logo logo تعمیر ماکروفر جیپاس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر ماکروفر جیپاس

تعمیر ماکروفر جیپاس
تعمیر ماکروفر جیپاس
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر ماکروفر جیپاس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

پس از خرید محصولات برقی در صورت عدم استفاده صحیح از مایکروفر و یا سرویس های دوره ای، مایکروفر دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار مایکروفر جیپاس دارد. در این مقاله قصد داریم به طور کامل مزایای استفاده از خدمات آی پی امداد برای عیب یابی و تعمیر مایکروفر جیپاس را توضیح دهیم.

یکی از مهمترین خدمات آی پی امداد برای تعمیر ماکروفر جیپاس تعمیر حضوری توسط تعمیرکار حرفه ای و با تجربه، تحویل با پیک آی پی امداد برای تعمیر در کارگاه و یا تحویل ماکروفر توسط خودتان به نزدیکترین کارگاه به محل زندگی شما است. همچنین در ادامه مزیت استفاده از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات مایکروفر جی پاس و نحوه ثبت درخواست در سایت و تماس را به شما خواهیم گفت.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر ماکروفر جیپاس صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست و تماس با نمایندگی برای تعمیر ماکروفر جیپاس در تهران

برای ثبت درخواست تعمیر ماکروفر جیپاس می توانید با روش های زیر با آی پی امداد تماس بگیرید. فرقی نمی کند در کدام منطقه زندگی می کنید، خدمات آی پی امداد تمام تهران را پوشش می دهد.

  1. ثبت درخواست آنلاین در سایت آی پی امداد و یا تماس با شماره 02158948 جهت تعمیر مایکروفر جیپاس در اسرع وقت توسط تکنسین متخصص.
  2. پس از ثبت درخواست، درخواست شما در اسرع وقت توسط کادر پشتیبانی بررسی می شود و نزدیک ترین تعمیرکار با قطعات و تجهیزات در کمتر از 1 ساعت به محل شما اعزام می شود.
  3. درخواست های ثبت شده در سایت به سرعت توسط کارشناسان بررسی و پیگیری می شود.
  4. کد درخواست و اطلاعات تکنسین تعمیرات مایکروفر جی پاس به همراه زمان حضور در سایت در پنل کاربری برای شما ارسال می شود.
  5. در صورت تمایل می توانید ماکروفر خود را به پیک آی پی امداد تحویل دهید و رسید دریافت کنید (رسید را تا دریافت دستگاه نگه دارید).
  6. به منظور اطمینان از تعمیر ماکروفر جیپاس، 3 الی 12 ماه گارانتی خدمات برای شما صادر می شود.
  7. رضایت شما برای آی پی امداد ارزشمند است. برای این منظور نحوه ارائه خدمات، رفتار تکنسین و سلامت دستگاه پس از تعمیر مایکروفر جیپاس با شما تماس گرفته خواهد شد.

کاربران گرامی آی پی امداد اگر به تازگی دستگاه خود را خریداری کرده اید، با شماره نمایندگی تعمیرات ماکروفر جیپاس درج شده در کارت گارانتی تماس حاصل فرمایید تا از خدمات پس از فروش این محصول بهره مند شوید.

آی پی امداد نمایندگی تعمیر مایکروفر جیپاس در مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب را دارد؟

آی‌ پی امداد برای دسترسی راحت‌تر به نمایندگی‌های خود در سراسر شهر تهران، شعبه‌های متعددی از تعمیرگاه‌های خود را برای دسترسی سریع و آسان به ارائه خدمات تعمیرات ماکروفر جیپاس و اعزام تکنسین ایجاد کرده است. برای پوشش دادن تمام مناطق نمایندگی تعمیرات مایکروفر جیپاس در آی پی امداد در شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب تهران وجود دارد. برای سهولت شما در دریافت خدمات، 3 نوع خدمات توسط آی پی امداد ارائه می شود:

  1. اعزام تعمیرکار مایکروفر جیپاس در محل شما
  2. دریافت ماکروفر توسط پیک برای تعمیر در کارگاه ها
  3. دریافت ماکروفر توسط شما در کارگاه های تعمیر

تعمیرات مایکروفر جیپاس در شمال تهران

تعمیر ماکروفر جیپاس در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، سعدآباد، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، شریعتی، دولت، ظفر، جردن، سعادت آباد و …

تعمیر مایکروفر جیپاس در مرکز تهران

تعمیر ماکروفر جیپاس در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا و …

تعمیرات مایکروفر جیپاس در جنوب تهران

تعمیر ماکروفر جیپاس در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد و …

تعمیرات مایکروفر جیپاس در غرب تهران

تعمیر ماکروفر جیپاس در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، سردار جنگل، خلیج فارس، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان و …

تعمیرات مایکروفر جیپاس در شرق تهران

تعمیر ماکروفر جیپاس در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

نحوه استفاده از خدمات پس از فروش ماکروفر جیپاس

بهترین راه برای استفاده از خدمات پس از فروش ماکروفر جیپاس تماس با شماره درج شده در کارت گارانتی و استفاده از خدمات تعمیر رایگان ماکروفر جیپاس می باشد. در صورتی که کارت گارانتی را گم کرده اید، مدت گارانتی به پایان رسیده است و یا تعمیر مایکروویو جیپاس شامل گارانتی نمی شود، می توانید از خدمات تعمیرات آی پی امداد استفاده کنید.

مهم ترین نکته در استفاده از خدمات آی پی امداد این است که آی پی امداد نمایندگی ماکروفر جیپاس را ندارد، اما نمایندگی تعمیر اکثر برندهای لوازم خانگی را دارد. اگر مایکروویو شما گارانتی دارد و شماره نمایندگی رسمی تعمیر ماکروفر جی پاس در برگه گارانتی درج شده است، بهتر است از گارانتی استفاده کنید و پس از اتمام گارانتی یا لغو به آی پی امداد مراجعه کنید و از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

مزایای تعمیر ماکروفر جی پاس توسط آی پی امداد

آی پی امداد برای ارائه خدمات بهتر، امکانات ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است تا با توجه به شرایط خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و خدمات تعمیر ماکروفر جیپاس را دریافت کنید.

  1. خوشایندترین خدمات آی پی امداد، حضور تکنسین تعمیر ماکروفر جیپاس در محل به همراه قطعات و لوازم مورد نیاز برای تعمیر، تست و گارانتی سرویس در حضور شما می باشد.
  2. پیک آی پی امداد برای دریافت ماکروفر جیپاس به آدرس مورد نظر شما رفته و پس از دریافت آن برای تعمیر مایکروفر جی پاس به نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد تحویل داده می شود و پس از تعمیر به آدرس تحویلی بازگردانده می شود.
  3. در صورت امکان می توانید مایکروفر جیپاس را به نزدیک ترین کارگاه تعمیرات آی پی امداد تحویل دهید.

انتخاب هر یک از موارد ذکر شده به عهده شماست.

تعمیر ماکروفر جیپاس در محل شما

دلایل زیادی برای تعمیر مایکروویو جیپاس در محل کار یا منزل شما وجود دارد که اصلی ترین آن عدم نیاز به جابجایی و کاهش احتمال آسیب در هنگام جابجایی است که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما می شود. امکان تست دستگاه بلافاصله پس از تعمیر وجود دارد و در صورت وجود مشکل، تکنسین آن را برطرف می کند.

توجه داشته باشید که کیفیت خدمات ارائه شده در محل توسط تکنسین های آی پی امداد هیچ تفاوتی با خدمات تعمیرات مایکروفر جیپاس در کارگاه ها ندارد. برای درخواست تعمیر ماکروفر جیپاس در محل می توانید پس از ثبت درخواست و تایید آن از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد اطلاع پیدا کنید تا ساعت ورود تعمیرکار ماکروفر جی پاس هماهنگ شود.

  دریافت ماکروفر جیپاس توسط پیک آی پی امداد برای تعمیر در کارگاه

اگر به هر دلیلی حضور تکنسین در محل کار یا زندگی شما برای انجام تعمیرات ماکروفر جیپاس وجود ندارد. شما می توانید از خدمات تعمیر در کارگاه آی پی امداد بهره مند شوید.

  • برای استفاده از خدمات، پس از ثبت درخواست در سایت و یا تماس تلفنی با مرکز تعمیرات ماکروفر جیپاس، پیک آی پی امداد به محل مورد نظر شما مراجعه و دستگاه را از شما تحویل می گیرد.
  • پس از دریافت، برگه ای حاوی اطلاعات ماکروفر، زمان دریافت، تحویل و … به عنوان رسید به شما می دهد. (این برگه را تا زمان تحویل ماکروفر نگه دارید).
  • سپس مایکروفر را برای تعمیر به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد تحویل می دهد.
  • پس از انجام تعمیرات، پیک کارت گارانتی، فاکتور و ماکروفر را به آدرس دریافتی تحویل می دهد و برگه رسید را پس می گیرد.

نکته برای دریافت ماکروفر نیاز است تا برگه رسید را تحویل دهید.

  تعمیر ماکروفر جیپاس در کارگاه آی پی امداد و تحویل توسط مشتری

در صورت نیاز به انجام تعمیرات ماکروفر جیپاس، در صورتی که شرایط حضور تکنسین در محل و تحویل ماکروفر به پیک را ندارید، می توانید ماکروفر جیپاس را خودتان برای تعمیر به نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت برای تعمیر تحویل دهید.

  • برای تحویل ماکروفر به کارگاه می توانید با پشتیبانی سایت و یا تماس تلفنی هماهنگی های لازم جهت تحویل دستگاه به کارگاه انجام دهید.
  • پس از تعمیر ماکروفر جیپاس جهت دریافت دستگاه از کارگاه به همراه برگه گارانتی و فاکتور تماس گرفته می شود.

  ارائه خدمات نمایندگی های مجاز توسط آی پی امداد برای تعمیر مایکروفر جیپاس

آی پی امداد به منظور ارائه خدمات بهتر توسط تکنسین ها و افزایش رضایت شما عزیزان خدمات ویژه ای را برای نمایندگی تعمیرات ماکروفر جیپاس در نظر گرفته است.

  1. فرقی نمی کند تعمیر در محل شما انجام شود یا در کارگاه های آی پی امداد، برای تعویض و تعمیر ماکروفر جیپاس همیشه از قطعات اصلی استفاده می شود (در صورت نبود قطعه فابریک، برای تعمیر مایکروفر جیپاس از قطعات مرغوب استفاده می شود.)
  2. ما همیشه سعی کرده‌ایم حتی در روزهای تعطیل، خدمات را به صورت 24 ساعت شبانه روز ارائه دهیم.
  3. کلیه خدمات و قطعات توسط تکنسین های آی پی امداد 3 ماه تا 1 سال گارانتی می شود.
  4. در صورت بروز مشکل در مدت گارانتی کلیه خدمات تعمیرات ماکروفر جی پاس به صورت رایگان ارائه می گردد.
  5. همواره تلاش شده تا تمامی حوزه های نمایندگی های آی پی امداد تحت پوشش قرار گیرد.
  6. خدمات تعمیرگاه ماکروفر جیپاس در تهران به صورت کامل و جامع توسط آی پی امداد ارائه می شود.
  7. آی پی امداد دارای کلیه مجوزهای لازم اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد.
  8. هزینه تعمیر مایکروفر جیپاس در آی پی امداد طبق تعرفه اتحادیه می باشد و هیچ هزینه اضافی دریافت نمی شود.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر جیپاس در آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه ها صرفه جویی کنید.

ویژگی های مهم تعمیرکار ماکروفر جیپاس در آی پی امداد چیست؟

مهارت تکنسین ها را می توان یکی از دلایل گرانی و تاخیر در اعزام تکنسین برای خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر جیپاس دانست. اما باید بدانید که تمامی تکنسین های آی پی امداد مجرب و آموزش دیده هستند و آی پی امداد همواره سعی کرده است مهارت و تجربه تعمیرکاران خود را برای کاهش زمان و افزایش کیفیت تعمیر مایکروفر جیپاس افزایش دهد. در زیر ویژگی های مهم تکنسین مایکروفر جیپاس آورده شده است:

  1. منظم، آراسته و وقت شناس
  2. دوره دیده، ماهر و باتجربه
  3. متعهد در امر تعمیر ماکروفر جیپاس
  4. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت بالا
  5. انجام تعمیرات مایکروویو جیپاس به نحو احسن و به طور کامل
  6. ارائه خدمات ماکروفر جی پاس در طول دوره گارانتی توسط تکنسین

در صورت بروز هرگونه مشکل در خدمات ارائه شده توسط تکنسین با ما تماس بگیرید.

تعمیر مایکروفر جیپاس چه مدت طول میکشد؟

یکی از مهمترین سوالاتی که همیشه پرسیده می شود، این است که تعمیر مایکروفر جیپاس چقدر طول می کشد؟ برای پاسخ به این سوال عوامل موثر زیادی وجود دارد.

  1. پیدا کردن علت خرابی و عیب یابی ماکروفر جیپاس
  2. نیاز به تعویض قطعه و تست مجدد دستگاه
  3. زمان تعمیر با توجه به مشکل تفاوت دارد.
  4. تعمیر ماکروفر جیپاس در محل یا تعمیر کارگاه آی پی امداد
  5. ارسال و دریافت ماکروفر جیپاس توسط پیک و یا توسط مشتری

این موارد تاثیر مستقیمی در زمان تعمیر مایکروفر جیپاس دارند. بعد از بررسی، تکنسین می تواند به شما پاسخ دهد مشکل ماکروفر شما چیست و چقدر زمان برای تعمیر آن نیاز است. زمان اعلام شده توسط تکنسین با توجه به سطح مهارت و ایراد دستگاه متفاوت است. تعمیرات مایکروویو جیپاس در محل بسیار سریع تر انجام می شود. کاربران گرامی آی پی امداد، میانگین زمان تعمیر ماکروفر جیپاس 72 ساعت کاری می باشد.

  برای جلوگیری از خرابی ماکروفر جی پاس چه کاری انجام دهیم؟  

قبل از اینکه ماکروفر خراب شود، بهتر است اطلاعاتی در مورد علل خرابی آن داشته باشید. در زیر دلایل خرابی ماکروفر جیپاس آورده شده است.

  1. تمیز نکردن داخل ماکروفر از چربی و باقیمانده مواد غذایی
  2. استفاده از ظروف نامناسب که اصلا برای قرار دادن در ماکروفر طراحی و ساخته نشده اند.
  3. پختن برخی از غذاها در ماکروفر فشار زیادی به دستگاه وارد می کند مانند تخم مرغ و سیب زمینی
  4. روشن کردن ماکروفر وقتی چیزی در آن نیست
  5. دستکاری دکمه های ماکروفر توسط کودکان
  6. محکم بستن در ماکروفر و ضربه به آن
  7. عدم وجود فضای کافی برای گردش هوا در اطراف ماکروفر
  8. عدم رعایت محدودیت وزن

در نهایت دلیل اصلی خرابی ماکروفر را می توان به عدم سرویس های دوره ای معرفی کرد.

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از خرابی، استفاده از خدمات سرویس مایکروفر جیپاس است. با انجام خدمات دوره ای هزینه های خود را به حداقل برسانید. همچنین هزینه هایی که برای سرویس دوره ای می پردازید، در مقایسه با تعمیرات مایکروفر جیپاس بسیار کم است.

توجه داشته باشید که نباید خودتان ماکروفر را تعمیر کنید؛ زیرا مهمترین مرحله در تعمیر مایکروفر جیپاس است و اگر تعمیر به درستی انجام نشود، خطرات جانی و مالی دارد.

هزینه انجام تعمیرات و سرویس های دوره ای ماکروفر جیپاس چقدر است؟

آی پی امداد عضو رسمی اتحادیه کشوری تعمیرات لوازم خانگی می باشد و تمام هزینه های دریافتی از تعمیرات مایکروفر جی پاس مطابق با تعرفه های اتحادیه است. همین امر موجب کاهش 75% در هزینه های خدمات ماکروفر جیپاس خواهد شد. با توجه به علت خرابی ماکروفر جیپاس هزینه آن متفاوت است و معمولا پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین، علت مشخص شده و حدود هزینه تعمیر مایکروویو جیپاس به شما اطلاع داده می شود. به طور کلی هزینه های تعمیر به دو قسمت تقسیم می شود:

  1. قسمت اول با هزینه ثابت است که شامل حق الزحمه تعمیرکار می باشد.
  2. قسمت دوم متغیر است و بر اساس نیاز به قطعات تغییر می کند.

قیمت اعلام شده قبل از تعمیر ماکروفر جیپاس توسط تکنسین تقریبی است و هزینه نهایی پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار ماکروفر جیپاس با فاکتوری که شامل قیمت و هزینه های دقیق است، صادر می شود.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد