زیر توسط تکنسین های آی پی امداد انجام می شود. اگر به دنبال تعمیر تضمینی هستید که خیالتان را از بابت کارکرد طولانی مدت راحت کند، از خدمات نمایندگی تعمیرات هود سارگاتی در آی پی امداد استفاده کنید. پس از تعمیر هود سارگاتی توسط تکنسین‌ های مجرب آی پی امداد، هود تعمیر شده را به مدت 3 تا 12 ماه ضمانت نامه کتبی می ‌کند. در این صورت اگر مشکل مشابهی در محل تعمیرات رخ دهد، تعمیرکار هود سارگاتی موظف‌ است تا هود شما را بدون دریافت هیچ هزینه‌ اضافی مجدداً تعمیر کنند. این امر به خودی خود نشان از اطمینان این مجموعه به مهارت تکنسین ها، خدمات و قطعات مورد استفاده برای تعمیر است.

  1. تعمیر هود سارگاتی با حضور تعمیر کار در محل
  2. تعمیرات هود سارگاتی در کارگاه مجهز آی پی امداد (دریافت با پیک)
  3. مراجعه حضوری به کارگاه (دریافت توسط مشتری)

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تعمیر هود سارگاتی در محل است و از باز کردن و نصب دوباره آن جلوگیری می شود.

 تعمیر هود سارگاتی در محل کار یا منزل

پس از تماس و ثبت درخواست خود در آی پی امداد برای تعمیر هود سارگاتی، نیازی به مراجعه حضوری مشتری به تعمیرگاه نیست. آی پی امداد خدمات تعمیر هود سارگاتی را در محل و منزل ارائه می‌دهد. به ‌عبارتی به جای مراجعه شما به تعمیرگاه، تعمیرکار مربوطه تنها با یک تماس تلفنی برای عیب یابی و تعمیر این هود به محل و منزل مراجعه خواهد کرد.

پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار با ابزار و قطعات مورد نیاز برای عیب یابی در محل حاضر شود. تعمیرکار هود سارگاتی پس از بازکردن هود و یافتن قطعه معیوب تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعه انجام خواهند داد و اغلب از تعویض قطعه معیوب خودداری می کنند.

یک قطعه معیوب تنها در صورتی تعویض می شود که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته باشد. این قطعات فقط با قطعات اصلی تعویض می شوند. تمامی این قطعات دارای گارانتی اصلی هستند و مستقیماً از سازنده اصلی تهیه می شوند.

دلایل مختلفی برای تعمیرات هود سارگاتی در محل شما وجود دارد:

  1. نیازی به بازکردن، جابجایی و بستن دوباره هود نیست.
  2. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  3. تعمیرات سریعتر انجام میگیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  4. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  5. نظارت بر فرآیند تعمیر دارید و می توانید سوالات خود را از تکنسین بپرسید.
  6. فاکتور و گارانتی بلافاصله پس از اتمام تعمیر هود سارگاتی دریافت می کنید.

پس از ثبت درخواست شما برای حضور تکنسین در محل هماهنگی زمان حضور و مشخصات تکنسین هود سارگاتی در سایت آی پی امداد از طریق پنل کاربری خود و یا پیامک مطلع شوید.

تعمیر هود سارگاتی در کارگاه آی پی امداد

هرچند این مورد را زیاد به شما پیشنهاد نمی کنیم چون شامل مدت زمان طولانی تر شدن تعمیر هود سارگاتی و همچنین هزینه اضافی برای شما خواهد بود. (هزینه باز و دوباره بستن هود، هزینه تحویل به پیک و دریافت آن) ولی در صورتی که شرایط حضور تکنسین در محل شما وجود نداشته باشد، می توانید برای انجام تعمیرات هود سارگاتی آن را به کارگاه های مجاز آی پی امداد در سطح شهر تحویل دهید.

  1. تحویل هود آشپزخانه به پیک آی پی امداد: پیک آی پی امداد برای دریافت هود با هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه می کند و هود را از شما تحویل گرفته و طبق مشخصات هود به شما رسید می دهد. سپس آن را به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد در منطقه می برد. پس از اتمام تعمیرات هود آشپزخانه سارگاتی همراه با گارانتی و فاکتور هزینه توسط پیک برای شما ارسال می شود.
  2. تحویل هود به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان: دریافت آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود، هود را جهت تعمیر به کارگاه تحویل می دهید. پس از اتمام تعمیرات هود سارگاتی، هماهنگی های لازم برای دریافت هود با شما انجام خواهد شد.

برگه مشخصات محصول را تا دریافت هود نگه دارید و به پیک تحویل دهید.

 مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد برای تعمیر هود سارگاتی

اگر هود شما با مشکل مواجه است و برای تعمیر هود سارگاتی به تعمیرکار نیاز دارید، بهتر است با نمایندگی های مجاز تماس بگیرید. زیرا همانطور که گفته شد، در نمایندگی های معتبر از تکنسین های تجربه و حرفه ای برای ارائه خدمات استفاده میکند. آی پی امداد یکی از نمایندگی های مجاز هود سارگاتی می باشد.

کارشناسان آی پی امداد پس از رسیدن به محل فورا و بدون معطلی به عیب یابی هود سارگاتی شما می پردازند. سپس دستگاه را تعمیر می کنند. سرعت عمل تکنسین ها با توجه به تجربه و دانشی که در این کار دارند، بسیار بالاست. به نحوی که فاصله خراب شدن تا تعمیر کامل هود شما حتی یک روز هم نخواهد شد.

  1. کوتاه ترین زمان برای ثبت درخواست و پیگیری اعزام تکنسین به محل شما
  2. ارائه خدمات تعمیرات هود سارگاتی به طور کامل و جامع توسط تکنسین های آی پی امداد
  3. در تعمیرگاه مجاز هود سارگاتی شما بعد از تعمیر دستگاه معیوب خود از آی پی امداد یک کارت گارانتی تحویل خواهید گرفت.
  4. آی پی امداد صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  5. تعمیرکاران آی پی امداد تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر هود سارگاتی استفاده می کنند. در صورت عدم وجود قطعات فابریک قطعات با کیفیت بالا استفاده می شود.
  6. سرعت بالا در انجام فرایند تعمیرات هود سارگاتی.
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد. و همچنین عضو اتحادیه تعمیر لوازم خانگی است.
  8. هزینه های تعمیرات در آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه است که همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه ها می شود.
  9. کلیه خدمات و قطعات مورد استفاده در تعمیرات هود سارگاتی توسط تکنسین های آی پی امداد از 3 تا 12 ماه گارانتی می شود
  10. در صورت بروز هر گونه مشکل در مدت گارانتی، مسئولیت آن کاملا به عهده آی پی امداد می باشد و هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.

ویژگی های مهم تعمیرکار هود سارگاتی در آی پی امداد چیست؟

برای تعمیر هود سارگاتی توصیه می‌شود از تعمیرکارانی باتجربه و حرفه‌ ای استفاده کنید. با تماس با نمایندگی مجاز آی پی امداد در تهران نزدیک ترین تکنسین به محل شما اعزام شده اقدام به تعمیر می‌ کنند. مهمترین مزیت آی پی امداد نسبت به دیگر نمایندگی ها این است که کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای را از سراسر ایران گرده هم جمع آورده است. این تعمیرکاران دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات انواع هود هستند.

علاوه‌ بر تجربه و تخصص تعمیرکاران، این نمایندگی دوره‌های آموزشی‌ را برای تکنسین های خود برگزار می کند و باعث پیشرفت مهارت، شناخت فناوری‌های جدید و پیشرفته در انواع مدل های هود سارگاتی می‌شود. این امر باعث می‌شود و همچنین به سرعت و به بهترین نحو مشکل هود شما را حل کنند. در آی پی امداد، اعتماد شما برای ما ارزشمند است.

مهمترین ویژگی های یک تکنسین هود سارگاتی آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. دوره دیده و مجرب
  2. آشنا به انواع مدل های هود سارگاتی
  3. منظم و آراسته
  4. وقت شناس و دقیق
  5. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  6. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  7. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  8. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

چقدر زمان لازم است تا تعمیر هود سارگاتی انجام شود؟

قبل از بررسی هود نمی توان مدت زمان تعمیرات هود سارگاتی را تعیین کرد، عوامل زیادی در زمان تعمیرات دستگاه موثر هستند و تکنسین های آی پی امداد با توجه به مهارتی که دارند، پس از بررسی و عیب یابی هود سارگاتی، زمان تقریبی تعمیر را به شما اطلاع می دهند. در صورت نیاز به تعویض قطعه، جابجایی هود و زمان مورد نیاز برای تست نهایی، زمان تعمیر افزایش می یابد. در حالی که تعمیر هود سارگاتی در محل بسیار سریعتر انجام می شود. برای انتقال هود باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات هود سارگاتی اضافه کنید.

کاربران گرامی آی پی امداد، حداکثر مدت زمان تعمیرات هود سارگاتی 72 ساعت کاری می باشد.

 آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی هود سارگاتی جلوگیری کرد؟

اگر به صورت دوره ای فیلتر، موتور و هود را بررسی کنید و در صورت مشاهده ایراد سریعا با تعمیرکار هود سارگاتی تماس بگیرید، مطمئن باشید که نیازی به پرداخت هزینه زیادی ندارید و با پرداخت هزینه سرویس دوره ای، هود بدون تعویض قطعات مانند روز اول کار می کند.

سرویس هود سارگاتی در محل توسط متخصصین آی پی امداد در صورت نوسانات برق، تمیز نبودن فیلترهای هود، عدم سرویس سالیانه هود، عدم توجه به بروز اشکالات جدی در هود، تمیز نکردن صحیح هود، تمیز نکردن فیلتر آلومینیومی زیر هود، عدم استفاده طولانی مدت از هود انجام می شود.

ایرادات زیر از پرتکرارترین و رایج ترین مشکلات پیش آمده برای انواع مدل های هود:

  • بروز صدای ناهنجار در هود
  • ضعف در قدرت مکش هود
  • روشن نشدن چراغ هود
  • ایراد در سیم کشی هود
  • یکسره شدن کار هود
  • ایرادات دکمه های صفحه نمایش
  • روشن نشدن هود

 عیب یابی هود سارگاتی توسط خودتان

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای هود سارگاتی به وجود می آید، رایج است و با رعایت نکاتی می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

علت صدای بلند از هود سارگاتی

  • آسیب دیدن بوش های موتور سارگاتی سبب می شود تا موتور هود صدا بدهد.
  • همچنین در صورتی که پروانه ها دچار آسیب یا شکستگی شده باشند نیز هود صدا می دهد.
  • در صورتی که موتور نیم سوز شده باشد نیز ممکن است هود صدا بدهد.

دلیل کاهش مکش هود سارگاتی

  • اگر قدرت مکش هود کم شده باشد قبل از هر چیز نسبت به تمیز کردن یا تعویض فیلتر دستگاه اقدام کنید.
  • اگر فیلتر هود یکبار مصرف باشد باید آن را با یک فیلتر جدید تعویض کنید و در صورتی که فیلتر هود از جنس آلمینیومی باشد، باید فیلتر را از درون هود خارج کرده سپس مجددا آن را داخل هود قرار دهید.
  • درصورتی که قدرت موتور هود کاهش پیدا کرده است. باید نسبت به تعویض یا تعمیر موتور اقدام نمایید.

طریقه تعمیرات مشکل خاموش نشدن هود سارگاتی

  • خرابی دکمه روشن و خاموش هود
  • معیوب شدن پانل تاچ لمسی هود
  • آسیب دیدگی برد فرمان یا برد کنترل هود
  • خراب شدن برد الکترونیکی اصلی

راهنمای عیب یابی و تعمیر مشکل ذوب شدن سیم کشی هود سارگاتی

  • در صورت عدم انتخاب محل نصب مناسب حرارت زیاد موجب ذوب شدن سیم ها می شود.
  • پیش از بررسی سیم کشی توسط خودتان حتما فیوز برق را قطع کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید و بهتر است با تعمیرکار هود سارگاتی تماس بگیرید.
  • با انتخاب محل نصب مناسب از مشکلات ذوب شدن سیم کشی پیشگیری کنید.

نحوه عیب یابی مشکل روشن و خاموش شدن بی دلیل هود سارگاتی

  • اگر پنل هود بصورت دکمه ای طراحی شده باشد، این احتمال وجود دارد که دکمه ها در اثر استفاده از کار افتاده باشد یا این که دکمه هود شکستگی داشته باشد و نتوانید دستگاه را با آن روشن خاموش کنید در این حالت باید نسبت به تعمیر و یا تعویض پنل دستگاه اقدام نمایید.
  • در صورتی که هود لمسی باشد بروز مشکل در دکمه های هود می‌تواند به دلیل قطع شدن سیم های ارتباطی سیم های ارتباطی بین پنل و برد هود رخ داده باشد.
  • همچنین در صورتی که پنل دستگاه در اثر ضرب دیدگی دچار مشکل شده باشد امکان عملکرد هود را سلب می‌کند.

 

برای عیب یابی و تعمیرات هود سارگاتی خود می توانید از متخصصین نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید.

با رعایت این نکات از خرابی هود سارگاتی جلوگیری کنید

برای جلوگیری از خرابی هود سارگاتی، می توانید به صورت دوره ای فیلتر را تمیز کرده و خودتان مشکلات دستگاهتان را برطرف کنید. با توجه به اینکه فیلتر هود باعث می شود موتور هود قدرت مکش بالایی برای جذب بو و دود و ذرات معلق ریز داشته باشد. اما کثیف بودن فیلتر و تعویض نکردن به موقع هود باعث بروز مشکلات زیادی در هود آشپزخانه می شود. همچنین وجود ذرات چربی و گرد و غبار در قسمت های هود و بدنه باعث ضعیف شدن عملکرد هود آشپزخانه می شود.

در زمان استفاده از هود برای کاهش مشکلات و خرابی هود موارد زیر را رعایت کنید:

  • یکی از دلایل خرابی هود آشپزخانه استفاده زیاد از آن می باشد.
  • تنظیم مکش هود با توجه به تعداد شعله های روشن اجاق گاز
  • خاموش کردن لامپ هود برای بهینه سازی در مصرف انرژی
  • نصب هود در ارتفاع صحیح حداقل 70 سانتی متر نصب کنید.
  • حتما باید در یک برنامه زمان بندی دقیق نسبت به تمیز کردن فیلتر هود اقدام نمایید.
  • در صورت نیاز فیلتر باید در یک بازه زمانی مشخص تعویض گردد.
  • اقدام به تمیز کردن هود آشپزخانه خود را به موقع و به صورت مرتب نمایید.
  • به نکات مندرج در دفترچه راهنمای هود سارگاتی توجه کنید.

 هزینه تعمیرات هود سارگاتی چقدر است؟

هزینه تعمیرات هود سارگاتی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی آی پی امداد بسیار ارزان است. چرا که این هزینه با توجه به ایراد دستگاه بر اساس نرخ مصوب نهادهای ناظر تعریف شده است. ایردات هودها اغلب بسیار ساده هستند. از همین رو هزینه تعمیرات آن نیز بسیار کم و منصفانه است.

همچنین اصول کار تعمیرکاران آی پی امداد بر اساس تعمیر قطعات معیوب است. اگرچه تعویض برخی قطعات با قطعه اصلی سبب عملکرد بهتر دستگاه می‌شود؛ اما آی پی امداد نمایندگی تعمیرات هود سارگاتی در تهران همواره در تلاش است تا با تعمیر قطعه خراب، هزینه اضافی را بابت تعویض آن‌ها به مشتری تحمیل نکند.

هزینه تعمیر هود سارگاتی شامل دو قسمت است:

  1. هزینه ثابت: هزینه تعمیر تکنسین و هزینه ایاب و ذهاب می باشد.
  2. هزینه متغیر: در صورت استفاده از قطعات است.

در صورت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات هود سارگاتی آی پی امداد تا 75% در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد