logo logo تعمیر تلویزیون لنوو با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر تلویزیون لنوو

تعمیر تلویزیون لنوو
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر تلویزیون لنوو به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تلویزیون لنوو یکی از دستگاه های حساسی است که تعمیرات آن باید توسط افرادی با دانش و تخصص بالا انجام شود. اما عده زیادی از مصرف کنندگان بلافاصله بعد از خراب شدن این دستگاه، اقدام به عیب یابی آن می کنند و باعث آسیب بیشتر این دستگاه می شوند. سپردن تعمیرات تلویزیون لنوو به تعمیرگاه مجاز و معتبر، بهترین اقدامی است که مصرف کنندگان بعد از خراب شدن این دستگاه می توانند انجام دهند. در این مطلب به معرفی بهترین نمایندگی تعمیرات تلویزیون لنوو در تهران می پردازیم تا تمام ساکنان استان تهران بتوانند با اطمینان بیشتر برای تعمیر تلویزیون لنوو اقدام کنند.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر تلویزیون لنوو صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون لنوو

در صورت بروز مشکل با تلویزیون لنوو خود می توانید در هر ساعت از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل با آی پی امداد تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. تعمیرکار تلویزیون لنوو پس از ثبت درخواست در کمتر از 1 ساعت به محل شما اعزام می شود. ساده ترین راه برای ثبت درخواست تعمیر تلویزیون لنوو به شرح زیر است:

  1. برای استفاده از این خدمات با شماره 02158941 تماس بگیرید یا به وب سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیرات تلویزیون لنوو را ارسال کنید.
  2. پس از بررسی درخواست شما، نزدیکترین تکنسین تلویزیون لنوو از شعبه آی پی امداد در کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام می شود.
  3. در محل یا منزل حضور داشته باشید تا تکنسین های تلویزیون لنوو از دستگاه شما بازدید کنند.
  4. برای اطلاع از ورود تکنسین پیامی حاوی اطلاعات تکنسین در پنل کاربری سایت یا به صورت پیامک برای شما ارسال می شود.
  5. در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات خاصی از تلویزیون لنوو، تلویزیون شما به کارگاه مجهز آی پی امداد منتقل داده می شود و پس از تعمیر تلویزیون در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری به شما تحویل داده خواهد شد.
  6. تمامی خدمات تعمیرات تلویزیون لنوو دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.

خدمات پس از فروش تلویزیون لنوو به چه صورت است؟

توجه داشته باشید که مجموعه آی پی امداد محصولات تلویزیون لنوو را گارانتی نمی کند و شماره نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون لنوو در برگه گارانتی درج شده است. با این حال، استفاده از خدمات گارانتی را باطل می کند. در صورتی که کارت گارانتی خارج از موارد مندرج مفقود یا آسیب دیده باشد، می توانید از خدمات مجموعه آی پی امداد برای تعمیرات تلویزیون لنوو استفاده کنید. در زیر به طور کامل مزیت های ارائه خدمات ازمجموعه آی پی امداد را نسبت به سایر تعمیرکاران و نمایندگی ها توضیح می دهیم.

  • آی پی امداد کلیه خدمات و قطعات یدکی ارائه شده را در تعمیرات حداقل 3 ماه تا 1 سال ضمانت می کند و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات دارد.
  • مجموعه آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و کلیه نرخ ها توسط اتحادیه تعیین می شود.
  • آی پی امداد بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش کالاهای لوازم خانگی را دارد.

خدمات تعمیر تلویزیون لنوو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

خدمات تعمیر تلویزیون لنوو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران ارائه می شود و مناطق تحت پوشش به شرح زیر است:

تعمیرات تلویزیون لنوو در شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز

تعمیرات تلویزیون لنوو در مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

تعمیرات تلویزیون لنوو در غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس

تعمیرات تلویزیون لنوو در شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

تعمیرات تلویزیون لنوو در جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد

تعمیر تلویزیون لنوو در محل کار یا منزل

با توجه به صاف و باریک بودن صفحات تلویزیون لنوو و آسیب پذیر بودن دستگاه بهتر است تعمیر تلویزیون لنوو در محل شما انجام شود. برای بهره مندی از این خدمات می توانید هنگام تماس یا ثبت درخواست در سایت، گزینه تعمیر دستگاه در محل را انتخاب کنید و پس از انجام هماهنگی های لازم، تعمیرکار تلویزیون لنوو با ابزار و قطعات مورد نیاز برای ارائه خدمات در محل حاضر شود. دلایل تعمیرات تلویزیون لنوو در محل شما:

  1. نیازی به جابجایی تلویزیون نیست.
  2. از آسیب های احتمالی در حین جابجایی جلوگیری می شود.
  3. تعمیرات سریع تر انجام می گیرد و تست نهایی توسط خودتان در محل انجام می شود.
  4. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
  5. نظارت بر فرآیند تعمیر دارید.
  6. فاکتور و گارانتی را بلافاصله پس از اتمام تعمیر تلویزیون لنوو دریافت می کنید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات تلویزیون لنوو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تعمیرکار تلویزیون لنوو به عنوان نیروی تعمیرگاه مجاز تلویزیون لنوو موظف است تا به درستی وظایف تعیین شده توسط مجموعه آی پی امداد را انجام دهد. سرویس کار تلویزیون لنوو معمولاً به حالت آماده باش قرار دارد. بنابراین بعد از تماس مشتریان، به همراه قطعات مورد نیاز برای تعویض و تجهیزات لازم برای عیب یابی، سرویس و تعمیر تلویزیون لنوو به محل اعزام می شوند. نیروهای شرکت آی پی امداد بعد از عیب یابی تلویزیون لنوو، با توجه به رضایت مراجعه کنندگان و نظر آن ها اقدام به تعمیرات تلویزیون لنوو می کنند.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون لنوو یا تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

تلویزیون لنوو وسیله ای بسیار کاربردی است که ممکن است به دلیل استفاده نادرست و به مرور زمان در عملکرد آن با مشکل مواجه شود. ممکن است هنگام جستجوی نمایندگی تعمیرات تلویزیون لنوو با مراکز مختلفی برخورد کنید. در صورت مشاهده هرگونه مشکل در دستگاه خود می توانید تلویزیون لنوو خود را نمایندگی رسمی برند مورد نظر برای تعمیرات بسپارید. اما در صورت عدم برخورداری از گارانتی یا اتمام آن، می توانید دستگاه خود را به نمایندگی مجاز آی پی امداد بسپارید. خدمات ارائه شده در این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:

  • این مرکز با اعزام تعمیرکاران متخصص خود به محل مورد نظر مشتری خدمات تعمیر تلویزیون لنوو را در محل ارائه می دهد.
  • هزینه های این مجموعه کاملا مقرون به صرفه بوده و با کاهش 75 درصدی هزینه تعمیرات همراه خواهد بود.
  • تعمیرکاران مرکز آی پی امداد مجرب و ماهر هستند. بنابراین، آنها می توانند به سرعت مشکل دستگاه شما را تشخیص داده و آن را برطرف کنند.
  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون لنوو در آی پی امداد خدمات تعمیر تلویزیون لنوو را با گارانتی معتبر برای مشتریان ارائه می دهد.

تعمیرات تلویزیون لنوو در آی‌ پی امداد چقدر زمان میبرد؟

از جمله مهمترین سوالاتی که در زمان تعمیر دستگاه از تکنسین پرسیده می شود، این است که چقدر طول می کشد تا تعمیر تلویزیون لنوو انجام شود؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به مشکل تلویزیون لنوو، مدت زمان آن متغیر است و زمان مشخصی برای آن وجود ندارد. مدت زمان تعمیرات تلویزیون لنوو به چه چیزهایی بستگی دارد؟

  • مدل تلویزیون و مشکلی که برای تلویزیون پیش آمده است، در مدت زمان تعمیر تاثیرگذاراند؛ چرا که تعمیر مدت زمان کمتری نسبت به تعویض قطعه طول می کشد.
  • به طور معمول پس از تشخیص مشکل تلویزیون از آنجایی که تمام تکنسین های آی پی امداد ماهر هستند، می توانند به شما زمان تقریبی را اعلام کنند.
  • اگر قصد انتقال تلویزیون به کارگاه های آی پی امداد را دارید، مدت زمان ارسال و دریافت را باید به زمان تعمیر اضافه کنید.

عیب یابی مشکلات تلویزیون لنوو توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد با آگاهی از نحوه عیب یابی تلویزیون لنوو می تواند یکی از مهم ترین سوالات ذهن مصرف کنندگان و مشتریان را حل کند. یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی تلویزیون است که اغلب از معایب زیادی رنج می برد. البته این تنها در صورتی اتفاق می افتد که اصول استفاده از تلویزیون را نادیده بگیرید. هر مرحله از عیب یابی یا تعمیرات تلویزیون لنوو تنها توسط تکنسین های ماهر و با استفاده از تجهیزات حرفه ای و مدرن انجام می شود تا نتیجه رضایت بخش و موفقیت آمیز حاصل شود.

علت خارج نشدن تلویزیون از حالت استندبای چیست؟ چگونه اقدام به تعمیر تلویزیون لنوو نماییم؟

اگر تلویزیون لنوو شما از حالت آماده به کار بیدار نمی شود، دلایل را بررسی کنید:

  • باقی ماندن در حالت آماده به کار تلویزیون یکی از مشکلات نمایشگر تلویزیون لنوو است.
  • در برخی موارد حتی پس از خروج از این حالت، کاربر تصویر یا صدا را نمی بیند.
  • در این شرایط اولین قسمتی که باید بررسی و تشخیص داده شود برد اصلی دستگاه است.
  • در صورت تعمیر این قطعه قطعا شاهد مشکل باقی ماندن تلویزیون در حالت آماده به کار خواهید بود.

علت به هم ریختگی رنگ های تلویزیون چیست؟ نحوه تعمیرات تلویزیون لنوو به چه صورت است؟

اگر رنگ های صفحه تلویزیون لنوو به هم ریخته و مخلوط شده اند، می توانید برای تعمیرات تلویزیون لنوو موارد زیر را بررسی کنید:

  • یکی از محتمل ترین دلایل سردرگمی رنگ تلویزیون های لنوو خرابی پنل نمایشگر است.
  • اگر منبع نور نیز خراب باشد، می تواند باعث سردرگمی رنگ در تلویزیون شود.
  • سوزاندن پیکسل های تلویزیون و همچنین گیرکردن آنها می تواند باعث به هم ریختن رنگ تلویزیون لنوو شود.

هزینه تعمیرات تلویزیون لنوو

هزینه تعمیر تلویزیون لنوو در نمایندگی رسمی آی پی امداد با توجه به چند شاخص تعیین می شود. باید بدانید که مهمترین اصل در تعیین هزینه های تعمیر در نمایندگی آی پی امداد، انصاف و استانداردهای تعریف شده در این بین است. از این طریق مشتریان به راحتی می توانند تفاوت قیمت و تعرفه را در این مرکز و سایر نمایندگی های مشابه لمس کنند. هزینه تعمیر تلویزیون لنوو در مرکز آی پی امداد با توجه به این پارامترها تعیین می شود:

  • استفاده از قطعات کاملا استاندارد و اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه تلویزیون به عنوان یک اصل مهم در آی پی امداد شناخته می شود.
  • بی اعتبار بودن گارانتی سرویس تلویزیون قطعا یکی از مواردی است که در قیمت تاثیرگذار است.
  • استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت ها خواهد بود.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون لنوو در آی پی امداد

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون لنوو در آی پی امداد به شرح زیر است:

  • تعمیر تلویزیون لنوو در محل
  • دسترسی به تعمیرکار تلویزیون لنوو در منزل
  • استفاده از گارانتی برای خدمات تعمیرات
  • دسترسی به قطعات فابریک تلویزیون لنوو با قیمت منصفانه
  • بهینه سازی هزینه ها و زمان تعمیرات دستگاه
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد