logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر تلویزیون در صادقیه

تعمیر تلویزیون در صادقیه
تعمیر تلویزیون در صادقیه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر تلویزیون در صادقیه به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تلویزیون یک دستگاه پراستفاده در فضای خانه است که از امکانات هوشمند و پیشرفته ای تشکیل شده است. معمولاً در طول روز ساعت های زیادی از تلویزیون استفاده نی شود. به همین علت این دستگاه نسبت به سایر لوازم خانگی بیشتر خراب می شود‌. اگر تلویزیون شما به دلایل متعددی خراب شده است و شما نمی توانید تعمیرگاه مناسب و مطمئنی را برای تعمیر تلویزیون در صادقیه پیدا کنید، بهتر است در تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در این بخش به معرفی شرکت آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز تلویزیون در صادقیه می پردازیم.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون در صادقیه که از سوی شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد ارائه می شود، می توانید تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با مرکز تعمیر تلویزیون در صادقیه تهران

بهترین تعمیرگاه ها و شرکت ها در سراسر دنیا برای جذب مشتریان، رفاه آن ها را اولویت قرار می دهند. به همین علت شرایطی را فراهم می کنند تا مشتریان به راحتی بتوانند با شرکت ارتباط بر قرار کنند. آی پی امداد یک تعمیرگاه مجاز تلویزیون در صادقیه است که شرایط بسیار آسانی را برای تماس با مجموعه فراهم کرده است. کافیست تا با شماره 02158941 تماس بگیرید و درخواست خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنید. تعمیرکاران بلافاصله بعد از تماس شما به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات تلویزیون در صادقیه چه وظایفی دارد؟

یکی از راه های شناخت تعمیرگاه تلویزیون در منطقه صادقیه این است که بتوانید در ابتدا با خدمات این مجموعه و وظایفی که برای تعمیرکار تلویزیون در صادقیه تعیین کرده است، آشنا شوید. آی پی امداد برای اطمینان شما مشتریان وظایف زیر را برای تعمیرکار تلویزیون تعیین کرده که عبارتند از:

  • تعمیرکاران بعد از عیب یابی تلویزیون، علت خراب شدن آن را به مشتریان توضیح می دهند تا آن ها نیز در جریان قرار بگیرند.
  • تعمیرکار هزینه تعمیر تلویزیون را طبق نرخی اتحادیه از مشتری دریافت می کند و باعث کمتر شدن هزینه تعمیر می شود.
  • تکنسین تلویزیون باید تا یک ساعت بعد از تماس خود را به محل تعمیرات تلویزیون برساند.

مرکز تعمیر تلویزیون ال جی در صادقیه

اگر احساس کردید تلویزیون بر ال جی شما مانند قبل کار نمی کند یا با علائم سوختگی همراه است، بهتر است ابتدا تلویزیون را خاموش کرده و سپس تعمیرگاه مناسبی را برای تعمیرات پیدا کنید. اگرچه نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در صادقیه فعالیت نمی کند. اما شما می توانید برای تعمیر تلویزیون به شرکت آی پی امداد مراجعه کنید.

برای درخواست تعمیر کافیست با شماره 02158941 تماس بگیرید. نیروهای آی پی امداد همیشه آماده اعزام به محل هستند و بعد از اینکه درخواست شما در شرکت ثبت شود، کمتر از یک ساعت خود را به محل می رسانند و تعمیر تلویزیون در صادقیه را در محل انجام می دهند. تعمیرکاران شرکت آی پی امداد همه تجهیزات مورد نیاز را با خود به همراه می آورند و تعمیر تلویزیون را در مقابل شما انجام می دهند تا بتوانید با خیال راحت به این مجموعه با سابقه اطمینان کنید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در صادقیه

تلویزیون نیز دستگاهی است که به طور ناگهانی و به لیل نوسانات برق ممکن است در کمتر از چند ثانیه خاموش شود و با هیچ روشی روشن نشود. در چنین حالتی بهتر است ابتدا تلویزیون را از پریز بکشید و با شرکت آی پی امداد تماس بگیرید. تلویزیون دستگاه بسیار حساسی است و ممکن است به دلیل قطع و وصل شدن برق بسوزد. بنابراین بهتر است از این دستگاه بیشتر مراقبت شود.

هر زمان که با تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ در صادقیه تماس گرفتید، نیروها به سرعت خود را به محل تعمیرات می رسانند. شرکت آی پی امداد تعمیرگاهی است با بیش از 50 سال سابقه که فعالیت خود را زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران انجام می دهد.  آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون در صادقیه، در صورت نیاز از قطعات فابریک استفاده نی کند و فاکتور خرید لوازم را به مشتری تحویل می دهد.

برای تعمیر تلویزیون هایسنس، پاناسونیک، دوو، مجیک، شیائومی، تی سی ال، سونی، توشیبا، فیلیپس در صادقیه به کجا باید مراجعه کرد؟

تلویزیون دستگاهی است که امروزه به دلیل داشتن امکانات هوشمند بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل امروزه همه مصرف کنندگان از برندهای مختلف تلویزیون در منزل یا اداره استفاده می کنند. تعمیرگاه های بسیار کمی در صادقیه وجود دارند که تعمیر انواع تلویزیون را در محل انجام می دهند. یکی از شرکت های معتبر و مجهزی که توانایی تعمیر تلویزیون هایسنس، پاناسونیک، دوو، مجیک، شیائومی، تی سی ال، سونی، توشیبا، فیلیپس در صادقیه را دارد، شرکت آی پی امداد است. این تعمیرگاه از اعتبار بالایی برخوردار است و خدمات زیر را به مشتریان عرضه می کند.

  • اولین خدمات شرکت آی پی امداد این است که تعمیر تلویزیون پاناسونیک در صادقیه را در محل انجام می دهند.
  • آی پی امداد بیشتر از 50 سال سابقه دارد و کسانی را برای تعمیر استخدام می کند که مهارت و تخصص بالایی در حوزه تعمیر تلویزیون های هوشمند دارد.

بهترین مرکز تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، سام، شهاب، اسنوا، جی پلاس، مارشال، اسنوا، شارپ در صادقیه

شاید با خود فکر کنید که همه تعمیرگاه ها کارهای مشابهی را برای تعمیرات تلویزیون در صادقیه انجام می دهند. اما اگر کمی تحقیقات و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، خواهید دید که کیفیت تعمیرات در تعمیرگاه ها متفاوت است‌. یکی از مواردی که بسیاری از تعمیرگاه ها به آن توجه نمی کنند، کیفیت قطعات است.

امروزه تلویزیون از قیمت بالایی برخوردار است و استفاده از قطعات فیک و دست دوم برای تعمیرات باعث خرابی مجدد آن نیز می شود. در همین راستا شما باید تعمیرگاهی را برای تعمیر تلویزیون در صادقیه انتخاب کنید که تعمیرات را با استفاده از قطعات اصلی انجام می دهد‌. آی پی امداد یک تعمیرگاه مجاز و با اصالت است که به عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون جی پلاس در صادقیه، از قطعات اورجینال برای تعمیرات تلویزیون استفاده می کند. همچنین با این کار مانع از کاهش کیفیت تلویزیون پس از تعمیر می شود.

هزینه تعمیرات تلویزیون در صادقیه

بیشتر ساکنان این منطقه احساس می کنند که شرکت آی پی امداد هزینه بالایی را از مشتریان برای تعمیر تلویزیون در صادقیه دریافت می کند. اما باید خدمت مشتریان عزیز عرض کنیم که شرکت آی پی امداد یکی از تعمیرگاه های مجاز و بزرگ استان تهران است که زیر نظر انجمن اتحادیه تعمیرکاران در حال فعالیت است. همچنین آی پی امداد رضایت و رفاه مشتریان را در دستور کار قرار داده است. به همین علت هزینه تعمیرات تلویزیون در صادقیه را طبق نرخ اتحادیه تعمیرکاران از مشتری دریافت می کند و باعث کاهش بیش از 75 درصد هزینه تعمیرات می شود. شما نیز می توانید با استفاده از خدمات این تعمیرگاه مجاز در هزینه تعمیر لوازم خانگی صرفه جویی کنید و تعمیرات تلویزیون خود را با کیفیت بالایی تحویل بگیرید.

محدوده ارائه خدمات تعمیرگاه مجاز انواع تلویزیون در سراسر صادقیه

هر زمان که صحبت از شرکت آی پی امداد به میان می آید اکثریت افراد از خدمات خوب این مجموعه صحبت می کنند. به همین علت روز هر روز به مراجعه کنندگان این مجموعه افزوده می شود. اما از سوالات متداولی که بیشتر مراجعه کنندگان در رابطه با آن سوال می کنند، این است که شرکت آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز تلویزیون در صادقیه، کدام محدوده ها را تحت پوشش قرار می دهد؟ در پاسخ به مراجعه کنندگان که در مورد این موضوع سوال کرده اند باید عرض کنیم که شرکت آی پی امداد دارای تعداد زیادی تعمیرکار است. به همین علت قابلیت خدمات رسانی به تمام نقاط صادقیه استان تهران را دارد.

محدوده ارائه خدمات تعمیر تلویزیون در صادقیه توسط تعمیرکار آی پی امداد

خیابان ستار خان، خیابان سازمان آب، خیابان ابوذر، خیابان بهنام، خیابان شهدای صادقیه و خیابان آیت الله کاشانی در منطقه‌ صادقیه هستند و می توانند از خدمات شرکت آی پی امداد استفاده کنند.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در صادقیه توسط تعمیرکار آی پی امداد

در صورتی که شما نیز مانند بسیاری از ساکنان منطقه صادقیه، شرکت آی پی امداد را به عنوان تعمیرگاه مجاز تلویزیون در صادقیه انتخاب کنید، می توانید خدمات زیر بهره مند شوید.

  • با استفاده از خدمات آی پی امداد، تعمیرکاران یک ساعت بعد از ثبت شدن درخواست شما در محل حضور پیدا می کنند.
  • در صورتی که تلویزیون برای تعمیر شدن نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، تعمیرکار تلویزیون در صادقیه از لوازم فابریکی استفاده می کند.
  • شرکت آی پی امداد برای تعمیر تلویزیون در صادقیه، ضمانت نامه ای تعیین کرده است. اگر شما برای تعمیر به این مرکز مراجعه کنید می توانید ضمانت نامه ای که دارای ۳ تا 12 ماه اعتبار است را از مشتری دریافت کنید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد