logo logo تعمیر جاروبرقی تامیما با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر جاروبرقی تامیما

تعمیر جاروبرقی تامیما
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروبرقی تامیما به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تامیما در آی پی امداد به منظور خدمت رسانی بهتر اقدام به ایجاد شعب فعال در تمام مناطق تهران نموده است تا تنها شما با یک تماس و یا ثبت درخواست آنلاین در سایت اقدام به استفاده از خدمات این مرکز نمایید. آیا به دنبال تعمیرکار مجرب برای تعمیر جاروبرقی تامیما خود هستید؟ آیا از جستجو در سایت های مختلف خسته شده اید و نمی دانید به کدام تعمیرگاه مجاز جاروبرقی تامیما باید اعتماد کنید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، بدون لحظه ای تاخیر، ادامه مقاله را مطالعه کنید تا تنها در چند دقیقه پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر جاروبرقی تامیما صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تامیما

برای اطلاع از نحوه تماس با مرکز تعمیرات جاروبرقی تامیما در تهران می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. با نزدیکترین شعبه آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. برای استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  3. همچنین می توانید از طریق سایت به صورت آنلاین ثبت نام کنید.
  4. پس از ثبت درخواست، کد اشتراک و مشخصات تعمیر جاروبرقی تامیما از مرکز برای شما ارسال می شود.
  5. در اسرع وقت با تمامی تجهیزات در محل مورد نظر شما خواهد بود و پس از تعمیر دستگاه فاکتور رسمی دریافت خواهید کرد.
  6. تمامی قطعاتی که در تعمیرات جاروبرقی تامیما شما تعویض می شوند دارای 3 الی 12 ماه گارانتی می باشند.
  7. در نهایت نظرسنجی برای ارتقای کیفیت خدمات انجام خواهد شد.

کاربران گرامی آی پی امداد، اگر به تازگی دستگاه خود را خریداری نموده اید، جهت اسفاده از خدمات پس از فروش جاروبرقی تامیما با شماره منرج شده در برگه گارانتی تماس حاصل نمایید.

توجه نمایید که آی پی امداد مسئولیتی در قبال خدمات پس از فروش ندارد و تنها در قالب تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی به عیب یابی و تعمیر جارو برقی تامیما و دیگر برندها در محل کار یا منزل شما میپردازد و برای استفاده از خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تامیما لطفا با شماره برگه گارانتی تماس حاصل نمایید.

خدمات پس از فروش جاروبرقی تامیما به چه صورت است؟

به طور کلی خدمات پس از فروش جاروبرقی تامیما به صورت زیر در اختیاز شما قرار خواهد گرفت:

  • میتوانید برای استفاده از خدمات پس از فروش جاروبرقی خود با شماره ای که بر روی ضمانت نامه دستگاه شما ثبت شده است، تماس حاصل نمایید.
  • همچنین ممکن است جزء آن دسته افرادی باشید که قبلا از خدمات این مرکز استفاده کرده اما رضایت نداشتند، در این صورت میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تامیما در آی پی امداد بهره مند شوید.
  • در صورت تمام شدن دوره گارانتی جاروبرقی شما همچنان میتوانید از خدمات آی پی امداد استفاده نمایید.

خدمات تعمیر جارو برقی تامیما در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

در ادامه به بررسی مناطق تحت ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی تامیما در آی پی امداد خواهیم پرداخت.

تعمیر جاروبرقی تامیما در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

تعمیر جاروبرقی تامیما در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

تعمیر جارو برقی تامیما در غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس

تعمیر جاروبرقی تامیما در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

تعمیر جاروبرقی تامیما در جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد

تعمیر جاروبرقی تامیما در محل کار یا منزل

یکی از خدمات بی نظیر شرکت تعمیرات آی پی امداد، اعزام تکنسین جاروبرقی تامیما به محل مورد نظر مشتری می باشد. این موضوع فرد را از مراجعه به تعمیرگاه مجاز جاروبرقی تامیما بی نیاز کرده و صرفاً با ثبت درخواست به صورت آنلاین یا تلفنی می تواند تعمیرکار جاروبرقی تامیما را به محل مورد نظر اعزام کند. مشتریان گرامی پس از تماس شما کارشناسان تعمیر جاروبرقی تامیما در مدت 60 دقیقه به محل مورد نظر اعزام خواهند شد. در هر کجای استان تهران که باشید نیروهای نزدیک به همراه تجهیزات لازم برای تعمیر جاروبرقی تامیما در محل مورد نظر شما حضور خواهند داشت.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تامیما چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

با توجه به هزینه تعمیر جاروبرقی تامیما، در صورت انتخاب تعمیرکار نامناسب، جاروبرقی تامیما نه تنها تعمیر نمی شود، بلکه دچار مشکلات و خرابی های بیشتری نیز می شود. آی پی امداد به منظور افزایش سرعت کار تکنسین ها دوره های آموزشی برای آشنایی تکنسین های خود با مدل ها و فناوری های جدید برگزار می کند. بنابراین تعمیرکاران آی پی امداد دانش و مهارت کافی برای تعمیر انواع جاروبرقی تامیما را دارند.

  • دوره دیده و مجرب
  • حضور در محل، برای تعمیر جارو برقی تامیما در زمان مشخص شده
  • آشنا به انواع مدل های جاروبرقی تامیما
  • تعمیر جاروبرقی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • منظم، آراسته و رعایت موارد ایمنی
  • انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  • استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت برای تعمیرات جاروبرقی تامیما
  • اطلاع به شما درباره علت خرابی و ارائه دستورالعمل صحیح
  • ارائه ریز هزینه ها در فاکتور پس از اتمام تعمیر جاروبرقی تامیما
  • تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی تامیما یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

کسانی که برای اولین بار قصد استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی تامیما در تهران را دارند قطعا از خدمات این مجموعه بی اطلاع هستند. شرکت آی پی امداد مفتخر به ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. مهمترین آنها عبارتند از:

  • ارائه مشاوره تخصصی و رایگان قبل از تعمیر جاروبرقی تامیما در محل
  • ثبت سریع درخواست تعمیرات جاروبرقی تامیما در تمام نقاط استان تهران به صورت غیر حضوری و آنلاین
  • اعزام سریع تعمیرکار جاروبرقی تامیما به محل برای تعمیرات آن در کوتاه ترین زمان
  • فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز برای تکنسین جاروبرقی تامیما جهت اجرای کار بهتر و دقیق تر
  • در اختیار گذاشتن هزینه تعمیرات جاروبرقی تامیما در منزل قبل از انجام آن

تعمیرات جاروبرقی تامیما در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

شرکت آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز جاروبرقی تامیما برای حفظ رفاه حال مشتریان خود سعی در تعمیر جاروبرقی تامیما در کوتاه ترین زمان ممکن دارد. بر این اساس متخصصانی را برای این کار استخدام کرده که با توجه به دانش زیاد و مهارت استثنایی خود در تعمیر تجهیزات برقی قادرند در مدت زمان کوتاهی دستگاه را عیب یابی کرده و در همان روز آن را تعمیر کنند. شرکت آی پی امداد به عنوان مرکز تعمیرات جاروبرقی تامیما علاوه بر استخدام نیروهای ماهر، تجهیزات و لوازم پیشرفته ای را در اختیار کارکنان خود قرار داده است که به آنها کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن علت دقیق خرابی را تشخیص دهد.

عیب یابی مشکلات جارو برقی تامیما توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

عیب یابی جاروبرقی تامیما توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد یکی از مهمترین مراحل در تعمیر جاروبرقی تامیما می باشد که در ادامه به نحوه عیب یابی برخی از مشکلات رایج جاروبرقی خواهیم پرداخت:

  1. علت صدای زیاد جاروبرقی تامیما در حین کار چیست؟
  2. چرا مکش جاروبرقی تامیما کم است؟

علت صدای زیاد جاروبرقی در حین کار چیست؟ برای تعمیرات جاروبرقی تامیما چه کنیم؟

معمولاً جاروبرقی در اثر مکش دستگاه صدا ایجاد می کند، اما گاهی اوقات صدای آن آنقدر زیاد است که باعث اضطراب می شود. برای رفع مشکل دستگاه در این شرایط در ادامه به بررسی علت صدای زیاد در جاروبرقی تامیما می پردازیم:

  • همانطور که گفته شد، در برخی از جاروبرقی ها به دلیل قدرت مکش بالای دستگاه شاهد ایجاد صدای بلند هستیم که در صورتی که دستگاه شما از ابتدای استفاده دارای صدای بلند باشد، نیاز به نگرانی در این مورد وجود نخواهد داشت.
  • در صورت گیر کردن یک جسم خارجی در لوله خرطومی دستگاه شما، ممکن است شاهد ایجاد صدا در این دستگاه باشید که برای برطرف کردن صدا در این شرایط باید به بررسی دستگاه خود اقدام نمایید.
  • در صورت ایجاد خرابی در بوش های جاروبرقی نیز در این دستگاه ایجاد صدا اتفاق میافتد که برای رفع مشکل در این شرایط باید با یک تعمیرکار جاروبرقی تامیما تماس حاصل نمایید.

چرا مکش جاروبرقی کم است؟ نحوه تعمیر جاروبرقی تامیما چگونه است؟

مکش ضعیف جاروبرقی از دیگر مواردی است که کاربران این دستگاه گزارش داده اند. به همین دلیل در ادامه به چرا مکش جاروبرقی کم است، خواهیم پرداخت:

  • اگر پاکت جاروبرقی شما پر باشد نیز ممکن است شاهد کاهش مکش در دستگاه خود باشید که برای رفع این مشکل باید اقدام به خالی نمودن پاکت جاروبرقی خود کنید.
  • در صورت گیر کردن نخ و پرز به برس جاروبرقی شما شاهد کم شدن مکش در دستگاه خود خواهید بود که برای برطرف کردن مشکل کاهش مکش در این وضعیت بهتر است به صورت دوره ای اقدام به تمیز کردن برس جاروبرقی خود نمایید.
  • همچنین وارد شدن آسیب به موتور دستگاه و نیم سوز شدن آن نیز میتواند دلیلی برای کاهش مکش جاروبرقی شما باشد که در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تامیما تماس حاصل نمایید.

هزینه تعمیرات جاروبرقی تامیما

یکی از سوالات متداول مصرف کنندگان در هنگام خرابی جاروبرقی، هزینه تعمیر جاروبرقی تامیما در نمایندگی تعمیرات آی پی امداد است.

  • حذف هزینه های مربوط به جابجایی دستگاه برای تعمیرات جاروبرقی تامیما
  • تعمیر قطعات جاروبرقی تامیما آی پی امداد در اولویت قرار دارد.
  • دسترسی به قطعات اصلی تامیما با قیمت مناسب
  • تنظیم صورت حساب هزینه ها بر اساس قیمت مصوب اتحادیه

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تامیما در آی پی امداد

برای راهنمایی شما در انتخاب صحیح، مزایای استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی تامیما را در نمایندگی آی پی امداد بررسی می کنیم:

  • تعویض کلیه قطعات در این مرکز با قطعات اصلی و فابریک شرکتی صورت میگیرد.
  • بعد از تعمیرات جاروبرقی تامیما به شما فاکتور خدمات ارائه شده تقدیم میگردد.
  • همچنین با استفاده از خدمات این مرکز در پرداخت هزینه های شما تا 75% صرفه جویی میگردد.
4.3/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد