logo logo تعمیر اتو سایا با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر اتو سایا

تعمیر اتو سایا
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر اتو سایا به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در صورت خرابی اتو سایا می توانید با نزدیکترین مرکز آی پی امداد برای تعمیر اتو سایا در مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران تماس بگیرید تا تعمیرات این دستگاه به صورت تخصصی انجام شود. آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه بزرگترین و معتبرترین نمایندگی تعمیرات اتو سایا در تهران می باشد که تمامی خدمات و قطعات خود را تضمین می کند. در ادامه روش های عیب یابی و رفع مشکلات اتو سایا را به طور کامل برایتان توضیح داده ایم. تا انتها همراه ما باشید.

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75 درصد در هزینه تعمیرات اتو سایا صرفه جویی کنید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیرات اتو سایا در تهران

برای ثبت درخواست تعمیر اتو سایا می توانید از طریق یکی از روش های زیر اقدام کنید. تفاوتی ندارد برای تماس با آی پی امداد کدام روش را انتخاب کنید؛ پس از ثبت درخواست خود از طریق سایت و یا تماس با پشتیبانی در اسرع وقت درخواست شما بررسی و در کمتر از یک ساعت تکنسین تعمیر اتو سایا برای عیب یابی و تعمیر اتو سایا به محل شما اعزام می شود.

  1. با شماره تماس 02158941 تماس حاصل فرمایید و درخواست تعمیر اتو سایا خود را توسط پشتیبانی ثبت نمایید.
  2. همچنین می توانید از طریق ثبت نام در سایت آی پی امداد، درخواست تعمیرات اتو سایا خود را ثبت کنید.

تعمیرات اتو سایا در مناطق شمال، غرب، شرق، جنوب و مرکز انجام می شود؟

خدمات نمایندگی تعمیر اتو سایا که توسط آی پی امداد در محل شما ارائه میگردد، در مناطق زیر می باشد:

تعمیرات اتو سایا در شمال تهران

تعمیر اتو سایا در شمال تهران شامل مناطق زیر می باشد:

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات اتو سایا در غرب تهران

تعمیر اتو سایا در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه , ستارخان , مرزداران , بلوار فردوس , جنت آباد , شهر زیبا , آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان و …

تعمیرات اتو سایا در مرکز تهران

تعمیر اتو سایا در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب , ولیعصر , یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد , میدان ونک , شیخ بهایی , امیر آباد , کارگر شمالی , شهر آرا , جلال آل احمد و …

تعمیرات اتو سایا در شرق تهران

تعمیر اتو سایا در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , جنت آباد , پیروزی , افسریه , آهنگ , حکیمیه , ارتش , لویزان , شیان , صادقیه , پاسداران و …

تعمیرات اتو سایا در جنوب تهران

تعمیر اتو سایا در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

حافظ , امام خمینی , پونک , ستاری , مهرآباد , شهر ری , باقر شهر , ورامین , عبدل آباد , منیریه , حافظ , شاهپور , نازی آباد , خانی آباد , جوادیه و …

خدمات پس از فروش اتو سایا توسط آی پی امداد

بهترین راه برای تعمیر دستگاه استفاده از خدمات پس از فروش اتو سایا است، اما اگر نمی توانید به هر دلیلی با نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید، بهتر است از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات اتو سایا آی پی امداد استفاده کنید.

آی پی امداد با سابقه ای بالغ بر نیم قرن توانسته است رضایت مشتریان خود برای تعمیر انواع لوازم خانگی را جالب نماید. توجه داشته باشید که آی پی امداد محصولات سایا را گارانتی نکرده است و در صورت اتمام گارانتی، گم کردن برگه ضمانت و یا خرابی خارج از موارد درج شده در برگه ضمانت نامه، می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیرات اتو سایا سرویس بگیرید.

تعمیرات اتو سایا توسط آی پی امداد

دیگر نیازی نیست برای تعمیر اتو سایا به تعمیرگاه های سطح شهر مراجعه کنید یا اتو خود را به تکنسین های غیرمتخصص بسپارید. برای تعمیر اتو می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید و از خدمات تعمیر اتو سایا در محل خود بهره مند شوید. توجه داشته باشید که خدمات تعمیرات اتو سایا توسط تکنسین های متخصص آی پی امداد ارائه می شود. در آی پی امداد تمامی تکنسین ها با تکنولوژی های جدید اتو آشنایی دارند و دارای تجربه، مهارت و دانش به روز هستند. آی پی امداد با ارائه خدمات و گارانتی قطعات، خیال شما را از بابت تعمیرات اتو سایا راحت می کنند. به منظور ارائه خدمات بهتر آی پی امداد علاوه بر تعمیر در محل تعمیر در کارگاه های خود را نیز فراهم نموده است. شما می توانید به دو روش از خدمات تعمیر در کارگاه آی پی امداد بهره مند شوید:

  1. تعمیرات اتو سایا در کارگاه مجهز آی پی امداد (ارسال با پیک)
  2. تعمیر اتو سایا در کارگاه آی پی امداد (تحویل توسط مشتری)

تعمیر اتو سایا در محل کار یا منزل

با توجه به مشغله و ترافیک، اگر زمان کافی برای مراجعه به تعمیرگاه ندارید، استفاده از خدمات تعمیر اتو سایا در محل را به شما توصیه می کنیم. این سرویس به شما کمک می کند تا علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، بر عملکرد تعمیرکار نظارت داشته باشید. این خدمات به صورت 24 ساعته قابل استفاده بوده و پس از ثبت درخواست در نمایندگی تعمیرات اتو سایا در آی پی امداد، می توانید از خدمات تعمیر اتو در محل استفاده نمایید. در زمان ثبت درخواست تعمیر اتو سایا، تعمیرات در محل را انتخاب کنید تا تعمیرکار با ابزار و قطعات مورد نیاز برای عیب یابی اتو در محل شما حاضر شود.

تعمیر اتو سایا در کارگاه آی پی امداد

آی پی امداد به منظور ارائه خدمات خارج از محل شما اقدام به ارائه تعمیرات در کارگاه های آی پی امداد نموده است. برای تعمیر اتو سایا می توانید اتو را به کارگاه های مجاز آی پی امداد در سطح شهر و نزدکترین تعمیرگاه آی پی امداد به محل خودتان تحویل دهید. به خاطر داشته باشید که تعمیرات خارج از محل مستلزم زمان و هزینه بیشتری است.

برای ارائه خدمات تعمیر اتو سایا در کارگاه آی پی امداد می توانید:

  1. تحویل اتو به پیک آی پی امداد: برای راحتی شما، پیک آی پی امداد برای دریافت اتو با هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه می کند و اتو را از شما تحویل می گیرد. سپس آن را به نزدیکترین کارگاه آی پی امداد در منطقه می برد. پس از اتمام تعمیرات، اتو با پیک همراه با گارانتی و فاکتور هزینه برای شما ارسال می شود.
  2. تحویل اتو به کارگاه آی پی امداد توسط خودتان: برای استفاده از این روش می توانید آدرس نزدیک ترین کارگاه آی پی امداد به محل سکونت خود را دریافت کنید، اتو را برای تعمیر به کارگاه تحویل دهید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی های مجاز آی پی امداد نسبت به نمایندگی رسمی تعمیرات اتو سایا 

در صورت نداشتن برگه ضمانت نامه یا اتمام تاریخ گارانتی می توانید برای رفع هرگونه نقص در عملکرد اتو سایا برای انجام تعمیرات با نمایندگی آی پی امداد تماس حاصل فرمایید. در ابتدا سعی می شود از طریق مشاوره تلفنی علت خرابی مشخص شود. اگر اتو توسط خودتان قابل تعمیر باشد راه حل مناسبی در اختیار شما قرار می گیرد و در صورت عدم امکان تعمیر توسط خودتان تعمیرکار اتو سایا جهت انجام تعمیرات به محل شما اعزام می شود.

کارشناسان آی پی امداد پس از رسیدن به محل فورا و بدون معطلی به عیب یابی و تعمیر اتو شما می پردازند. سرعت عمل تکنسین ها با توجه به تجربه و دانشی که در این کار دارند بسیار بالاست. به نحوی که فاصله خراب شدن تا تعمیر اتو سایا شما حتی یک روز هم نخواهد شد.

ویژگی های مهم یک تعمیرکار اتو سایا در آی پی امداد چیست؟

مهمترین فاکتورهای یک تکنسین اتو سایا آی پی امداد به شرح زیر است:

  1. حضور تکنسین تعمیر اتو سایا در محل شما، کمتر از 1 ساعت
  2. دوره دیده و مجرب بودن تکنسین
  3. مطلع کردن شما از حدود هزینه و مدت زمان مورد نیاز برای انجام تعمیرات
  4. پاسخ به سوالات و توصیح علت خرابی اتو
  5. آشنا به انواع مدل های اتو
  6. منظم، آراسته، وقت شناس، دقیق، رعایت موارد بهداشتی
  7. انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  8. استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت
  9. ارائه ریز هزینه ها در فاکتور
  10. تحویل برگه گارانتی همراه با مدت زمان گارانتی به شما

چقدر زمان لازم است تا تعمیرات اتو سایا انجام شود؟

شرکت آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز اتو سایا با کادری مجرب و متخصص اقدام به عیب یابی و تعمیرات لوازم خانگی در کمترین زمان ممکن می نماید. پس از بررسی و عیب یابی اتو سایا، زمان تقریبی تعمیر به شما اعلام می شود.

در صورت نیاز به تعویض قطعه، جابجایی اتو، زمان مورد نیاز برای تست نهایی افزایش می یابد. در حالی که تعمیر اتو سایا در محل بسیار سریعتر انجام می شود. برای انتقال اتو باید زمان ارسال و دریافت را به زمان تعمیرات اتو سایا اضافه کنید. کاربران گرامی آی پی امداد، میانگین مدت زمان تعمیرات اتو سایا 72 ساعت می باشد.

آیا با سرویس های دوره ای می توان از خرابی اتو سایا جلوگیری کرد؟

اتو از جمله وسایلی نیست که از آن به طور دائم استفاده کنید، بنابراین کمتر از سایر وسایل خانگی آسیب می بیند. البته با رعایت برخی موارد در زمان استفاده می توانید از خرابی های احتمالی پیشگیری کنید. در ادامه لیستی از مواردی که می توانید برای جلوگیری از آسیب اتو رعایت کنید آورده ایم:

  • از زدن ضربه به اتو (مثل افتادن) خودداری کنید.
  • سیم های اتصال را قبل از سرد شدن اتو دور دسته نپیچید.
  • هرگز روی آن آب نریزید.
  • کابل برق فرسوده را تعویض کرده و از سیم اتصال بدون روکش استفاده نکنید.
  • برای جلوگیری از آسیب رساندن به زیره اتو، آن را روی زیپ، قلاب و سگک نکشید.
  • برای جلوگیری از ایجاد رسوب در اتو بخار از آب بدون املاح مانند آب مقطر استفاده کنید.

راهنمای عیب یابی و تعمیر مشکلات رایج اتو سایا در منزل

برخی از ایرادات و مشکلاتی که برای اتو سایا به وجود می آید رایج است و با رعایت نکاتی می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کنید.

عیب یابی روشن نشدن اتو سایا

  • برق نداشتن پریز
  • خرابی کابل برق
  • خرابی ترموستات
  • خرابی برد الکتریکی
  • اشکال در فیوز حرارتی

رفع مشکل کم شدن حرارت اتو سایا

  • ایرادات المنت
  • اشکالات سیم کشی
  • مشکل در ترموستات
  • مشکل در برد الکتریکی

تعمیر مشکل بخار نکردن اتو سایا

  • عدم تنظیم درجه حرارت اتو
  • کم بودن آب مخزن
  • رسوب گرفتگی کف اتو
  • خراب شدن ترموستات

عیب یابی نشت آب از مخزن اتو سایا

  • شکستگی یا ترک مخزن آب
  • پر کردن بیش از حد مخزن
  • تشکیل جرم و رسوب درون مخزن
  • تنظیم نبودن درجه مناسب و دمای پایین اتو
  • خرابی ترموستات

هزینه تعمیرات اتو سایا چقدر است؟

شرکت آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات اتو سایا در تهران، هزینه تعمیرات و تعویض قطعات تعیین شده است. می توانید قبل از حضور تکنسین برای تعمیر اتو سایا با پشتیبانی تماس بگیرید و از هزینه تعمیر مطلع شوید. مشتریانی که در محل کار یا منزل خود درخواست تکنسین اتو سایا می کنند، جالب است بدانید که هزینه تعمیرات اتو سایا در این مجموعه بر اساس نرخ تعیین شده توسط انجمن تعمیرات استان تهران تعیین می شود. عوامل موثر بر هزینه تعمیر اتو سایا در نمایندگی تعمیرات آی پی امداد:

  • بررسی دستگاه توسط تعمیرکار و شناسایی مشکل دستگاه شما
  • قیمت قطعه ای که قرار است در تعمیرات اتو سایا شما تعویض شود.
  • قرار گرفتن در دوره گارانتی دستگاه باعث کاهش قیمت می شود.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد